bb182005-05-17 15:21:04 // 3721
	középső küszöbnek ajánlom a ladához valót. az a legolcsobb és multi- tipusu.
	
bb182005-05-17 15:19:18 // 3720
	a küszöböt belülről a teljes javitás után kell kifujni és utána gumidugó a lukba ! ha elötte fujod ki akkor a hegesztésnél leég belülről a védelem, esetleg szépen ki is gyullad.
	
bb182005-05-17 15:17:00 // 3719
	jólvanna ! igy is lehet csinálni de vigyázni kell vele mert a végén még jó lessz! : ))
	
bb182005-05-17 15:15:30 // 3718
	van még néhány trükk hogyan lahat kszippantatni az autóval a saját ,, szarát " a karbibol !
	
pb_2005-05-17 14:33:37 // 3717
	De lehet, ha normálisan szakszerűen ki van lakatolva (tapasztalat).
Egyébként, lehet rosszul látom, a képet nézegetve, amit betettél, mintha már a külső küszöböt is +kezdte volna a rozsda(belülről), de az alját mindenképp.
	
pb_2005-05-17 14:28:27 // 3716
	Nem érted a lényeget. Azért kell lebontani a külső részt, hogy hozzáférj normálisan a középső és a belső részekhez(nézd + a képeket a Szműhely 2509). Ha nem bontod le a külső küszöböt csak gányolás lesz belőle(nem azért kell lebontani, mert szét van rohadva, hanem, hogy hozzáférj a beteg részekhez). 
Még 1 dolog, amit tapasztalatok alapján mondhatok, ha a hátsó részen beszekad, akkor a A és B oszlop aljánál nagy az esély rá, hogy beteg a lemez. Célszerú +szúrkálni, 1 csavahúzóval, hogy a későbbiekben ne érjen kellemetlen +lepetés.
	
Thomika2005-05-17 14:23:36 // 3715
	Ha nem emelek többet azon a ponton,akkor remélem többet fog bírni egy évnél! :)
	
Thomika2005-05-17 14:22:06 // 3714
	Ezt az 2509-es hozzászólásra írtam!!
	
Thomika2005-05-17 14:19:53 // 3713
	Ott többet nem fogom megemelni!!!! Azt mondta is a szerelő,hogy felejtsem el!! Öreg autót nem szabad küszöbök környékén emelni!
	
Thomika2005-05-17 14:18:07 // 3712
	Na jah, pont ezért lesz nekm csak foltozás!!! A külső rész ki van cserélve, belül csak ott van elrohadva....emiatt nem hinném,hogy érdemes mindent kicserélni....
	
pb_2005-05-17 14:15:51 // 3711
	Ha csak a az emelőbak korül foltoztatod, má bocs, de sz@rt se fog érni. Kb. 1 év, 1 emelés és vége lesz, mint a kampós botnak, hiába lesz telefújva festékkel.
	
pb_2005-05-17 14:12:41 // 3710
	Nézd + a Szerelőműhelyben a 2509 hsz-t.
	
pb_2005-05-17 14:10:20 // 3709
	Akkor én a helyedben hanyagolnám a lakatost aki csinálta, elég link munkát végzett. Ugyanis, hogy normálisan hozzáférj kívülről kell bontani befelé. Tehát, ha most rendesen + alarod csináltatni, úgy kell kezdeni, hogy külső küszöb le.
	
Thomika2005-05-17 14:08:05 // 3708
	Az lesz! mielőtt befoltozza, tele lesz fújva az új küszöb belülről, aztán mikor kész van a külső részére is jön vagy 3 réteg .....
	
pb_2005-05-17 14:06:23 // 3707
	Inkább 1 normális lakatos munka + üreg és alvázvédelem.
	
Thomika2005-05-17 14:05:00 // 3706
	Ott új üszöb van már! Tavaly cseréltem vizsga előtt...nézd meg a képen!
	
Thomika2005-05-17 14:03:59 // 3705
	Bíztam benne,hogy egy darabig még bírni fogja, de nem így lett! :(
	
pb_2005-05-17 14:03:22 // 3704
	"azt mondta, nem vészes, meg lehet olcsóé csinálni... " Én láttam ugyanilyet, full küszöb csere lett a vége + padlólemez, és doblemez foltozás lett a vége. Sztem ha normálisan +csinálják nem lesz olcsó mulattság. Egyébként a Szerelőműhelybe már írtam erről 1 értekezést.
	
Thomika2005-05-17 13:48:32 // 3702
	Nekem párszor csinált olyat,hogy< azalapjárati fúvókát eltömítette, és akkor nekiállt bakkecskézni az autó! De szerencsére nem nehéz orvosolni ezt a problémát! csak le kell kapni a levegő beömlőt, kihajtani a fúvókát, és kifújni,utána lehet is továbbmenni...Feltéve , tényleg ez a gond...
	
Thomika2005-05-17 13:45:10 // 3701
	Jah. Először ki voltam bukva rendesen( ezt tudod, mert felhívtalak!:) ),azt hittem jobban beszakadt, de nagyobb volt az ijedtség!....még jó hogy nem alatta feküdtem éppen, mint ahogy az tervbe volt véve! Nem hiszem,hogy gyorsan leszaladtak volna a szomszédok ,és leemelik rólam a kocsit!
	
Thomika2005-05-17 13:42:35 // 3700
	Le lesz szépen pucolva, az emelőszem kiszedve, és egy nagyobb darab lemez lesz a helyére heggölve.... ha kész lesz megmutatom (csinálok képket)...szerintem ez elég jó megoldás...
	
Thomika2005-05-17 13:40:18 // 3699
	Na jah! Mostmár én is tudom! :) Vettem egy kis hidraulikus emelőt 2T-at. Szépe emeli a járgányt, tegnap csakazértis megcsináltam,amita múltkor nem lehetett! 2 hete szerdán történt, mikor felemeltem a hátulját,még mázli,hogy 2 csavarral még rajta volt a kerék,különben mókás lett volna visszatenni....
	
Thomika2005-05-17 13:36:56 // 3697
	Bocsi, hülyeséget mondtam!!! most mértem, az én autómban 3,5 cm a távoltság az ékszíj és a venti ház között...
	
bb182005-05-17 13:34:01 // 3696
	közvetlen a takaritás után cserélj mert akkor biztos hogy tiszta anyag megy be. ha vársz vele akkor a rendszerből megint bejuthat és szedheted szét megint.
	
norbee2005-05-17 13:33:20 // 3695
	thomika
Korrektül néz ki. Még jó hogy lakatos meccsinálja.
	
bb182005-05-17 13:32:40 // 3694
	akkor már inkább töröld tisztáara drotkoronggal, és üvegszál meg vasgitt. utána alvázvédő.
	
norbee2005-05-17 13:31:04 // 3693
	bb
egy hónapja voltak beállítva, és az első lefulladás után mentem a kútra, és cseréltem a benzinszűrőt. :)
	
bb182005-05-17 13:30:56 // 3692
	erre mondják, hogy az a rohadt auto !
én már régen megszoktam hogy soha semmit nem emelek a küszöbnél ( váznyulvány, hid, futomübak stb. )
	
Thomika2005-05-17 13:30:41 // 3691
	Mike:
 6-8 cm biztosan van....De lemegyek megmérem pontosan :)
	
bb182005-05-17 13:29:12 // 3690
	éppen ezt mondtam! : )) ha a bowdenhez kell nyulni akkor valami nagy baj van. bár néha meg kell tenni ( tul kopott, stb )
	
Thomika2005-05-17 13:28:06 // 3689
	ÁdidiGaga:
 Ugye jössz Seléniára??Jó volna már talizni.... Mivel Kedvesem lemonta,így teljesen egyedül lennék, so inkább itthon marad a járgány, és SN-ékkel megyek, ott még volt 1 hely.....Pedig már örültem,hogy végre meghajthatom a kocsit egy versenyen... de majd jövőre
	
Thomika2005-05-17 13:25:42 // 3688
	
	
Thomika2005-05-17 13:23:54 // 3687
	Ez egy kerékcsere következménye! De a karosszériásom azt mondta, nem vészes, meg lehet olcsóé csinálni...
	
Thomika2005-05-17 13:22:41 // 3686
	
	
Thomika2005-05-17 13:21:40 // 3685
	Nekem eddig soha nem kellett a gázbowdenhez hozzányúlni....eddig bármikor állítottak a karbikon,mindössze az alapjárati csavart, mega CO csavart piszkálták!
	
Thomika2005-05-17 13:19:41 // 3684
	elvileg nem lehet! bár nekem is kicsit ki van már kopva!
	
bb182005-05-17 13:19:08 // 3683
	a gábowdenes állitás nem az igaz ( ahogy tanult kollégáim is emliték ) mindenképp be kellene lőni rendesen a karbikat és utána gázbowden állitás.  elötte teljes takaritás a karbikban pesze + benzinszürő berakás.
	
norbee2005-05-17 11:47:19 // 3682
	Amelyik végén van a bowden, a másik végén pedig az ellenrugó.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-05-17 11:19:19 // 3680
	Bocs,de annyiféléről beszéltünk: melyik karnak?
	
Wikicica.2005-05-17 10:48:55 // 3679
	üdv mindenkinek, itt is feltenném a kérdésem:
tegnap javítgattam a kissé megtört 33-asomat. elől a kaszni benyomódot. kicsit kihúztuk, csak nem tudom, hogy a hűtőventillátor és az ékszíjak között mekkora távolságnak kell lennie? Valaki tudja kb. hány mm?
	
norbee2005-05-17 10:47:27 // 3678
	Ádi
Öööö... Hmmm... Lehet ennek a karnak oldalirányú elmozgása? (Esetleg elhagytam róla ezt a csavart...?)
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-05-17 10:39:19 // 3677
	bocs: annyira KI van tekerve!
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-05-17 10:38:36 // 3676
	akkó jó! 
valszeg nálad a fojtószelep-csavar annyira be van tekerve,hogy a rudazat feszíti ki alapjáratra a fsz-tengelyt.
Ha a csavart hozzáütközteted alapjáraton az ellendarabjának ,legközelebb csak addig tud visszamenni!
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-05-17 10:31:53 // 3675
	képmelléklet:

A pirossal karikázott csavar a fojtószelep alaphelyzetét állítja
(1 db/oldal=2 henger)
A zölddel jelölt a henger keverékcsavarja,ebből van még1 a karbin - 1 db/henger.
pl. alapjárat-elmenés a tűszelepnél is lehet. Nekem pl. - ismeretlen okból*- a szívató mindig kiakasztotta a tűszelepet,hiába ürült ki az
úszóház ,nem jött utánpótlás.
*ismeretlen ok ~ lustaság ,az indítóberendezést sosem pucoltam :-)
hasonlót okoz az alapjárati fúvóka eldugulása
	

A pirossal karikázott csavar a fojtószelep alaphelyzetét állítja
(1 db/oldal=2 henger)
A zölddel jelölt a henger keverékcsavarja,ebből van még1 a karbin - 1 db/henger.
pl. alapjárat-elmenés a tűszelepnél is lehet. Nekem pl. - ismeretlen okból*- a szívató mindig kiakasztotta a tűszelepet,hiába ürült ki az
úszóház ,nem jött utánpótlás.
*ismeretlen ok ~ lustaság ,az indítóberendezést sosem pucoltam :-)
hasonlót okoz az alapjárati fúvóka eldugulása
norbee2005-05-17 10:29:57 // 3674
	Okés.
Akkor valaki mondja meg:
elment az alapjáratom a hétvégén. 1500 alatt lefulladt a motor, tisztességesen kanyarodni sem lehetett. Persze nem állandóan csinálta, hanem 5 piros lámpánként egyszer, tehát elektronyos hibának tűnt. Hazaérvén körbenéztem, kiderült, hogy rezonált a karbiknál ez a kis L alakú fémdarab, aminek egyik vége bowden, másik vége rugó, középen meg megy tovább a rudazatba, feszítettem a bowdenen, és minden helyrejött. Megint van tisztességes alapjárat.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-05-17 10:19:46 // 3673
	norbee
négykarbis,ugye?
gázbowden szerintem nem, mert a fojtószelepe(ke)t egy rugó akarja visszazárni ,de a karbi oldalán lévő csavar megakasztja - hogy hol.az állítható. A gázbowden a rugó ellenében nyitja a fszelepet ,de ha pl.elszakad a bowden,visszaáll alapjáratra.
ha arra a vákuumra gondolsz ,aminek segítségével a gyújtáselosztóban a fordulatszámmal arányosan nő az előgyújtás,szerintem az sem szól bele az alapjáratba.
az alapjáratot a már említett ütközőcsavarok és hengerenként a keverékszabályzó csavarok befolyásolják. De ezek beállító-csavarok,tehát maguktól ezek nem tekerednek el.
ja,meg esetenként a szívató,ugye,ami dúsítja a keveréket
tényleg,mi a probléma? leesett az alapjáratod?
	
Inner Circle2005-05-17 10:11:49 // 3672
	Hát az utóbbi tuti nem, legalábbis nem üzemszerűen, persze volt már hogy a gázbowden feszessége szabályozta az alapjáratot, ergo ha nem adtam gázt akkor lefulladt :DDD
	

