Má nem adnak a genyákok.
Legfeljebb a promiment, vagy ki a fax, azok meg 400%-os kamatra...
TarP2009-01-13 11:48:38 // 3229
TarP2009-01-13 11:14:08 // 3228
Figyu, azt kell venni, amitől bódog vagy. Márpedig ha ez egy GTA... és az asszonynak is könnyű beadni, hogy családi ótót vettem, látod? Csak teérted!
Olvasom a totálkáron, hogy egy alig hibbant arc úgy épített kompresszoros Ducatit, hogy a két henger egyikét levegő szállításra használja, a másikat meg munkavégzésre. Nos ez az őrült egy zseni! így 500ccm-ből 105 lórőt hozott ki, relatíve olcsón.
Gondolj bele, megfofod a 3.2-es GTA-t, két hengert levegőszállításra átdolgozol, lesz egy 2000+ccm-es autód, ami 420 lóerős. Mi kell még? :)
Olvasom a totálkáron, hogy egy alig hibbant arc úgy épített kompresszoros Ducatit, hogy a két henger egyikét levegő szállításra használja, a másikat meg munkavégzésre. Nos ez az őrült egy zseni! így 500ccm-ből 105 lórőt hozott ki, relatíve olcsón.
Gondolj bele, megfofod a 3.2-es GTA-t, két hengert levegőszállításra átdolgozol, lesz egy 2000+ccm-es autód, ami 420 lóerős. Mi kell még? :)
TarP2009-01-13 11:08:36 // 3227
Gyere mindkettőre, legalább kétszer verhetünk meg!
(Ezt hiányoltad?) :)
(Ezt hiányoltad?) :)
TarP2009-01-12 08:26:01 // 3226
Igen, 7 litert érdemes venni, abból kb 6 belemegy,a többi meg jó lesz pótnak.
10000km alatt 0,8 litert úgyis megeszik, mer' szarolasz :)
10000km alatt 0,8 litert úgyis megeszik, mer' szarolasz :)
TarP2009-01-08 11:29:16 // 3225
Te nem? Meg sem merem kérdezni, hogy Te mé nem...
Melegek a Földért akció? :)
Melegek a Földért akció? :)
TarP2009-01-08 10:29:22 // 3224
No lám TARP rendbetette az USA-t, erre a régi nagy ellenség a CCCP meg összefossa magát.
Kéne mosmá valami globális felmelegedés, mert fűtés az keine.
Szóval akinél van melegház hatás a szerkrényben, kérem adja közre, különben beindítom a V6-ot és pöfékeltetem reggeltől estig... amíg occó a benya.
Kéne mosmá valami globális felmelegedés, mert fűtés az keine.
Szóval akinél van melegház hatás a szerkrényben, kérem adja közre, különben beindítom a V6-ot és pöfékeltetem reggeltől estig... amíg occó a benya.
TarP2009-01-06 14:05:30 // 3223
Na ettől a kormánytól könnyű lenne bepotyogni az autóba még négykézláb is :)
TarP2009-01-06 09:31:24 // 3222
De tökéletesen hasonlít a Junkers kazánom gázátfolyást kezelő szelepére is... szóval jó cucc :)
TarP2009-01-05 14:30:00 // 3221
Persze a peros lámpát a fejem fölött abból sem láthatom :)
Vicces is, mikor szólok az asszonkának:"Monnyad, mikor zöld, mer' nehéz lesz úgy elsőnek elrajtolni a lámpától, ha csak akkor látom, mikor előrehajolok CD-t cserélni :)"
Vicces is, mikor szólok az asszonkának:"Monnyad, mikor zöld, mer' nehéz lesz úgy elsőnek elrajtolni a lámpától, ha csak akkor látom, mikor előrehajolok CD-t cserélni :)"
TarP2009-01-05 14:01:59 // 3220
Csak ezér' kihúzattam a fogamat, meg elmentem vérvételre is...súlytunying :)
Igazából aza bajom, hogy a gyári ülést 2-3centivel lentebb kéne ereszteni, hogy igazán zsebferrárisan ülhessen benne az ember.
Igazából aza bajom, hogy a gyári ülést 2-3centivel lentebb kéne ereszteni, hogy igazán zsebferrárisan ülhessen benne az ember.
TarP2009-01-05 13:17:46 // 3219

Lehet ilyen színösszeállításban is (pl ezüst dobozba...), de nekem a piros tetszett, pont azért, hogy a külső magenta színből egy kicsi jöjjön vissza a beltérben is.
Az autó külleméhez illik a dolog, a belteret én nem fogom összeszínezni jobban. Szerintem így rendben van. Bár egy fekete kagylóülés lehet, hogy jól esne... nem tom. Ki kéne próbálni.
TarP2009-01-05 11:24:39 // 3217
Ja, az meg különösen tetszik, hogy nem egyszerű kör a sziluettje.
Kicsit olyan "egyedi ótó" feelingje van így a vezetésnek :)
Annyira nem vagyok combos gyerök, hogy ne férnék be e módosítás nélkül...
Kicsit olyan "egyedi ótó" feelingje van így a vezetésnek :)
Annyira nem vagyok combos gyerök, hogy ne férnék be e módosítás nélkül...
TarP2009-01-05 08:33:21 // 3216
35-ös az enyém is, ez tökéletes.
Szám alapján laig kisebb a gyárinál, de beszerwelve sokkal jobban kézre áll és úgy jó, ahogy van.
Nekem nagyon bejött.
Szám alapján laig kisebb a gyárinál, de beszerwelve sokkal jobban kézre áll és úgy jó, ahogy van.
Nekem nagyon bejött.
TarP2008-12-31 11:25:30 // 3215
Ha már globalizció, akkor inkább így legyen, fogjon össze 4-5 euópai cég, mint hogy a KIA..Hiundai...Totoya megvegye pl a Lanciát Alfát és beborítsa a kukába az egészet, mert az USA nem vesz Lanciát...
Lenne ennek a golbál EU autógyárnak nagy előnye!
PL: Egy új Alfa coupe, ami megkapja a 335i motorját, egy alumínium Audi TT vázba építve a Mercedes 7 sebességes váltójával... Vagy ne álmodjak túl nagyot?
Ha jó társcégekkel állsz össze, egész jó technikákat lehet megkapni és nem kell 0-ról indulva kifejleszteni. És hogy ezért cserében odaadná-e az Alfa az Audinak, Mercinek az 1.9MJEt-et, 2.4MJET-et, 1.4T-t? Valószínűleg örömmel.
De odaadná-e a Ferrari V12-esét, ami alig nehezebb, mint a BMW V8-asa? Lehet, hogy itt már magyobb lene a vita.
Persze én is jobban örülnék, ha a FIAT konszern virágozna, de nem úgy tűnik, hogy rugalmasan folyna a fejlesztés az Alfánál :( Itt van pl az 1.8T, amit mire végre betesznek valami ótóba, már "szinte" elavult lesz, mert a konkurrencia 2-szer váltotta le a saját motorjait, míg az Alfa még nem tudta bevezetni sem...
Lenne ennek a golbál EU autógyárnak nagy előnye!
PL: Egy új Alfa coupe, ami megkapja a 335i motorját, egy alumínium Audi TT vázba építve a Mercedes 7 sebességes váltójával... Vagy ne álmodjak túl nagyot?
Ha jó társcégekkel állsz össze, egész jó technikákat lehet megkapni és nem kell 0-ról indulva kifejleszteni. És hogy ezért cserében odaadná-e az Alfa az Audinak, Mercinek az 1.9MJEt-et, 2.4MJET-et, 1.4T-t? Valószínűleg örömmel.
De odaadná-e a Ferrari V12-esét, ami alig nehezebb, mint a BMW V8-asa? Lehet, hogy itt már magyobb lene a vita.
Persze én is jobban örülnék, ha a FIAT konszern virágozna, de nem úgy tűnik, hogy rugalmasan folyna a fejlesztés az Alfánál :( Itt van pl az 1.8T, amit mire végre betesznek valami ótóba, már "szinte" elavult lesz, mert a konkurrencia 2-szer váltotta le a saját motorjait, míg az Alfa még nem tudta bevezetni sem...
TarP2008-12-31 09:11:38 // 3214
TARPól szóló törvény! Milliárdnyi dolláh!
Mondom én, hogy hitelt kell felvenni benzinre. hogy olcsó legyen a benzin is, meg a hitel is :)
Mondom én, hogy hitelt kell felvenni benzinre. hogy olcsó legyen a benzin is, meg a hitel is :)
TarP2008-12-23 09:18:15 // 3212
Hali,
Itt-ott vitáznék vele.. pl elegendő a 144...155 ló??? Egy ilyen autónak nem elegendő még a 240sem. Ugye Ollah??? :)
Meg hogy az elsőkerék hajtás BÍRKÓZIK a lojjerőkkel? Francokat, mostanság teszteltem körforgalom közepén padló és szépen csúszáshatáron lehetett vele röppenni. aztán meg juhéééé csusszanni kifelé a kijáratnál.
A szűkösség meg relatív. Egy 170centis embernek nem ugyanaz a szűk, mint Hongmann Choi-nak :)
Érdekes, hogy a fékeket dícséri, én azt javíttattam fel leghamarabb...
Itt-ott vitáznék vele.. pl elegendő a 144...155 ló??? Egy ilyen autónak nem elegendő még a 240sem. Ugye Ollah??? :)
Meg hogy az elsőkerék hajtás BÍRKÓZIK a lojjerőkkel? Francokat, mostanság teszteltem körforgalom közepén padló és szépen csúszáshatáron lehetett vele röppenni. aztán meg juhéééé csusszanni kifelé a kijáratnál.
A szűkösség meg relatív. Egy 170centis embernek nem ugyanaz a szűk, mint Hongmann Choi-nak :)
Érdekes, hogy a fékeket dícséri, én azt javíttattam fel leghamarabb...
TarP2008-12-12 09:42:44 // 3211
Végre Alfával fox járni?
Ez jól hangzik!
A BMB meg gondolom jó lesz tyúkólnak a kert végibe beborítva... :)
Ez jól hangzik!
A BMB meg gondolom jó lesz tyúkólnak a kert végibe beborítva... :)
TarP2008-12-10 14:52:45 // 3210
Gondolom aki 318d-t vesz annak elsősorban az a fontos, hogy BMB jel legyen az ótón, lehetőleg "olcsón".
Terrmészetesen egy ilyen radikális felfogásban a kis zsenge motorokat nem is kellene gyártani, hogy ne vegyék vele a nagy nehéz ótókat, de a vásárolók nagy része olcsón akar jónevű autót.
Az USA auutógyártásának teljes csődje bebizonyította, hogy nem jó megoldás ha csak nagy motorokat építünk. Jöttek a kis bizgő japán/koreai szarok és az egész USA ótógyártást eltiporták.
Ugyanígy Alfából is rengeteg 1.6TS fogyott, míg a már életképesnek nevezhető 2.5V6-ból alig-alig...
Talán ha nem lenne halálba adóztatva...talán ha nem kerülne kétszer annyiba (pedig nincs benne 8 kerék, 2 gázpedál, 2 kormány, 2 szélvédő...) egy 3.2V6, mint egy 1.6TS... De ezeken gondolkodni is hiába...
Terrmészetesen egy ilyen radikális felfogásban a kis zsenge motorokat nem is kellene gyártani, hogy ne vegyék vele a nagy nehéz ótókat, de a vásárolók nagy része olcsón akar jónevű autót.
Az USA auutógyártásának teljes csődje bebizonyította, hogy nem jó megoldás ha csak nagy motorokat építünk. Jöttek a kis bizgő japán/koreai szarok és az egész USA ótógyártást eltiporták.
Ugyanígy Alfából is rengeteg 1.6TS fogyott, míg a már életképesnek nevezhető 2.5V6-ból alig-alig...
Talán ha nem lenne halálba adóztatva...talán ha nem kerülne kétszer annyiba (pedig nincs benne 8 kerék, 2 gázpedál, 2 kormány, 2 szélvédő...) egy 3.2V6, mint egy 1.6TS... De ezeken gondolkodni is hiába...
TarP2008-12-08 17:27:39 // 3209
Ettől még persze a mai ótóknak jobbnak kell lenniük.
Szóval tényleg túlzás az 1.4G, de asszem egy oválpályán fél kézzel is meg lehet csinálni :) :) :)
Szóval tényleg túlzás az 1.4G, de asszem egy oválpályán fél kézzel is meg lehet csinálni :) :) :)
TarP2008-12-08 17:26:07 // 3208
Ugan már mai szupersportótók... kicsit megmozzintod a kormányt és egyből jön az ABS, ASR, ESP, DNA...RDS... és belefékez, meg viszaveszi a powwert.
Ebben az öreg SZ-ben meg semmi sincsen csak motor, meg futómű, meg üvegszálas szénszál :)
Ebben az öreg SZ-ben meg semmi sincsen csak motor, meg futómű, meg üvegszálas szénszál :)
TarP2008-12-08 17:21:57 // 3207
Ebbe az oldalgyorsulásba pár dolog azért beleszámít, mint pl a kerekek döntöttsége, kerékösszetartás, gumitípus, autó elejének a szélessége, súlypont magasága...
Lehet, hogy az SZ egyenes úton csak a gumik belső élén táncol, annyira meg van döntve alatta a futómű :) egyébként a rallye autókon is ezt alakalmazzák, hogy terpeszállásban ül az autó, amikor egyenesen megy... Na ezt most megmodtam :)
Szóval az 1.4G soknak tűnik, de az hihető, hogy elég jól kapaszkodik, mert a geometriája (eleje szélesebb, mint a hátulja...) megvan hozzá, hogy kicsit kilógjon a sorból. Illetve ha nehéz az eleje a V6 miatt, az itt előny, mert jobban betapad a kanyarban. A GTV is azért ilyen jól kezelhető, mert bár a hátsó része megindul, de a jól megkapaszkodott első traktssal kézben lehet tartani a riszáló feneket.
Folytasam, vagy csak riszáló fenekek lebegnek a leki szemeitek előtt? :)
Lehet, hogy az SZ egyenes úton csak a gumik belső élén táncol, annyira meg van döntve alatta a futómű :) egyébként a rallye autókon is ezt alakalmazzák, hogy terpeszállásban ül az autó, amikor egyenesen megy... Na ezt most megmodtam :)
Szóval az 1.4G soknak tűnik, de az hihető, hogy elég jól kapaszkodik, mert a geometriája (eleje szélesebb, mint a hátulja...) megvan hozzá, hogy kicsit kilógjon a sorból. Illetve ha nehéz az eleje a V6 miatt, az itt előny, mert jobban betapad a kanyarban. A GTV is azért ilyen jól kezelhető, mert bár a hátsó része megindul, de a jól megkapaszkodott első traktssal kézben lehet tartani a riszáló feneket.
Folytasam, vagy csak riszáló fenekek lebegnek a leki szemeitek előtt? :)
TarP2008-12-03 12:57:55 // 3206
Ezen felbuzdulva a multkor lenyomtam egy Leccus SUV-ot az útról, mert irányjelző nélkül elémvágott.
Mondok: Én nehezebb vagyok gecó, mennyé' oldalra a villanyvonatoddal!
Mondok: Én nehezebb vagyok gecó, mennyé' oldalra a villanyvonatoddal!
TarP2008-12-03 11:59:06 // 3205
Ostorcsapás a Hortobágyon van.
Meg a szado-mazo klubban.
Ezek szerint a MiTo ilyen extrém ótónak számít? :)
Meg a szado-mazo klubban.
Ezek szerint a MiTo ilyen extrém ótónak számít? :)
TarP2008-12-03 11:41:07 // 3204
Hány plusz lóerő egy ostorcsapás??? Vagy hogy kell ezt értékelni? :)
TarP2008-12-03 10:06:05 // 3203
Csöri is tyukólat akart építeni belőle, annak meg tényleg elég cool.
Pininfarina tyukól. :)
Pininfarina tyukól. :)
TarP2008-12-03 09:26:56 // 3202
Az enyémet meg egy ezüst dobozban:) hozta el Ollah, amiből úgy kellett kiszerelni a parkolóban. No, van ennél jobb csomagolás?
TarP2008-11-27 15:21:33 // 3201
Ne csinájjad, a 4G-t, mint mobilhálózatot még most próbáljuk kitalálni, Te, meg elintézed nekem??? Tessék ilyenek a Celebek. Nagyokat mondanak 4G... a lányokmnak meg 1G is elég... :)
TarP2008-11-27 15:18:57 // 3200
Akkor én már csak "szabadfordításban" hallottam valakitől :)
TarP2008-11-27 14:38:40 // 3199
Eh, hogy csúszol úgy kereszben, hogy a fara nem indul meg oldalra??? :)
VaG, Te mondtad, hogy 1,4G-vel tud a GTV kanyarodni? Nem emléxem biztosra, valaki említette a legutóbbi mini-maxi talin... Elsőkerekes autó léttére nagyon jó kanyarsebességekre képes és tényleg nem az az első mozzanata, hogy túrja ki az elejét.
VaG, Te mondtad, hogy 1,4G-vel tud a GTV kanyarodni? Nem emléxem biztosra, valaki említette a legutóbbi mini-maxi talin... Elsőkerekes autó léttére nagyon jó kanyarsebességekre képes és tényleg nem az az első mozzanata, hogy túrja ki az elejét.
TarP2008-11-27 10:14:25 // 3198
Celeb lettél, de ne bízd el magad!
A csúcsra feljutni könnyű, de ott maradni...
A csúcsra feljutni könnyű, de ott maradni...
TarP2008-11-27 10:12:51 // 3197
Hali, de igen én is csúsztam már így vele, de ami meglepő volt, hogy bár nem vagyok egy rallyedriver, mégis nagyon jól érezhető a csúszáshatár és könnyen megfogható az autó.
Úgy emléxem Jeremy Clarkson is azt vélekedte a GTV-ről, hogy nem könnyű kihozni a sodrából, nagyon jól irányítható.
Úgy emléxem Jeremy Clarkson is azt vélekedte a GTV-ről, hogy nem könnyű kihozni a sodrából, nagyon jól irányítható.
TarP2008-11-26 12:49:06 // 3196
Maserati GranTurismo, vagy Gransport
Mercedes CL 55 AMG
Mercedes CLK 63 aMG
BMW M3
Vannak itt lehetőségek. És szaré-hugyé eladók pár évesen, mer' gazdag bácsi/néni már nem szereti, hiszen elavult...
Mercedes CL 55 AMG
Mercedes CLK 63 aMG
BMW M3
Vannak itt lehetőségek. És szaré-hugyé eladók pár évesen, mer' gazdag bácsi/néni már nem szereti, hiszen elavult...
TarP2008-11-26 11:54:46 // 3195
Na tessék, kicsit elutazom küffődre, visszatérek és egy 7-es erősségű VaG kultuszt látok kialakulni.
Ráadásul a "K"-t is elqrtáok! :)
Ráadásul a "K"-t is elqrtáok! :)
TarP2008-11-26 11:53:09 // 3194
Nadebazzeg, ma olvasom a vezess.hu-n, hogy az ótók ára meg felmegy.
Újabb kérdés a kezdő közgazdákhoz: Ha egy termékből túltermelés van, nem kell a kutyának se, mer' nehéz rá hitelt is felvenni, de 2 év alatt elveszíti az értékének felét, akkor mi a megoldás válság idejére???
Gondolatindítónak: Ha a benya ingyen van az újótó meg drága, akkor micsinájjon a jómunkásember? Vegyen régi V8-ast! Don't panic! :)
Újabb kérdés a kezdő közgazdákhoz: Ha egy termékből túltermelés van, nem kell a kutyának se, mer' nehéz rá hitelt is felvenni, de 2 év alatt elveszíti az értékének felét, akkor mi a megoldás válság idejére???
Gondolatindítónak: Ha a benya ingyen van az újótó meg drága, akkor micsinájjon a jómunkásember? Vegyen régi V8-ast! Don't panic! :)
TarP2008-11-21 14:47:25 // 3193
Láttam vala,h ogy pont ezen vitáztok, gondoltam leírom a tapasztalatot, de ha túllihegtem a kérdést ,akkor bozsánat...
TarP2008-11-21 14:22:19 // 3192
Így van. De az övében 3000ccm-nyi olajlehúzó gyűrű súrlódik, az enyémben meg 2000ccm-nyi...
Cserében nekem ott forog egy túró, ami visszafogja a kiduffba áramló gázokat, de a termelt nyomásal javítja a hatásfokot.
Szóval ember legyen a talpán, aki ezekből kiszámolja , melyiknek mennyit kellett volna ennie. Ezért mértük, hogy lássuk.
Kb 9,8...10,6 liter között voltunk végig mindkét rozsdaboglyával :)
Cserében nekem ott forog egy túró, ami visszafogja a kiduffba áramló gázokat, de a termelt nyomásal javítja a hatásfokot.
Szóval ember legyen a talpán, aki ezekből kiszámolja , melyiknek mennyit kellett volna ennie. Ezért mértük, hogy lássuk.
Kb 9,8...10,6 liter között voltunk végig mindkét rozsdaboglyával :)
TarP2008-11-21 14:15:19 // 3191
Mitteccikmondani???
Monnyuk van két azonos ótó, 4200-as fordulaton mennek 150km/h-val folyamatosan.
Kit érdekel, hogy kinek milyen a cipője, meg van-e lábszaga? :) :) :)
Monnyuk van két azonos ótó, 4200-as fordulaton mennek 150km/h-val folyamatosan.
Kit érdekel, hogy kinek milyen a cipője, meg van-e lábszaga? :) :) :)
TarP2008-11-21 14:09:14 // 3190
Nem tom... ha 3 óra hosszát folamatosan mész 150-nel az ótópályán, akkor nem sok trükköd lehet, amivel benyát spórolj.
Pl: behajtoda tükröket, kikapcsolod a zenét ... :) ez vajon hoz 0,5 litert???
Pl: behajtoda tükröket, kikapcsolod a zenét ... :) ez vajon hoz 0,5 litert???
TarP2008-11-21 13:59:53 // 3189
Hali,
Nekünk Nemesissel volt lehetőségünk tesztelni a fogyit egymáshoz képest, mert együtt indultunk teli tankkal és a Földközi tengerig oda-vissza jópár ezer kmen együtt mentünk. Volt autópálya (gyors is- átlagos is), szerpentin, város, kirándulós sóbányás... mindenvolt.
0.4...0.6literes különbségek jöttek ki 100km-re vetítve és a V6TB evett ennyikével kevesebbet. Szóval azonos használat mellett minimális a különbség a két motor között fogyiban.
Nekünk Nemesissel volt lehetőségünk tesztelni a fogyit egymáshoz képest, mert együtt indultunk teli tankkal és a Földközi tengerig oda-vissza jópár ezer kmen együtt mentünk. Volt autópálya (gyors is- átlagos is), szerpentin, város, kirándulós sóbányás... mindenvolt.
0.4...0.6literes különbségek jöttek ki 100km-re vetítve és a V6TB evett ennyikével kevesebbet. Szóval azonos használat mellett minimális a különbség a két motor között fogyiban.
TarP2008-11-20 09:28:10 // 3188
2000fölé... qrva pergésmentesített bitntyűzet :)
TarP2008-11-20 09:27:21 // 3187
Én nem vagyok csilliárdos, de látom a különbéget.
A szemműtét óta :)
Tegnapelőtt a dugóban hörtyögött előttem egy F430, de 200 fölé sosem ment a fordulatszáma, így csak annyit hallottam, hogy heerrrrrrr... biztos német vót... :)
A szemműtét óta :)
Tegnapelőtt a dugóban hörtyögött előttem egy F430, de 200 fölé sosem ment a fordulatszáma, így csak annyit hallottam, hogy heerrrrrrr... biztos német vót... :)
TarP2008-11-20 08:04:37 // 3186
Ez nagyon jó kép.
Az is látszik rajta, hogy a Lambo design már kezd elavulni, de a GTV még telejsen harmónikus!
Az is látszik rajta, hogy a Lambo design már kezd elavulni, de a GTV még telejsen harmónikus!
TarP2008-11-20 08:03:26 // 3185
20000 fölött??? Anyit nem ér az egész ótó! :) :) :)
Azért elég jók ezek a krémek, ha kiradírozzák a karcokat is, nem csak a bogárhullákat vakerálják le...
Azért elég jók ezek a krémek, ha kiradírozzák a karcokat is, nem csak a bogárhullákat vakerálják le...
TarP2008-11-19 11:29:08 // 3184
Ok, megnézem.
Atomtámadás ellen is véd??? :)
Atomtámadás ellen is véd??? :)
TarP2008-11-19 09:57:37 // 3183
Amióta láttam itt a VW-s tetkódat, azóta nem hiszek neked :)
TarP2008-11-19 09:34:19 // 3182
Ja, mivel polírozhatták, mert én még mindig a Sonax cumót lötykölöm, de állítólag az csak Mercikre jó :) :) :)
Tényleg Koryy, Te tudsz ajánlani valami "ipari" anyagot?
Tényleg Koryy, Te tudsz ajánlani valami "ipari" anyagot?
TarP2008-11-19 09:32:08 // 3181
Én is most políroztam, de sajna ennyire nem lett villanós.
Persze ettől még a szomszéd vadi új Hondájánál 100* szebb a festésem :)
Persze ettől még a szomszéd vadi új Hondájánál 100* szebb a festésem :)
TarP2008-11-17 13:17:12 // 3180
Vedd meg a GTA-t, aztán majd kimagyarázod valahogy...
"hmm, látod asszony, micsoda hideg van, még a kocsi is többet eszik!" :)))
"hmm, látod asszony, micsoda hideg van, még a kocsi is többet eszik!" :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
4
Vendég4
463
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa-HiFi
- Alfa reklám
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV