Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Cro1662011-06-09 09:41:00 // 96259
Szilárd2011-06-09 09:23:44 // 96258
Gondolod?
SKrisz2011-06-09 09:22:30 // 96257
Erre csak annyit tudok mondani, hogy ez az eredeti szveg magyarra ferdítése. Elképzelhetetlennek tartom, hogy szószerint ez hangzott volna el...
Szilárd2011-06-09 09:14:28 // 96256
Elég szomorú,hogy itt tartunk!:((
Diny2011-06-09 08:43:54 // 96255
ez a mondat azért kicsit ciki:

„Remélhetőleg tovább csökkentjük a különbséget köztünk és az élcsapatok között. "
Buksi2011-06-09 08:07:58 // 96254
Andy2011-06-09 07:56:56 // 96253
Természetesen, mivel egyszerűbb volt kimásolni mint saját szavakkal leírni.

De ismerek olyat, aki találkozott már olyannal, akinek van ilyen!!! ;))))
GT Ɨ|ѯ2011-06-09 07:07:20 // 96252
Káosz lehet a Kanadai Nagydíjon
Tommi2011-06-07 17:17:25 // 96251
Ezért mondtam, hogy valszeg csak promóciós célokból van rajta :) Egyébként a versenyen nem mindig/nem mindenki visel órát. Van az a Jason Statham külsejű ürge, aki mindig ott áll öltönyben a "backstage"-ben és ő szokta a sapkákat, ásványvizet meg az órákat a srácok kezébe nyomni. Irigylem a melóját, kéthetetne vasárnap délután 4-kor öt perc munka :))) Nem tudom ki az az arc, de évek óta ő van ott.

Engem nem érint az órakérdés, Chronoswiss-em van, az meg nem támogat senkit :) Bár a cég tulaja szenvedélyes veterános és oldtimer versenyekre szokott feldobni egy-egy órát díjként :)
Gerion2011-06-07 12:35:03 // 96250
Hát az oké, hogy divathullám és filmélmény hatására egy ekkora óra a Forma-1 pilóta tartozéka, de ha józanul gondoljuk végig, vezetés közben erre az égadta világon semmi szükség nincs. Sőt szerintem semmilyen órára. Lehet, 30 éve esetleg még kellett karóra a kocsiba, mert nem volt csapatrádió, csak táblás üzenetek, na de a XXI. században....?? :)

Na, mindegy, ne dimenzionáljuk túl a kérdés, a fotót az elején csak poénból tettem be, plusz én inkább lapítok, mert a Certina órámmal a Sauber "támogatója" vagyok.... :)
Tommi2011-06-06 23:13:50 // 96249
Google jóbarát? :)))

Egyébként igen, erre :) Úgy önmagában a Monaco "csak" egy precíz óra, igazából a film tette legendássá.
Andy2011-06-06 02:52:38 // 96248
"LEGENDA ÉS SZENVEDÉLY"

"Az órakészítés történetében az első négyzetes, vízálló karóra elkészítésével 1969-ben a TAG Heuer szakított a hagyományokkal. A híres Chronomatic Calibre 11 szerkezet végzi a munkát a Monaco-ban, amely így egyben a világ első automata kronográfa is. Egy évvel később Steve McQueen ezt az órát választotta és ebben is szerepelt az 1970-ben készült klasszikus autóversenyzős filmben, a Le Mans-ban. Az óra a színész csuklóján egyhamar ikonná vált.

A Monaco továbbra is a TAG Heuer szellemiségét képviseli. A kronográf kék változata a három órában lévő 60 másodperces összegzőjével, a kilenc órába elhelyezett 30 perces percösszegzőjével, vöröses-narancssárgás mutatóival és kék aligátorbőr szíjával csábít. Ez a hiteles és eredeti stílus évtizedekig megcáfolhatatlanul testesítette meg az autóversenyzés időtlen szellemiségét."

Erre gondoltál? :))))
Tommi2011-06-05 22:52:06 // 96247
Gyakran viselnek Tag Heuer Monacot, gondolom azért pont ezt a modellt, mert ugye tudjuk miért lett híres néhány évtizeddel ezelőtt :)))
Buksi2011-06-05 21:13:39 // 96246
Ez nagyon szép volt! :-)
GT Ɨ|ѯ2011-06-05 19:17:10 // 96245
ha éppen domika jelzi:-)
Zsolt1552011-06-05 12:12:25 // 96244
Megárt bizony.
Gerion2011-06-05 11:42:02 // 96243
Az órából esetleg előugró kakukk (vezető)szárnyai mozgó aerodinamikai elemnek minősülhetnek....? :))
GT Ɨ|ѯ2011-06-05 11:26:54 // 96242
meglátjuk, Kanadában hogyan aktiválja..:-)
Gerion2011-06-05 11:24:34 // 96241
Egyébként nézzétek a képen a feliratot is: "ULTIM 'ORA" :) Massara felszerelték a csodafegyvert. :) :)
GT Ɨ|ѯ2011-06-05 09:59:54 // 96240
balanszsúly,tuti!:-))))))))
Gerion2011-06-05 09:26:17 // 96239
Ez az, jó találat, köszönöm! :) Ijesztő, hogy mennyire nem látják a kocsit, és mennyire érzésből kell vezetni. A hátsó részt gondolom, még ennyire sem, a kis tükör túl sokat nem érhet, ha a G-erő dobálja a pilóta fejét.
Az a csoda, hogy csak ennyi az ütközés, meredek lenne elvárni rendszeresen a több autó párhuzamos bekanyarodását.


OFF: És ha már jó videok:

Ferrari V12 motor építése

Ajánlónak pár vicces komment hozzá a sok közül:
"Jesus christ....i just closed my porn tab
Waizu91
i don't find it hard to masturbate at this movie...:)
JordanianPride80
I imagine that going to the ferrari factory would be like something out of Charlie & the chocolate factory, with all these fantastic and wonderfull procceses going on with the craftsmen occasionally breaking into a song & dance, well breaking into song is just in my imagination at least.
Drinapropriatetouch"
Buksi2011-06-05 08:58:30 // 96238
Nem egyszerű feladat ez az f1-es verda vezetés! :-))
Grando2011-06-05 08:11:37 // 96237
Az igen! :)))
Xixo2011-06-05 01:28:02 // 96235
Lehet, hogy nem reggelizett aznap és így akarta elérni a minimumsúlyát?! :)
Gerion2011-06-04 11:53:57 // 96234


Há ő tuggya, meg a ponzora, de engem egy arányaiban ekkora óra a hétköznapi életben is zavarna.
Tommi2011-06-04 11:39:06 // 96233
Biztos a 'ponzor miatt :PPP
Gerion2011-06-04 11:33:08 // 96232
Érdekes, hogy Massa (és nyilván a többiek is) miért visel vezetés közben egy ilyen böszmenagy (1:15 körül feltűnő különösen) órát a csuklóján. Ha valami csoda folytán arra kíváncsi, hogy mennyi a pontos idő, megkérdezhetné rádión is... :)
Gerion2011-06-04 11:29:57 // 96231
Jó a video! :) A kocsi orrának jelentős részét, a böhöm szárnyat így sem látja, ha pedig a kamera szemmagasság felett volt, akkor még ennyit sem.
Tommi2011-06-03 22:28:22 // 96230
Tommi2011-06-03 22:28:02 // 96229
India helyett lesz Bahrein október végén. Azt nem tudni mikorra teszik át az indiai futamot.

Klikk
Grando2011-06-02 17:27:19 // 96227
Ezen a 2009-es videón van sisakkamerás felvétel. Ne kérdezd, hogy a sisakon pontosan hol helyezkdeik el... ;)))
Gerion2011-06-02 16:59:49 // 96226
Ebben teljesen igazad van! Viszont az is tény, hogy sosem voltak olyan hatalmas és sérülékeny első szárnyak a gépeken, mint az utóbbi 1-2 évben. Jó lenne tudni, hogy egy mai F1 autóból pontosan mennyire lehet kilátni különféle irányokba? Látja-e a pilóta a kocsi legelejét és a szárnyakat? Szerintem nem biztos.

(Nem az onboard kamerák képére gondolok, hanem arra, amit maga a pilóta lát)
Kazes☻2011-06-02 15:06:28 // 96225
Ezt Heminek tessék mondani! :)))
GT Ɨ|ѯ2011-06-02 15:05:37 // 96224
de jó lenne ilyeneket látni idén is.....:-)
Satti2011-06-02 13:06:08 // 96223
Ayrton Senna Top Gear tribute. Hihetetlen felvételek. klikk
padocska2011-06-02 10:37:58 // 96222
ezt ugye mindenki ismeri...na ilyen ma elképzelhetetlen.

persze azóta sokminden változott, és az is tény, hogy ha valaki lekerül az ideális ívről annak annyi...
padocska2011-06-02 10:32:38 // 96221
ezt senki nem mondta. viszont régebben sokkal jobban figyeltek az ilyenre, és volt nem egyszer, hogy egymás mellett autóztak kanyarokon keresztül, és senki nem húzott rá a másikra.

bilon
Xixo2011-06-02 10:16:19 // 96220
Azon az íven valszeg Hemi se fordult volna el...
Satti2011-06-02 10:04:40 // 96219
Abban az alagútban az elmúlt sok-sok év alatt már páran "elvéreztek", nincs benne semmi extra. Nem csípom Hamiltont, de lényegesen gyorsabb volt, nyilvánvaló volt, hogy mindenáron le fogja nyomni.
pb_2011-06-01 23:55:22 // 96218
Az F1 nM billiárd.))
Gerion2011-06-01 17:52:23 // 96217
Azért a Forma-1 sosem üssük-vágjuk roncsderbi volt. :) :) Aki arra kíváncsi, kapcsoljon másik csatornára.
Gerion2011-06-01 17:51:10 // 96216
Valószínűleg Massa is részben ezért kenődött végül a falra az alagútban.
Xixo2011-06-01 14:02:23 // 96215
Azért arra kíváncsi lennék, hogy pl. ezen a külső íven ki fog önszántából elfordulni?
padocska2011-06-01 12:28:40 // 96214
tök igazad van.
valszeg az van a fejekben, hogy akinek a kereke elöl van, az fordul, a mögötte levő meg fékezzen. és aki elöl van az fordul is, mert tudja, hogy kiba nehéz, szinte lehetetlen előzni az f1-ben. max akkor ha körönként 1-2 mp-cel gyorsabb vagy.
ha az lenne, amit írsz, és amit a nem openwheel karegóriákban csinálnak, sokkal élvezetesebb lenne.
ennek egy hátránya van, hogy ezek a szar f1-ek könnyen törnek. magyarán kis koccanás esetén letörhet pár bizbasz, amitől hatalmasat romlik az autó vezethetősége. emiatt szerintem félnek is az ilyen egymás mellett fordulunk a kanyarban dologtól...
nameg ott vannak még a kerék-kerék crashek is...

üdv
bilon
Kazes☻2011-06-01 11:39:37 // 96213
Igaz, akkor csinált is volna valamit. :)
...és mondhatnánk, hogy legalább kilökte Hamit. :)))
Xixo2011-06-01 01:43:33 // 96212
Ezeket megoszthatnád Csárlivájtingékkal is, mert biztos nem tudnak róla. Csak ezért lehet, hogy nem Massa kapott büntit... Vagy mer' "Hemi fekete"... :)

Alonzó meg a piros ruha ellenére se... :)
Gerion2011-06-01 00:11:58 // 96211
Én nem bánom, ha viaskodnak, mert látványos, és nem az én pénzemet törik..... :) A kocsik viszont drágák, ez tény, de ennél is nagyobb baj, hogy a hólapátszerű első szárnyak könnyen törnek, a javítás miatti időveszteség hatalmas. Az általad említett ausztrál V8 széria autói hagyományos, utcai kinézetű autók, törékeny szárnyak nélkül, sokkal könnyebb velük rizikózni, így nem szerencsés a hasonlat.

De a konkrét monacoi esethez. Én utcai autóval körözgettem sokat Monacoban a pálya hozzávetőleges nyomvonalán, és mondhatom, a Loews kanyar meglepően rosszabb élőben, mint amit a közvetítés sejtet, még utcai géppel is nagyon szűkös forduló, pedig az oda-visszás forgalomban a hosszabb, külső íven fordulhatok, belül jönnek szembe. Ott versenyben azt várni, hogy 2-3 kocsi fordulgasson egymás mellett, erősen irreális, de minimum nagy szerencse kell hozzá. Hamilton meg nem bízott semmit a szerencsére, durr bele alapon nyomta Massat.
Tommi2011-05-31 22:49:23 // 96210
Kiss Pál Tamás sokkal jobb arc és ügyesebb is, mint Zsóti, én drukkolok neki :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak