Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Mike.2006-04-12 12:08:49 // 7542
Mivel hosszú a hsz.-ed ezért kimásolom amire reagálok 7514) ha jól tudom Montoya eddig ahol indult ott nyert is, csak ugye ahogy haladunk az F1 felé egyre jobban kezd a dolog autóverseny lenni, vagyis kevésbé a pilóták versenye, inkább az autógyáraké És még is csak ő perdült meg a felvezető körben, holott az autó tele van minden kütyüvel ami elősegíti a vezetést. Itt még csak gyorsan sem ment és neki így is sikerült bakizni. Tehát alkalmatlan az F1-es autó vezetésére. :-)
Willy2006-04-12 12:00:32 // 7541
Én is ebben bízom. Végre jól el lenne verve az öreg.
zolee1452006-04-12 11:52:46 // 7540
ha tényleg megy Kimi a ferkához akkor viszont remélem, hogy sumák marad még egy évig, mert kíváncsi lennék rájuk azonos autóval. lehet hogy meglepődnének a sumákfanok...
Tedi2006-04-12 11:43:22 // 7539
A pletkya szerint Raikönnen már egy évvel ezelőtt(vagy töbvb éve, hirtelen nem rmélik pontosan :)) aláírt Maranelloba.
Willy2006-04-12 11:41:54 // 7538
Ezt most magyarul is lécci. :-)))
Inner Circle2006-04-12 11:41:18 // 7537
Hm: Kimi signed Ferrari deal long ago Raikkonen reportedly under Ferrari contract 12/04/06 10:44 For more than a year now, Kimi Raikkonen's signature has appeared on a long-term Ferrari contract for 2007 and beyond. That is the claim of a Ferrari 'source', who told Switzerland's Blick publication that the information is common wisdom up and down the corridors of Maranello. “I am surprised that the (news) was not made official a long time ago,” the newspaper quoted the source as saying. The red-coloured destination of McLaren's 26-year-old Finn has been spoken about at Ferrari 'for months', the source added.
zolee1452006-04-12 11:38:39 // 7536
hmm, ha kicsit korábban kelnék akkor nem egyszerre kellene válaszolnom.:) Szóval: 7513) az eredményesség, meg a tehetség nem feltételei egymásnak, csak részben. Biztos vagyok benne, hogy ha Baumgartner ül az elmúlt években a ferrariban akkor nem nyer vele annyit mint sumák, de az is baromság, hogy bárkivel szemben tud 1mp-et azonos technikával. Ha jól tudom épp egy Kovalainen nevű srác alázta meg az isteneteket, azzal a technikával amit éppen alájuk tettek. Aztán ez a Kovalainen mégsem nyerte meg a GP2-t, mert jött a semmiből a kisRosberg. Nem kétlem, hogy Barrihoz képest hozta az 1mp-et, de vannak a mezőnyben pilóták is... 7514) ha jól tudom Montoya eddig ahol indult ott nyert is, csak ugye ahogy haladunk az F1 felé egyre jobban kezd a dolog autóverseny lenni, vagyis kevésbé a pilóták versenye, inkább az autógyáraké. 7515) mesa! úgy látom Te bárkivel egyetértessz aki sumákot tartja az istennek, bármit is mondjon. a drogfutár dolognak nem látom értelmét, de erről már beszéltem. Nem kell sokat visszamenni a történelemben, hogy sumákra találjunk jelzőt nemzetisége alapján, csakhogy ennek semmi köze a sporthoz... az hogy Montoya mit érhet el a jövőben te pont úgy nem tudod mint én, azt pedig megint nem szabad elfelejteni, hogy ms vb címeiből van néhány megkérdőjelezhető, pl 94. 7518) a szabály úgy szól, hogy külső segítséget nem lehet igénybe venni a továbbhaladáshoz! Emlékszem olyan rali versenyre amikor a navigátor tolta a szervízparkba a gépet, közben meg ordibált a nézőkkel, hogy ne érjenek az autóhoz. sumák nem tudni hogyan, de rögtön emlékezett rá, hogy ha jár a motor, és még egy kerék az aszfalton van akkor vissza lehet tolni, hiszen az is a szabály része, hogy a lehető leggyorsabban el kell távolítani a bukótérben ragadt autót, és a nürburgringen az tűnt a legjobb megoldásnak, hogy visszatolják. Igen ám, de még abban az évben alonso ugyanúgy járt, monzában. Ő is integetett, hogy tolják vissza, neki is volt kereke az aszfalton, és járt a motorja... úgy néz ki, hogy sumák azt a bekezdést is ismerte, hogy mindez csak piros autóban ülő német pilótára vonatkozik... 7520) Rajkó most is elindul futam után a kocsmába, arról nem tehet hogy a többiek nem vesznek részt az összetartáson:))) 7525) Nekem meg meggyőződésem, hogy nem tudni mit hoz a jövő...
Inner Circle2006-04-12 11:38:16 // 7535
Webber alatt megállt a Williams.
Inner Circle2006-04-12 10:54:17 // 7534
Részemről befejeztem, egyértelműen igazam volt abban hogy a Ferrari tesztelt F2004 V10-zel, hogy V8-cal IS, azt meg sose tagadtam. Ennyi.
Inner Circle2006-04-12 10:53:07 // 7533
Egyébként egyáltalán nem tagadom hogy a Ferrari tesztelt öszvér V8-ast (de ugye a vita nem erről szólt). Sőt, még olyan V8-asuk is volt, amit a V10-ből alakítottak át, hogy már az új motor elkészülte előtt legyen valami támpontjuk, hogy mégis mire lehet képes egy V8-as F1-es. Annak idején vakartuk a fejünket a mérnök kollegákkal, hogy ezt hogyan csinálták, mert pusztán két henger kiiktatása a feje tetejére állítaná az egész motort. Azóta sem derült ki pontosan. Gondolom tettek bele egy vadiúj főtengelyt. Különben ma nagy teszt megy Barecelonában, épp Heikki Kovalainen vezet, mögötte meglepetésre Barrichello. Mögöttük Gené, Massa, Alonso, Rajkó.
mesa2006-04-12 10:52:26 // 7532
Én is tettem eléd a tényt, de csak adod a bolondot, makacsul :) Te IC, ezt olvassák rajtunk kívűl mások is! Gondoltam csak szólok, mielőtt tovább merülnél e dolgodban! :)))
Inner Circle2006-04-12 10:25:11 // 7531
Csak mondogasd, és talán valóra válik :-) "His Spanish colleague was at the wheel of an F2004, fitted with a regulated power version of the V10 engine and began a Bridgestone tyre development programme." Látod, mondom én hogy úgy beszélgetünk komoly dolgokról, ahogy eddig: én eléd teszem a tényt, te pedig nem tudod elfogadni.
mesa2006-04-12 10:19:59 // 7530
Totál mindegy hogy összehasonlítják-e vagy csak a motor tartosságát tesztelik-e (és arra mindegy melyik kaszniban). Itt a lényeg, hogy az F2004 témakört buktad ! :D
Inner Circle2006-04-12 10:13:25 // 7529
Az egy dolog, hogy te miről hiszed hogy buktáztam, a valóság meg egy másik dolog. Ezen nincs mit magyarázni: "His Spanish colleague was at the wheel of an F2004, fitted with a regulated power version of the V10 engine and began a Bridgestone tyre development programme." Ne akard már megmagyarázni nekem, hogy ha az egyik teszten V8-as F2004 megy, akkor a másikon nem mehet V10-es F2004 :D Amúgy meg a lényegen az sem változtatna, ha csak az F2005-ben lenne V10: akkor is úgy hasonlítanák össze az autókat, amiről te azt mondtad hogy nem sok értelme lenne.
Mike.2006-04-12 09:41:03 // 7528
Igaz! Akkor legyen CART de ez a lényegen nem változtat. :-)
mesa2006-04-12 09:39:00 // 7527
Na akkor most komolyra fordítva a szót : "Ferrari have conducted testing on the 26th and 27th of October with Felipe Massa testing an F2004 fitted with a V8 engine at Vallelunga. The team continues testing this week at Vallelunga with Felipe Massa and Luca Badoer running an F2004 and an F2005 for comparitive tests and tyre development. The Ferrari team were running a F2004 with a V8 and F2005 with a V10 running in simulated V8 conditions and the times set are similar. " vagy találomra egy másik teszt: "4th day of testing at Barcelona with 8 teams present and 14 drivers setting lap times. Once again Felipe Massa driving the F2004 V8 set the fastest time of the day ahead of Rubens Barrichello and Giancarlo Fisichella" Szerintem, ezt a F2004 témakört buktáztad. Abban V8 motor volt, az F2005-ben meg lefolytott V10-es.
Inner Circle2006-04-12 09:24:12 // 7526
Montoya sohasem versenyezett az Indy Racing League-ben, ehelyett CART-bajnok volt és elsőre megnyerte az Indianapolis 500-at - ami ugye nem összekeverendő az IRL-lel :D
Inner Circle2006-04-12 09:21:18 // 7525
Hát ne hagyd ki a magas labdát, de azért vigyázz! Ismered azt a viccet, hogy: Bemegy a süketnéma a gyógyszertárba óvszert venni, de nem értik hogy mit akar. Erre kiteszi a farkát a pultra, mellétesz egy ötszázast és mutogat rá. A patikus vállat von, kiteszi a saját farkát a süketnémáé mellé és elteszi az ötszázast. A süketnéma őrülten mutogat, de a patikus ismét csak vállat von: - Hja, ha nem tudsz veszteni, nem kell fogadni! "Ferrari kicks off Vallelunga test 04 April 2006 Tuesday was the first day of testing this week for Ferrari, working today at Vallelunga, on the outskirts of Rome. The two official test drivers, Luca Badoer and Marc Gene were in action today. The Italian driver used a 248 F1, working on development of the V8 engine and new components. His Spanish colleague was at the wheel of an F2004, fitted with a regulated power version of the V10 engine and began a Bridgestone tyre development programme. Badoer covered a total of 150 laps, setting a best time of 1'13"388. Gene did 113, the quickest in a time of 1'13"052. Testing at this circuit continues tomorrow: Luca Badoer will be partnered on track by Michael Schumacher" Még csak nem is márciusban volt, hanem nem egészen egy hete. Szóval tudsz veszteni? :DDD (A dologban az az igazán szép, hogy ha a saját linkeden lejjebb mégy egy kicsit és nem csak a Király Sumákra fókuszálsz, akkor láthatod Badoert egy F2005-össel... ugye a vita onnan indult, hogy összehasonlítható-e az F2005 az idei autóval...) Hát így fogunk komoly dolgokról vitatkozni, ahogy eddig is... megy minden, mint rendesen :DDD
Mike.2006-04-12 09:18:41 // 7524
Meggyőződésem, hogy Monty csak egy pilóta és nem lesz belőle F1-es VB. Az indy-ben jó volt, de itt egy-két futamtól eltekintve nem sok mindent villantott. Bár most a legutóbbi felvezető körben mutatott dolog nem egy szokványos mutatvány volt. :-D
Inner Circle2006-04-12 09:10:50 // 7523
Ellenkezőleg, Montoya rendkívül tehetséges pilóta - az más kérdés, hogy milyen versenyző. 2001-ben már az első F1-es edzésén Ausztráliában megmutatta, hogy nagyon durván uralja a technikát, még emlékszem a kommentátorok véleményére: "The Columbian's amazing control of powerful machinery shows". (Ugye traction control csak 2001 Silverstone-tól volt, Imola volt az utolsó elektronika nélküli futam, DC indult a pole-ból, de szétpörgette a kerekeit és Ralf beelőzte, aztán unalmas futamon nyert is, Miska hosszú középmezőny-beli szenvedés után fékhibával kiesett, asszem Barrichello harmadik helye volt a gyógyír a Ferrari sebeire, Hakkinen meg tán ötödikként kocogott be.) Valaki a Williams-tól azt nyilatkozta, hogy Montoya tehetségét beárnyékolják az agyon-optimalizált autók, mert a kiforratlan Williams-ben sokkal jobb volt Ralfnál, aztán ahogy finomították az autót, úgy tűnt el lassan a különbség.
pb_2006-04-12 09:07:53 // 7522
Nem tudod véletlenül mikor indul az a sorozat? Kegyetlen jó volt az a verseny.
mesa2006-04-12 09:04:09 // 7521
Bocs, ezt a magaslabdát nem hagyhatom ki : ebben az igazán szép az, hogy a Ferrari még februárban is (de talán március elején is!) még simán tesztelt az F2004M-mel (még csak nem is az F2005-tel!). Ha ők összehasonlítják a két kocsit... IC! Ennyire tájékozatlan vagy ? De hisz az még csak nem is a 2004-es autójuk, hanem egy összvér, V8-as motorral ! Nem tudtad ? Ó, hogy fogunk komoly dolgokról vitázni ezentúl ? :P
Inner Circle2006-04-12 09:03:59 // 7520
"Én úgy emlékszem,hogy a szabály úgy szól,hogy mindenkit vissza lehet tolni a pályára,csak,nem szállhat ki a versenyautóból" Ez két különböző dolog. Ha lecsúszik a pályáról és ott marad, akkor kiesett, viszont ha leveszi a bukósisakját, akkor feladja a versenyt. A versenyautóból akár ki is szállhat, láttunk már olyat hogy valaki betolja az autóját (pl. Mansell Dallasban) vagy hogy a boxban kiszáll a harcképtelen autóból, amit aztán összefoltoznak neki, visszaszáll és kimegy még pár körre tesztelni. "Nézd meg,hogy egy rally versenyen hány autót tesznek vissza a pályára a nézők:)" A nézők semmiképp sem tolhatnának vissza egy F1-est, itt csak a pályaszemélyzet adhat segítséget. Ez egy kissé elszigeteltebb sport, mint a rally :-)
Mike.2006-04-12 09:02:25 // 7519
És a verseny után egymást támogatva, ölelgetve mentek a kocsmába dumcsizni. Na ez az egyik ami itt az F1-ben nagyon hiányzik. Az egymás megbecsülése, tisztelete. Nekem mindig jól esik látni beszélgetbratyizó F1-es pilótákat. Még a motoGP-ben is így mükszik a dolog.
Inner Circle2006-04-12 08:58:16 // 7518
"Szerintem meg kéne próbálnod pár meghallgatást a McLarennél, hátha a bölcselleteid nyomán utilaput kötnének Ron Dennis talpára,és felvennének téged a helyére! :DDD" És te kifizeted neki Ron Dennis résztulajdonát a McLarenben, ugye? Ezt ne hagyd ki, Zolee, most ajánlottak fel neked néhány (tíz)millió dollárt! :D "Tavaly V10-es motorokkal versenyeztek, egy teljesen más kasznival, teljesen más gumikkal (egy hétvégés), amiket nem is cserélhettek. Lényegében csak a versenyző változatlan, az is csak 50%-ban, mert RB helyett jött FM. Ezek után ha te összehasonlítod a két kocsit ... hát, te tudod! :)" És ebben az igazán szép az, hogy a Ferrari még februárban is (de talán március elején is!) még simán tesztelt az F2004M-mel (még csak nem is az F2005-tel!). Ha ők összehasonlítják a két kocsit... hát, ők tudják (jobban)! :DDD
Lacza2006-04-12 08:55:54 // 7517
Én úgy emlékszem,hogy a szabály úgy szól,hogy mindenkit vissza lehet tolni a pályára,csak,nem szállhat ki a versenyautóból,ez ha jól tudom így van a rallyban is. Nézd meg,hogy egy rally versenyen hány autót tesznek vissza a pályára a nézők:)
Inner Circle2006-04-12 08:55:48 // 7516
"mert szerintük,már nincsenek olyan reflexek,mint fiatalabb korban,nem érdemes kockáztatni" Mansellék a Grand Prix Legends szériában nem így gondolják, és az ötvenéves taták sarokkal nyomták a gázt Dél-Afrikában, meg úgy lökdösődtek mint a Hazárd Megye Lordjai :DDD szerintem anyáztak is egymásra, tuti több fákkot szórtak ki, mint Montoya húsz év alatt :DDD
mesa2006-04-12 08:46:40 // 7515
Ráfér egy kis utánképzés ...

mesa2006-04-12 08:39:12 // 7514
Na ja. pontosan :DD Mindig lenne mibe kössenek az antisumákok :DD Hakkinen meg egy gyáva, aki a pálya széli sírása után hazaszaladt anyucihoz. Neki is a csúcson kellett volna abbahagynia, akkor legalább nem kellett volna minden versenyen legalább 3 perc műsoridőben a rusnya feleségét látnunk! :)) zolee145, mondd meg, hol van Sumák számára a csúcs, és akkor valószínűleg ott abba is hagyja ! ;) De attól drogfutár Montoya még mindig egy lúzer lesz, nem kerül közelebb egy VB címhez :DD
Mike.2006-04-12 06:33:06 // 7513
Írígy vagy? :-) Szerintem meg az agresszív kolumbiai drog huszár nem kellett volna ide. Sok mindent nem tett le az asztalra idáig. Amit még is, az meg nevetséges. :-) De van még egy-két senki pilóta, aki nem hiányzik/zott senkinek. Ha Sumi 2004-ben abbahagyja akkor meg azon fanyalogtatok volna, hogy nincs benne tűz mert elmenekül a további csatáktól. :-b
Xixo2006-04-12 02:46:45 // 7512
Vazzze!!! Hogy TI mennyire kész vagytok!!! Májkülsumi hétszeres világbajnok! Ez tény. Ha Alfonzó vagy Rajkókimi beérik, akkor lesznek vele egy szinten. Szerintem. Lehet fikázni Sumit, de azért én becsülöm benne, hogy ilyen vén fejjel is odateszi magát és egy kudarctól még nem vonul vissza mint pl. Mikiheki...
zolee1452006-04-12 00:51:26 // 7511
na vegyük sorra a dolgokat, persze a 7510-ben történt sértegetéstől eltekintenék, ne legyen off a hsz-em. az hogy rádión szóltak-e dc-nek nem bizonyítható, viszont a telemetriát megnézhetik azok akik mondjuk kivizsgálnak egy balesetet. Ahogy én a Mclaren által elmondottakra tudok támaszkodni, úgy neked is csak az istened elmondása van. Egyébként abban az értelemben kanyar előtt voltak, hogy minden egyenes, sőt még az enyhe ív is kanyar előtt van. Ők akkor pont egy jobbos ívben voltak, még bőven féktávon kívűl, és dc tényleg gyorsított, bár nem olyan ütemben, mint máskor, amikor épp nem akart elengedni egy leköröző autót. köd nem volt, csak eső. Tegyük fel igazad van (nincs, de tegyük fel): dc köcsög, és tényleg meg akarta ölni sumákot, ahogyan azt állította is. Nem úgy van, hogy aki elöl megy az választ tempót, aki lassabb nála lemarad, aki gyorsabb megelőzi. Ez még akkor is így van ha lekörözésről beszélünk. Mindössze arról van szó, hogy egyértelműen el kell foglalni a pálya egyik oldalát, bár mióta ms elkezdett a rajtnál keresztbe menni azóta valahonnan előkerült egy olyan szabály, hogy egyszer lehet teljes szélességében keresztezni a pályát. Lehet hogy volt már régen ilyen szabály, csak valahogy az ilyenek mindig sumáknak jutnak eszébe. (Mint ahogy az is hogy csak piros autót lehet visszatolni a pályára) az ellentmondásról: egy f1 autó soha nem megy állandó sebességgel, csak a boxban, vagy a szállító kamionban. fentebb írtam, még nem érték el a féktávot, de pont azért nem gyorsított az előző körökben is megszokott tempóban, mert szóltak neki rádión, hogy engedje el sumákot. (pár napja már írtam: olvasni, értelmezni, gondolkodni!) uborkát cseresznyéhez... lehet, de az biztos, hogy tavaly mindenki azt hajtogatta, hogy a kerékcserék hiánya okozza a bajt. Most van kerékcsere, a ferrari pedig pont ott van mint tavaly. Idén már nincs mire fogni. továbbra is tartom, hogy a csúcson kell abbahagyni! Azért mert már többen elkövettek egy hibát az még hiba marad...
mesa2006-04-12 00:30:48 // 7510
Nagyon bölcs vagy. Valóban, most már látszik hogy 2005-ben nem csak a gumi volt a gond, mert azt most 2006-ban cserélhetik is... Szerintem meg kéne próbálnod pár meghallgatást a McLarennél, hátha a bölcselleteid nyomán utilaput kötnének Ron Dennis talpára,és felvennének téged a helyére! :DDD Ne zavarjon, hogy az uborkát hasonlítod a cseresznyéhez! Tavaly V10-es motorokkal versenyeztek, egy teljesen más kasznival, teljesen más gumikkal (egy hétvégés), amiket nem is cserélhettek. Lényegében csak a versenyző változatlan, az is csak 50%-ban, mert RB helyett jött FM. Ezek után ha te összehasonlítod a két kocsit ... hát, te tudod! :) A csúcson kell abbahagyni : Mondd ezt Montoyának a Cart után, mondd ezt Villeneuve-nek a Cart és az F1 címe után, és ha visszamész az időbe a sok ellaposodó egyszeres világbajnok közé, akkor mondd meg Damon Hillnek, hogy a csúcson kéne abbahagynia, és nem szégyenszemre aláírni következő évben az Arrows Yamahához ! :DDDD
mesa2006-04-12 00:21:36 // 7509
Láttam már ausztriai szupermarketben magyarul kiírva, hogy "Magyar ne lopj!" Legközelebb mutatkozz be, akkor utána névre szóló matricákat tudnak kihelyezni ! :))))))))
mesa2006-04-12 00:19:19 // 7508
zolee145, Hallod, én pont fordítva emléxem! Hülyeségeket ne beszélj már, ha kérhetlek, mert számon kérhető! :) Esős, ködös idő volt. Sumák a kanyar előtt rongyolta le DC-t, aki a kelleténél hamarabb lassított. Telemetriai adatokkal te rendelkezel, vagy csak hagyatkozol arra, amit a McLaren a sajtónak beetetett ? :) 1. Miért akarta volna megkockáztatni az előzést MS egy lekörözött nullpontos senki mellett, amikor egy baleset után csak DC csapattársának kedvezett volna VB címért folyó harcban ? 2. Szerinted mér' gyorsult volna a McLaren kanyar előtt, és egyébként hogyan segítette volna MS elhaladását azzal, ha gyorsít ? Némi ellentmondást érzek az állításodban. Ugye te is ?! :DDDDDDD
zolee1452006-04-11 17:56:41 // 7507
szerintem el sem kellett volna kezdenie, de ha már így alakult, akkor akkor kellett volna abbahagynia amikor megbomlott a csapat, vagyis az első meghatározó ember otthagyta a Ferrarit, ez pedig a 2005-ös szezon előtt volt. A csúcson kell abbahagyni, bár annyival verte a Ferrari a mezőnyt, hogy a 2005-ös év a legnagyobb meglepetést nekik hozta, nem hiszem hogy gondoltak ekkora pofáraesésre. Mostanában pedig beigazolódni látszik az a lehetőség, hogy nem csak a gumival volt gond, hiszen mostmár cserélhetnek amennyit akarnak...
Satti2006-04-11 17:47:14 // 7506
Ma olvastam,hogy Lauda és Stewart szerint,MS-nek idén mindenféleképpen abba kellene hagynia a versenyzést,mert a túlzott hajtás,főleg a tavalyi elfuserált év után balesethez vezethet,mint melbourne-ben,ami akár végzetes is lehet,mert szerintük,már nincsenek olyan reflexek,mint fiatalabb korban,nem érdemes kockáztatni.
Mike.2006-04-11 17:46:23 // 7505
Ez rossz példa volt, de az eleje stimmel. :-))
zolee1452006-04-11 17:44:44 // 7504
rájöttem miért nem vonul még vissza sumák! Már majdnem minden rekordot ő tart az f1-ben, de nem mindet. Hiányzik még neki 21 f1 futam, hogy beérje Patrese rekordját. Viszon sumák maximalista, erről végképp meggyőzött az ausztrál nagydíj! Úgy nézem a korábbi japán pilóták autótörési rekordját is meg akarja dönteni! Mindent bele! :)
zolee1452006-04-11 17:30:14 // 7503
ááá értem már! Úgy mint sumák meg massa bahreinben, ugye?:)))
zolee1452006-04-11 17:23:38 // 7502
az hogy ki honnan származik nem feltétlenül jelenti azt, hogy az adott ember azza foglalkozik amivel a hazájában néhányan. Én például nem tartom magamat tolvajnak, pedig Láttam már ausztriai szupermarketben magyarul kiírva, hogy "Magyar ne lopj!" Azért mert kolumbiai Montoya még nem feltétlenül tagja a drogmaffiának.
Mike.2006-04-11 17:21:29 // 7501
:-D Nem kell előzni! Az edzést meg kell nyerni így az élről lehet indulni és így előzés nélkül nyernek. :-))) Hmmm? Jó ötlet? :-))
Inner Circle2006-04-11 17:20:03 // 7500
Csak aztán nehogy úgy járj, mint tavaly Imola után a sok tifosi, akik "Fear the return!" aláírással nyomultak a Neten... aztán lassan elfogytak... :D
zolee1452006-04-11 17:17:55 // 7499
"Megfingatják a mezőnyt....." ezt a szakács is meg tudja csinálni egy tál bablevessel, de megelőzni a többieket már nem olyan egyszerű... :D
Mike.2006-04-11 17:13:29 // 7498
Milyen dolgai jönnek össze? Jó lesz a koka termés? :-DD
Mike.2006-04-11 17:11:30 // 7497
És Montynak kit kellett volna szidnia? Egy hülye volt ebben az esetben is és az saját maga. Láttam amikor magyarázgatta a boxban az esetet. A mérnökök és a szerelők sem faxok és látták , hogy mit csinált.
Mike.2006-04-11 17:06:47 // 7496
És akkor innen kezdődik az alázás. Megfingatják a mezőnyt.....legalább is remélem. :-)
zolee1452006-04-11 17:06:30 // 7495
ha egy kamionos keresztül megy rajtad nem fogod megköszönni, pedig csak a dolgát tette, vezetett...:))) bezzeg sumák! Lekörözés közben nekimegy Coulthardnak, és utána a boxban meg akarja verni, mert a skót direkt fékezett előtte. aztán kiderült, hogy Coulthardnak beszóltak rádión, hogy melyik kanyarban éri majd utól sumák, és engedje el. A telemetria adataiból meg kiderült, hogy nemhogy nem fékezett, de még gyorsult is a Mclaren. Persze sumák nem tahó, sőt ő a király, sőt, ő az isten... :)
Mike.2006-04-11 17:05:42 // 7494
Én is arra gondoltam és nem a pályán bemutatott dolgaira. :-)
Mike.2006-04-11 17:04:21 // 7493
Igazad van szar volt a pálya de ezt attól függetlenül ö elbaxta. Ennyi. Ezt nincs mit szépíteni meg hozzá magyarázni. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak