Fórum >> Típusok >> Giulia

5 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212024-08-29 16:19:08 // 36538
Érdekes ez a sztori amit írsz, sokat foglakoztál vele. Nekem az a furcsa, ha ez szérihiba lenne pl. a dízelnél sokkal hamarabb észrevenné az ember. De tényleg nem hallottam még erről, ez elég nagy öngól lenne a fejlesztésben. A kopoltyúk kifelé nyílnak az ajtó vagy csomagtér zárásakor, ott befelé nem nyílnak a "zsaluk" ahogy látom.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
mr_oven2024-08-29 16:04:07 // 36535
Még nem tudom, az Autókerskedők sorozatban egyszer belülről fújta a kabinban a füstöt és azt nézte hogy hol megy ki. Szépen látszott.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
mr_oven2024-08-29 15:21:49 // 36531
Igen, ezért próbálom meg discofüsttel alulról, megszívatva egy asztali ventivel az ablak felől.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
mr_oven2024-08-29 15:13:55 // 36529
A kipufogó szivárgást nem tudom menet közben mérni, de tudok egy nagyobb fordulatot nyomni állva.Ha ha a kipufogó szivárogna, akkor miért csökken érdemben a csomagtartóban a gáz, ha eltömítem a csővégződés melletti rést.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-08-29 14:39:17 // 36527
aranytl Lacit kéne megkérdezni. Ő szedett már ki az alsó motorburkolatból valami leesett csavart vagy patentet, ami ott zörgött idegesítően és nem lehetett beazonosítani, hogy mi az.
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
mr_oven2024-08-29 14:15:50 // 36522
Ez teljesen életszerű, hiszen nem akkor éreztem először, mikor a mérést csináltam.
Ezek egy-egy keményebb előzés paraméterei, ami nem tart 2 percig, de míg elindulsz kiszállsz ellenőrzöd azzal együtt igen. Próbáltam a kerék felől a dobnál bal oldalt benyúlva szintén vizes ronggyal lefedni a kopoltyút, de mégis volt füst, de ezt csak szagolva nem mérve. Szaglás és mérés alapján akkor tűnt el eddig, amikor lezártam a kipufogók melletti rést. Folytatom füstgenerátoros teszttel. Esetleg megpróbálom mindkét kopoltyút egyszerre letakarni.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2024-08-29 14:11:26 // 36520
Én nem vagyok csalódott az alfás minőség miatt, tudtam hogy kezdőkészletet veszek az autóval:D

Ha a tipik béna tervezés hibák elkerülnak jó pár évig akkor én azt hiszem meg tudok békélni ilyen hülyeségekkel..

Ha a multiair nem hagy cserben, ha nem hullik ki alóla a futómű, ha üzembiztos, és nem csinál hetenta öregebb korában sem 2 heti szerelnivalót én akkor beérkeztem:)

Szarokén rá hogy mozog a kárpitra szögelt ajtóbehűzó, vagy lötyög a mocitető nyitó, vagy majd eltörik a kézi kábel, vagy a csomagtér, csak ne basszon ki velem, jelezze időben és enni:)

Kereke van, megy mint a barom, kényelmes, szép, ilyet akartam:))))
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
mr_oven2024-08-29 14:05:07 // 36517
Kedves RomeoOne !

Az igazság valahol ebben a táblázatban van. Mindenesetre a külső átmérőnek 76mm-t mérek.
https://perkor.hu/csomeretek-kulonbozo-szabvanyok-szerint
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 14:04:28 // 36516
Egyébként itt a hang, szerintem kihallatszik szépen. Kifejezetten és hangosan zörög.
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 13:54:30 // 36515
Nem, az a motorból jött újkorában, tudom miről beszélsz. Szerintem a hátsó dob alapos kiégtésével és a km-ekkel az elmúlt nagyjából, vagyis nem annyira béna orrhangon szól, más lett a hangja.
mr_oven2024-08-29 13:52:05 // 36514
Kedves SD !

A CO2 mérőt a bal dob mögötti kis tárolóba teszem kitámasztva ne mozogjon és fölül nyitott legyen a szenzornak. 10 percet mentem bemelegítésként majd betettem a mérőt, ami a 410ppm-et mutatja mint a levegő normál CO2 tartalmát és ekkor mentem 2 percet 4000-6000-es fordulattal utastérben befúvás nélkül, ablak 5 cm-re lehúzva, 90-120 km/h tempóval. Ekkor kiszállva 1800ppm-et mérek. Érzem a szagot az utastérben is és a csomagtartóban is főleg a bal dob fölötti résnél. Ez az érték visszamegy normál 2000-fordulatnál 450-alá, mert átszellőzik a csomagtér.
SD2024-08-29 13:42:06 // 36513
izgatottan várjuk a fejleményeket.. nekem 3gyere ül hátul.. most már meg fogom mérni.. van ilyen légminőség mérőm és berakom a csomagtartóba..

remélem nem a CO miatt alszanak olyan jókat:P:D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-08-29 13:36:45 // 36511
Bár nem mértem soha, de az alfaowner-en a legmegbízhatóbb felhasználók is 2,5"-et, az az 65 mm-t írnak a 2.0T gyári kipuffjára.
mr_oven2024-08-29 13:29:14 // 36510
A Remus oldalán 70mm átmérőt írnak. Ez valóban csak 6 mm eltérés, ha ez az igaz, bár ott hibásan 65 mm van az eredetire írva, ami valójában 76mm.
Liquid2024-08-29 13:26:58 // 36509
Értem és láttam amit írtál...a kipuf. szivárgást is menet közben vizsgáltad terhelés alatt?
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 13:21:26 // 36508
Tudom, emlékszem..
mr_oven2024-08-29 13:19:31 // 36507
Kedves Liquid !

Mint említettem az elméletemet mérések támasztják alá. Sem a motortérben sem a kipufogó toldásoknál nem mérek szivárgást. A mérésem a széndioxid szinten alapul. Csak a csomagtérben mérem legelőször a magasabb értéket ez érezhető is. 410pp helyett 1800ppm ez rövid idő alatt átáramlik az utastérbe. Az időt csökkenti a kicsit lehúzott ablak vákuumja. A másik pedig hogy kitömve a kör alakú rést a kipufogócső és a karima között érdemi csökkenés tapasztalható kb 550pp-re megy csak fel a 410-ről egy újabb mérés során.
RomeoOne2024-08-29 13:18:42 // 36506
Nekem mondod? Persze nem relativizálni akarom mások baját, de sztem én vettem be legmélyebbre az olasz életérzést :DDD
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 13:06:34 // 36504
Köszönöm! Jó kis Sofirn zseblámpa 😄
Ez hasonlóan mozog a te autódon is..Akkor ez vagy így jó, vagy a tied is rossz. 🤣
De akkor mi zörög ha nem ez? A hang nagyon ilyen jellegű.
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 12:13:48 // 36498
Ez hülyeség, folyamatosan megyek vele, és szeretem is vezetni, még városban is. Ilyen elméleti bajaim nincsenek vele, az a Zen volt ami fölöslegesen állt, mert azt nem szeretttem vezetni. Van egy újkora óta hallható zörgés, amit sehol, senki nem tudott beazonosítani eddig. Nekem kell beleállni, nyomozni, hogy ne szaladjak bele durva költségekbe. Egy röhej, hogy Budaörsön fel sem vették hivatalosan a panaszomat, nulla nyoma, hogy 1(!) évesen jeleztem. Kiszámlázták a vizsgálat óraadíját, és egy időszakos szervizről van papírom. Nekem kellett ezt is idén már kellemetlenül nyomatni, hogy egy rohadt papírom legyen róla, hogy ez a probléma fennáll. Ahányszor gurulok vele, bassza az agyam az a hang. Épp túl lehetne lépni rajta, ha valaki azt mondaná, hogy igen, ez és ez az alkatrész zörög, műszkailag nem befolyásolja az autó működését hosszútávon sem. Tessék írásba adom, használd, fogd be a füled. De nem ez a helyzet. És minden alkalommal amikor boldogan gurulok az autópályán, vagy nagyobb tempóról teszem be egy kanyarbejáratra, kurvára morog a fék. Ami nem kopott továbbra sem. . Én ezeket nem fogom félvállról venni. Nem azért dolgozok minden fillérért, hogy megvonjam a vállam, és kipakoljak milliókat az ablakon, mert amúgy dejó autó.
Liquid2024-08-29 12:10:32 // 36497
elolvastad? :)
Mindkettőt nehezen tudom elképzelni, ahogy írtam...
Ott valami más van...
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 12:04:10 // 36496
A 3 teljeskörű is csak annyira az, hogy semennyire. A "gyártói garanciapolitika" a kulcsszó, amit beírnak az üzenetbe amiben a forgalmazó lepattint. Ha nem lenne az érdi szervíz, ahol tényleg próbálnak segíteni saját hatáskörükön belül, szerintem már fent lenne a ha.hu-n a gyönyörű autóm :-(
RomeoOne2024-08-29 12:03:17 // 36495
Szerintem tényleg többet kéne vele izgalmasabb utakon menned. Ha egy órát kell menni érte, akkor annyit, ha másfelet, akkor annyit. Majd elfelejteti veled, amikor már a kanyarokat veszi. Az előtető alatt állva nem hozza ugyanazt az élményt, hiába szép. Így viszont ráérsz túl sokat gonodlkozni rajta és marad a zsörtölődés, hogy morog a fék, meg valami kattan, ha 85-90 km/h között a kormányt 10°-kal balra fordítva fékezés közben nyomod meg az utasoldali lámpakapcsolót :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.