Fórum >> Egyebek >> Forma-1

zolee1452006-03-30 16:50:08 // 7177
én azért nagyon nem zuhannék össze ha nem lenne idén sem világverő a Ferrari, de az jó lenne ha ők is benne lennének a versenyben
Inner Circle2006-03-30 16:49:32 // 7176
Hitlernek meg csodafegyvere, Kimi meg egy csodálatos tehetség... és én is sokszor gondolom, hogy "Na itt csak a csoda segíthet" és általában nem szokott. Ami úgy kezdődik, hogy "csoda", az azt jelenti, hogy "csoda lenne ha így lenne" :D
Ferke2006-03-30 15:00:42 // 7175
Igen, ettől félek én is egy cseppet.:)
zolee1452006-03-30 14:54:10 // 7174
tavaly is volt egy csodagumija a Ferrarinak...:))
Ferke2006-03-30 14:51:45 // 7173
Nem tudom, de itt valami csodagumit emlegetnek. Remélem igaz, nem csak egy hülye felröpentett "hír".
zolee1452006-03-30 14:42:24 // 7172
biztos nincs összefüggés, de RB már most latolgatja az esélyeket, és szerinte a hétvégén ha hidegebb lesz akkor a gyenge mocik nem tudják úgy felmelegíteni a gumit és lassulnak majd a Ferrarik. Ha a gumi miatt lassulnak akkor ki figyel már a szabályossá tett szárnyra.:))) (de lehet hogy megint a rosszindulat beszél belőlem)
Inner Circle2006-03-30 13:17:55 // 7171
Ferrari-szárny - ilyen volt:



...és ilyen lett:



Ami a felső képen hiányzott, az alsón már megvan. Viszlát, lehajlás!
Inner Circle2006-03-30 12:51:17 // 7170
Azt hiszem, a késés miatt volt. De a jogi útvesztőkből inkább kimaradnék :-) Teljesen össze van gubancolva az egész; van a FIA, ami szerződést köt a csapatokkal, de a közvetítési jogot eladja a SLEC-nek, amiből Bernie-t kivásárolja a banki csoport, közben a csapatok megalapítják a GPMA-t... rég elvesztettem a fonalat :D
zolee1452006-03-30 12:23:43 // 7169
valami olyasmi volt tavaly, hogy valamilyen szerződés alapján nem lehet új csapatot indítani, csak egy meglévőt lehet venni. persze nem hivatalos forrás, hiszen Palikék mondták:D azért ha a csapatoknak nem lenne beleszólása akkor nem kellett volna aláírást gyűjtenie a "Super" Agurinak, vagy az a késés miatt volt?
Inner Circle2006-03-30 12:21:44 // 7168
Sajnos minden technikai sport a gazdagok sportja, a lejjebb beírt linkemen a korábbi évtizedekből is bőven találsz pilótákat, akiknek csak pénzük volt, de tehetségük még annyi sem, mint Zsoltinak.
Inner Circle2006-03-30 12:18:37 // 7167
Jól mondod, a TV felé legalább 20 autót ígértek meg, más kérdés hogy ez nemegyszer nem jött össze, például 2002-ben (?) Button a monacói szabadedzésen félelmetes időt autózott, utána viszont kicsúszott és a futamon nem állhatott rajthoz; akkor más pilótát sem indított helyette a BAR, Villeneuve egyedül vitézkedett, amíg el nem füstölt a motorja. Ugyancsak a BAR-t tavaly több futamról is kizárták, akkor még nem volt Aguri, így akkor csak 18 autó indult. Max. 20 autóról nem tudok, a Prost és az Arrows kieséséig éveken át 22 autó volt a mezőnyben.
Satti2006-03-30 12:15:16 // 7166
Az volt vele főként a bajom,hogy sokkal eredményesebb fiatalok nem kaptak lehetőséget,olyanok,akik más sorozatokban benne voltak az első háromban.BZs meg sehol nem ért el maradandót.Erre sztem elég is ennyi szöveget pazarolni.
zolee1452006-03-30 12:05:47 // 7165
nem volt gyenge, csak átlagos, és az már az f1-be kevés. sorban állnak a kitömött pénztárcájú tehetségek tehát max egy-két szezon van próbálkozásra, ha az alatt valaki nem nyújt maradandót akkor soha többet nem kap lehetőséget
Satti2006-03-30 11:48:40 // 7164
Az azért biztos,hogy ritka harmatgyenge volt a Zsóti gyerek,örülhet annak a potya évnek amit az F1-ben eltőlthetett,Apuka közreműkődésével,többet,úgysem fér be sehova evvel a teljesítménnyel.
zolee1452006-03-30 11:38:26 // 7163
eddig úgy tudtam, hogy az F1 tv-s szerződése úgy szól, hogy min 20 autó áll a rajthoz minden futamon. Ezek szerint viszont van valami olyan szabály is hogy max 20 autó. persze most az Agurival 22, de azt én sem értem, hogy miért probléma a sok autó. Talán pont a tv-s szerződések díján nem akarnak sokfelé osztozni?
Inner Circle2006-03-29 23:38:32 // 7162
Azért mielőtt az összes keresztvizet leszeded Stoddartról és Zsótiról, jegyezzük meg hogy voltak náluk sokkal gázabb csapatok és pilóták az F1-ben, itt van néhány díszpéldány...
mesa2006-03-29 14:58:17 // 7161
Stoddard szerintem is spekulál. Neki csak a pénz kell. Nem véletlen vett be a csapatába jó pénzért anno olyan majmot, mint Baumgartner Dácsiadíler Zsófi...
Mike.2006-03-29 07:54:13 // 7160
Ezt én sem értem. Ha a költség csökentést elérik rengeteg jelentkező lenne. Olvastam E.Irvine, Prost, Penske és még sok-sok jelentkező lenne aki beszállna a versenybe.
Inner Circle2006-03-29 07:35:34 // 7159
De miért kell limitálni az indulók számát? Ahelyett hogy örülnének, hogy még valaki rajthoz akar állni ebben az agyonszabályzott körhintában. Szerintem tök fölösleges felső limitet adni, hiszen erre találták ki a pre-qualifyingot, még a '90-es évek elején is így szórták ki a 24 (26?) fölötti autókat.
Inner Circle2006-03-29 07:33:32 // 7158
Miután Stoddart megtartotta a Minardi névhasználati jogát és a 2004-es autókat (amikbe nem lehet sokkal nehezebb behegeszteni egy V8-as motort, mint a 2002-es Arrows-ba, ahogyan a Super Aguri készült), a dolog elképzelhető, de állítólag több más privát csapat is nevezett. (Nem lenne elképzelhetetlen: a vájtfülűbbek talán még emlékeznek 2003 körül a Phoenix GP csapatra, akik megvették a Prost autóit és megpróbáltak rajthoz állni Malajziában, de elzavarták őket, mondván hogy csak az autókat vették meg, a nevezési jogot nem, úgyhogy alászolgája. Azóta sem hallottunk róluk...) Ugyanakkor a McLaren halál komolyan gondolja, hogy a Hondához hasonlóan 'B' csapatot indít. Néhány éve épült a vadiúj üzemük, a Paragnon, a régi üzem felújítása pedig most fejeződött be és úgy alakították ki, hogy ki tudjon szolgálni egy másik csapatot. Azon múlik hogy indulnak-e, hogy a szabályok szerint mennyi technikát tudnak átmenteni az 'A' csapatból a 'B'-be; ha elég sokat, akkor vállalják a költségeket és indulhat az új csapat, és ők lennének a 12-ikek. Úgyhogy még az is felmerült, hogy Stoddartnak esze ágában sincs versenyezni, csak azért nevezett be, hogy aztán eladhassa a jogot a McLarennek. Rafinált vén róka az öreg :-)
Inner Circle2006-03-29 07:27:19 // 7157
Sajnos nem találom a cikket, de Jean a futam után pár nappal, a szárnyvita közben nyilatkozta hogy már minden rendben; pár napja viszont mintha már azt mondta volna, hogy komolyabb a gond és nem tudja, mikorra lesz megnyugtató megoldás. Mario Theissen pedig néhány napja a FIA-t vádolta, hogy túl kevés idő volt a V8-ak fejlesztésére és még most is tesztelik a motorokat, ezért van annyi motorhiba. Vagyis további eldurranások és 10 helyes büntik várhatók a teljes mezőnyben.
Mike.2006-03-29 07:00:00 // 7156
Pedig 24 autósra tervezik 2008-tól a versenyket.
mesa2006-03-28 23:27:45 // 7155
Nincs ahhoz elegendő hely a paddockban. Vagy kibővítették már a boxutcát ?
Satti2006-03-28 20:35:40 // 7154
Az is elég érdekes lesz,ha a jövő évben A Mclaren,az Alonso-Rosberg párossal áll fől.Erősek lehetnek az biztos,arra azért kíváncsi leszek,hogy Montoya hova szerződik,mert Kimi a Ferrarihoz,az valószínű,de Montyt nem tudni pontosan,bár a Red bull már jelezte a komoly szándékot.
Satti2006-03-28 20:31:35 // 7153
Érdekes hír az is ,hogy a Minardi úgy néz ki visszatér,2008-tól az F1-be,a nevezést legalábbis leadta Paul Stoddart,így 12 csapat lehet 2008-ban,azért az érdekes lesz,igaz 4 sereghajtó versenyző fog körőzni:)
mesa2006-03-28 16:39:45 // 7152
Ha csak nem szórnak cukrot az ellenfelek a benzinbe ;)
Ferke2006-03-28 16:31:46 // 7151
Ne fesd az ördögöt a falra! Induljunk ki abból, hogy nem lesz a Ferrari motorokkal semmi gáz, mert zsántott tényleg őszinte volt...:)
mesa2006-03-28 16:29:51 // 7150
Ha Mclaren lesz, akkor Ferka is ...
Ferke2006-03-28 15:50:39 // 7149
Mégegy ilyen motorpra, és infarktust kapok. Zsán magyarázkodott rendesen, hogy már megvan a para, de majd hiszem ha látom!:)
Inner Circle2006-03-28 15:49:09 // 7148
Ja, miután megverte Schumachert, erre mondhatjuk hogy "nem vészesen gáz" :-) Igaz hogy MS-t feltartotta Trulli, de hát a lutri, az lutri. Most Massának jött be, Bahreinben viszont ő szívta meg. Lesznek Ferrari motorcserék?
Ferke2006-03-28 15:29:37 // 7147
Massa-ra leszek marhára kiváncsi a következő futamokon. Most a legutóbbin nem is volt olyan vészesen gáz a teljesítménye.
Ferke2006-03-28 15:24:05 // 7146
Na az még egy érdekes esemény lenne (mármint amikor a fószvágen bejön a képbe)
Inner Circle2006-03-28 15:13:38 // 7145
Frank először VB-t nyeret Rosberggel és csak utána adja el. Feltéve persze, hogy a teljes gyári támogatottságú csapatok ellen még lehet esélye. Viszont ha az derül ki, hogy a privát csapatoknak leáldozott (a McLaren nem számít annak), akkor a Williams pilóta-neveldévé válik, akár a kiscsapatok, és hosszú távon nem is számíthat többre mint azok, hacsak meg nem veszi valamelyik beszállni szándékozó autógyár (mondjuk a VW).
Ferke2006-03-28 15:04:25 // 7144
mesa2006-03-28 14:41:18 // 7143
Kiesés elleni küzdelemre számíthattunk volna :-)
Mike.2006-03-28 14:40:06 // 7142
Azt nem tudjuk már meg, hogy egyforma autóval mentek-e (szerintem nem)és mit kezdtek volna egymással akkor. :-)
Mike.2006-03-28 14:38:04 // 7141
Nekem Button karrierje nagyon hasonlít DC pályafutásához. Sok évig egy csapatnál és ellaposodik.
Mike.2006-03-28 14:34:25 // 7140
Szerintem meg Bari jókor volt jó helyen. A ferrari top éveiben könnyű volt jó időket menni neki. Szuper technika, szuper csapat szolgálta. Itt jön ki amiről már beszéltünk, hogy ha nincs az a sok kütyü akkor már nem megy olyan jól nekik.
mesa2006-03-28 14:30:12 // 7139
Szerintem is jobb RB mint EI, de mindkettő csak a másodhegedűs szerepkörre alkalmas. Gyanítom, hogy századokra lettek volna egymástól, ha tizedekre voltak Sumáktól.
Inner Circle2006-03-28 14:26:34 // 7138
Hát nagyjából feleannyi, igen. Egyébként Barrichellót jobbnak tartom, mint Irvine-t (akivel ugye helyet cseréltek 2000 elején). MS-sel szemben is többet tett le az asztalra és a Stewart-Ford-nál is jobban teljesített, mint EI a Jaguarnál (nem beszélve arról hogy Rubens megverte Coulthardot még az F1 előtt, és EI sose volt jobb Coulthardnál). EI pedig hajszál híján VB lett a Ferrarival; ha '99-ben a Nürnburgringen a Ferrari csapat nem veszíti el az autója bal hátsó kerekét (bejött kerékcserére, és csak három kerékkel várták... a szerelő nem akart hinni a szemének, amikor lenyúlt a másik kerékért és az NEM. VOLT. OTT. - a tag ököllel verte EI Ferrariját dühében), akkor ott megveri Hakkinent és az év végén, ha minden ugyanúgy megy, világbajnok.
Inner Circle2006-03-28 14:22:20 // 7137
Pont Buttonra ezt nem mondanám. Mondjuk Montoyára igen, de Buttonra? 2004-ben végig jó volt.
mesa2006-03-28 14:18:48 // 7136
Ja és hozzátenném, hogy az ellentétes hullámok kioltják egymást :DD
mesa2006-03-28 14:18:23 // 7135
Ez a másik Hondásról is elmondható, abszolut :))
mesa2006-03-28 14:17:44 // 7134
Természetsen a 10 mp-s büntit se a szanya bírók sorsolás útján akasztották a nyakába, azt is maga termelte ki :)
Ferke2006-03-28 14:17:30 // 7133
buttonnal az a baj szerintem, hogy az autójától függetlenül túlságosan hullámzik a teljesítménye. Biztos van más tényező is, de rajta fixen látszik mindíg, ha nagyon jó formában van, és az is, ha nagyon rosszban.
mesa2006-03-28 14:16:48 // 7132
Úgy érted, az idény végére lehet max fele annyi pontja, mint Buttonnak ? Mer' akkor igazat adok neked ! ;)))
Inner Circle2006-03-28 14:02:02 // 7131
Lesz ez még jobb is. Sepangban kapott 10 mp stop-and-go-t (nem is emlékszem, mikor volt ilyen utoljára, hisz mostanában már csak drive-through-kat osztogatnak!), anélkül simán pontot szerzett volna - még a 10 helyes büntetésével együtt is. Persze igazad van, ez még édeskevés, de az idény második felére már ott lehet Button mögött. Előtte viszont aligha...
mesa2006-03-28 13:46:20 // 7130
A Hondánál tizensokadik helyezéssel nem visz pontot a házhoz. Szerintem nem éri meg a pénzét. És ez tőlem a legfinomabb kifejezés.
mesa2006-03-28 13:45:00 // 7129
MS nyilatkozta, hogy a sepangi nem az Ferrarik pályála, így a 4 tized lemaradás egész jó eredmény. És azt is mondta, hogy az ausztrál pálya viszont kifejezetten számukra fekszik. Személy szerint úgy látom, hogy a Toyota jelenlegi helyzetében bárki képes lehet hozzájuk képest másfél másodperccel jobb időt futni ;)
Inner Circle2006-03-28 13:44:13 // 7128
Miért ne érné meg a pénzét? A Ferrarinak secondary slave kellett, megkapták, nem lehet rá panasz. A Hondánál meg Button választotta Barrichellót, gondolom ő is meg van vele elégedve... A Honda valamilyen oknál fogva teljesen bele van zúgva Buttonba és csakis vele akarnak VB-t nyerni, amit nem teljesen értek, mert jó az angol, nagyon jó, de még alig-alig tett le valamit az asztalra. Nem értem, mivel érdemelte ki, hogy egy olyan komoly csapat, mint a Honda, piedesztálra emelje.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak