Bandita2005-04-27 16:53:14 // 3471
	Szia Gege!
Na ilyen lessz a projektoros, persze még csak félkész, gitt, fújás, hogy ne is látszódjon a pótlás
	
bb182005-04-27 16:37:37 // 3470
	volt még egy idiota gondolatom. a skoda hátsó ülésre betenni egy 33-as motort váltoval. ahogy kell. namost. fogom magam és beteszem mögé a 4x4 hátsó hidját is. a baj csak az hogy az merev hid és a kis távolság miatt a rugózásnál adodo különbségeket nem tudom mivel áthidalni. pedig tecccccene! skoda 6x4 kerékképlettel !!
	
Bandita2005-04-27 16:33:14 // 3469
	Isten ments: ))))))))))
	
bb182005-04-27 16:28:08 // 3468
	azért nincs harag ugyi ?
	
Bandita2005-04-27 16:28:01 // 3467
	Meg a robotront, meg a lomexet, meg a ................................................
	
bb182005-04-27 16:24:27 // 3465
	nézd meg neten a HQ- nedis-t szerintem mindenhol van kirendeltségük és ha nem is a legolcsobbak azért mindenük van.
	
bb182005-04-27 16:23:01 // 3464
	csak a skoda váltoval mükszik jól ( természetesen ) de speciel a 33 as váltóban meg lehet forditani a difit ( némi átalakitással de nem bonyolult ) és akkor már célnál vagy . én is gondolkodtam már ilyesmin.
	
Bandita2005-04-27 16:21:38 // 3463
	Jó akkor felautózok pestre két ledért :- D))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
	
bb182005-04-27 16:20:43 // 3462
	csöndben jegyzem meg, hogy a hig leve az olcso husnak van. a sok beszédnek sok az alja. igy szokják mondani.
	
Bandita2005-04-27 16:19:50 // 3461
	Váltóval, vagy nélküle?
Az eredeti váltón meg lehet fordítani a forgásirányt (féltengely)?
	
Bandita2005-04-27 16:16:06 // 3460
	Azt értem, csak arra akartam kilyukadni, hogy egy nagy belső ellenállású műszerrel nem tudod megmérni, hogy van e áramkorlátozó ellenállás a led előtt, mert a műszert sorba kötnéd vele, és annak az ellenállásán eső feszültséget mérnéd.
Sok beszédnek híg a leve leg tutibb megkeresni azt a fránya ellenállót, ha van.
	
Alfabu-1452005-04-27 12:42:27 // 3459
	Egy tükörcserével fényezéssel együtt!
	
granturismo2005-04-27 12:17:01 // 3458
	Mennyivel BUkám?
	
Alfabu-1452005-04-27 11:23:29 // 3457
	Basszus!
Nem is montad!
:(
Én beérném ennyivel?
:)
	
granturismo2005-04-27 11:22:42 // 3456
	pb
Semmit nem csináltam még a magamén. Egy velorexet csinálok most.
	
pb_2005-04-27 10:43:45 // 3455
	Ne aggódj az enyémek is pusztulnak. Ezek már csak ilyenek.
	
Azmo2005-04-27 10:40:02 // 3454
	de az én egysejtem pusztulnak el az idegességtől:)
	
pb_2005-04-27 10:34:24 // 3452
	A te projektjeiddel mi a helyzet?
	
granturismo2005-04-27 10:24:26 // 3450
	Aha akkor jól gondoltam.
	
pb_2005-04-27 10:23:20 // 3449
	Jaja, csak most már arra kell rájönni, hogy miért nem műxik rendesen.
	
pb_2005-04-27 10:08:36 // 3447
	Igen 2. Az 1ik a féklámpáé, a másik pedig az elektromágnest kapcsolgatja intenzív fékezésnél, a kapcsolható 4x4-nél pedig mindig kapcsol.
	
pb_2005-04-27 10:06:04 // 3446
	Sajnálom. A piacnál mindig vigyázni kell, a sok kofára, + a többi hülyére, már jó néhányszor majdnem elkaszáltak, engem is pedig gyalog, vagy kerékpárral voltam.
	
bb182005-04-27 10:04:57 // 3445
	általában érdekel a kérdés vagy tipusspecifikusan?
	
granturismo2005-04-27 09:57:23 // 3444
	pb Neked 2 kapcsoló van feékpedálnál?
	
granturismo2005-04-27 09:56:19 // 3443
	Szia pb
Múlt héten a piacnál valaki letörte a bal visszapillantómat aztán eltünt. Tegnap cseréltem ki. Fényezni is kell majd.
	
pb_2005-04-27 09:45:39 // 3442
	Általában nem magával a kábelekkel van a hiba, hanem a csatatlakozásokkal, azok szoktak oxidosak, vagy lazák lenni. A kmórát már 1x +csináltuk, ha jól emléxem? A jeladó volt a baja, de azt mondtam is, hogy valószínű az lesz a baja.
A 4x4 alappillérei: 4WD elektronika, jeladó a váltó végén(ha ez nem jó, vagy nincs bekötve világít a 4x4 a műszerfalon), kmóra jeladó(valószínűleg kell hozzá 1 működőképes műszerfal is), kapcsoló a fékpedálnál, elektromágnes, relé.
	
pb_2005-04-27 09:33:10 // 3441
	Hi!
Élőben többször látlak, ill. az autódat, mint itt. Egyébként műxik a nyereg.
	
Azmo2005-04-27 09:31:05 // 3440
	naja, alapvetően ott tartok kihajítok mindent az autóból és kicserélem az összes rohadt kábelt!
Hát úgy indult amikor annó megvettem, hogy már tesztkőr alatt is néha ment, néha nem az óra....
Létezik, hogy a km órába menő rossz kábel miatt nem mehet az elektromágnes? Dehát végülis annak csak egy jelet kellene küldenie a kijelző felé, nem? Nem pedig a működésében meggátolni, ha nem jó a kábel, hiszen az csak jelző szerepet tőlt be, nem?
	
pb_2005-04-27 09:28:38 // 3438
	Na most ezt nem vágom, az az óra az én autómban is volt. Csodálatosan ment vele az autó(jó rég volt a qrva életbe), kb. olyan szétszedett műszerfallal, ahogy láttad. 
Sztem valamelyik kábel, vagy kontaktos, vagy oda lett csípve, vagy a gyújtáskapcsoló csatlakozása csúszott szét, vagy bármi más. Hogy kezdődött a probléma?
	
bb182005-04-27 09:12:27 // 3437
	egyszer találkotam a darabbal a dabasi kardos tanyán amatör ralyn. ott birta végig. a srácok azt mondták mlg nem volt gond vele. aztán persze ki tudja ?
	
Azmo2005-04-27 09:11:47 // 3436
	próbáltam kicserélni a IC km órájára az enyémet, hát, a IC órája még szarabb mint az enyém, vagy nálam a kábelekkel nem stimmel valami, be se indult az autó azzal az órával és miután visszatettem az enyémet, a 4WD lámpa megint folyamatosan ég, és alul ha nyomom mindkét gombot, akkor már meg se mukkan az elektromágnes....
IC km órája:
elindult az autó, nyomtam egy gázt és lefulladt, aztán el sem indult, de ahogy indítózás közben nyomtam a gázt, a km/h egyre nőtt a sebesség
amikor eccer elindult IC órájával a gép, akkor meg a fordulatszámmérő ugrált le fel....
Vazzeg, dehát az is egy P4-es km óra, mi a kínja?
Az meg a másik, hogy a hócipőm tele hogy nem látom mennyivel megyek, de főleg hogy mennyi km tettem meg! És már holmi elektromágnest, meg 4wd-t meg se merek említeni!
	
KisP2005-04-27 08:48:03 // 3435
	Sziasztok!
Banya ezek a képek kincset érnek nekem:),legalább megtudom érteni pontosabban a müködési elvét.Vmilyen szakirodalom nem található róla a neten?olvasgatnék erről a témáről bűvebben is...
	
pb_2005-04-27 08:31:14 // 3433
	Na ott véletlenü,l nem ilyenek.
	
pb_2005-04-27 08:26:31 // 3432
	Én is hallottam ilyenekről, és olvastam is. Persze csak az a kérdés, hogy 1 50-70 LE-re tervezett, kuplung, difi, váltó, féltengely,  meddig bírja a 2x, esetleg 3x nagyobb teljesítményt. Mert 1 ilyen orr emelős indítást, sztem nem sokat bírhat.
	
bb182005-04-27 08:12:50 // 3431
	autóban csak dgitális, ergo nagy belső ellenállású müszert használok. kivétel esetleg a megszakitós, és ott is gyujtásállitásra. injektorosba kereszttekercses müszerrel belenyulni egyébként sem illik !
	
bb182005-04-27 07:45:14 // 3430
	attol mert a motort igy teszed be még nem változik a forgásiránya saját magához képest. nem ??
	
bb182005-04-27 07:43:13 // 3429
	az üllői utiban biztos nem mondanak ilyet
	
bb182005-04-27 07:42:23 // 3428
	talán egyszer nézz meg pl. egy opel hidrotőkét, vagy olyat ami a himbába van épitve és majd utána beszéljünk újra. igy nincs értelme.
	
Bandita2005-04-27 00:56:41 // 3427
	Ja és még a szívócsövet is rá szeretném tenni a lökőre, opldalt van egy rács rajta, mögé tölcsér, meg gégecső a szűrőházig.
	
Bandita2005-04-27 00:52:26 // 3426
	Szia
Akad, és minden beszerezhető, én igazábol a lámpácskák kék ledre való cseréllésén gondolkodtam.
A projektoros téma pedig a ködlámpa, le akarom falazni előtt, és csak a két lencse néz ki rajta. Félig már elkészült, leszabtam a műanyag lemezeket, be kell hegeszteni, vagy ragasztani őket, gitt fújás és kész.
Küldhetek képet igy félkészen is!
	
M-GEGE2005-04-27 00:40:32 // 3425
	Két haverral voltam.
Projektoros lámpa?
A ledforrasztás a legmacerásabb, az óraátalakítás a legkönnyebb, már ha van ilyen kék fóliád.
	
Bandita2005-04-26 23:38:33 // 3424
	Bocs fiúk, hogy itt osztom az igét, de csak most érek rá.
	
Bandita2005-04-26 23:36:26 // 3423
	Ha valahol van ellenálló az egységben hogy éllapítod meg egy feszmérővel, ami  ideális esetben végtelen, jó esetben 10 megás ellenállásnak felel meg?
	
Bandita2005-04-26 23:30:51 // 3422
	Na azt mond meg nekem, hogy hogy fordítják meg a forgásirányt, vagy ebben előre 1 hátra 5 fokozat van?