Fórum >> Típusok >> 145-146

Kau2005-10-18 21:53:09 // 1882
A "kottonos" égők és a festett izzók semmit sem érnek. Csak akkor kapsz szép piros világítást, ha ledeket raksz be. Semmivel sem bonyolultabb, berakni, mint más égőket. Persze, ha betartod a szerelési jó tanácsokat ;) Egyébként lassan tényleg szervezhetnénk valami 146 talit, ahol ezeket az izzócserés dolgokat is megejthetnénk. Ystuc is piros ledes megoldásban gondolkozik. Én kékben ;) Amúgy 5 led kell + egy ami a napi számlálót világítja. Ez mögé viszont szerintem pont jó a festett rizsszem égő. (Piros kb. 60Ft) A szereléshez egy 15-ös torx kulcs kell és nem árt egy csavarhúzó sem.
Seriff2005-10-18 17:51:57 // 1881
Hú, ez kapós lesz, ha jól sejtem:)
András bácsi2005-10-18 17:31:04 // 1880

Hangszórórácsok, minden bizonnyal csak az első szériás belsőhöz. :-)
granturismo2005-10-18 15:40:10 // 1879
Ja azt nem mondom, hogy ennél a 2 elemnél ez a béta verzió volt, azóta átkárpitoztam, most már egész jól fest.-)
granturismo2005-10-18 15:38:12 // 1878
Mindent én csinálok az autón így a kárpitozást is.
Balage2005-10-18 15:35:37 // 1877
Köszönöm szépen a bemutatót! :-)))
beeep1462005-10-18 15:34:24 // 1876
granturismo!

Ezt a kárpitozást te csináltad vagy csináltattad?
granturismo2005-10-18 15:29:56 // 1875
Ezek a képek az autó építésekor készültek ezért kissé viseltes a beltér.
Az alap egy Kamei könyöktámasz. Állítható magasságú, kis gumírozott pakolódobozzal, aprópénztartóval felnyitható fedéllel.
A könyöklő rész fekete plüss burkolata nem tetszett, mert nem illett a beltérbe. Ezért az utaslégzsák melletti 2 kárpitelemet és a kormány jobb oldalán lévő kárpitelemet átkárpitoztam egy sötét műbőrrel amely textúrájában illilk az mkI-es beltérbe. ugyanezzel a műbőrrel húztam be a könyöklőt is, így van egy anyag amely az utastér több pontján is feltűnik és van egy egységes stílusa az egésznek.









Talán hátulról valóban nem a legesztétikusabb. De azért nem vészes, a képen a vezetőülés full előre van tolva, ha rendesen beállítod akkor elég sokat kitakar. Mint látszik az ülés 1-1 hátsó csavarja tartja, így bármikor nyom nélkül eltávolítható.
beeep1462005-10-18 13:52:14 // 1874
Van ám neki, de többet majd ő, mint kérdezett... :-))
Balage2005-10-18 13:49:43 // 1873
Neked van erre a problémára valami használható megoldásod? Nagyon jó lenne a jobb könyökömet pihentetni néha-néha... :-)))
granturismo2005-10-18 13:33:32 // 1872
Ez biztosan nem 146-ba való.
beeep1462005-10-18 13:27:23 // 1871
Aha, tehát nem olyan egyszerű. Piros lenne a terv, dehát milyen is lehetne... :-))
Tedi2005-10-18 13:21:40 // 1870
Én próbálkoztam, de számomra lehetetlen küldetés :))) Az a baj, hogy nem attól zöld a műszerfal, hogy az izzókra zöld óvszer van húzva, mint pl. a hamutartó világítása, hanem hogy van egy zöld réteg a mittoménhol. :) Namost, ha pl. pirosra akarod "festeni", akkor arra ráhúzol egy piros fóliát és akkor nincs az a pici izzó, amit átvigye :) Gege a 33-asban csinált ilyet, tök szuper lett neki. Kérdezd meg Tőle, bár lehet, hogy a 33-ban más a megoldása ennek a háttérvilágítás dolognak.
beeep1462005-10-18 13:17:50 // 1869
Üdv megint!! :-)) Volt már valaki aki a zöld műszerfal világítást módosította valami másra? mennyire bonyolult művelet?
beeep1462005-10-18 12:00:33 // 1868
Biztosan többet tudna mondani, sőt egy pár hónapja már át is olvasgattam az oldalán a vonatkozó irást. Konkrétan ez a könyöklő azért jönne be nagyon, mert abszolút illeszkedne a terveimbe a belsőt illetően. Postaköltséggel együtt megvan 10K huf-ból... Gondolkodom...
Balage2005-10-18 11:55:04 // 1867
Mondjuk elgondolkodtató, hogy a kéziféket, vagy a tükörállítás gombjait hogy lehet elérni felhajtás nélkül? Egyáltalán hova férne el. Lehet, hogy Cgo többet tudna mondani.
beeep1462005-10-18 11:50:40 // 1866
Igen, ettől fázok én is. Tudok egy könyöklőt, aminél nem kell fúrkálni, de annál meg a hátsó csövek látványa riaszt... Az az érdekes, hogy a képen látható lukak vajon miről árulkodnak..?
Balage2005-10-18 11:48:53 // 1865
Ezt vagy ilyet néztem én is :-))) Viszont én a totalcar áruházban láttam... :-))) Azt az egyet szeretném elkerülni, hogy szanaszét kelljen fúrni a kocsit :-(((
beeep1462005-10-18 11:42:07 // 1864
146-145 kollégák!

Az ebay-en nézegettem ezt a könyöklőt:


Szerintetek rögzíthető ez megfelelően 146-ba? A hirdetés szerint 146-145-be való...
KisP2005-10-18 08:04:35 // 1863
csak csapágy, abs nélküli.köszi,lehet hogy az lesz az!
Barni1472005-10-18 05:05:59 // 1862
http://compass2.vsm.skf.temp.pi.se/Index_Car.aspx?page=cars/carToKits.ascx Itt tudod megnézni az SKF számát.
Barni1472005-10-18 05:04:49 // 1861
ABS-el vagy nélküle? Csak csapágy vagy jeladó is? Valami VKBA 1439 ha jól emlékszem.
GEORGE2005-10-18 02:40:38 // 1860
Részvétem, sajna a nem várt mindig roszkor jön. Különös dolgok történek velünk és egyszerre is hmmmmmm..... MA azaz 17.-én reggel nagy lendülettel ülök a Scudoba azt nosza had szoljon, de csak önidítózás 1szer 2szer...sokszor és semmi?????????? Az elmúlt együtt töltött 21ezer km altt még ilyent nem csinált?? :-(( Telefon ide oda megnyugtatnak, hogy a tápszivatyú meghalt, Scudo-Expert-Jumpy betegség! Ja és 35-44ezer közt az ára! :-( Hurrá gondoltam mi bajom lehet :-( Elintéztem dolgaim s újból neki láttam a Scudonak, hisz péntek délután még autóztam vele és akkor semmi baja nem volt. Gázolajat szállított, tekerte is rendesen az önindítót de semmi motorindítási hajlam:-( Gondoltam kicsit feszmentesítem aztán megprobálom úgy...és járt a moci egyből hmm?!?! kiváncsi vagyok irt-e hibakódot a hibatárolóba......... Ma nekem se indult 1ből az autóm..
Kau2005-10-17 22:42:48 // 1859
Bementem ma Rétságra a családdal. Egy kis udvarban álltam negyed órát. Indultunk volna haza, ekkor a gyújtás ráadásakor óriási kerepelés jött a motorháztető alól. Többszöri próba, ugyanaz. Na mondom fasza. Megtolni nem volt senki, ráadásul pár méteres gödörben álltam. Elsétáltam a helyi szervízbe, ahonnan kijött egy szerelő, megnézte és némileg megnyugtatott, hogy meghalt az aksi. Ekkor már ismerősök is jöttek a családért. Betoltuk és beindult. Irány egy autósbolt. Aksi vétel, csere. Kicsit örültem, hogy inkább ez, mint önindító vagy vezérlés. Bár a nem várt kiadás mindig rosszkor jön. És semmi előzménye nem volt, hogy elromlik!!! Addig a pillanatig pöccre indult, minden működött stb.
KisP2005-10-17 19:28:18 // 1858
Sziasztok! Itt most gyorsan izibe tud valaki nekem segíteni?:) Kerékcsapágy méretre vagyok kiváncsi, 145-re,boxeresre,első kerékre valót. Mekkorát kellene vennem? Hátha tud vki segíteni...
Kau2005-10-17 18:38:51 // 1857
Jaja. Meg akartam nézni, hogy jól raktam-e be az égőket. Közben rájöttem, hogy azért nem világít, mert nincs összedugva :))
HaNGyA2005-10-17 00:25:20 // 1856
Szia Mindenki! Kau! Ezt én is eljátszottam. Ráadtad a gyújtást úgy, hogy a műszerfal kábelei nem voltak csatlakoztatva. Ilyenkor a buta jószág, szakadást észlel a légzsák áramkörben, és csak kompjúterrel lehet törölni a kompjúterből. :-))
Tedi2005-10-16 21:46:41 // 1855
Akkor csak az én autómból spórolták ki a kábelköteget :)) :( Bandi Akkor passzolok. Kérdezd meg cgo-t, szvsz ő tuti tud Neked segíteni.
András bácsi2005-10-16 21:01:12 // 1854
Sajnos van különbség, a régi verzió manualja nekem is megvan. :-(
Kau2005-10-16 21:00:50 // 1853
Nekem van olyan hosszú a zsinórom, hogy engedte volna lehúzás nélkül is az égőcserét. Simán kifordíthatom a vízszintes tengelye körül.
Tedi2005-10-16 17:29:35 // 1852
Szvsz sok különbség nincs a 97-es meg a 99-es frissítés között, szóval leírom :) Van ugyebár két csavar a legfelső levegőztetőnél, van 1 a ventilátor kapcsolója alatt, egy a belső hőmérsékletmérő konzol alatt, egy a túl oldalon szintén a szövet anyag alatt (ki kell feszíteni), és 4 a hamutartónál. ha ezeket kiszedted, akkor simán le kell jönnie. Annyi van még, hogy az óra, a vészvillogó és a visszajelző csatija ott fogja tartani, azokat ki kell húzni és le fog jönni.
Tedi2005-10-16 17:26:19 // 1851
Nem tudtad volna. Én legalábbis nem tudtam. Nem elég hosszú a két kábel ahhoz, hogy kényelmesen hozzáférj. Aztán lehet, hogy én vagyok a túl kényelmes :))
András bácsi2005-10-16 17:15:11 // 1850
Tudja valaki, hogy a 145 MY99 szériának a középkonzolja hogyan jön ki? Hat db csavart megtaláltam, de nem akaromfeleslegesen feszegetni a műanyagot.
Barni1472005-10-16 08:23:42 // 1849
Akkor csapcsere.
Kau2005-10-16 07:07:25 // 1848
Köszi. Ez nem neked szól, de, ha valaki szed szét olyan dolgot a kocsin, (mint pl. a műszerfal is) és ilyen plussz tényező előfordul az szóljon időben. Ki lehetett volna cserélni az égőket anélkül is, hogy lehúznánk a vezetékeket két oldalról. És most nem kéne szervízbe menni hibakód törlésre :( Igaz én is kényelmes voltam és kiszedtem az egészet egy kis szemlére.
bigi2005-10-15 20:24:23 // 1847
A kiegyenlítőben háromnegyeden a MIN és MAX között a hőfokmérőn emelkedik mutató 80 a hatér utánna kapcsol a ventilátor.
Benőke2005-10-15 15:59:44 // 1846
Na újra fényszóró téma :) Szóval utángyártottat be lehet szerezni 1-2 nap alatt is feltéve ha van raktáron, de csak ha rendelek akkor tudják megmondani van -e. Ezt a fene se érti. Na mindegy. Szóval meg lett csinálva. 20mm - átmérőjű műanyag henger, a közepébe belefúrtak egy lyukat amibe egy facsavarral vágták bele a menetet. Ennek pont olyan a menet emelkedése minta menetes orsónak :D A végére külön lett eszetrgálva az a kis gömböcske, az is bele lett csavarba a műanyag henger másik végébe. Majd két sínt (nútot) kelett volna marni de maró gép hiányában flexel lett bele vágva a matéria, és így meg is van vezetve (Persze nem középen kelett mert a sín is lejebb van a középvonalhoz képest.). A másik meg hogy nem olyan gyenge és törékeny mint az előző. Így az állítás most tök jól működik. Most viszont a motorház tető nem úgy csukódik ahogy kéne. Még jó hogy ahhoz aztán senki nem nyúlt. :D
granturismo2005-10-15 10:59:36 // 1845
Szia Van fűtéscsap természtesen. Az utastérben a gázpedál mellett jobbra van egy műanyag burkolat az alatt van a csap.
Barni1472005-10-14 23:44:19 // 1844
Van csap, valahol. Kiegyenlítőtartályban hol ál la folyadék? Hőfokmérő emelkedik?
Tedi2005-10-14 21:22:30 // 1843
Kau! Azzal menjél szervízbe! Nekem is kigyulladt, a márkaszervízben kimérték a cpu-t, és hibakódként volt bent ez a légzsák dolog. Kitörölték a hibakódot és egyből nem világított :)
bigi2005-10-14 21:07:06 // 1842
Érdeklődnék,hogy a145-ös1.6os boxer ban van e fűtéscsap mivel nem igazán fűt a gép.
Kau2005-10-13 21:07:07 // 1841
Rendben, majd szólok, szerintem még ebben a hónapban. Az Autókiállításon vagy a gyorsulási versenyen akarok venni. Kell más is és összességében olcsóbb.
ystuc2005-10-13 20:49:24 // 1840
Nekem spec piros... :-)
Halesz2005-10-13 20:45:30 // 1839
Kék? :)
ystuc2005-10-13 20:42:50 // 1838
Ha ledek kerülnek bele, szólj, azt csináljuk együtt! Én is akarok olyat majd!!!
Kau2005-10-13 20:39:16 // 1837
Kicseréltem a rossz égőket a műszerfalban. Nem volt egyszerű leszedni a plexi előtti műanyagot, már azt hittem eltöröm. Kipróbáltam, hogy tettem bele kék rizsszem égőket. Na ez semmit se ér! Maradtam az eredetinél. Legközelebb csak akkor akarom szétszedni, ha belemennek a ledek. Ja és most folyamatosan világít a légzsák lámpám a műszerfalon! El lehet ezt tűntetni valahogy, vagy mehetek szervízbe, hogy töröljék belőle???????
bb_1452005-10-12 10:18:14 // 1836
Szerintem nem felesleges a próbálkozás, mert a komplett lámpa, utángyártott 15e, az ugye 2 lámpánál 30e. Az esztergályos megcsinálja az összeset (4db) max 8 ezerért. Műanyagból csináltatom, még nincs végleges megoldás. Benőke! Kíváncsian várom mire jutottatok.
Seriff2005-10-12 09:11:55 // 1835
Nem akarok ezen nyerészkedni:)) Tudom milyen szar, amikor elhagy valaki egyet...
Seriff2005-10-12 09:11:06 // 1834
Jelképes:))
twin2005-10-11 20:25:09 // 1833
Ára?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak