Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2023-10-03 10:42:36 // 32233
Új feature megfigyelés:
- normál városi közlekedés után, meleg fékekkel azt csinálta a gépem hogy olyan hangot adott ki ilyen 10km/h-ról fékezve mintha már vason fogna..
- de közben meg betét van még, bár elől belül nem néztem, de hátul van kívül belül...
- tehát gyorsabb sebességnél semmi, fékhatás ok, de lassan olyan szerencsétlen hangot ad ki mint ami tényleg kuka..

Szervízben azt mondták esetleg megrozsdál a tárcsa az tud ilyen hangot adni, de az szerintem a felületi rozsda, meg az két fékezés után lekopik, ez meg pont addigra csinálja mire hazaérek..

Legutóbb mosóban jött egy ötletem hogy megküldöm kicsit vízze, hátha valami fékpor gyűlt fel és az karistol???

És láss csodát.. nulla hang... kiváncsi leszek meddig marad így...

Mosogatnom kell a féket? Amúgy én szoktam.. de ugye ez a felni kevés teret enged:D:D

Nem tesz rosszat neki, itt már némi tétje is van, ha megküldöm 200-bárral kicsit?
Mittom nem mossa ki a zsírt a csúszkából, vagy nemtom...?

Meg miért gyűlik ott fel kosz ami miatt utána hülye hangot ad??

Akkor most már Porsche Tajkán Turizmó felnim van?:D:D:D
SD2023-10-03 10:36:27 // 32232
Váááá:D:D:D Az alfáé szebb:) Mijez a rendszám:D
SD2023-10-03 10:36:07 // 32231
Igen valami keverék lesz a jó megoldás, dugóban hagyom, ha hirtelen kell valami belehúzok, ha meg bohóckodok akkor lehet full manualban:))))
SD2023-10-03 10:35:10 // 32230
És tényleg visszaváltogat:))) de 6000-ig:D:D:D
G-MANN🍀2023-10-03 08:46:08 // 32229
Sd-nek 😁😁
Ampera (Giulia) felni Porsche-n, AR-159 rendszám
AutóházBudaörs😉
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-02 13:44:03 // 32227
M-ben váltófüllel az versenypályára való :-) Nekem a "normál" közlekedéshez az vált be, hogy D-ben hagyom és belenyúlok ha kell. Nekem nagyon bejön ez így hogy át tudom venni a váltást, majd vissza tudom vetetni vele a vezérlést. Kis összehangolódás, szokás kérdése, könnyen rá lehet érezni, hogy hogy veszi vissza. Tiszta kooperatív feeling.
Kereszteződésekben így nem lehet elrontani sem, mert ha kézzel beleváltottam, majd lessítok, megállok, akkor nem veszi vissza automatába, hanem visszakapcsolgat az adott fokozat alsó fordulat határán egész 1-ig. Aztán ha elindultam, és nincs különösebb történés, akkor veszi vissza automatába.
Azt már én is figyeltem, hogy ha már elváltott mielőtt a fülhöz érek, nem reagálja le a váltófület.
Véletlenül két év alatt egyszer váltottam bele duplán. Direkt annál többször, nálam a visszaváltás a default két fokozat. Egyébként a kick-down-t is qvagyorsan csinálja magától is, de sokszor jobb szeretem (pl. előzésnél) még a rákészülési szakaszban kézzel visszaváltani. Kíméletesebb a technikához is, mert nem max. nyomaték lekérésnél durrantja vissza kettővel, hanem szinte terheletlenül vált, és aztán kapja a nyakába a nyomatékot.
RomeoOne2023-10-02 12:49:15 // 32226
- Így nem szoktam járni, mert sosem teszi vissza magát. legalábbis addig nem szoktam várni, visszateszem én P-be, ha sokat kell állni. De egyébként a V6 2-esből is úgy indul meg, hogy nem veszed észre a különbséget :D
- Ha fél másodpercen belül húzod ugyanabba az irányba, mint amerre ő is váltott, akkor nem csinál semmit. Gondolom nyugtázza, hogy ugyanazt akartam, csak ő gyorsabb volt.
- Ha gyorsan akarsz visszaváltogatni, akkor nem kell elengedni. Meghúzod, úgy tartod és lövi vissza a sebességeket. Ferrari feature
- lásd előző
SD2023-10-02 10:36:22 // 32225

Mátra ősz, kellett pásztón fújnom a kerékbe mert már csak 2.3-2.4 volt melegen:)
Ha még fent lehűl 12 fokban lett voln 2.2... úgyhogy újra megvan a 2.4-2.5 legalább.
Mert hogy a pásztói körgóban úgy nyikorgott mint ha télivel mennék nyáron:P


Ezt a kanyart sikerült 4kerékkel oldalra venni, M2-ben :D:D:D
Úgy hogy nem oldottak le a relék elől, de mozgott minden irányban az autó:D:D:D
Azért szeretem ezt mert itt nincs sebesség és már időben belátható.

Na innen bekapcsolt a a J1-en a speedlimiter :D:D:D

Azért ezzel a váltófüllel lehet ám bénázni is:D
- M2-ben indulsz szinte állóból mert nem tette vissza magát, te meg nem húztad be 1-be
- ráváltasz lefele pont mikor már az automata is tenné a következőt így kettőt vált:P
- véletlenül ketőt húzol rá és kettőt is vált vissza:D:D:D
- vagy egy ízesebb gyorsítást szeretnél de nem váltasz eleget vissza:P

Az automata azért tudja ezt jobban:)
Szóval jó kiegészítő játék, de a lényeg változatlan:)
RomeoOne2023-10-01 21:22:26 // 32224
Egy kis októberi gurulás a jó időben:

Peti16V2023-10-01 14:05:23 // 32223

Népautó 😀
Piritu - 1.000.0002023-09-30 17:58:26 // 32221
..bár kérdés hogy a boruláskapcsoló szakításánál nem küld-e automatikusan vészívást :-DD
Piritu - 1.000.0002023-09-30 17:25:48 // 32220
Nem is tudtam hogy van Giulia/Stelvi HRV :-DD
Piritu - 1.000.0002023-09-30 17:24:52 // 32219
A vasas megoldás tűnik e legegyszerűbbnek, csak le kell gyártani a vasat. Minta kellene hozzá…
Amúgy a régi szoci ötlet itt is működhet: megszakítod egy kapcsolóval az AC pumpa körét. Esetleg mint egy GTV-s cartársnak is volt a boruláskapcsoló áramkörét szakították meg és úgy érrzte a rendszer mintha felborult volna az autó….
SD2023-09-30 14:32:13 // 32218
Muterom 2017-es HRV-jében nincs:D
RomeoOne2023-09-30 14:10:41 // 32217
Ja és a radarosokat viszik így igen.

Vagyis mindet. Vagy van olyan, amiben nincs radar?
SD2023-09-30 14:03:16 // 32216
A radaron keresztül csatlakoznak az auto rendszeréhez és úgy nyitják és indítják ..
Ehhez lefeszegetik a radar kupakot és kitörik a radart a helyéről...



Láttam már olyat akinek csak széttörték de nem vitték el.. és olyat is akinek kétszer elvitték egymás után.

Az új faceliftesnél egyben van a ráccsl a kupak.

Az egyik védelmi verzió hogy kap az autó egy radar-shield vasat, ami körbeveszi a radart és így nem lehet hozzáférni a csatlakozjóához.

A másik ez az áramköri megoldás amikor leválasztja a radart leállítás után.

Az én sufni megoldásom, ha az autóban nincs áram akkor a radaron sincs, tehát ha olyan tré helyen kell megállni, akkor vedd le az akksit.. (és ne hagyd kint a mdzagot a csomagtartó nyitáshoz:D) Utána kulccsal kell nyitni és be kell mászni vagy esernyővel lehet felpattintani a hátulját belülről (az enyémben már nincs madzag) és oda a fogyasztási adatok is:) Meg pár hibakódot is törölni (ez a nyomkodós nem tetszik) kell, de az egy kormány jobbra balra után megvan.
De a lényeg ha nincs az autóban áram akkor ellopni sem lehet..:)

Más kérdés hogy itt a sorrend !kulcs! fontosságú, mert ha teli a csomi vagy nem lehajtható az ülés, akkor kintmaradrál, mert innen csak a hardver van, és ajtó kulcsos nyitás után, el kell érd a battery-t addig nincs hátsó ajtó nyitás csak bentről :D

Az aggassztó benne az hogy pár perc és huss elmentek a géppel.
Nem mintha bármelyik autó ellopása több idő lenne értő kezeknek...
De mégis látni ilyen videókat. UK és IT-ből.

Mielőtt rosszul éreznénk magunkat, BMW-t meg villámhárítóval lopnak:)

Ja és a radarosokat viszik így igen.
Liquid2023-09-30 13:55:28 // 32215
aha, köszi, akkor én is érintett vagyok :)
RomeoOne2023-09-30 13:50:20 // 32214
Mindben benne van. Nem csak az adaptív tempomat használja a radart, minden Giulia/Stelvio-ban ott van. Például a FCW-hez és a vészfék asszisztenshez is az kell.
Liquid2023-09-30 13:39:23 // 32213
Az egyik a know-how, a másik meg amit a fórumban is írt/írtak: ha kiadja nyilvánosan a működését, akkor azok is látják akiktől meg akarja védeni az autókat.

Ha jól értelmezem, akkor a radaros tempomattal szerelt gépek érintettek, vagy ez a radar mindben benne van?
RomeoOne2023-09-30 10:58:33 // 32212
Hát ez ilyen, a know-how-t kell megfizetni. Ez a gazdasági hírekben olyan sokat hangoztatott "hozzáadott érték" :D
SD2023-09-30 08:58:38 // 32211
Azért ha nem kókány munka akkor kell hozzá pár automotive csati, valami áramkör, kábel.. meg van az 10-20 font is:)

De azért ne feledkezzünk el hogy ő ezzel foglokozott, próbálkozott, kockázatot vállal, gari stb.

De azér mégis ha a lemez "radar páncél" alkatrész ami tényleg meló ennél olcsóbb, azért na:)
TtK2023-09-29 22:31:30 // 32210
Az anyagköltség valószínűleg nem haladja meg jelentősen a 2.5 fontot.. ;)
lieszko2023-09-29 20:43:01 // 32209
Részletekbe nem mennék bele, lényeg, hogy az autó leállítása után rövid idő múlva nem tudsz a radar csatijáról rálépni az autó CAN hálózatára.
250 angol font.
SD2023-09-28 22:15:18 // 32208
Na és mit kér érte? Hogy lehet megbizonyosodni hogy tényleg csinál valamit a kütyüje ami ennyire titkos (értem hogy a rabolók miatt is) de amit magyarázni kell ott a termék nekem nem teljesen ok.

Szóval ha megszakítja a radar, és valahonnan vesz hozzá jelet hogy mikor indítasz, addig ok. Gondolom így működhet.

Végül is egy Relé is elég lehet ha megfelelő szálat húzza meg ikor gyújtást kap az autó.
lieszko2023-09-28 21:10:19 // 32207
Én behúztam, az ördög nem alszik, főleg ha külföldre is jársz, ki tudja hol kell éjszakára otthagynod az autódat.
A legrosszabb a helyzet Angliában, utána jön Olaszország, de vittek el így Hollandiában is autókat.
Amúgy tényleg egyszerű beszerelni.
A srác pedig nagyon korrekt és rendkívül alapos és óvatos, nem ad ki infót bárkinek, előtte bizonyítanod kell, hogy tényleg Giulia-d, vagy Stelvio-d van.
SD2023-09-28 20:14:13 // 32206
Biztos azok vannak és leginkább külföldön (UK, IT) veszélyben akik utcán tartják.
Olvastam olyat akinek kétszer lopták el a Stelvioját.. végül is ha erre szakosodott banda, valószínüleg felszereléssel és rutinnal feltérképezik a környékben lévő autókat.

Minden esetre ha hozzáférhető a radar, onnan pár perc.. ami azért elég tré dolog.
Egyszerűbb mint a kulcsmásolás vagy egyéb trükk.

Másrészről amelyik autót el akarják vinni azt elviszik.
De valami amatőr balfék ha szétbombázza a radart meg a lököst.. az sem derűs tény... még ha nem is tudta elvinni..

Onnan lesz ez szerintem érdekes ha esetleg szálingóznak a külföldi sokat futott gépek, vagy törik őket és lesz igény bontott alkatrészre. Addig amíg ennyire réteg autó, és nagy része garis... és nem is romlanak el:))) addig nincs értelme ezzel foglalkozni.

Ha nem lesz népautó márpedig nem úgy néz ki:) Akkor itthon többet kell érte utazni mint amennyi pénzt lehet vele keresni hogy összeszedje ezeket valaki:D
RomeoOne2023-09-28 19:51:56 // 32205
Sztem ez nem úgy szokott történni, hogy meglátnak egyet random az utcán és akkor hirtelen odaszaladnak és viszik. Ha egy autó gyakran szokott egy tipikus helyen állni, akkor kifigyelik és egy alkalmas időpontban elviszik.
SD2023-09-28 15:44:27 // 32204
De ha szar a helyzet az akksi sarut még mindig lehúzhatod otthagyni, és ha az ajtót nyitod, az ülés felöl már be lehet mászni hátra:D Nem elegáns, de jobb mint hogy elvigyék..
Akkor hiába csatlakozik:P Bár még szétbarmolni szétbarmolhatja..
SD2023-09-28 15:42:51 // 32203
Engem is ezért nem foglakoztatott, de pl: voltam Olaszországban ott már létezik ez az irányzat, vagy néha azért itt ott meg kell állni, és ez 2 perc...
jó ott a casco, de azzal meg mire megyek a mai árakkal..
Vehetek egy jó Dacia Lodgy-t:D:D
RomeoOne2023-09-28 13:45:05 // 32202
Elég megnézned a vevői visszajelzéseket :) metalgod23-tól én meg merném venni. Csak nem az utcán áll az autó, alacsonynak látom a kockázatot ilyen lopásra.
SD2023-09-28 11:52:38 // 32201
Radar deaktiváló kütyü, lopás ellen
Ezt találtam egy eladó Giulia QV hitrdetésében és megadta a tulaj az elérhetőségét az infónak

Nagyon titokzatos mert semmit nem mond el róla a készítője, és ugye onnan tudod hogy működik vagy jó-e valamire, de állítólag magad is be tudod szerelni, semmibe nem szól bele:D
Árat sem árult el..

De érdekes.
TtK2023-09-28 11:14:42 // 32200
Kicsit se hasonlít :)
SD2023-09-28 10:49:12 // 32199
De tanulni jó a játékos, így nem bízom el magam:)
Ha jobban tapadna nagyobb sebességnél hagyná el magát:)
t.
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-28 09:07:32 // 32198
Szerintem ne azért cseréld, vagy ne cseréld mert mások mit szólnak hozzá :-))
A jobb tapadás, útfekvés jobb érv :-))
RomeoOne2023-09-28 08:45:38 // 32197
A modellen - sztem nem is kérdés - az 5 patkós felni van: kép

Azt hiszem prodrive felninek hívták. Meg a Stelvio-nak volt még ilyenn gyári felnije: kép1 kép2
SD2023-09-27 22:35:14 // 32196
Látom le kell majd cserélnem, ha csak nem addigra ez lesz a tuning, hogy ne nézzék ki:D:D:D a hibrid felni tuning:D:D:D Állruhában járok:))))
G-MANN🍀2023-09-27 21:40:53 // 32195
Vagy szeretne😁
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-27 21:40:18 // 32194
Nem, külön szenzor. Valami ilyen.
G-MANN🍀2023-09-27 21:39:41 // 32193
Az a Bburago inkább erre hasonlít😉
G-MANN🍀2023-09-27 21:36:47 // 32192
😁😁 +1
SD2023-09-27 20:45:52 // 32191
A kopelé rondább:)
Liquid2023-09-27 20:34:32 // 32190
a képkereső sok mindent kidob rá, de marad a kopel :)
Liquid2023-09-27 20:33:10 // 32189
Ehhez azért nagyon kell hunyorítani :)
Ez Ampera felni, semmi kétség :)
SD2023-09-27 20:22:17 // 32188
gondokokoztam hogy megosszam-e veletek mert mindég szívjátok a vérem:D
Na megvan mire hasonlít a felnim:)))
Az 1:43-as Bburago-ra:D:D:D



Mindenkiben él egy kisgyerek:D
SD2023-09-27 20:07:50 // 32187
Na most ez a multi-spectral sensor annyi, hogy nem vágja az IR-t és abban a tartományban az AI ráerőssít a színekre? A tesztképeken azt láttam hogy a tükröződések jobban kijönnek rajta, ebben van valami:)))Tehát egy IR maszkot használ a Visible tartomány RAW feldolgozásáháoz?:))
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-27 18:34:56 // 32186
A felirat legalábbis jól néz ki :-) Állítólag a szín kalibrációban, zajmentesítésben kooperáltak. Ilyet még nem láttam telefonban, hogy spektrál szenzor van benne. És 5 tengelyes OIS. Plusz egy dedikált NPU, ami realtime AI zajmentesít. Olyan ISO-kon használja a szenzort, hogy meglepő. Feltekert érzékenységen ugye megnő a zaj, így általában jobb az ISO-t lehető legalacsonyabban tartani a jó jel/zaj viszonyhoz. Na ez meg feltekeri a szenzor érzékenységet, aztán átküldi az NPU-n ami leszedi a zajt. Meggyőzően működik.
Amibe viszont nagyon belebuzultam, az a kerámia hátlap. Meg hogy féláron adták XD
TtK2023-09-27 17:30:23 // 32185
Hasselblad kamera, azta! :)
SD2023-09-27 16:21:43 // 32184
Na erre gondolnék én is:)
De valószínüleg sokat tud anélkül is..

Tényleg el kell már vinni egy körre akksi levét után:)
Most már talán lenne merszem :D:D:D

Vagy ki tudja:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.