Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Inner Circle2006-04-12 13:49:38 // 7590
Nem, az eredeti kérdés marad fenn valaki olyannak, aki tud rá válaszolni.
mesa2006-04-12 13:47:57 // 7589
Alfonsó nem szerencsés világbajnok, ő megküzdött keményen a címéért. Gyakorta látták mázsás kristálycukros zacskókkal a McLaren boxa körül ... :DD
mesa2006-04-12 13:44:49 // 7588
Így van. Sosem csíptem Senyát! Faarcú, beképzelt játkos volt, akit a fiatal Sumák is elpicsázott. Nulla ponttal távozott az élők sorából. De amig futott neki a szekér, folyton rajt-cél győzelmet aratott, nagyon unalmasak voltak tőle a versenyek. Ha nem lett volna Menccel, akkor bojkottálták volna már akkor a tv-stábok az F1-et. Akkor legendát kezdtek faragni belőle, még életében. Pedig ha az eredményeit összevetjük Sumákkal, nevetségessé válnak, mai szemmel. Nem az érdemeit kérdőjelezem meg, csak emlékeztetek rá, hogy már az Ő idejében is volt ilyen hangulat egy ember miatt. Akkor kezdett igazán érdekelni a forma 1, mikor csetlett-botlott a Williamsben :)
mesa2006-04-12 13:39:31 // 7587
A levegő tudod áttetsző. A pálya meg fekete. Egyéb fura kérdés ?
Mike.2006-04-12 13:35:04 // 7586
A 7 VB címet úgy lőtte a tavalyi majáliskor a céllövöldében. 3 pálcán volt! :-O :-DDD
Inner Circle2006-04-12 13:34:17 // 7585
Egészségükre :-) Akkor ugye a Red Bull, a Toro Rosso és a Williams volt még a pályán, és Karthikeyan 49 ezredet (!!!) kapott Badoertől. Zsóti szerintem már túl kemény dió lett volna Lucának :D A Honda, a McLaren, a Renault, a Toyota, a BMW-Sauber, sőt még az igen veszélyes Super Aguri is csak mától tesztelnek. (Nem teljesen értem, hogyan lehet a levegő 16,5, a pálya meg 41 fokos Katalóniában. Nincs itt egy kicsit túlzott eltérés?)
pb_2006-04-12 13:33:37 // 7584
Nem +fogta, marha nagy szerencséje volt. Ennyi erővel falat is foghatott volna.
KGB2006-04-12 13:31:39 // 7583
Lehet egyébként, hogy Sumi szarpilóta, de akkor zseniális üzletember és kurva szerencsés: legjobb fizetés, 7xVB1
Inner Circle2006-04-12 13:29:23 // 7582
Hogy ki tagad micsodát?
Mike.2006-04-12 13:23:07 // 7581
Nagyon úgy néz ki, hogy az a baj! :-D
Mike.2006-04-12 13:21:50 // 7580
Sennát ne keverjük bele!? Miért is? Mert nagyképű arogáns volt? Én meg őt nem kedveltem. Sumi is csatázott volna, ha lett volna kivel. A saját csapattársa is csak kullogott utána így nem volt kivel harcolni.
mesa2006-04-12 13:21:12 // 7579
Hagyd Mike., a múltkor csak egyetlen autó szárnya meletti onboard kamerát adtak be, és nem véletlenűl ! Van aki ezt is tagadja... Biztos csak a közvetítésvezető mellékapcsolt, azért láttuk egy darabig a Renyó integető első szárnyát. :D
Mike.2006-04-12 13:15:14 // 7578
Mindig csak sarkítva a dolgokat vádoltok, és a ferrari, Sumi szimpatizánsok cáfolnak. Így tényleg kezd a topic hasonlítani egy fikázzuk a Ferrarit és Sumit topicra. Mást nem engedtek még el? Más csapatnál nincs 1-es és 2-es számú pilóta? Másik csapatnál nem próbálják kihasználni a jogi kiskapukat? Másik pilóta nem törte még össze az autóját és magát? Másik pilóta nem lököt még ki másik autót? Stb. Nem kell sokat gondolkodni mert mindegyik kérdésre lehet így válaszolni, hogy: de igen.
mesa2006-04-12 13:13:21 // 7577
Ja, most már emléxem! Az volt az az eset, mikor Alfonsó a pálya szélére került (nem vezetői hibából olyat csak az öreg Sumák tud), kiszállt, káromkodott, fingott egyet, visszaült és csodálkozva figyelte, hogy az integetésére nem rohan oda egy pályamunkás sem segíteni ... Így volt, ugye ? :))
Alfista2006-04-12 13:12:16 // 7576
Ha mindent megtesz a győzelemért akkor az a baj! Értem én, nincs rajta füstszűrős sapka! :)
mesa2006-04-12 13:10:58 // 7575
Ami miatt elmaradt, az pedig az, hogy míg Sumák sorra nyerte a futamokat, vagy kűzdött az első helyért, addig csapattársai a pontszerzésért küzdöttek meg keményen. Így nehéz lett volna összehozni házon belüli csatákat! :DD De majd jövőre, Rajkő és Sumák biztosan megküzd.
zolee1452006-04-12 13:10:24 // 7574
nocsak! Mi ez az új hozzáállás?? Eddig soha nem zavart, hogy valamire nem emlékeztél, attól függetlenül nekiálltál vitázni... :DDDDDDD
mesa2006-04-12 13:08:27 // 7573
IC, köszi! "Marc Gené, Ferrari’s test driver, was at the wheel of the fastest car in the first day of test at Catalunya. He registered a time of 1:16.122, ahead of Nico Rosberg (Williams), who scored 1:16.313. Luca Badoer (Ferrari) was third with 1:16.391" Tehát az első 3-ból kettő Ferrari volt. Köszönjük! ;)
zolee1452006-04-12 13:08:06 // 7572
Sennát ne keverjük bele, mert más helyzet volt! Akkoriban a Mclarennek volt olyasmi előnye mint nemrég a Ferrarinak, és Sennának is csak a csapattársa jelenthetett ellenfelet, viszont az jelentett is! Prostnak nem kellett elengednie Sennát! Egy csapat volt akié lehetett a vb cím, mégis izgalmas vérre menő csaták voltak. Na ez maradt el sumáknál...
KGB2006-04-12 13:07:56 // 7571
Számomra sem Sumi a legszimpatikusabb, sőt..de ő egy piros Ferrari-ban ül. A szín és a márka pedig kötelez...úgyhogy hajrá FERRARI
mesa2006-04-12 13:05:51 // 7570
Ugyan ilyen kis szerencsevadász mitugrálszokkal én nem foglalkozom. Nem is emlékszem rá. Add elő a történetedet, ebben nem fogok veled vitázni ! :)))
zolee1452006-04-12 13:05:18 // 7569
"Egy sokszoros VB-nek nem kellene ilyenre rászorulni..." szorult másra is sumák, pl arra hogy barri elengedje... sőt, már Verstappen is arra panaszkodott, hogy bár tudta hogy sumáké az elsőbbség, de azt nem is sejtette, hogy a csapatnál ennyire minden a németért van. Ez 94-ben volt, ha jól emlékszem akkor még nem "hécceres világbajnok" volt sumák, sőt csak abban az évben nyerte az elsőt (ne bolygassuk, hogy hogyan...)
Alfista2006-04-12 12:58:09 // 7568
Hajaj, belenyúltam a hangyabojba! Nem csak neked szólt Willi! Nem vagyok Sumi mániás és ha van jobb pilóta, akkor nyerjen a gyorsabb!!! Csak nem szabad elfelejteni, hogy Sumi mit tett le az asztalra. Emlékezzetek csak a Senna korszakra, akkor is hasonló indulatok voltak. Én védem tradíciót! A Ferrari pedig számomra egy etalon. Minden körülmények között!!! :)
zolee1452006-04-12 12:56:32 // 7567
"De ha úgy kezdesz egy mondatot, hogy "érdekes módon" , akkor abból a sértődöttség és nem az objektivizmus szól. Na ugye! ;)" oké, nézzük meg alonso esetét úgy ahogy csak te tudod, reálisan: hallgatlak
Inner Circle2006-04-12 12:54:21 // 7566
Nem kell egy tengellyel a pályán lennie. MS esetében a dolog lehetett szabályos, viszont ugyanabban az évben az USA-ban Barrichellót nem tolták vissza, egy évre rá meg a már említett Alonso-affér volt, úgyhogy vitathatatlanul lejt a pálya MS-nek. Egy sokszoros VB-nek nem kellene ilyenre rászorulni...
Mike.2006-04-12 12:52:34 // 7565
Jaa, Király Kimi ....... a Király Sanyiii után szabadon.:-)))
Mike.2006-04-12 12:50:23 // 7564
Felvezető körben megpörögni azért az ciki. :-) Amúgy abban a kanyarban is Sumit akarta utánozni, de még ez sem jött be neki. :-)
zolee1452006-04-12 12:49:48 // 7563
oké, értem én, sumákot vissza kell tolni, de mi a helyzet alonsóval??? Őt nem???
Inner Circle2006-04-12 12:49:24 // 7562
Na Massa is feladta a harcot. Eresztenek az új szelepek? :-) Circuit de Catalunya
Willy2006-04-12 12:48:50 // 7561
Akkor úgy veszem észre ez nekem szólt. :-) 1.Én nem tagadom, hogy nem szeretem Sumit. De a bajának se örülök. Pl amikor eltörte a lábát annak se örültem. Szerintem az nem kárörvendés, ha egy tehetséges fiatalember megelőzi ugyanazzal a technikával. 2. Azért mert ez Alfa fórum nem kell feltétlenül a Ferrarinak drukkolni. És még annyit, hogy én csak Sumit nem szeretem, mert nem szimpatikus nekem. Ennek ellenére - mint már jópárszor elmondtam - az eddigi eredményeit elismerem, és jó pilótának tartom.
count M2006-04-12 12:48:26 // 7560
Megy az adok-kapok mindkét oldalról, sztem nem kell kiemelni hogy ki szidja a Sumit. Én pl. baromira unom már az öreget (mindig is untam, pontosabban), egy kicsit se sajnálnám ha végre kiszállna mint pilóta, de annak is mindig örülök, ha a versenyben jól elpicsázzák. :) Ne mondd, hogy te nem vigyorognál kárörvendőn, ha pl. az Alfonz kiesne. :) Sztem erről is szól a szurkolás. És igen, ez egy Alfa fórum, és nem Ferrari... sokan másoknak szurkolnak. Na és? :)
zolee1452006-04-12 12:48:04 // 7559
ha Te sumáknak szurkolsz az azt jelenti hogy mindenki mással szemben kárörvendő vagy? Nem hiszem. Nem értem hogy a sumák fanoknak miért olyan érthetetlen az hogy más estleg másnak szurkol? Az Alfa szeretet és a ferrarinak drukkolás közt mi az összefüggés?? Az hogy mindkét márka tulajdonosa a Fiat? Láttam a ringen bimmerből kilógó Ferrari zászlót...:)
mesa2006-04-12 12:47:39 // 7558
Dehogy. Rosszul látod. Ez itt a "Köpdössük a hétszeres bajnokot" topik!
mesa2006-04-12 12:45:29 // 7557
figyelj, hozod a színvonalt, megint! :D ms esetében a továbbhaladás feltétele volt a pályára visszakerülés miért, ha valakit a fák közül tolnak vissza a rallye pályára, ott nem totál ugyanez a helyzet ? A továbbhaladáshoz a pályára kell szerintem előbb kerülni... szerintem. :))) Tudod, kijelölt pályán kell megtenni a versenytávot. Aki azon kívűl próbálja meg,azt kizárják, mint Aschenbrennert Szombathelyen :P Egyébként ennyire fáj neked ez a pályára visszatolós: Az, hogy Palik hülye és nem ismeri a szabályokat, és elkezd üvöltözni, hogy ezt nem szabad, azt nem szabad, nem kell elhinni! Ha jól emléxem elmondták utána világosan, hogy és amennyiben jár az autó motorja, egy tengellyel a pályán tartozkódik a kicsúszott autó, akkor a balesetveszély elkerülése végett is, visszatolhatják a versenyautót a pályára. De erről láttunk már példát Monacoban is. Ott is volt aki benézett a szűk utcába, és ketten visszatolták, betette egyesbe és ment tovább (RS). De ha úgy kezdesz egy mondatot, hogy "érdekes módon" , akkor abból a sértődöttség és nem az objektivizmus szól. Na ugye! ;)
Alfista2006-04-12 12:40:55 // 7556
Helló Mindenki! Elhülve olvasok itt egy-két olyan megjegyzést, hogy jó lenne már ha jól megvernék Sumit, meg hasonló Sumi és Ferrari ellenes megnyilvánulások. 1. Miért örültök a másik bajának? Vagy legszebb öröm a káröröm?! 2. Azért ez mégis csak egy Alfa fórum és a többség kedveli a Ferrarit! Akinek inge, csak az vegye magára! :)
Satti2006-04-12 12:36:28 // 7555
2003-ban,bocsi.
Satti2006-04-12 12:35:19 // 7554
2004-ben ezzel a visszatolással lett VB,midössze 2 ponttal Kimi előtt.Azon az ominózus futamon kapott 4 vagy 5 pontot,ha jól tudom.
zolee1452006-04-12 12:31:46 // 7553
hol látod te az eredményeket?
zolee1452006-04-12 12:25:59 // 7552
remek hsz volt, de értelme is van vagy csak úgy mondtad? ms esetében a továbbhaladás feltétele volt a pályára visszakerülés, amit saját erejéből nem tudott megtenni. Erre visszatolta németországban a német személyzet. A szabály szerint, ami egyébként eléggé egységes, tehát a magyar nemzeti bajnokságra is kb ugyanaz vonatkozik, az van, hogy külső segítséget nem vehet igénybe a továbbhaladáshoz. Ez persze nem vonatkozik a boxban történő kerékcserére, vagy tankolásra (mielőtt még belekötnél), mint ahogy a szervízpark is azért van a raliban, hogy szervizeljék az autót. érdekes módon ugyanolyan esetben olaszországban az olasz személyzet nem tolta vissza alonsót. Valaki hazudik: vagy vissza lehet tolni, vagy nem, de olyan nincs hogy sumákot vissza lehet tolni alonsót nem. A pályabíró nem mérlegelhet, hanem az adott poszt főnöke adja neki az utasítást, az pedig a pályabírók főnökétől kap utasítást, ilyen egyszerű. A mezei pályabíró be sem mehet a pályára míg engedélyt nem kap.
Satti2006-04-12 12:22:39 // 7551
Kimi a király,és kész!
Inner Circle2006-04-12 12:21:56 // 7550
Rajkó máris sztrájkba lépett a McLarennél: ő az egyetlen Barcelonában, aki még nem tett meg mért kört a pályán. (Szerintem még most hegesztik össze a verdáját.) Sok értelme mondjuk nem is lenne, mert de la Rosa a másik McLarennel 1 mp-re van Alonso legjobb idejétől.
zolee1452006-04-12 12:17:45 // 7549
elhiszem, de az F1 olyan mint a katonaság: olyan nincs hogy megyek haza, csak olyan hogy voltam otthon.:)
zolee1452006-04-12 12:15:55 // 7548
a csak ő az kicsit túlzás, tessék visszakeresni a hasonló eseteket, van. Ami a sok kütyüt illeti, a gumi melegítéshez általában kikapcsolják a kipörgésgátlót, azon kívül meg sokminden nincs ami befolyásolja a megpördülést. Nincs ESP az f1-esekben. ettől függetlenül mondom, és már mondtam korábban is, hogy elbaxta, nincs ezen mit szépíteni. Az is tény viszont, hogy ugyanott esett le a pályáról mint sumák, de Montoya megfogta az autót, az istenetek meg úgy falhoz csapta hogy gondolom TK-ra vették...
mesa2006-04-12 12:15:49 // 7547
Továbbhaladás és pályára visszakerülés két különböző fogalom... még a rallyeban is! ;)
Mike.2006-04-12 12:14:59 // 7546
Én arra lennék kíváncsi Kimi mit produkálna azonos autóval ilyen idősen? Sajnos ezt nem fogjuk látni. Különben meg közel a 40-hez már remegni fog Kiminek a keze a sok cefrétől. :-D
mesa2006-04-12 12:13:28 // 7545
Majd egy éve kipattant már ez az aláírás dolog. De te még most sem hiszed ... Tedd feltételes módba akkor is, ha majd tűzpiros overallban körözget :) Én nem lepődnék meg, sőt szeretném tiszta szívemből, hogy két ilyen tehetséges pilóta versenyezzen a Ferrarinál megint !!!
Mike.2006-04-12 12:09:52 // 7544
Nekem meg meggyőződésem, hogy nem tudni mit hoz a jövő... Ez így van, de sejteni azért lehet, mert ugye szarból nem lehet várat építeni! .... vagyis lehet .. szar várat! :-))
Satti2006-04-12 12:09:48 // 7543
Az hogy Kimi a Ferrarihoz megy,akkor biztos,ha hivatalosan mindkét fél bejelenti,addig csak találgatás,bár remélem így lesz,főként ha a Ferrari jövőre összeszedi magát.
Mike.2006-04-12 12:08:49 // 7542
Mivel hosszú a hsz.-ed ezért kimásolom amire reagálok 7514) ha jól tudom Montoya eddig ahol indult ott nyert is, csak ugye ahogy haladunk az F1 felé egyre jobban kezd a dolog autóverseny lenni, vagyis kevésbé a pilóták versenye, inkább az autógyáraké És még is csak ő perdült meg a felvezető körben, holott az autó tele van minden kütyüvel ami elősegíti a vezetést. Itt még csak gyorsan sem ment és neki így is sikerült bakizni. Tehát alkalmatlan az F1-es autó vezetésére. :-)
Willy2006-04-12 12:00:32 // 7541
Én is ebben bízom. Végre jól el lenne verve az öreg.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak