Lefóliáztattam ma az üvegeket. Szépet szívtak vele , hogy nem dönthető az ülés, mivel így a fejtámla sem jött ki. Az ülések osztása amúgy megvan, nincs valahol valami fórum aki megoldotta utólag, hogy dönthető legyen? 😬
Továbbá azon tanakodtunk, hogy ha rátenyerünk vezetés közben a stop gombra leáll-e a motor?! Valaki már próbálta? 😀

de mert csak tönkre ment a kapcsoló ... nyugtass meg minket :DDDD
Halesz2021-12-08 14:08:05 //
23436
Én ismerek valakit, aki mindig A-ban használja, csak itt alig szól hozzá :)))))
Halesz2021-12-08 13:54:35 //
23435
Én is, mert ott még biztonságos :D
G-MANN🍀2021-12-08 10:20:39 //
23433
:-) :-)
Én már csak D-ben használom, ott jó :-)
quash2021-12-07 14:35:42 //
23431
Na, ezt jól elírtam! N-re gondoltam!
D-ben még nem nagyon volt, délután kapja meg a téli gumikat.
Csak elütötte az ékezetet, úgy értette, hogy pápás, azaz Isten után a 2. legnagyobb. Mert az Isten a váltófül. :DDD
D-ben papás? :-) Ferrarid volt előtte, vagy Porschéd XD
D-ben papás? Én csak N-ben tolom de ott sem papás :DDD
quash2021-12-07 13:56:54 //
23427
Majd kiderül mennyit fogom érdemben használni, egyenlőre szokom még az automata működését, D-ben nagyon papás.
De kellenek bele a fülek, ez teszi kerek egésszé, az enyém hiába Super, kívül belül megkapott minden Veloce extrát, csak ezt nem.
Már van aki kitalálta hogy QV, ezzel is lehet egy fokkal növelni a fantáziájukat! :D
quash2021-12-07 13:53:52 //
23426
Köszi srácok!
Majd kiegészítem SGW-vel, és MES-el.
Illetve ma tapasztaltam hogy a burkolat visszarakás és trükkös! :D
ügyes vagy! én már annyit sem használom a váltófület, mint előtte :))) mivel a jobb kezem a könyöklőn pihen és előzés után, hogy ne pörögjön csak a váltókart elpöccintem balra, majd jobbra... messze van az a váltófül :))))))
Lev2021-12-07 12:23:12 //
23424
Köszönöm,hogy megírtad ezt a blogot, nekem különösen hasznos
Lev2021-12-07 12:18:59 //
23423
Ne viccelj, jogos. Én vagyok az a szerencsés,aki beikszelte, de még sincs neki,vagyis még nincs neki :) tényleg nagy segítség ez az útmutató!
Nem ám, hanem fél kilométerrel arrébb XD Nem éri át a c-tek. Úgyhogy be kell majd kábeleznem.
Jaa, hogy a 2.0 motornál nem itt vannak a kivezetések, mint az enyémen?
A motortérben nincs ilyen probléma, csak hátul kell figyelni, hogy a jelzett csavarra kerüljön a negatív. Nekem elöl a pozitívra nem ment rá sehogy a csipesz, hülye helyen van, a levéfogó műanyag alatt, a motor mögött. Sehogy nem fér oda úgy a csipesz, hogy le tudjam hajtani a géptetőt.
Na, elolvastam én is a blogod, de nem értem, hogy milyen problémád adódott a kivezetési pontokkal. Teljesen jól rámegy a C-tek csipesze a pólusokra.
Itt a blogomban az
utolsó kép. Azóta rájöttem, hogy a feketét el tudom fektetni és így gond nélkül lecsukható kattanásig a gépháztető (olyan állapotba, mnit mikor felpattintod, tehát a rögzítőt elöl oldanod kell ahhoz, hogy fel tudd emelni)
Én a motortérben csatlakoztatom a C-TEK-et. Gondolom ez a probléma nem merül fel ebben az esetben(?)
Az akksi töltésnél figyeljetek rá, hogy az autó IBS szenzoros! Gyml cartárs a blogom olvasása után írt rám tegnap, hogy ne töltsem direktben az akkumulátort. És igaza van, a manual a 212. oldalon írja is, hogy pontosan hova kell a negatív csipeszt csíptetni.

Nagyon tuti. Igazad van, azok a váltófülek KELLENEK, mert gyönyörűek. Akkor is, ha soha nem piszkálod (mondjuk én folyton cibálom, meg is kaptam már, hogy minek nekem automata kocsi, ha mindig én váltogatok :D ). Nem is értem, hogy ha valaki beikszelt szinte minden extrát, miért pont ezt hagyta ki...
(bocsi, Lev, ha forgatom a tőrt a szívedben, de legalább most már van egy részletes útmutatód, hogy mit kell majd csinálnod ;) )
zgi5212021-12-07 07:29:01 //
23415
ügyes, és bátor! taps :)
Gratula a bloghoz! Jó! :-)
Ez komoly blog lett, gratula! Szinte mint a régi szép időben :-)
quash2021-12-06 20:25:51 //
23412
Alapvetően egy elég jól felszerelt Giulia-t sikerült vennem, tényleg minden benne van, de Jürgen egyetlen dolgot nem X-elt be, a váltófüleket!
Ez viszont nekem kell! Lehet hogy soha nem fogom használni, de kell! :D
Nincsen még rendszám az autón (elvileg holnap már lesz), de ezt fixálni kellett.
Még normálisan ki sem volt takarítva az autó, de akkor is! :P
A múlt héten megjöttek a szükséges dolgok, ma be is szereltem:
Bekötve még nincsenek, mivel 2019-es az autó kell SGW bypass, az még nem jött meg.
De bekötni már csak egy csati összekötése.
Írtam róla egy blogot, ha valaki másnak is megjön hozzá a kedve:
BLOG
Ha megjön SGW, bővítem majd.
Nem igazán user-friendly ez az amore-s blog felület!
Mindenre is, azt hittem csúszik mindenfelé de nem... holnap lekerül 🤣🤣🤣
Kócosw2021-12-05 20:22:44 //
23410
kérdés mire 🤣🤣
A nyári is egész jó a latyakos úton 🤣🤣🤣
Az 500xen is az volt gyárilag ...2016os az elsők majdnem jelzőn de azok is jók voltak...de max 4 év szerintem
Lehet, hogy ki fogja, én sokat használom autópályán 130-140 körül is. Az valószínűleg az átlagosnál jobban nyűvi.
Szerintem kihúzza, én még fent hagytam volna egy szezont, ha az autót el nem adom..
Kazes☻2021-12-05 14:03:22 //
23405
Én is olyat vettem november végén WarbiGyuri ajánlására és egyelőre tecc... kíváncsi vagyok nálunk meddig lesz jó, de bízom benne, hogy azért inkább a négy évet kihúzza. 😃
G-MANN🍀2021-12-05 13:59:22 //
23404
👍 legyen így, én meg A-ba soha nem tettem 😉
Így van, 3 év után fogod érezni, hogy főleg vizes aszfalton már nem olyan magabiztos. Könnyebben kipörög, hosszabb a fékút. Három szezonig (nalunk ez 20e km volt) szerintem teljesen jó.
DrB2021-12-05 13:57:55 //
23402
Kösz a válaszod! A központosító gyűrűt adják hozzá.
A konfiguráció nem megy sem a Szlovák sem a Cseh sem a Magyar oldalon,de például a Lengyelen vagy a Németen igen,,,,,,sőt a német oldalon már MY22-es árlista van.Ez szerintem a 3-as fogat,mármint Magyar,Szlovák,Cseh oldalak frissítése után működni fog,,,,remélem.
Köszi mindenkinek a tippeket hétfőn átnyomogatom a klímát megint, ha nem javul akkor ránézek a szűrőre!
Kérdés, hogy meddig... Nekem a Fiat-on van tavaly ilyenkor felrakott Vredestein Quatrac. Teljesen jó eddig, bár, mint ha már minimálisan érezhető lenne, hogy nem olyan jó, mint frissen, pedig egy éves, ugye. De 2-3 évet fog bírni sztem. Mondjuk, ha azt vesszük, akkor az olyan, mint 4-6 év téli/nyári gumiból, amik csak fél évet futnak (jó, téli inkább kevesebbet, nyári inkább többet) szóval ez se rossz eredmény.
No jó a 4 évszakos a másodikon, hóban, latyakban, vízen is, semmi csúszás...Kleber
Tapasztalatom szerint nem lényeges különbség, nem fog változtatni semmit. Középfurat mérete stimmeljen, vagy ha nem, akkor az alá mindenképp rakj központosító gyűrűt.
Mármint az ideális az, amikor a kerékjárati ív sugarának középpontja a kerék középpontjánál van. Ehhez képest mondom, hogy magasabb vagy alacsonyabb
Sztem jól néz ki. Nekem sokkal jobban bántja a szemem, mikor alacsonyabban ül az autó, mint ha kicsit magasabb.
DrB2021-12-05 09:32:13 //
23394
Lenne egy felni kérdésem laikusként.
Találtam egy nekem tetsző felnit. A felni rendelő oldal szerint minden engedélye megvan a Stelvióhoz idekint Németországban, nem kell beíratni, nem kell TÜV.
A méretei megegyeznek az eddigi gyári felniével (8jx18), kivéve az ET száma, ami 34 helyett 30, azaz 4 mm-rel lenne kijjebb a kerék mindkét oldalon, 8 mm-rel lenne szélesebb a nyomtáv. Lényeges eltérés ez, ami a menettulajdonságokat, futómű esetleges eltérő terhelését jelenthetné? Illetve megváltoztat más tulajdonságot is?
zgi5212021-12-05 08:35:40 //
23393
kis lendulettel a A -ban hatsokerekes is, simaliba 😂
Ha belső keringetêsen van klíma nélkül akkor párásodik.Nekem az 56-on állandóan megy a klíma autómatán.Ha a hideg miatt lekapcsol rögtön teszem külső levegőre,mert egyedül is pillanatok alatt telelehelem.
zgi5212021-12-05 05:05:19 //
23390
uhh, tenyleg eleg idetlen a velocen,hogy egy vekni befer a kerekjarati ivben 🤪
Liquid2021-12-04 22:42:28 //
23389
Klíma? ventillátor, belső keringetés? :) A 159-nél 4 személlyel párás időben tapasztaltam olyat hogy elkezdett párásodni automata állásban (2-es ventin volt ilyenkor) ha rátoltam 3-asra vagy 4-esre akkor leszedte egyből.
Pollenszűrő is lehet ludas, de nem hiszem. A klímát sose kapcsoltam ki.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.