Fórum >> Típusok >> 145-146

Kau2019-07-04 18:13:08 // 142967
Most a nagy melegekben, nincs olyan teljesítmény, mint hűvösebb időben. De megtakaríthatod az LMM-et is, az szokott segíteni.
Shadin2019-07-04 11:30:52 // 142966
Srácok! 145 1.6 TS erőtlen néha, máskor meg nem.
Hidegben melegben is előfordul, nem tudom mi okozza,
ha rálépek a gázpedálra alig reagál valamit. Érzésre olyan mintha háromhengerezne,
de nem dadog alapjáraton. Ezt mostanában kezdte csinálni. Mintha nem nyitna a pillangószelep, vagy akadozik az üzemanyagellátás. Ezekből rémlik valakinek valami?
Köszi!
Kazes☻2019-07-04 09:58:48 // 142965
Nekem a kéziféknél lévő csati okozott korábban hasonló problémát, merthogy azt is jelzi... nézd meg. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-04 09:58:26 // 142964
Mozgasd meg a vezetéket, lehet kontakt hiba. Valakit ültess be, hogy figyelje, kivillan e a lámpa :-)
marci912019-07-04 08:08:13 // 142963
Szerintetek mitől lehet az, hogy néha a felkiáltójeles piktogram kivillan menetközben, úgy marad, de egy újbóli újraindításnál viszont eltűnik és amúgy nem hagy semmilyen hibakódot. A kézikönyv szerint a kevés fékfolyadékot jelzi, de ez teljesen rendben van.
Alfaboooy2019-06-30 18:17:43 // 142962
Szerintem a szoknya tetejére való, de utólagos dolog.
misike762019-06-30 15:04:40 // 142961
Fetoltam, stimmel, de lepottyant
Kazes☻2019-06-30 13:45:47 // 142960
Érdekes... jó kérdés! Váltógombóc aljából esetleg...?! :-o
misike762019-06-30 12:32:50 // 142959
Sziasztok!
Ez a gyűrű a váltónál vajon mi célt szolgál? Mert nálam leginkább csak ott van és lötyölög.
Kazes☻2019-06-29 21:11:30 // 142958
Király vagy... Sanyiii! ;)
Coyote2019-06-29 17:49:03 // 142957
Februárban végzek a kasznis sulival, majd hozhatjátok a vasat hozzám 😁
Alfaboooy2019-06-29 09:44:03 // 142956
Pont a 146. jelentkező lettem ;-)
Kazes☻2019-06-28 22:08:17 // 142955
Nézd meg Bözsi blogját...
Alfaboooy2019-06-28 08:27:16 // 142954
Enyém is ilyen volt
marci912019-06-28 08:11:43 // 142953
A belső küszöböket és a padlólemezhez csatlakozó derékszög élt helyben szokták lehajtani. Sok munka, de ha sokáig akarod még használni és az autó többi része rendben van, szerintem megéri rendbetenni. Apámmal nagyon sok autót lakatoltunk, én még soha nem láttam olyan küszöböt, ahol csak a külső borítást kellett cserélni, általában az élekkel és a belső merevítőkkel is probléma van. Ha még haszált sütőolajjal fújták volna ki, még az is megvédte volna :(
Kazes☻2019-06-27 22:55:47 // 142952
Nézegettem... :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-27 22:46:44 // 142951
Nézegess ilyesmiket :-)
Olasz, nincs rozsda, kevés méter, potom ár.
Kazes☻2019-06-27 20:57:04 // 142950
Külsőt találtam...
Attika012019-06-27 20:54:10 // 142949
azt hiszem ez az....
Attika012019-06-27 20:48:06 // 142948
Én mikor asszonyét csináltattam rendeltem külső, belső küszöböt ha emlékszel......
Kazes☻2019-06-27 19:19:34 // 142947
Ez nem akkora gáz, ilyet már javítottam... mert (ahogy a képen is látni) van mihez hegeszteni. :)
Kazes☻2019-06-27 19:18:12 // 142946
A kasznis én lettem volna, de itt az a bajom, hogy szinte nincs már belső küszöb se... magyarán nincs mihez hegeszteni... és belső küszöböt nem lehet kapni, plusz a közbenső perforált merevítő lemez... Ha csak a külsőt kellene egy kis taposó lemez foltozással együtt javítani, az nem lenne gond, de így... szvsz elég gáz. Megmenteném, de egy szaki, ha el is vállalná, egy autó árát kérné el... az tuti. Nem éri meg.
djhans2019-06-27 19:16:10 // 142945
Nekem a küszöb nem volt annyira vészes viszont az első sárvédő doblemezek igen.
Kazes☻2019-06-27 19:14:51 // 142944
Igen... én is...
Kau2019-06-27 19:08:19 // 142943
Az enyém így nézett ki. Azt mondta, látott már ennél sokkal rosszabbat is. Szóval nyugodtan nézesd meg, ha meg akarod menteni.

Kau2019-06-27 18:59:45 // 142942
Tegyél rá küszöb spoilert, az eltakarja :)))

Komolyra fordítva, ez csúnyább, mint az enyém volt, de egy karosszériás szerintem ki tudja javítani. Más kérdés, hogy mennyiért.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-27 14:46:13 // 142941
Ez szegény TS? Tudod... én ezt hagynám. Kb így nézhet ki most (vagy rosszabbul) az én régi kis jtd-m :-(
Kazes☻2019-06-27 13:24:21 // 142940
Kinek, mi a véleménye...?

Ez csak a baloldal.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-25 21:41:34 // 142939
A két 146-hoz anno a csúcs az 5 kerék garnitúra volt (4 alu, 1 acél) . Most meg van egy 146, négy kerék, elég is :-)
Kau2019-06-25 21:00:45 // 142938
Nekem is régebbi sztori. Most van 9 egyforma felnim, magamnak cserélgetem a kerekeket. (Téli, nyári, pótkerék) :)
DennisBeru2019-06-25 17:58:34 // 142936
Értettem, bocs a keresztapaságért, hülye telefon :D KAZES 🍷⚕️🇮🇹🍀
fbence2019-06-25 15:51:09 // 142935
146 boxer:
olajteknőtömítés cserénél van valami extra dolog ? Főtengely, olajpumpa, vagy valami frankó kis játék ami megszivathat ?
Kazes☻2019-06-25 14:45:07 // 142934
Ctrl+C, Ctrl+V. :P
DennisBeru2019-06-25 13:15:03 // 142933
Köszönöm, Kezes Neked is ;) 🍷
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-25 10:08:28 // 142932
A patentcentrum.hu oldalon keresd, onnan rendeltem én is.
djhans2019-06-25 06:33:49 // 142931
Gumisok pont le....ják, hogy mi lesz a kocsival. Én elöl a kis baknál, hátul a futómű felfogatásnál emeltem. Most vettem az új kocsira 4 évszakos gumikat mert nem akarok venni 4 felnit pluszban és nem akarom a gumikat se cserélgetni a felniken. Sajnos csak utána vettem észre hogy a gumis emelőjénél a 4-ből csak 3 pogácsán volt gumi betét. Szerencsére nem szedte le a festéket a küszöb pereméről. A kocsikhoz adott gyári emelő az csak vész esetére jó a pótkerékhez. Az simán leszedi a festéket a küszöbről.
DennisBeru2019-06-24 21:55:06 // 142930
Üdv. Igaz én augusztusra kaptam időpontot küszöb cserére, de érdeklődnék honnan szereztek be új patenteket, esetleg cikkszámuk is van? Nálam is le volt törve a kapaszkodó fül egy csomó helyen a műanyag spoileron, de műanyagossal hegesztettem rá újat.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-24 21:49:26 // 142929
A jtd ugyanez volt :-)
Kazes☻2019-06-24 21:36:34 // 142928
Dömével nem is voltam még gumisnál... inkább kerék le, oszt viszem a hónom alatt! :)))
Kau2019-06-24 20:55:59 // 142927
Legutóbb a karosszériás a küszöbcserénél megerősítette az emelési pontokat is. E!lőtte már recsegett-ropogott, mikor kereket cseréltem. Sőt. Az egyikhez már nem is mertem alá tenni az emelőt. Valahol a rugónál tudtam megemelni :)
Kau2019-06-24 20:53:08 // 142926
Nekem is szoktak örülni a gumisnál, mikor mondom, hogy csak krokodillal lehet emelni. Az SE gyárilag úgy meg van ültetve, hogy még az is csak úgy megy alá, ha picit ráemelek kézzel a karosszériára. Ha telibe akarják emelni a kocsit, azért előre szólok, hogy csak pogácsával. Nekem is volt régebben, hogy úgy emelték a kocsit, hogy a küszöb spoiler meghajlott.
Alfaboooy2019-06-24 16:03:11 // 142925
Én is ott szoktam emelni, vagy bölcső. Egyébként a nyíl a küszöbön nem arra mutat, valószínűleg a gyári tartó pontja lehetett mikor futott a kasztni a soron. Legalább is az audikon is ilyen rögzítő van a szalagon mikor még csak maga a felépítetlen karosszéria van.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-24 15:49:52 // 142924
Már tudom. Eleinte még nem tudtam/nem figyeltem/különösebben nem foglalkoztam vele, örültem hogy beton placc nélkül meg tudom oldani itthon az emelgetést. Mostanra pedig teljesen ki is iktattam az autó emelgetést :-)
Shadin2019-06-24 15:29:12 // 142923
Dehát ott az emelési pont bakker

marci912019-06-24 14:07:34 // 142922
Én örökké a bölcsőnél emeltem krokodillal, a gyárit még a 7 év alatt egyszer sem vettem elő :) A küszöb belsejét ha már az elmúlt 10 évben egyszer is kifújták bármilyen zsíros vagy olajos alapú cuccal, akkor az már hatalmas segítség a belül kiszáradt, jobb esetben csak felületi rozsdás lemezeknek. A küszöbspoiler furatain amúgy prímán be lehet fújni a masszát, ami szépen lefolyik a küszöbélre és ha még benn is ragad a mocsok a spoiler és a lemez közt, az max felületi rozsdát fog okozni.
Kazes☻2019-06-24 13:39:33 // 142921
Igen, csak hát a gyári emelőkön van egy vájat, pont ennek a kímélésére... elméletileg. Krokival meg csakis beljebb emelünk. Én mindig rá is szólok a gumisra, ha muszáj vinnem az autót és látom, hogy nem tolja be eléggé a krokiját. De van egy gumis itt Tétényben, aki már ügyes és inkább betolja a bölcső széléig az emelőjét... biztos volt már gondja belőle a kényesebb tulajokkal és már felkészült. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-24 13:28:30 // 142920
Igen, magán a küszöb toldaton van két kis háromszög nyilacska, ami jelzi, hogy ott emelési pont van, meg van erősítve a küszöb pereme. Én sem tudtam, hogy ettől függetlenül nem ildomos állandóan oda betámasztani a krokit. Gondolom vész esetére van, ha a pótkerék szettet használni kell útközben. Így aztán az ezüstnél is és a zöldnél is én magam is rátettem egy lapáttal, azok az erősített peremek össze vissza voltak nyomorodva, rozsdásodva. Gumisnál pedig alapból nagyon figyelni kell, az ezüstöt többször is úgy emelték, hogy a küszöbtoldat is hajlott. Hiába szóltam...
Ezeket a leckéket már sikerült megtanulni. Igazából minimumra van csökkentve az emelések száma is (igazából nullára). All season gumi, a szerelőm pedig aknáról dolgozik. Hülyén hangzik, de fontos momentumok egy öreg autó szempontjából :-DD
Kazes☻2019-06-24 13:13:55 // 142919
Azt szinte minden autónál elrontotta valaki... legalábbis nem láttam még épet azon a helyen. Ennek különösen a GT tulajok örülnek, mert nekik az a kötény fémből van és hát ott látványosabb és tovább tart és költségesebb is... : /
Shadin2019-06-24 12:36:38 // 142918
Nekem ott baxták el hogy a küszöbnél emelték az autót és nem a tappancsnál. Küszöb oldala és a lyukak rozsdamentesek, de az emelési pontoknál össze-vissza van sértve a kaszni. Na meg egyszer(-kétszer) az emelő meg a kocsi között maradt a spoiler is :-(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak