Fórum >> Típusok >> GTV-GTA

TarP2008-11-10 09:17:04 // 3179
Nagyon jók a képek, a cipős a lényeg! Azon van a világmindenség, meg minden! :)

Ja, Vag, a japánmotoros képről lécci montírozzál le, az nem lehetem én és ha mégis, akkorse!

Koryy, nagyon jó volt az összejövetel. Ha lesz Ferrari Caliáfonya, akkor mindenképpen kell egy újabb tali, hogy megnézhessük. Ha kötelező a jelmez, akkor megpróbálok Kimirájkőnennek öltözni, jól beFinlandiázni, aztán megnézzük Real-Time módban, hogy is volt az a baleset Monacoban... :)
TarP2008-11-04 10:41:16 // 3178
Eh, azok mik? Például vigyem haza az oroszlánokat a Lánc hídról???
TarP2008-11-04 10:09:09 // 3177
Na jó, de má' a zoknimat is jelzálogosíccsm? :)
TarP2008-11-04 09:33:53 // 3176
Van a placc alján egy gyűjtőmedence, oda folyik össze majd az olaj... Így Koryy lesz az új olajmágnás :)


Ja másik dolog: Sikerült felvenni a hitelt! De gondolom nem újdonság számotokra, mert láttátok a benzinár változáson :)
TarP2008-10-31 12:34:38 // 3175
Nekem meg semmilyen sincs és qrvajól illeszekdik :)
TarP2008-10-31 09:10:05 // 3174
Akkor még 20% hiányzik!

Ja, azokat épp Koryy gyúrja össze olajból és a föld sarából, de attól még kategória győztes lesz a gyorsulási versenyeken!

Váltó nékül is :)
TarP2008-10-31 08:54:25 // 3173
Hey, ez komoly találka lesz, ott lesz az ország működő Alfa állományának 95%-a :)

Ja, az Ollahé lenne a maradék 5%, de az övé most működőnek számít, vagy sem? :)
TarP2008-10-30 15:16:22 // 3172
minitali:
1. én;-) /VaG: the one and only, the authentic batman;-DDDDD /
2. én KORYY
3. Meli(ke)
4. TarP(LightWeight :))
TarP2008-10-30 15:14:08 // 3171
Jó, de a kaját nem egy ember állja, hanem vagy mindenki fizet, amit esz, vagy összedobjuk. Hmmm?

Persze, ha ott lesz a Ferrari Caliáfonya, akkor pofámat befogtam :)
TarP2008-10-30 14:57:39 // 3170
Remélem én is tudok jönni.

Hol talákozunk valakivel?, hogy valaki elmutogassa az utat nekem? Még nem jártam ott. Meg azért is, hogy mehessünk konvojban, feltartva a gyors pözsósokat? :)
TarP2008-10-30 14:55:52 // 3169
VW Golfall, láttad, hogy azt választotta :)
TarP2008-10-30 09:38:47 // 3168
Jövő hét végén?
TarP2008-10-29 11:37:01 // 3167
A Pininfarina GTV a legebb nekem.
Elfogult vagyok?

Lehet. De akkor is! :)
TarP2008-10-21 12:57:52 // 3166
Lécci egy két infót még...
Mikó? Mennyiér', Kik... ?
TarP2008-10-21 10:10:40 // 3165
Azzal már nincs is baj a mai metroszexuális világban :)
TarP2008-10-21 10:02:05 // 3164
Én összefoglalom: ADÓ.
TarP2008-10-21 10:01:27 // 3163
Értem én!

Futás hitelért! :) :) :)
TarP2008-10-21 09:45:09 // 3162
Nagyjából összeállt a kép.

Szóval hitelt felvenni jó, mert ha nem adom vissza, megveszi az állam és olcsó lesz a benzin.
Basszamek, ez a megoldás. Futok is hitelért!

Majd áldjátok a nevemet, ha holnap 100-ér adják a 100-as benyát! :)
TarP2008-10-21 09:42:30 // 3161
Metált bírod? :)
TarP2008-10-21 08:56:42 // 3160
Jó reggeltet!

Ezen a fórumon nincs OFF topic, szóval megkérdezem az egybegyűlt közgazdászokat, hogy mi van most pontosan a világban?
Addig értem, hogy 2millió amerikai genya felvett hitelt olyan házakra, amiket a Terminátor 7 forgatása miatt fel kellett robbantani, ezért a szarházijak nem fizetik vissza a hitelt. Emiatt két-három nagy bank berosált, emiatt a kis pöcsök a pénzüket kivonják a befektetésekből. Tehát a tőzsdeindexek lefelé indulnak. Mellékesen az USA állam ott összedobja a T8 forgatásához a házak árát...

De amit nem értek: Miért van az, hogy emiatt nálunk nem lehet adót csökkenteni és nem vesznek az emberek autót, és lemegy a benzin ára?

Ha valaki politizálás nélkül tud erre okosságot mondani, akkor előre is köszi.
TarP2008-10-16 12:55:27 // 3159
A kimirajkönnen fénykép az big deal! :)
TarP2008-10-16 12:28:23 // 3158
Akár így hátulról is megugranám! :)
TarP2008-10-16 12:01:23 // 3157


Ejh-ejh...
TarP2008-10-16 11:59:07 // 3156
Jáj, nézzedmá' lyófijú, alatta ja sok olaj mind a V8-ból csorkott ki, most meg azon tükkröződdik...


VaG nagyhirtelen aláfexik és tud csinálni képeket a gumikról! :)
TarP2008-10-16 10:08:58 // 3155
Mivel eddig dolgzoni senki sem akart... :)
TarP2008-10-15 16:27:43 // 3154
Az jó lesz, de akkor meg minek a sok Olaszótó? Azokból gyün a maszázsolaj? ? ? :)
TarP2008-10-15 16:26:57 // 3153
Szerintem is teljesen OK a V6TB. Egy nyugis, kellemes motor és nem égő még 200 fölött sem.
TarP2008-10-15 16:06:50 // 3152
Jó, jó, de akkor megint fel kell venni egy rakás csajszit, azt meg a mútkor is leszavaztátok. :)
TarP2008-10-15 11:53:09 // 3151
Különben nem kapunk olasz sportótókat, ha nem tudjuk aszondani, hogy pl a Rozsdaboglya című laptól vagyunk, kérünk szépen 7 darab F430-at, de legyen közte egy Scuderia is TarP-nak, mer' ő a sálycsökkentés felelős :)
TarP2008-10-15 10:53:42 // 3150
Alapítsunk egy újságot és akkor megy minden gördülékenyen.

Megkapjuk a "szarokat" és lehet örömködni. A fotókat VaG készíti, a hangteszteket Koryy, neki a matrica után úgyis 345dB-t romlott a hallása.
Ollahnak lesz tunying rovata, meg olcsón adok-drágán veszek ügyletei...
Kod kezeli a kasszát és néha ír egy-egy fikázós cikket a BMW-ről, Porcséról, meg minden OFF-ról.
Ravlikék faragnak jó kis hátlapokat a fényképek elé. A Képfelelősnek is lesz munkája bőven.

No, induljak bejegyezni? Mi legyen az újság neve?
TarP2008-10-15 09:54:26 // 3149
Szóval ne a 300lojjerőre gyúrjál Ollah, hanem rendelj egy-két szárnyat a kocsidra előre-hátra :)
TarP2008-10-15 09:53:32 // 3148
Egy brit újság megunta a kardozást a köridőkkel, és kivitt öt szupersportkocsit a Nürburgring Nordschleife aszfaltjára, hogy kipróbálja, melyikkel lehet a leggyorsabban megtenni a hírhedt 20,8 kilométert.

A Ferrari Enzo, a Koenigsegg CCX, a Maserati MC12-es, a Pagani Zonda F és a Porsche Carrera GT vezetését egy jó nevű ALMS pilótára, Marc Bassengre bízták, aki ismét bizonyította, hogy a nyers teljesítmény versenypályán messze nem a leglényegesebb, sokkal fontosabb a jó tapadás. A legerősebb modell, a Koenigsegg bizonyult a leglassabbnak, 7'33,6" alatt ért körbe, majd a Porsche (7'28,7"), a Ferrari (7'25,2") és a Pagani (7'24,65") következett. A leggyorsabban azonban a második leggyengébb modell, a 630 lóerős Maserati MC12-es teljesítette a pályát, 7'24,29" alatt, ami egyáltalán nem meglepő. Ezt az autót ugyanis versenyzésre fejlesztették az olaszok, és csak a szabályok kedvéért készült belőle utcai kivitel, így - bár közeli rokona a Ferrari Enzónak - az aerodinamikája és a futóműve sokkal közelebb áll a telivér versenyautó-prototípusokéhoz, mint a vetélytársaié.
TarP2008-10-13 16:15:57 // 3147
Szegény ló, már azt sem tudja hogyan kell futni...

Én asszem átléptem már a 12000km-et ebben az évben és még csak most jóárasítják az ótópályamatríciát! :)
TarP2008-10-13 14:54:55 // 3146
Akkor marad a kikönyöklés, a Tuc-Tuc, meg a Csubakkát aprító láncfűrész hang a kipuffból? :)
TarP2008-10-13 14:21:51 // 3145
Vasfelni, slickgumi, nitró, meg az ilyen őrült beavatkotzások még mindig nem játszanak?
TarP2008-10-09 11:24:13 // 3144
No, ez már emberes! :)
TarP2008-10-09 10:51:06 // 3143
Nagy, meg minden, de attól mesze áll, hogy egy harmónikus design legyen.
Olyan Vuábazze...de szépnek nem szép.
TarP2008-10-09 10:32:31 // 3142
Köszi, ez jó lesz esztétikának, de ha eccer lesz pénzó, akkor a Maseratit választom.
Az olyan markáns... vagy az csak a bor lehet? :)
TarP2008-10-09 09:43:28 // 3141
Erről tucc nekem egy jó felbontásút?
Akár emilon, akár így-úgy?
TarP2008-10-09 09:27:44 // 3140
Öreg vagyok én már ehez.
Nekem már a GranTurismo kategória való.

TarP2008-10-09 09:14:58 // 3139
Ízléses orgia! :)
TarP2008-10-08 15:54:23 // 3138
Ne is mondd, HF integrale. Sajnálom, hogy sosem volt olyanom.
Amikor lehetett vona, nem volt pénz (mert épp integrálni tanultam...), amikor meg volt pénz lakás lett belőle, utána meg elavult minden, a pénz,a lakás, meg az Integrallye is :(

De sebaj, a GTV szebb. Annál is :)
TarP2008-10-08 15:37:28 // 3137
Nem azért, mert elamerikanizálódtál vala?
TarP2008-10-08 14:02:26 // 3136
Néz' má', valamiben egyetértünk.

Összeesküvés elméletet sejtek :)
TarP2008-10-08 14:01:05 // 3135
Én általában e kettőt váltogatom:
Valvoline Racing R1 10W60
Castrol Magnatec 10W40.

Problámám nem volt velük. A Valvoline-t azért javasolják, mert egy öregebb motornál már előfordulnak pici szivárgások.
TarP2008-10-08 11:10:07 // 3134
Te mazo-Alfás vagy.

Van egy GTV-d, de sose vezeted, de ha vezeted, akkor meg épp valahová viszed, ahol megoldják, hogy pár hónapra ne vezethesd...

Ez olyan, mintha egy akkoholista folyton salátát, meg yoghurtot venne a piára félretett spórolt pénzén :)
TarP2008-10-08 09:56:31 // 3133
Baze, tényleg az körvonalazódik, hogy a GTV a legjobb ótó, amit épeszű ember birtokolhat ?

(Na mit kapok ezér' Olláh-tól...)
TarP2008-10-08 08:52:14 // 3132
Nincs a MiTó-ban Q2?
Mé nincs?

Ferrari Caliáfonyáról meg csak annyit, hogy ÉMMEGMONTAM!
Koryy, most ez komoly? Mer akkor gyakrabban kell minitalit szervezni, ahol fizetjük neked a Mekikaját, mi meg csorgatjuk a nyálunkat a kócsira :) :) :)
TarP2008-10-07 10:52:15 // 3131
Nem is tudom. Én még nem vezettem túl erős elsőkerekes autót.
230 ló még nem sok. :)
TarP2008-10-07 09:11:44 // 3130
Jók a képek és tényleg érezhetőek az arányok.

Nagyon kíváncsi leszek a MiTo 1.8T-re. Ott két dolog állhat elő. Vagy azonnali szerelem a tesztvezetéskor, vagy soha MiTo.
No, majd meglátjuk.

Az öreg GTV meg maga a kortalan csúcs Zsebferrári és kész. :)

Már gondolkodtam rajta, hogy a Lancia Deltámat 18 éves korában adtam el. Lehet, hogy a GTV is nálam lesz olyan sokáig???
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.