Fórum >> Típusok >> GTV-GTA

TarP2010-03-16 11:38:46 // 3429
Mert akkor az lenne a "reference signal" :)
TarP2010-03-16 10:53:07 // 3428
Jó jó, de Te még nem hallottad Ollahot brummogni, felpörögni, vezérlést módosítani és lefújni! :) :) :)
TarP2010-03-16 10:02:08 // 3427
Te, az nem egyenes. Nem lehet, hogy azé' kellett kormányozni? :)
TarP2010-03-16 10:01:21 // 3426
Ó ez csak a gyerekkori elbutulás, nálam is mindennapos, ha céges ótóval kell mennem 3-400km-et.
Két opció van, vagy F1-es autóhangot próbálok kiadni 17-18000-es fordulat között, vagy valami direkt elhangolt alapjáratú V8-ast.

Dr Csernyus aszonta ez nem baj, amíg a kifröcskölő nyáltól zárlatos nem lesz a légzsák :)
TarP2010-03-16 09:21:51 // 3425
Putttyot neki!
TarP2010-03-16 09:21:16 // 3424
Én remélem az M3-mon nincsen semmisem, mert elejétől a végéig autóztam, nem bejáratási céllal :)ű

Mondom is Asszonkának: "Te itt viharos szél fújik."
-"Miből gondolod?"
-"Billegnek, ellenkormányozgatnak a többi autók, főleg a SUV-ok."
-"És mi?"
-"Ne hüléskeggyé má...!"

:)
TarP2010-03-12 10:13:43 // 3423
Nálam kb 5,7liter megy bele. 7 litert írbnak gyárilag, de gondolom ahhoz le kellene venni a túrót is és annak a csöveiből, is kicsöpögtetni az olajat...meg le kellene törölgetni az öszes tengelyről, hajtókarról...
TarP2010-03-10 13:19:25 // 3422
Valvoline, mert ott van ösmerős, aki occóér keveri ki a Teszkóssal jól.

Most Castrol van, amivel szintén semmi bajom nincsen.

Végülis mindkettő, meg a Selénia is problémamentes volt. egyikből sem evett többet a normálisnál. 10ekm alatt 0,7-1liter.

Most meg már a turbóhoz vezető olalcső kis alátétje sem szivárogtat semmit, mijóta azbeszt megbaxxa :)
TarP2010-03-09 11:10:17 // 3421
Az én 6 éves akkum sem szereti a sok hidegben ácsorgást, de most megint pörögnek bele a sokszáz km-ek, így minden ok.

Most nézem csk, hogy újabb 10ezer km fogyott el, tehát kéne olajat cserélnem.

Visszatérek a Valvoline-hoz.
TarP2010-03-05 13:18:46 // 3420
Tényleg gyönyörű, nekem is teccik! Egyik minitalin majd bepróbálkozok, hátha... :)
TarP2010-03-05 11:36:08 // 3419
Pixába, ma hamarabb kezdted az ivást, mint én :(
TarP2010-03-05 11:26:02 // 3418
Számoltam ezt az M4-et: 485Milliárd Forintba kerül, vagy többe.
Ez kb 1600 Millió liter benzin!

Te ennyit még egy tuningolt V6 sem eszik ugye ? :)
TarP2010-03-05 08:59:40 // 3417
4-es metrón? Az a SZOPÁS! :)
TarP2010-03-05 08:46:19 // 3416
Meg a metroszexuálisok! De utóbbi témáról Kod és Ollah többet tud :)
TarP2010-03-05 08:35:35 // 3415
Az előző beírásom miatt ez kötelező volt, bocsi. :)
TarP2010-03-05 08:34:35 // 3414
Nem érdekel ez most. :)
TarP2010-03-04 13:29:12 // 3413
Engem az mindenképpen érdekel, hogy van-e fejlődés, nemtom, miért bele van kódolva a génjeimbe, hogy ezt keressem, ha van értelme, ha nincs.

Hmmm, a "nem érdekel" kifejezés tán' benne sincs az aktív szókincsemben.
TarP2010-03-04 12:17:56 // 3412
8.5 millió? Újonnan?
4.5 Milió 1 évesen?
2.5 Millió 3 évesen?

:)
TarP2010-03-04 12:16:51 // 3411
Én is úgy láttam, hogy minden tesztelő odavan érte, de én tartok tőle, hogy az újságírós példányok véletlenül nem 200lóerősek, hanem 230 körüliek, ezért jól mennek, de többet is esznek.

Ja másik: Attól, hogy GTV-m van, nem versenyzek folyton mindennel. Városban meg pláne nem. OK, lendületesen haladok, lámpától szépen hörgök el, hogy halljam a V6-ot, de ehhez nem kell 10-11liternél több/100km, hiszen 3000 körül elváltok, mert különben csak beleszaladok a köveltkező piros lámpába, azt meg minek?

6 fokozatú váltó viszont nygyon jó egy ilyen turbós autóba. mert akkor a jó nyomatékú tartományban lehet tartani a motort hosszabb etapokon.
TarP2010-03-04 12:10:19 // 3410
Jaja, Belgiumban láttam többet is 1.8TS-sel.
TarP2010-03-04 09:45:49 // 3409
Az átlagfogyasztást nem 235 lovat kihasználva mérik Te Te Te!

De azt gondolom elfogadja mindenki, hogy egy 1750-es Sor4 turbó jobb hatásfokú, mint egy 3.2 V6. Még MultiAir nélkül is, azzal meg pláne, további kb 12%-kal.
TarP2010-03-04 09:29:55 // 3408
Itt a "JOBB" kifejezés több oldalról vizsgálható.

Valószínű, hogy nem fogyasztásban, tömegben, hatásfokban, károsanyag kibocsátásban jobb a V6. Sőt, asszem a 340m-es nyomaték a Giulietta új motorjánál már egész baráti lesz, de ezt majd tesztelés után.

Hangban elismerem, a V6 utólérhetetlen egy S4-gyel.

Nem bántani akartam a Brerát, vagy a GTA-kat, de szerintem ez a jó irány, hightech turbók, MultiAir technika, relatíve könnyű doboz és remélem 8 liter alatti átlagfogyi a 235 lóhoz.
TarP2010-03-04 09:25:42 // 3407
Télleg, tudja valaki, hogy honnan jönnek ezek aszámok?
Sok félét láttam már, pl 200ló fölött nem "lehet" vezetni az elsőkerekeseket (Ez amolyan városi legenda a BMW talikon...), láttam 250 lovat, meg 260 lovat most...

Aztán látom, hogy a 328 lovas Alfa 147 AutoDelta egy kanyargós pályán még gyorsabb, mint a Micsu EVO IX. (Igaz, az csak 300 ló...)

Akkor most van ilyen határ, vagy mégse-nemse van?
TarP2010-03-03 15:32:57 // 3406
Jaj ne depizzé, mer' öngyi leszek!

Már az is jó irány, ha nem lefelé megyünk a menetteljesítményekben.

Vedd figyelembe, hogy ez nem egy csiilió Ft-s V6, hanem egy normál motorméretű hotHatch. Annak viszont ELÉG jó!
TarP2010-03-03 13:52:35 // 3405
Sajnos akkora elqrást, mint a Berával, csinálni is nehéz.
Drága, gyönyörű, egyedi sportautó, ami lomha és nehézkes. Döglött lófejet az ágyába mindnek!

De most végre itt a Giulietta QV 1750 TBi 235hp 0-100:6.8 Vmax:242km/h
Összehasonlításul:
Alfa Romeo Giulietta QV 1750 TBi 235hp/340Nm 1320kg 5,62kg/hp
Audi S3 Sportback 2.0TFSi Quattro 265hp/350Nm 1495kg 5,64kg/hp
VW Golf R 2.0TSi 4Motion 270hp/350Nm 1521kg 5,63kg/hp
ΒMW 130i 5d 258hp/310Nm 1460kg 5,66kg/hp

Nem kell égőzni végremá' !
TarP2010-03-02 11:44:55 // 3404
Ehhhej, befér ez a csomitartóba, biztos??? :)
TarP2010-03-02 11:43:50 // 3403
Húú, rohatt jégeső de csúnyán elintézte a GTV-det. :)
TarP2010-02-26 10:09:59 // 3402
Akar a franc burnout-óni, csak el akartam indulni jól :)
TarP2010-02-26 09:19:37 // 3401
Meghallgatni a hangját? :)
TarP2010-02-26 09:19:01 // 3400
Én járkátam, de egy egy lámpától elindulás úgy nézett ki, hogy 20 méteren át forgott ki a kerék, a gázpedál állásától csak annyi függött, hogy magas, vagy alacsony fordultaszámon jött a gőz a gumi alól :)

Ollah, hol lehet rendelni ilyen Toyotás gázpedált, mer' nekem jól jönne :)
A Hondás felgyulladó ablkemelőt, meg a nyaktörő légzsákot már beszereztem, Alfacity-re beszerelem mind! :)
TarP2010-02-17 15:38:40 // 3399
Na tessék, aszép GTA nem fér be a garázsba, mer' a LÓ elfoglalja előle! :)
TarP2010-02-09 09:16:20 // 3398
Jól hangzik! Ha végre 25 centi alá megy az utcánkban a hó, akkor elóhúzom a GTV-t, mer' most én sem használtam már közel 3 hete :(

Én max a saját riasztómat tudom magamra kaccsolni, az hány pont? :)
TarP2010-02-09 09:11:00 // 3397
Hámmer csak abban van powerométer, vagy mifene... :)

Meg van benne 1001 lojjerő is, mer' hiába lenne a pojerróméter egy VW Polo Ecogreen-ben :)
TarP2010-02-08 09:02:35 // 3396
Jó gépek ezek, lehet nyugodtan használni. Rendesen is, meg néha meghajtva is.

Kíváncsi lennék egy megbízhatósági versenyre a konkurenciával (TT, RX8, Celica...)
TarP2010-02-08 08:56:12 // 3395
Itt igazad lesz, a Bugatti Veyron-ról érdemes videjót nézni, látható, hogy kb 250 lóerő kell a 250km/h-hoz.
Utána további 750lojjerő kell a 400-ra gyorsításhoz.

Pedig ott nem forog le 250-nél tán semelyik fokozat :)
TarP2010-02-03 09:08:24 // 3394
Szia KORYY, mikor jön a Kaliáfonya? 35 centi hóban slick gumis próbakör? :)
TarP2010-02-02 12:43:38 // 3393
Szubjektíwe is megmagyaráztam vala.
TarP2010-02-02 12:42:28 // 3392
Olajlóbi mér' ne engedné? Hisz' a Hidrogyént is az Exxon-tól veszed majd, tehát ha gazdaságos, akkor nekik hoz bevételt.

Az a baj, hogy nagyobb nyomás kell hozzá, mint Ollah turbójába, olyat meg senkise tud! Meg kell jól záró edényke, asse tud senkise. Meg kell még energia cella, azt már rendeltünk a Csillagból... :)
TarP2010-02-02 10:19:53 // 3391
Ezt láttam. Ez a közeljövő. Elektromos rásegítés a belső égésű motorra.

Mert a hidrogénnel hajtott autó egyelőre nem megvalósítható. Legalábbis gazdaságosan nem.
TarP2010-02-02 10:15:41 // 3390
Ne is mondd, tegnap segíteni akartam szomszédasszonnak az elekadt ótóját kiásni, a jarmadik lapátolásnál reccshang, a lapát szerintem elfáradt örökre.

Tényleg van ebből a hólapátból valami komoly, titánium-magnéziumos, szénszálas foggantyú, USB csatival??? :)
TarP2010-02-02 10:00:34 // 3389
Ilyen időben keskeny gumi kell az ótóra, és lehetőleg nagy hasmagasság. Ezér' látod jónak a Suxikut, meg azér' mer' tudod, a Nő olvassa és ha rosszat írsz keine vacsora, no vasalás... kituggyamimég :)

A gazpedál a Totákon ragad, a Hompák a mai cikkek alapján csak kigyulladnak... szóval semmi porbéka. Made In Japan bazze... Lényeg a statisztika.

Ment előttem a Bécsi útra kanyarodáskor egy rendőr. Én csak megszokásból úgy kanyarodtam, hogy rövid rántás a kéziféken, aztán ellenkormánykodás. Jól nézhetett ki a rendőrember számára a visszapillanóban egy kilinccsel közeledő ótó :)
"Mi vagyunk azok, akiktől óvtak a szüleink." örök!
TarP2010-02-01 10:58:28 // 3388
Ejh, most ezen a hétvégén én sem vettem elő a GTV-t. PUG307-tel jártam az utakat.
Minden tele volt 25-30-cal közlekedő városi terepjárónak látszó tárgyakkal, alig fértem el mellettük normális sebességgel(50-70) közlekedve.
Minek veszik az emberek ezeket az úttorlaszokat, azt nemtom. Na jó tudom, NAGY, meg gazdagnak láccik benne a ember.

Egy csóró AMG mercit viszont megsajnáltam, 3-szor bicskázott be 50 méteren. Szinte féltem megelőzni, nehogy rámcsússzon...
TarP2010-01-29 11:06:59 // 3387
Ne is mondd! 1 hónapja hazajött a Honda Accordos szomszédom, 2 liter olaj kifolyt belőle a díszkőre, le sem lehet takarítani. Aszonták, a CocoCola lehozza, de az szétmarja a követ, mielőt az olaj feljön...
Aztán jön a Honda CRV-s, hogy már másodjára kell kihívnia az assistance-t, mer' nem indul a hidegben, vagy mi.

Majd jött a BMW-sa szomszédom, kérdezi miért nem cserélem le a GTV-t családi ótóra. Mondok: Nézz körül, megkapd a választ. :) Öreg GTV-be csak forognak a kilóméterek a minap is elcsodálkoztettem egy VW Passat CC-t, mert úgy gondolta, az Coupe és Sportkocsi... Hát, nemvótaz :)
TarP2010-01-29 10:53:00 // 3386
Az igazi égő, hogy ők vissza tudnak hívni 2-3 millió autót, tehát valaki megvett tőlük ennyit. Mennyi Alfa is fogyott az elmult 10-15 évben összesen... :(
TarP2010-01-29 10:51:54 // 3385
Ez jó: " A hírnéven, ami legendákra támaszkodik..."
No ezt kérem vegyék jegyzőkönyvbe.
TarP2010-01-28 10:55:15 // 3384
Egen, régóta ott rogyik szerencsétlen.

Tegyél rá inkább olyan papírt, hogy közterületfenntartó vállalat vagyok, a roncsot két héten belül elszállítom jól. És jó lesz alkatrésznek.
TarP2010-01-27 12:05:30 // 3383
Végülis egy Ferrarit az ember minden alkalommal CSAK kipróbál, nem? :)
TarP2010-01-27 09:35:23 // 3382
Ez naggyon zsír! :)

El is tudom képzelni:

Ollah- ÁÁÁ, szijjelVAG-ok mindenkit, aki nemgyün!
- Necsiná' má', itt egy Autóbuild, sok jó Foxvágennel!
Ollah- Nemkell. Azok tunyingoltak, meg erősek is! Mekkhaltok!
- Jajjaj, meilegyen, Itt egy gumiszőnyeg, ugye megúszom.
Ollah -Nemkell. Japán nemkell, mert nem romlik el!
- Mivan itt még? Olajos kis vasdarab, nem tudom mi lehet... 50 ezerér..?
Ollah - Accsak ide, pont ez kell nekem betesszük a kopjúterba, vagy inkább a turbó lapáthoz, biztos hoz 1-2 Nyúlmókust, majd utánaolvasok a neten. (Sátáni kacajjal balra el...)
TarP2010-01-26 12:21:41 // 3381
Ugye-ugye, most nem vesz fel senki jónagy hitelt, ezért drága a benzin.
Bezzeg a hitellufi idején ingyen volt a benya, meg az Euro is.

Ezek után monnya nekem a sok hozzájértő, hogy a hitellufi rossz...
TarP2010-01-26 10:24:39 // 3380
Milyen ház? Hordozható winyó, vagy Pen-drive? Ledes projektorral? Befér a kesztyűtartóba.
2010-et írunk, vagy a gyerek megint elállította az időgépet??? Elverem mint a rongyot! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.