Fórum >> Egyebek >> Forma-1

mesa2006-04-07 09:44:13 // 7339
Sumák azért ment a kerékcsere után 2 mp-vel jobb időket, mert felmelegített papucsokat kapott. Előtte a rosszul választott keményebb keverékű szett a sok pace carozás miatt lehült. Viszont a melegítőpapucsokkal szerelt ugyanolyan szar gumival így is csodát művelt és leelőzte volna Buttont -nagy valószínűséggel- a célegyenes végén, ha nem csapja előtte a falhoz. 4 kör alatt dolgozott le 10 mp hátrányt ... Valóban számolni kell vele, még mindig! ;)))) Szerintem lesajnáló megközelítés MS 5% esélye. Szerintem Alfonsó után a legnagyobb sansza neki van - ha kibírja a vörös technika ezentúl. Kimi a verseny végén futotta a Fastest Lap-ot. Ennek nincs köze ahhoz, hogy ott aludt-e Alfonsó. Leggyorsabb kört Alfonsó is futhatott volna, bármikor a verseny alatt. Nem tette. Ki érhet fel a Renaulthoz ? Mondjuk egy csapat tudott eddig kettős pole-t autózni ...
Inner Circle2006-04-07 09:34:04 // 7338
Te szegény hülye, hát nem látod hogy az egyik amúgyis az én hozzászólásomból lett volna idézet? És akkor még te beszélsz mondatOKról? És arról hogy ugyanúgy zanzásítottam az enyémet, mint a tiedet? És megint ki nem bírja balhé nélkül, hát te. Ehh, szánalmas vagy.
Inner Circle2006-04-07 09:31:52 // 7337
Annak a technikának, ami a Renault alatt a legmegbízhatóbb, miközben a Ferrari tele van motorcserével (a Red Bull és a Ferrari is)*? Ne hidd hogy én szeretem Alonso fejét nézni a dobogón, 2003 óta nem bírom a fickót, de alighanem hozzá kell szoknunk. Zolee jól mondja: brutális volt a Renault-fölény a hétvégén, ki érhet fel hozzájuk? A Honda évek óta csak az időmérőn nagymenő, a McLaren azzal nem fog nyerni hogy Kimi a végén gyors köröket dobál (bár még bennük látom a legtöbb lehetőséget), a többi michelines nem komoly versenyző. A Bridge meg SZVSZ körönként súlyos tizedeket fog kapni nyáron a Michelintől, a Williams amúgyse megbízható, a Toyota sehol sincs, a Ferrarinak meg jelen állás szerint megbízható motorja sincsen, 17 pont hátránya viszont van. Nézzétek meg: hol a race-pace? Kimi a végén jó köröket ment, de akkor Alonso már aludt. MS figyelemreméltóan ment a kerékcsere környékén, rá még figyelni kell (mint mindig), de volt hogy lehagyta a Toro Rosso is. Most azt mondják, rossz volt a gumiválasztás, de annyira rossz mégse lehetett, ha máskor meg leggyorsabb kört ment vele. Senki másnak nincs értékelhető versenytempója, a Renault-é meg végig félelmetes. Most jöhetnek az ilyen szövegek, mint hogy "Ha mostantól MS minden futamot megnyer és Alonso mindig második, akkor Magny-Cours-ra éri utol", aminek persze semmi realitása nincs, de jól érzékelteti hogy a többiek egy elég reménytelen hajtóvadászatba kezdenek Alonso ellen. Szerintem Alonso esélye 60%, Kimié 30%, MS-é 5%, a többieké nem is becsülhető. *Feltűnt nektek, hogy a Ferrari már Sepangban úgy cserélte a motorokat, hogy Imolába frisset tehessenek be? (Persze most amúgyis cserélhetik őket.) Imolában mindig jól mentek, kis híján a katasztrofális tavalyi évükben is nyertek, idén is ott lesz a legtöbb esélyük. Pat Symonds Bahrein után azt mondta, hogy Imolában a Ferrari rettentő nagy előnnyel fog nyerni - a nagy előnyben nem hiszek, a győzelemben igen. Viszont nem lepődnék meg, ha a Nürburgringen motorcserével indítanának, vagyis azt a futamot beáldozzák Imoláért, hogy fürödhessenek a hazai dicsőségben. Ha az edzésen úgy látják hogy csak kicsivel vannak lemaradva a nagymenőktől, akkor biztos feltekerik legalább Schumacher motorját, hogy ez a győzelem már a zsákban legyen.
mesa2006-04-07 09:09:38 // 7336
Igen TE csinálod most is a balhét !!! Mindenki láthatja, lejáratod itt magadat :)) Olyan mondatokat teszel a hsz-edbe idézőjelekkel felvértezve, amiket én sehol nem írtam le. Úgy állítod be, mintha tőlem idéztél volna, pedig ezek a TE mondataid. Hazugság, mellébeszélés vagy csúsztatás, ki tudja ? De Tőled olvasható. :PPP
Inner Circle2006-04-07 08:52:01 // 7335
Én meg azt vártam tőled, hogy a civilizált válaszra ("Nem láttam, de elhiszem") mocskolódás jön vissza ("Tagadsz mert összevissza beszélsz!"). Ugye ha nem fér össze a világképeddel valami, akkor a másik biztosan hülye vagy hazudik, mi? Nem baj, most is biztosan én csinálom a balhét a kulturált társaságban, ugye kedves többiek? :P
mesa2006-04-07 08:35:13 // 7334
már csak egy kérdés, és teljes lesz a megvilágosodás az agyamban: az adott pályára való aero elemeket hol fejlesztik? Vagy az csak úgy van? Azt a szélcsatornákban fejlesztik, és az adott pályán tesztelik. Egyéb egyszerűen megválaszolható, megvilágosodásodat segítő kérdés ? :))
mesa2006-04-07 08:33:07 // 7333
Pedig nagyon jól látszott, és csak egyszer mutatták (nem kell sokat tekergetned a videot). A bal oldalon a fekete rész centiket hajlott vissza a féktávon! De tőled ezt vártam, tagadsz, mert nem tudtál kidolgozni értelmes magyarázatot a csalásra! :DD
Mike.2006-04-07 07:23:18 // 7332
Jó ez a kép sorozat. :-)
GEORGE2006-04-07 06:46:18 // 7331
Mi azért másképen látjuk, a technikának is bírni kell ám................
Ferke2006-04-07 06:40:04 // 7330
Innner, meglesz az...!:)
Inner Circle2006-04-07 01:24:20 // 7329
Már az év eleji barcelonai teszteredményekből látszott, hogy a Renault tálcán viszi majd a többiek elé a saját ledarált seggüket, gyöngyhagymával és idei darált mustárral... írtam is Bahrein előtt, de persze akkor egyszerűbb volt engem le-Renault-drukkerezni :P Nagyon nagy dolognak kéne ahhoz történnie, hogy ne a Renault (és Alonso) nyerjen év végén, és egészen természetfelettinek ahhoz, hogy a Ferrari.
zolee1452006-04-06 22:54:31 // 7328
a képek alapján tényleg Klien tűnik a baj forrásának. más Még egy dolgot nem nagyon kellene elfelejteni a futammal kapcsolatban.Háromszor sikerül Alonso előnyét lenullázni, és mégsem volt szoros befutó. Természetesen ez nem jó, de most a tesztek alapján ahol ezek szerint Davidson vizes pályán ment azt mondani, hogy eltűnt a Honda előnye, és a Renault sem lett volna előrébb mint a Honda, vagyis MS mindenkit ver 1mp-cel, ez több mint optimizmus.
Inner Circle2006-04-06 22:24:04 // 7327
"Jelen állás szerint az eddig szárnyaló Antony Davidson majd' egy másodpercet kapott Sumáktól. Ez is mutat valamit." Igen, először is azt, hogy aznap esett az eső és Schumacher a száraz időben ment. Így a legjobb ideje 1:13.816 volt, a Honda meg előző nap 1:12.804-at mutatott fel. Davidson azóta már könnyesre sírta a párnáját :D
Inner Circle2006-04-06 21:34:26 // 7326
"Még valami: agyon sajnálták Massát, pedig sztem csak simán megcsúszott, viszont szót sem ejtettek az általa lebombázott Rosbergről." Ahogy én láttam, Klien volt a hunyó, ő valahogy lekeveredett a fűre a belső íven, aztán agyatlan módon tökön-paszulyon át elindult a pálya másik széle felé (épp ilyet csinált előttem egy Suzukis ma este: balról át az egész útpályán), közben ledarálta Massát és belepasszírozta Rosbergbe. Mindketten többet érdemeltek volna :-(
Inner Circle2006-04-06 21:25:49 // 7325
"miért van az hogyha nem MS nyeri a futamot 5 kör előnnyel akkor az már nem is izgalmas???:)))" Na igen, itt komoly paradigma-különbség van köztünk és a tifosik jó része között: nekik az a jó verseny, ha az összes pontszerző helyen Schumacher / Ferrari végez, nekünk meg a verseny izgalma számít :D Állati nagy verseny volt a hétvégén, a nagy ferraris haverommal áradoztunk utána a telefonban, hogy itt aztán voltak események... (Szerencsére jó volt a közvetítés és le sem sz.rták Alonsót az élen, hanem az eseményeket mutatták. Régebben sokszor előfordult, hogy az élen állót mutatták ahogy köröz, aztán a verseny után derült ki hogy mögötte gyilkos küzdelem zajlott, csak ezt a hülye rendező nem mutatta :-( ) Szóval marha jó futam volt, és ez hiteles információ, mert az én kedvenceim is gyászosan szerepeltek, úgyhogy ha így is tetszett nekem, akkor elhihetitek hogy tényleg jó volt :-)
Inner Circle2006-04-06 21:22:10 // 7324
Én nem láttam kitűnően, sőt egyáltalán nem láttam hogy flexelt volna, de ha te mondod, elhiszem. Ha meg a FIA őket is kötelezi a változtatásra, ahogy a McLarent, a BMW-t és a Ferrarit, akkor meg majd azt is elhiszem, hogy szabálytalan :D
Inner Circle2006-04-06 20:07:44 // 7323
Jól emlékszem, hogy néhány hónapja beszélgettünk a Renault Espace F1-ről? Na, itt megnézhetitek akcióban! Nem gyenge gép, Sir Frank is érdekes arcot vág, miután vitték vele pár kört :-)
zolee1452006-04-06 19:01:20 // 7322
"Specifikus pályákra nem fejlesztenek, hiszen más és mások a viszonyok. Arra való a tesztelés. Elviszik a bázist, azaz az alapcsomagot. Erre rakják fel az adott pályára jellemző karakterisztikához legjobban passzoló aerodinamikai elemeket" már csak egy kérdés, és teljes lesz a megvilágosodás az agyamban: az adott pályára való aero elemeket hol fejlesztik? Vagy az csak úgy van?
mesa2006-04-06 18:47:16 // 7321
1. Na mégeccer elmondom, az idény előtt adják le a csapatok a megjelölt helyszíneket az adott időpontokra. Nem tudják, ki mikor, hol tesztel a közös tesztnapokon. Azt csak az FIA látja. Ééééérthető ? 2. Fejlesztéshez egyetlen pályára van szükség, hiszen a fejlesztés eredményességéet csak azonos pályán lehet lemérni. A fejlesztés. Célja egy bázis létrehozása, egy alapautó, ami a fejlesztés során az adott pályán a legjobb köridőkre képes, a megfelelő tartóssággal párosulva. Magyarán, a fejlesztés során létrehozzák az alapautót, a motort, s hozzá a futóművet. Specifikus pályákra nem fejlesztenek, hiszen más és mások a viszonyok. Arra való a tesztelés. Elviszik a bázist, azaz az alapcsomagot. Erre rakják fel az adott pályára jellemző karakterisztikához legjobban passzoló aerodinamikai elemeket, ehhez állítják a futóművek, valamint tesztelik a legmegfelelőbb gumi összetételét. (Van arra is alkalom, hogy amig MS valahol tesztel, addig Badoer fejlesztésen vesz részt, otthon Fioránóban.) Remélem most már látható a fejlesztés és a tesztelés közti különbség.
Whiteskull2006-04-06 17:33:44 // 7320
Hajrá!
Ferke2006-04-06 17:31:53 // 7319
Ááá, most hívott ember, hogy hazaért, már rohanok is!:))))
Whiteskull2006-04-06 17:28:56 // 7318
Ja és persze, Sziasztok! :))))
Whiteskull2006-04-06 17:28:39 // 7317
Sok sikert hozzá. :))) Ezzel az elszántsággal biztosan találsz egyet. :))
Ferke2006-04-06 17:26:00 // 7316
off...cső Zsolti, délután amegyek megnézni azt a hosszú nevűen hirdetett Sprintet!:) ...on
Ferke2006-04-06 17:24:37 // 7315
Neeem. Mindenki ezt gondolja, de nem értem miért. egy szóval nem mondtam, hogy sumi mániás vagyok. Ferrari mániás vagyok. Pont le**rom ki ül az AUTÓban, (vagyis annyiban nem, hogy tudjon nyerni vele) csak nyerjen vele!!!! Sumit azért bírom, mert mióta az eszemet tudom, Ferrarimániás vagyok, és anno tomboltam a tv előtt, mikor a hosszú gyötrelmes seholnincsaferrari állapotból Ő segitette ki a csapatot (mert azért sokat köszönhetnek neki). Tehát ha másért nem is, ezért leborulok előtte!:) De nem fogom bánni, ha Kimi jön és Ő viszi az élre a paripákat!
zolee1452006-04-06 17:23:32 // 7314
azért szép lassan kocogj el a rönyó baumgartnerhez valami flottakedvezményt kunyerálni! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Whiteskull2006-04-06 17:22:42 // 7313
És ezzel nem csak ő van így egyedül. :)))
zolee1452006-04-06 17:21:11 // 7312
"1. Túl megszállottam Ferrarimániás vagyok" értem, szóval Te is olyan vagy aki meghallja Schumák nevét és azonnal Kerpen felé fordul, térdre imára? :DDD
Ferke2006-04-06 17:21:11 // 7311
(azzal az két Z, bocs!:) )
Ferke2006-04-06 17:20:35 // 7310
Neem, eladni nem ér. Azal kell járni!:)
zolee1452006-04-06 17:19:19 // 7309
látom, nemhogy hozzászólni, még elolvasni sem merem:)))
zolee1452006-04-06 17:18:18 // 7308
a család mit fog szólni a sok törött tv-hez???:)))) asszem veszek egy alonsós sapkát, ha tényleg kapok egy dácsiát! Eladom, és faragtatok egy turbót az 1,6 TS-re!
Ferke2006-04-06 17:17:25 // 7307
Jó, mindegy. A Ferrarinak nyernie kell, és kész. Ehh...:)
Ferke2006-04-06 17:15:39 // 7306
Ne viccelj már hóót normális a hangnem! Két dolog lehet: 1. Túl megszállottam Ferrarimániás vagyok 2. oltogatlak, és Te asszed vérremenően vitázunk. Látnád Inner-t és Mesa-t, ahogy beszélgetnek itt futam előtt 1-2 nappal! Na az már valami!!!!:)))
zolee1452006-04-06 17:15:37 // 7305
soha nem szurkoltam a ferrarinak, és azért mert Alfám van - sőt ha minden jól megy nem is kívánok márkát váltani - nem is fogok. Régebben Senna drukker voltam, de annak sajnos vége.
Ferke2006-04-06 17:13:46 // 7304
Naaa csigavéér!:) így írtam: Igy van, már rég le kellett külön-külön adni, hogy ki mikor hol tesztel. Ez e kerülgetés egy f**ság. Tehát mégeccer: ez a kerülgetés egy fa**sság. Ebből Te azt szűröd le, hogy lef**oztalak??? Ritkán vagyok olyan ideges, hogy valakire ezt mondjam. A marha-szót szintén hasonló szövegkörnyezetben használtam. Ne provokálj!!!!:)))))))
zolee1452006-04-06 17:12:48 // 7303
nem, de majd elmondod. Szerintem vannak a mérnökök akik megrajzolgatják a taligát, majd a szerelők összerakják, és onnantól kezdve minden tesztelés a fejlesztés alapját képezi. A kettő nem egymás helyett van, hanem egymásért.:)
Ferke2006-04-06 17:11:34 // 7302
Atti, ez nem optimizmus! A Ferrari idén nem veszíthet, különben összetöröm az öszes tv-t itthon!:) És esküszöm, a rönyópártiaknak mind veszek egy dácsiát, és berakom a nappaliukba!:))))
zolee1452006-04-06 17:10:39 // 7301
bár az is érdekelne, hogy miért marháztál meg faszoztál le, de ami ennél jobban érdekel, hogy kik a dákósok, és milyen előnyük tűnt, és hova? egyébként hallottam már sok olyan emberről akiknek nem egyezett az álláspontja, és mégis meg tudták beszélni a dolgokat normális hangnemben.:)
Ferke2006-04-06 17:10:16 // 7300
Most pláne nem fognak máshol tesztelni, hogy aláírták kivételesen a tesztkorlátozást, és itt -hazai pályán- fél napnak számít 1 nap. Hülyék lennének elcseszni a a dárga tesztnapokat! Semmi logika nem volna benne. egyébként látod az időket, hogy mennyit kaptak a Hondák. A dácsiásokak se lett volna esélye, tehát mi a humbuk? Azt meg végképp nem értem, hogy kinek szurkolsz, ha nem a FERRRARINAK????????:)))) Neked is veterándácsiára fogjuk cserélni az autódat!:)
Satti2006-04-06 17:03:54 // 7299
Szeretem,mikor tombol az optimizmus:))
zolee1452006-04-06 17:02:58 // 7298
általában. Minden esetre sokkal könnyebb úgy nyilatkozni a szezon előtt, hogy nem nagyon mennek közös tesztre. Olvastam néhány MS nyilatkozatot, hogy ilyen jó, meg olyan jó az új gép. Igaz, az elmúlt években bejött a titkolózás... a lényeg az, hogy szeretném ha jó lenne a Ferrari, nemazért mert nekik szurkolok, hanem azért mert pont ugyanúgy nem örülök Alonsó könnyű győzelmeinek, mint korábban Schumacherének. Többesélyes versenyt szeretnék látni. a csodagumiról, meg lefojtott motorról továbbra is az a véleményem, hogy kicsit a támogatóknak szól, hogy ne aggódjanak, a Ferrari tudja a lassúság okát, és hamarosan javulni fog.
Ferke2006-04-06 16:59:32 // 7297
NYERNI FOGUUUUNK!! FORZA SCUDERIA!:))))
Ferke2006-04-06 16:57:59 // 7296
Igy van, már rég le kellett külön-külön adni, hogy ki mikor hol tesztel. Ez e kerülgetés egy f**ság. Egyébként max a dákósok tudnának most már infot gyűjteni, ami rájuk is férne, mert már sehol nincs az előnyük! mostantól már csak az menti meg őket, ha alonzóójuk tud sumi-effektet produkálni, uolyan autóval -1,0 mp!:) Alonso monnya
Slowfeet2006-04-06 16:57:28 // 7295
Egyébként visszatérve a Stuttgart témára, szerintem az se véletlen PR fogás, hogy a hír szerint épp ott köszörülik a csorbát, mert ha nem sikerül, lehet szidni Jürgenéket (mondjuk azt bármikor elviselem). De szerintem lesz még jobb a ferka. Én sem kívánom vissza a dögunalom 2004-et, de miért jobb, ha a rönyé csinálja ugyanazt idén, mint a scuderia akkor?
mesa2006-04-06 16:57:26 // 7294
Minek közösködtek volna ? Fejelesztésekre ott a saját pályájuk. Tesztelésről van szó, az kicsit más, ha érted ! :)
Ferke2006-04-06 16:53:35 // 7293
Zolee, marhaságokat ne írj már le, a dácsiások sose jöttek Vallalúnyába, a Ferrari pedig nem fog franciaországban tesztelni, mikor otthnon is tud, egy teljes napot félnek számolva!!!
zolee1452006-04-06 16:52:05 // 7292
nincs mese, rendelni kell a ferrarinak komplett ódi motort győrből:DDD
Ferke2006-04-06 16:52:03 // 7291
Gondoltál már arra, hogy a Ferrari a saját pályáin tesztel általában?:) De ha visszanézel a korábbi évekre, a Ferrari mindíg saját pályán, vagy Vallelungában tesztel. Mikor tesztelt a Ferrari utoljára Franciáknál Paul Ricard-ban????
Slowfeet2006-04-06 16:49:59 // 7290
Egyet nem értek "a dugattyúkban túl nagy nyomás keletkezett, de a hengereket nem erre méretezték"....akkor most hol lépett fel túl nagy nyomás? a dugattyúk anyagában? a hengerekben? Olyan tökös dugattyúk készülnek kis hazánkban, hogy az olasz henger nem bírja?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak