Sokba kerülhet a Red Bullnak a diffúzorok betiltása
Meg a Ferrarinak is sztem:((
Cro1662011-06-09 09:41:00 // 96259
SKrisz2011-06-09 09:22:30 // 96257
Erre csak annyit tudok mondani, hogy ez az eredeti szveg magyarra ferdítése. Elképzelhetetlennek tartom, hogy szószerint ez hangzott volna el...
Szilárd2011-06-09 09:14:28 // 96256
Elég szomorú,hogy itt tartunk!:((
Diny2011-06-09 08:43:54 // 96255
ez a mondat azért kicsit ciki:
„Remélhetőleg tovább csökkentjük a különbséget köztünk és az élcsapatok között. "
„Remélhetőleg tovább csökkentjük a különbséget köztünk és az élcsapatok között. "
Buksi2011-06-09 08:07:58 // 96254
Andy2011-06-09 07:56:56 // 96253
Természetesen, mivel egyszerűbb volt kimásolni mint saját szavakkal leírni.
De ismerek olyat, aki találkozott már olyannal, akinek van ilyen!!! ;))))
De ismerek olyat, aki találkozott már olyannal, akinek van ilyen!!! ;))))
GT Ɨ|ѯ2011-06-09 07:07:20 // 96252
Káosz lehet a Kanadai Nagydíjon
Tommi2011-06-07 17:17:25 // 96251
Ezért mondtam, hogy valszeg csak promóciós célokból van rajta :) Egyébként a versenyen nem mindig/nem mindenki visel órát. Van az a Jason Statham külsejű ürge, aki mindig ott áll öltönyben a "backstage"-ben és ő szokta a sapkákat, ásványvizet meg az órákat a srácok kezébe nyomni. Irigylem a melóját, kéthetetne vasárnap délután 4-kor öt perc munka :))) Nem tudom ki az az arc, de évek óta ő van ott.
Engem nem érint az órakérdés, Chronoswiss-em van, az meg nem támogat senkit :) Bár a cég tulaja szenvedélyes veterános és oldtimer versenyekre szokott feldobni egy-egy órát díjként :)
Engem nem érint az órakérdés, Chronoswiss-em van, az meg nem támogat senkit :) Bár a cég tulaja szenvedélyes veterános és oldtimer versenyekre szokott feldobni egy-egy órát díjként :)
Gerion2011-06-07 12:35:03 // 96250
Hát az oké, hogy divathullám és filmélmény hatására egy ekkora óra a Forma-1 pilóta tartozéka, de ha józanul gondoljuk végig, vezetés közben erre az égadta világon semmi szükség nincs. Sőt szerintem semmilyen órára. Lehet, 30 éve esetleg még kellett karóra a kocsiba, mert nem volt csapatrádió, csak táblás üzenetek, na de a XXI. században....?? :)
Na, mindegy, ne dimenzionáljuk túl a kérdés, a fotót az elején csak poénból tettem be, plusz én inkább lapítok, mert a Certina órámmal a Sauber "támogatója" vagyok.... :)
Na, mindegy, ne dimenzionáljuk túl a kérdés, a fotót az elején csak poénból tettem be, plusz én inkább lapítok, mert a Certina órámmal a Sauber "támogatója" vagyok.... :)
Tommi2011-06-06 23:13:50 // 96249
Google jóbarát? :)))
Egyébként igen, erre :) Úgy önmagában a Monaco "csak" egy precíz óra, igazából a film tette legendássá.
Egyébként igen, erre :) Úgy önmagában a Monaco "csak" egy precíz óra, igazából a film tette legendássá.
Andy2011-06-06 02:52:38 // 96248
"LEGENDA ÉS SZENVEDÉLY"
"Az órakészítés történetében az első négyzetes, vízálló karóra elkészítésével 1969-ben a TAG Heuer szakított a hagyományokkal. A híres Chronomatic Calibre 11 szerkezet végzi a munkát a Monaco-ban, amely így egyben a világ első automata kronográfa is. Egy évvel később Steve McQueen ezt az órát választotta és ebben is szerepelt az 1970-ben készült klasszikus autóversenyzős filmben, a Le Mans-ban. Az óra a színész csuklóján egyhamar ikonná vált.
A Monaco továbbra is a TAG Heuer szellemiségét képviseli. A kronográf kék változata a három órában lévő 60 másodperces összegzőjével, a kilenc órába elhelyezett 30 perces percösszegzőjével, vöröses-narancssárgás mutatóival és kék aligátorbőr szíjával csábít. Ez a hiteles és eredeti stílus évtizedekig megcáfolhatatlanul testesítette meg az autóversenyzés időtlen szellemiségét."
Erre gondoltál? :))))
"Az órakészítés történetében az első négyzetes, vízálló karóra elkészítésével 1969-ben a TAG Heuer szakított a hagyományokkal. A híres Chronomatic Calibre 11 szerkezet végzi a munkát a Monaco-ban, amely így egyben a világ első automata kronográfa is. Egy évvel később Steve McQueen ezt az órát választotta és ebben is szerepelt az 1970-ben készült klasszikus autóversenyzős filmben, a Le Mans-ban. Az óra a színész csuklóján egyhamar ikonná vált.
A Monaco továbbra is a TAG Heuer szellemiségét képviseli. A kronográf kék változata a három órában lévő 60 másodperces összegzőjével, a kilenc órába elhelyezett 30 perces percösszegzőjével, vöröses-narancssárgás mutatóival és kék aligátorbőr szíjával csábít. Ez a hiteles és eredeti stílus évtizedekig megcáfolhatatlanul testesítette meg az autóversenyzés időtlen szellemiségét."
Erre gondoltál? :))))
Tommi2011-06-05 22:52:06 // 96247
Gyakran viselnek Tag Heuer Monacot, gondolom azért pont ezt a modellt, mert ugye tudjuk miért lett híres néhány évtizeddel ezelőtt :)))
Buksi2011-06-05 21:13:39 // 96246
Ez nagyon szép volt! :-)
GT Ɨ|ѯ2011-06-05 19:17:10 // 96245
ha éppen domika jelzi:-)
Gerion2011-06-05 11:42:02 // 96243
Az órából esetleg előugró kakukk (vezető)szárnyai mozgó aerodinamikai elemnek minősülhetnek....? :))
GT Ɨ|ѯ2011-06-05 11:26:54 // 96242
meglátjuk, Kanadában hogyan aktiválja..:-)
Gerion2011-06-05 11:24:34 // 96241
Egyébként nézzétek a képen a feliratot is: "ULTIM 'ORA" :) Massara felszerelték a csodafegyvert. :) :)
GT Ɨ|ѯ2011-06-05 09:59:54 // 96240
balanszsúly,tuti!:-))))))))
Gerion2011-06-05 09:26:17 // 96239
Ez az, jó találat, köszönöm! :) Ijesztő, hogy mennyire nem látják a kocsit, és mennyire érzésből kell vezetni. A hátsó részt gondolom, még ennyire sem, a kis tükör túl sokat nem érhet, ha a G-erő dobálja a pilóta fejét.
Az a csoda, hogy csak ennyi az ütközés, meredek lenne elvárni rendszeresen a több autó párhuzamos bekanyarodását.
OFF: És ha már jó videok:
Ferrari V12 motor építése
Ajánlónak pár vicces komment hozzá a sok közül:
"Jesus christ....i just closed my porn tab
Waizu91
i don't find it hard to masturbate at this movie...:)
JordanianPride80
I imagine that going to the ferrari factory would be like something out of Charlie & the chocolate factory, with all these fantastic and wonderfull procceses going on with the craftsmen occasionally breaking into a song & dance, well breaking into song is just in my imagination at least.
Drinapropriatetouch"
Az a csoda, hogy csak ennyi az ütközés, meredek lenne elvárni rendszeresen a több autó párhuzamos bekanyarodását.
OFF: És ha már jó videok:
Ferrari V12 motor építése
Ajánlónak pár vicces komment hozzá a sok közül:
"Jesus christ....i just closed my porn tab
Waizu91
i don't find it hard to masturbate at this movie...:)
JordanianPride80
I imagine that going to the ferrari factory would be like something out of Charlie & the chocolate factory, with all these fantastic and wonderfull procceses going on with the craftsmen occasionally breaking into a song & dance, well breaking into song is just in my imagination at least.
Drinapropriatetouch"
Buksi2011-06-05 08:58:30 // 96238
Nem egyszerű feladat ez az f1-es verda vezetés! :-))
szasza9112011-06-05 04:51:06 // 96236
Xixo2011-06-05 01:28:02 // 96235
Lehet, hogy nem reggelizett aznap és így akarta elérni a minimumsúlyát?! :)
Gerion2011-06-04 11:53:57 // 96234
Tommi2011-06-04 11:39:06 // 96233
Biztos a 'ponzor miatt :PPP
Gerion2011-06-04 11:33:08 // 96232
Érdekes, hogy Massa (és nyilván a többiek is) miért visel vezetés közben egy ilyen böszmenagy (1:15 körül feltűnő különösen) órát a csuklóján. Ha valami csoda folytán arra kíváncsi, hogy mennyi a pontos idő, megkérdezhetné rádión is... :)
Gerion2011-06-04 11:29:57 // 96231
Jó a video! :) A kocsi orrának jelentős részét, a böhöm szárnyat így sem látja, ha pedig a kamera szemmagasság felett volt, akkor még ennyit sem.
Tommi2011-06-03 22:28:22 // 96230
Tommi2011-06-03 22:28:02 // 96229
Cro1662011-06-02 19:57:59 // 96228
Grando2011-06-02 17:27:19 // 96227
Ezen a 2009-es videón van sisakkamerás felvétel. Ne kérdezd, hogy a sisakon pontosan hol helyezkdeik el... ;)))
Gerion2011-06-02 16:59:49 // 96226
Ebben teljesen igazad van! Viszont az is tény, hogy sosem voltak olyan hatalmas és sérülékeny első szárnyak a gépeken, mint az utóbbi 1-2 évben. Jó lenne tudni, hogy egy mai F1 autóból pontosan mennyire lehet kilátni különféle irányokba? Látja-e a pilóta a kocsi legelejét és a szárnyakat? Szerintem nem biztos.
(Nem az onboard kamerák képére gondolok, hanem arra, amit maga a pilóta lát)
(Nem az onboard kamerák képére gondolok, hanem arra, amit maga a pilóta lát)
Kazes☻2011-06-02 15:06:28 // 96225
Ezt Heminek tessék mondani! :)))
GT Ɨ|ѯ2011-06-02 15:05:37 // 96224
de jó lenne ilyeneket látni idén is.....:-)
padocska2011-06-02 10:37:58 // 96222
ezt ugye mindenki ismeri...na ilyen ma elképzelhetetlen.
persze azóta sokminden változott, és az is tény, hogy ha valaki lekerül az ideális ívről annak annyi...
persze azóta sokminden változott, és az is tény, hogy ha valaki lekerül az ideális ívről annak annyi...
padocska2011-06-02 10:32:38 // 96221
ezt senki nem mondta. viszont régebben sokkal jobban figyeltek az ilyenre, és volt nem egyszer, hogy egymás mellett autóztak kanyarokon keresztül, és senki nem húzott rá a másikra.
bilon
bilon
Xixo2011-06-02 10:16:19 // 96220
Azon az íven valszeg Hemi se fordult volna el...
Satti2011-06-02 10:04:40 // 96219
Abban az alagútban az elmúlt sok-sok év alatt már páran "elvéreztek", nincs benne semmi extra. Nem csípom Hamiltont, de lényegesen gyorsabb volt, nyilvánvaló volt, hogy mindenáron le fogja nyomni.
pb_2011-06-01 23:55:22 // 96218
Az F1 nM billiárd.))
Gerion2011-06-01 17:52:23 // 96217
Azért a Forma-1 sosem üssük-vágjuk roncsderbi volt. :) :) Aki arra kíváncsi, kapcsoljon másik csatornára.
Gerion2011-06-01 17:51:10 // 96216
Valószínűleg Massa is részben ezért kenődött végül a falra az alagútban.
Xixo2011-06-01 14:02:23 // 96215
Azért arra kíváncsi lennék, hogy pl. ezen a külső íven ki fog önszántából elfordulni?
padocska2011-06-01 12:28:40 // 96214
tök igazad van.
valszeg az van a fejekben, hogy akinek a kereke elöl van, az fordul, a mögötte levő meg fékezzen. és aki elöl van az fordul is, mert tudja, hogy kiba nehéz, szinte lehetetlen előzni az f1-ben. max akkor ha körönként 1-2 mp-cel gyorsabb vagy.
ha az lenne, amit írsz, és amit a nem openwheel karegóriákban csinálnak, sokkal élvezetesebb lenne.
ennek egy hátránya van, hogy ezek a szar f1-ek könnyen törnek. magyarán kis koccanás esetén letörhet pár bizbasz, amitől hatalmasat romlik az autó vezethetősége. emiatt szerintem félnek is az ilyen egymás mellett fordulunk a kanyarban dologtól...
nameg ott vannak még a kerék-kerék crashek is...
üdv
bilon
valszeg az van a fejekben, hogy akinek a kereke elöl van, az fordul, a mögötte levő meg fékezzen. és aki elöl van az fordul is, mert tudja, hogy kiba nehéz, szinte lehetetlen előzni az f1-ben. max akkor ha körönként 1-2 mp-cel gyorsabb vagy.
ha az lenne, amit írsz, és amit a nem openwheel karegóriákban csinálnak, sokkal élvezetesebb lenne.
ennek egy hátránya van, hogy ezek a szar f1-ek könnyen törnek. magyarán kis koccanás esetén letörhet pár bizbasz, amitől hatalmasat romlik az autó vezethetősége. emiatt szerintem félnek is az ilyen egymás mellett fordulunk a kanyarban dologtól...
nameg ott vannak még a kerék-kerék crashek is...
üdv
bilon
Kazes☻2011-06-01 11:39:37 // 96213
Igaz, akkor csinált is volna valamit. :)
...és mondhatnánk, hogy legalább kilökte Hamit. :)))
...és mondhatnánk, hogy legalább kilökte Hamit. :)))
Xixo2011-06-01 01:43:33 // 96212
Ezeket megoszthatnád Csárlivájtingékkal is, mert biztos nem tudnak róla. Csak ezért lehet, hogy nem Massa kapott büntit... Vagy mer' "Hemi fekete"... :)
Alonzó meg a piros ruha ellenére se... :)
Alonzó meg a piros ruha ellenére se... :)
Gerion2011-06-01 00:11:58 // 96211
Én nem bánom, ha viaskodnak, mert látványos, és nem az én pénzemet törik..... :) A kocsik viszont drágák, ez tény, de ennél is nagyobb baj, hogy a hólapátszerű első szárnyak könnyen törnek, a javítás miatti időveszteség hatalmas. Az általad említett ausztrál V8 széria autói hagyományos, utcai kinézetű autók, törékeny szárnyak nélkül, sokkal könnyebb velük rizikózni, így nem szerencsés a hasonlat.
De a konkrét monacoi esethez. Én utcai autóval körözgettem sokat Monacoban a pálya hozzávetőleges nyomvonalán, és mondhatom, a Loews kanyar meglepően rosszabb élőben, mint amit a közvetítés sejtet, még utcai géppel is nagyon szűkös forduló, pedig az oda-visszás forgalomban a hosszabb, külső íven fordulhatok, belül jönnek szembe. Ott versenyben azt várni, hogy 2-3 kocsi fordulgasson egymás mellett, erősen irreális, de minimum nagy szerencse kell hozzá. Hamilton meg nem bízott semmit a szerencsére, durr bele alapon nyomta Massat.
De a konkrét monacoi esethez. Én utcai autóval körözgettem sokat Monacoban a pálya hozzávetőleges nyomvonalán, és mondhatom, a Loews kanyar meglepően rosszabb élőben, mint amit a közvetítés sejtet, még utcai géppel is nagyon szűkös forduló, pedig az oda-visszás forgalomban a hosszabb, külső íven fordulhatok, belül jönnek szembe. Ott versenyben azt várni, hogy 2-3 kocsi fordulgasson egymás mellett, erősen irreális, de minimum nagy szerencse kell hozzá. Hamilton meg nem bízott semmit a szerencsére, durr bele alapon nyomta Massat.
Tommi2011-05-31 22:49:23 // 96210
Kiss Pál Tamás sokkal jobb arc és ügyesebb is, mint Zsóti, én drukkolok neki :)
Online tag
1
Vendég1
558
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10