Fórum >> Egyebek >> Forma-1

mesa2006-04-19 13:54:15 // 7827
Értem. Tehát neked minden csapat szar. Mert hogy egyik sem megy állandóan jól (leszámítva azt az öt évet, amíg verhetetlen volt a Ferrari) :D
zolee1452006-04-19 13:24:03 // 7826
"- Ha jól mennek a Ferrarik, akkor csalók - Ha rosszul mennek a Ferrarik, akkor szarok" az első: volt már olyan, hogy jól mentek és/mert csaltak. Nemcsak ők, mások is... a második: na ezt nehéz lenne cáfolni, még a legelvetemültebb Ferrari rajongónak is. Ha rosszul megy akkor szar, és kész. A Mclaren tavaly gyors volt, és megbízhatatlan. Nálam ez azt jelenti, hogy szar.:DDDD Ilyen egyszerű.
Whiteskull2006-04-19 13:08:26 // 7825
Hát szerintem ti ezt a Forma-1-et elég tudományos alapon művelitek. :))) Én egyszerűen futam előtt leülök a tv elé (egyszer azért élőben is láttam) és szétizgulom magam a Ferrarikért. Igen, mind a kettőért. :)))
mesa2006-04-19 13:06:03 // 7824
k-t értesetek oda. Más. Norbert Haug Kimmi szerződéséről: „Nem hiszem, hogy logikus lenne, ha Kimi már ilyen korán elkötelezné magát a Ferrari mellett” – magyarázta. „Nem tudom, mi oka lenne erre ..." Tán, mert ott meg is fizetnék... :D
mesa2006-04-19 13:04:42 // 7823
Megállapítom az anti tifosil két alapérvét : - Ha jól mennek a Ferrarik, akkor csalók - Ha rosszul mennek a Ferrarik, akkor szarok
Whiteskull2006-04-19 10:22:02 // 7822
Pedig sajnos ugyanúgy indul a szezon mint tavaly. Nagyon szarok a kocsik, és fogadkoznak, hogy már megoldottak minden problémát. :))
Mike.2006-04-19 10:20:59 // 7821
Ha nem lesz valami villantása a Ferrarinak, én azon sem csodálkoznék, ha év közben befejezné. Ez csak vicc volt. :-D
Inner Circle2006-04-19 10:12:55 // 7820
OK, akkor még közérthetőbben: ha a Ferrari továbbra is trágya lesz, akkor MS otthagyja :D
Whiteskull2006-04-19 10:11:46 // 7819
Pedig ők is kacsingatnak arrafelé. Szerintem nem akarnak kimaradni, ha már a két másik nagy benne van.
Inner Circle2006-04-19 10:11:32 // 7818
Hát lenne pre-kvalifikáció is, mint régen, ez aztán nem nagy ügy. A versenyhétvégébe beleférne, a TV meg vagy közvetíti, vagy nem; a legtöbb az edzéseket sem közvetíti. Tiszta hülyeség a 12 csapatos limit!!!
Mike.2006-04-19 10:10:21 // 7817
A VW-t nem is láttam a jelentkezők között.
zolee1452006-04-19 09:59:25 // 7816
szerintem ez a beszállni készülő vw ötlete, ők szeretik a konfekció alkatrészeket:))
Whiteskull2006-04-19 09:57:29 // 7815
Pontosan. Azért versenyeznek a gyári csapatok, hogy be tudják bizonyítani, mennyivel jobbak a többi márkánal. Ha ugyan azt az alkatrészt kell használnia mindenkinek, akkor nincs értelme a versenynek.
Mike.2006-04-19 09:54:22 // 7814
Jaa és hogyan akarják lejjebb faragni az éves költségvetést?..... Hát standart alkatrészekkel !!! :-O Szerintem ez egy nagy hülyeség! :-( A gyári csapatok is háborognak ez ellen. Hova lesznek a fejlődések amivel elvileg előbb-utóbb az utcai autókban találkozunk?
Mike.2006-04-19 09:49:32 // 7813
Igen a 39 mill. EUR helyett csak 300 ezer EUR-t kell "csak" befizetni. Erre még jön az éves költség ami most kb 300 mill. EUR. Ezt akarják lejjebb faragni 100-150-re.
Whiteskull2006-04-19 09:45:09 // 7812
Nekem is tetszene az, ha minél több kocsi lenne. Bár a 44 az tényleg sok. :))
Mike.2006-04-19 09:43:13 // 7811
A jelentkezők között van Pl. Eddie Jordan, Paul Stodart, A BAR-t elindító Craig Pollock, A Bennetton és BAR volt csapatfőnöke David Richards, DIREXIV néven a McLaren fiók csapata Jean Alesivel,....
zolee1452006-04-19 09:42:29 // 7810
erre mondta a Hondától valaki, hogy nem lepődik meg, hogy 22 csapat adta le a nevezést, hiszen nem kellett 48 millió dollárt letenni, csak egy jelentkezési lapot kellett kitölteni. Leadhatta volna a nevezést az AlfaAmore csapata is. A másik oldala a dolognak, hogy a jelenlegi kvalifikáció erősen a tv közvetítések miatt olyan amilyen, ha több csapat lenne akkor lehet hogy változtatni kellene, hiszen kéne egy olyan első "etap" is ahol azok akik kiesnek a futamon sem indulhatnának. A tv miatt sokminden változott az F1-ben, pl a 300km-es versenytáv, ami úgy néz ki, hogy 300 km, vagy 2 óra. Amúgy tényleg jobb lenne több csapat, a közvetítést meg oldják meg, régebben is megoldották valahogy.
Mike.2006-04-19 09:36:34 // 7809
Jó , nem az mondom, hogy 22 csapat legyen 44 autóval, de a 22-24 autótól lehetne egy kicsit több. Mondjuk 30. :-)))
Whiteskull2006-04-19 08:59:25 // 7808
Na igen. Akkor lenne csak igazi tülekedés a rajtnál. :)))
Mike.2006-04-19 08:55:55 // 7807
Elvileg mindenki azért versenyzik, hogy nyerjen. :-)
Mike.2006-04-19 08:54:50 // 7806
Most olvastam, hogy 22 csapat adta le a nevezését a 2008-as évre, de csak 12 csapat indulhat. Nem értem, hogy miért limitálják ennyi csapatra. Szerintem jobb lenne a több autó.
Inner Circle2006-04-19 08:44:16 // 7805
MS a jövőről beszél. Angolul nem tudóknak és sietősöknek a lényeg zanzásítva: "Fasza lenne a Ferrarinál maradni, de mindenekelőtt nyerni akarok bazmeg!" "New Ferrari deal 'likely' - Schumacher ''I am so happy here'' 18/04/06 15:55 Ferrari's Michael Schumacher has refused to categorically deny that he might switch teams next year. The German, out of contract at the end of 2006, is - despite raging speculation about possible retirement or a sensational move to Renault - delaying any final decision about his future. But Schumacher has now told Britain's Times newspaper that a new deal at the Maranello based team, Ferrari, is 'very likely'. He said: ''There are obviously other options but at this stage, I won't consider them. Why should I? I am so happy here. I would have to have a very good reason to move to another team.'' Michael, who has previously mused about a '99 per cent likelihood of staying put, conceded that one such good reason might just be the 'c' word -- competitiveness. After winning only the six-car Grand Prix at Indianapolis last year, 2006 has kicked off with another run of three races without a win. But there's always the next race. And, ominously for Ferrari's rivals, the next race is at Imola -- a hotbed of Italian 'Tifosi' and usually suitable for the Bridgestone-clad team. Schumacher told his website: ''We want to win at Imola, and we want to play a more active part in the world championship fight. ''I do not think that it is too late, and I do not think that the (points) gap is too big to close.''"
Áki2006-04-18 00:37:55 // 7804
Így van..garázsban tartott,felújított karosszéríával,korához képest jó álapotban!:-)))
zolee1452006-04-18 00:35:45 // 7803
sok kilóméterrel, sokadik tulajdonostól, amúgy "eladásra kipofozva" :))))
Áki2006-04-18 00:33:01 // 7802
Igen ő már viseltes...sokat futott darab!:-))
zolee1452006-04-18 00:22:59 // 7801
azért ez a Gregor Bernadett elég lelakottnak tűnik... de ez már egy másik topic:)
Áki2006-04-18 00:05:41 // 7800
Hát ha lehet is őket inkább élőben látnám!;-)
zolee1452006-04-18 00:02:13 // 7799
ilyeneket is lehet papírból hajtogatni???:)
Áki2006-04-17 23:57:58 // 7798
Áki2006-04-17 23:53:11 // 7797
Áki2006-04-17 23:52:47 // 7796
Áki2006-04-17 23:51:59 // 7795
Csinálj papírból F1 Boxot!:D
Satti2006-04-17 13:30:02 // 7794
Most,hogy jobban belegondolok,nem is volna rossz,legalább ismét jókat csatáznának mint anno a forma1-ben.
Satti2006-04-17 13:28:21 // 7793
Azt nem hinném,valahogy nem illik hozzá,pedig a németek örülnének neki.
Inner Circle2006-04-16 22:06:08 // 7792
Vagy elmegy az öreg a DTM-be Mika mellé :-)
Satti2006-04-16 19:51:58 // 7791
Tudod,csak járt az agyam,viszont érdekes lenne.
Mike.2006-04-16 19:49:08 // 7790
Én nagyon csodálkoznék. Rengeteg itt a "ha". Egy visszavonulását tervezgető sportoló szerintem nem fog 19-re lapot kérni. Az nagyon rizikós. A másik, hogy ő már hozzászokott a mérnökeihez, embereihez. Egy teljes csapatváltást nem fog bevállani a Renault.
Satti2006-04-16 13:41:20 // 7789
Azért azon nem annyira csodálkoznék,ha MS elmenne a renaulthoz,hiszen az első két vb címét is Briattore mellett szerezte,ennek a csapatnak az elődjénél,talán innen lenne a legszebb a visszavonulás.Ne felejtsük el,Flavio nagy mágus,bármi lehet.
Inner Circle2006-04-16 12:40:33 // 7788
Igen, a határon autózott, de nem az első kicsúszása volt, kétszer-háromszor is lement már a pályáról, de akkor még vissza tudta hozni. Igazán nem várhatta hogy mindig szerencséje lesz.
Satti2006-04-16 12:39:02 // 7787
Azt Én sem hiszem,hogy Rossi elmenne a Redbullhoz,vagy a Ferrari vagy semmi,bár sztem jövőre még marad a motogp-ben,csak átmegy a Ducatihoz.A jövő évben még el tudom képzelni,hogy Kimi mellett marad Massa,és csak a köv.szezontól lesz esetleg másik csap.társa.
zolee1452006-04-16 12:24:13 // 7786
OFF de csak azért, hogy pontot raboljon a liláktól, és zárkózhasson a Loki!!!:)) ON
pb_2006-04-16 12:18:31 // 7785
Én az ausztrál versenyen másképp láttam, pont 1 rossz konfiggal igencsak a határon autózott, ezért következett be a kicsúszás, ami még sztem menthető dolog lett volna, az ausztrál kollégák nem hagynak 1 bombatölcsért a pálya szélén.
Wickey2006-04-16 12:17:53 // 7784
A rajongói nem kérdéses, hajrá Fradi! :-PPPPP
kando.2006-04-16 12:09:08 // 7783
reméljük.... :)
Inner Circle2006-04-16 12:08:23 // 7782
Szerintem Alonso, MS, Kimi (ez az objektív tipp, a rajongóit meg minek is mondanám :-) ).
Inner Circle2006-04-16 12:07:16 // 7781
És az, hogy Rossit a Red Bullhoz tolnák be? Ez a Ferrari szempontjából 100%-ig érthető, de Rossi megalázónak érezheti, nem? A másik meg, hogy MS a Ferrari szerint nem hozza ki a maximumot az autóból tavaly Hungaroring óta. Nem sok maradt meg bennem az azóta futott versenyekből, utánanéztem, tényleg nem alakított túl sokat az évad hátralevő részében, mondjuk az autója se volt valami nagy durranás. Idén meg talán a Ferrari úgy gondolja, hogy Bahreinben meg kellett volna vernie Alonsót, Sepangban még a csapattársa is jobb volt, Ausztráliában meg rossz gumit választott és még a falra is kente a gépet. Imolában valószínűleg győzelmet, de legalábbis dobogós helyet várnak tőle.
kando.2006-04-16 12:03:35 // 7780
inkább a cipész... :)
Satti2006-04-16 12:02:52 // 7779
1 hét múlva Imola,kíváncsi vagyok,otthon hogy szerepel a Ferrari,de remélem,hogy Kimi nyer.
Tom122006-04-16 11:58:07 // 7778
Kösz´a segítséget!;-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak