Fórum >> Típusok >> 145-146

WarbiRunner (Gyuri)2019-02-05 15:49:38 // 142312
Gyere el, megcsináljuk :-D Tényleg egész jól megy vele. Sőt, ha lehetne emelni a turbónyomáson (a waste gate-en elvileg lehet állítani), akkor még lehet rajta vadítani :-DD Van egy túlcsiszolt kúpom, azzal nagyon vidámat megy, csak azzal tényleg durván füstöl. Mint egy Kamaz :-D
Alfaboooy2019-02-05 15:42:59 // 142311
Ja meg nekem is.. :)
Az idén nekiugrok én is :)
Kazes☻2019-02-05 15:21:37 // 142310
Akkor nekem is kell egy olyan csiszolt kúp! :)))
TIbor2019-02-05 14:48:09 // 142309
Szerintem nem sok mindent változtattak. Műanyag szelepfedél, más veztengelyek, plusz a szívócső változó hosszúságú, teljesítmény/nyomaték maxok minimálisan máshová esnek, plusz ugye vezérlő elektronika, meg pár periféria más lett .Azt, hogy a blokk belsejében olajzás, vagy bármi más változott-e, nem tudom .
Személyes véleményem az, hogy a mai downsizeingturbóközvetlenbefecskendezéses világban pár év múlva sírva könyörögjük vissza a szar TS-t.
Nekem tetszik. Őszinte, megy, forog, nem kérdez, jó hangja van. Nyilván hamarabb hullik szét, mint amit nem rúgnak, mert felesleges akkor sem megy.
Szóval SZERINTEM ha, normális gazdája van, nem forgatja üveghangon hidegen, valamint cserél benne olajat mielőtt az pakura lenne a blokkban, neadjisten még vezérlést is idejében és jól cseréli ki, szóval ilyen körülmények szerencsés együttállása esetén nem problémásabb mint a többi.
DennisBeru2019-02-05 14:08:54 // 142308
Nem mindegyik kábellel lehet törölni, ha jól emlékszem volt is ilyen téma, nincs cartárs a közelben? (mindegy milyen Alfás, csak akinek van rendes kábel és gép programmal)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-05 13:34:16 // 142307
Ezaz, hogy alig füstöl hozzá. Egy pöffentés van, de semmi durva. Az LDA kúpot tavaly úgy csiszoltam be, hogy ne nagyon füstöljön. A fényezés után egy ideig produkálta az LDA leragadást, ilyenkor beterített mindent a napi első padlógáz. Már pont gondolkoztam , hogy kiszedem, bezsírozom a tüskét újra, de elmúlt.
Kazes☻2019-02-05 12:28:09 // 142306
És, mögötted azért látnak olyankor...?! :D
Kazes☻2019-02-05 12:27:02 // 142305
Nekem még nem volt és nem is szereltem, de az olvasottak szerint leginkább a balansz szíj/tengely miatt lehetséges problem, főként, ha azokkal nem törődnek pl. vezérléscserénél, meg ilyesmik. De talán jobban tudnak a típus szerinti topicban segíteni.
Kazes☻2019-02-05 12:23:59 // 142304
Na, ja... akkor annyit én is elkérhetek! :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-05 09:54:24 // 142303
Más: megtankoltam MaxxxMósön D-vel a traktort. Na ezt érezni... Hidegen (előfűtetlenül) ugyanolyan előtöltés hiányosan indul, pedig pont ezért tankoltam, hogy kipróbáljam. Nem jött be, lehet majd ránézetek az adagoló tömítettségére. Na de melegen... tiszta bolond :-)
A xado-zás óta van egy olyan benyomásom, amit Kazes is írt, hogy alul élénkebb a reakciója. Most ez is fokozódott, a turbó még semmit nem csinál, mégis azonnal ugrik, villany pedál ilyen reakciót nem tud. Amikor meg betölt a csiga, akkor hozza az oldschool tuning turbós autó feelinget. 2000 fölött egyszer csak meglendül és mire észreveszem, leforgott. Nagyon mókás :-))
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-05 09:39:47 // 142302
Ez a kérdés az örök TS vita melegágya :-) Nem olyan kényes az, az személyes szerencsém, hogy 2 ilyen motort is láttam lyukas blokkal, kikandikáló hajtókarral :-DDD
Az olajra nagyon kell figyelni, hidegen nem hajtani és akkor nem lesz baj :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-05 09:36:12 // 142301
6000-ért olvasott? Azta... csak nyitnom kéne egy diagnosztika műhelyt. Durva órabér a nem tudásért...
Csak halkan mondom, rég megvettem volna Attika01 cartárs kipróbált és jó vezérlőjét. :-)
marci912019-02-05 07:38:54 // 142300
Egy kissé lehet hogy OFF lesz, de nézzétek el nekem. Szóval egyik ismerősöm vett egy 2008-as 147-est 2.0 TS motorral, nagyon jó állapotban. A kérdésem az lenne, hogy ezeken a fiatalabb TS motorokon miket változtattak a régiekhez képest, ha változtattak egyáltalán? Vannak ilyen mendemondák, hogy a 2.0 blokk kényesebb, mint az 1.6. Ő valószínűleg az alapvető karbantartást rám fogja majd bízni, szóval ha van valami tapasztalat, azt megköszönöm :)
misike762019-02-04 22:21:50 // 142299
Nem hurkolgatunk. Keresek én másikat, az egyik 6000 orbán dínárért olvasott hüleséget, a másik 3500-ért, ha még elmegyek 8-10 szerelőhöz, akkor elég sokba fog ez fájni.
misike762019-02-04 22:14:43 // 142298
Asszem itt is ST6000-el dolgozott a legény és pont úgy járt, mint te, csatlakozott, de hülyeséget olvasott.
Kau2019-02-04 22:11:37 // 142297
Mondtam, mikor írtad ezt a hurkolgatást, hogy nézzél másik szerelőt ;)
Meg azt is írtam, hogy ellenőrizd le a kormánynál a légzsák átvezető szalagkábelt ;)
Piritu2019-02-04 21:46:32 // 142296
Nekem a 98-as Spidernél volt hogy csak a gyári Examiner műszer tudott rácsatlakozni a vezérlőre. Semmi más...
misike762019-02-04 21:41:29 // 142295
Igen, ott csatlakozott a srác, de nem jutott vele dülőre.
Kazes☻2019-02-04 21:32:56 // 142294
Az anyós ülés előtti panel mögött van a légzsák csatija, ahol Mes-el lehet csatlakozni és törölni a hibát... sikerült?
misike762019-02-04 21:01:48 // 142293
Én hiszek neked. Nem is értem ezt a hurkolgatást honnan szedte a srác. De tény, hogy betettem, amit kaptam, stimmel a típus és a kód is, de nem hajlandó elaludni a lámpa. Lehet, hogy holnap kíváncsiságból vissza teszem a régit.
Attika012019-02-04 17:47:46 // 142292
Látod, én szóltam hogy van 2000 1,9 jtd-be való. És nem kell hurkolgatni. Aszzonyéba kipróbáltam, és jó. Nem kellett..... 😊
misike762019-02-04 14:11:16 // 142291
Stefanovits Balázs hirdeti. Én látom a 145/46 csoportba.
DennisBeru2019-02-04 12:57:52 // 142290
https://m.facebook.com/groups/1496353684027842?view=permalink&id=2170747943255076
Kazes☻2019-02-04 08:59:03 // 142289
Pedig ott van az, csak nem Győr, hanem Nyúl... :)
Alfaboooy2019-02-04 08:56:01 // 142288
Lehet törölték is...
Már volt olyan hogy amit kerestem alig találtam meg, pedig friss volt... Olyan mint ha össze vissza dobná ki ezeket a hirdeteseket
misike762019-02-04 08:33:51 // 142287
Hát ez az, hogy olyan nincs. De akkor hogy olvasta azt?
Alfaboooy2019-02-04 07:56:48 // 142286
Ciao! Megneztem a csoportot, nekem nem dobta ki. Tudnál linket küldeni?
Kazes☻2019-02-04 07:52:49 // 142285
Miért, miért...?! Tudoood... Cuore Sportivo... azért! :)
marci912019-02-04 07:51:03 // 142284
Én 2 éve rakattam bele Pilkington szakműhelyben Yesglass nevezetű lengyel szélvédőt. Én elégedett vagyok vele, a gyárinál kissé maszatolósabb, többet kell törölni, viszont a célnak tökéletesen megfelel. A műhelyben azt mondták, hogy ez némileg puhább anyagból van mint a Pilkington. Én már kétszer kaptam egy kis kavicsot telibe és nem lett rajta repedés, tudom ajánlani. A karcokról meg annyit, hogy a jégkaparót el kell felejteni egy életre :) Képtelen vagyok megérteni, hogy azzal a műanyag vacakkal hogy tudja valaki percekig vakarni azt a szerencsétlen szélvédőt...
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-03 23:00:33 // 142283
Kisütött a nap, felszáradt az aszfalt.. naná, hogy gyorsultam. E merci, hídon fel. Csak tudnám, hogy miért van az, hogy vigyorgó fejjel tolom a 90 lónak és egy pillanatra sem jut eszembe, hogy hú ha most a 240 paci lenne alattam. 100-ig szorítottam, aztán kigurultam a piroshoz. 100-tól már elment volna, de tökmindegy, az adrenalin fröccs meg volt.
DennisBeru2019-02-03 21:47:38 // 142282
Alfa Romeo 145/'46 (Hungary) csoportban: fl utáni piros 145 alkatrészek olcsón Győrben. Nekem messze van, de hátha valaki nem látta még...
Alfaboooy2019-02-02 20:44:17 // 142281
És hol vagy hogyan lehet kikapcsolni?
misike762019-02-02 12:20:27 // 142280
Rácsatlakozott és azt mondta, hogy ez egy 98-as 145-ös vezérlő.
Alfaboooy2019-02-02 09:12:41 // 142279
Lehet hogy 156os légzsák vezérlő volt eredetileg , mert abban kikapcsolható, és félig meddig egy korszak is...
DennisBeru2019-02-01 21:45:34 // 142278
Ok, köszönöm.
VV62019-02-01 21:15:54 // 142277
A Bestglass meg az Xyz nem jó, de inkább az összes kínait hagyd ki. Pilkington jó.
misike762019-02-01 20:55:42 // 142276
Én se tudok róla, de akkor milyen lámpát keresett az a szar?
Kazes☻2019-02-01 18:49:39 // 142275
Én se tudok róla.
Kau2019-02-01 18:46:21 // 142274
Vigyázz az ilyen mókolásokkal, mégiscsak biztonságtechnikai berendezés. Inkább nézesd meg mással, mint, hogy hurkolgatják. Annak simán működnie kell!
Kau2019-02-01 18:43:28 // 142273
Én úgy tudom, hogy egyik 145/146-ban sem létezett kikapcsolható légzsák.
Cáfoljatok meg, ha rosszul tudom!
DennisBeru2019-02-01 17:21:02 // 142272
És véletlenül nem tudod milyen típus a jó illetve rossz, mert ha ez jó ár kicseréltetném, előző tulaj nem cserélt ablaktörlő gumit és ívekben van karcolva a vezető oldalon. Nem zavaró annyira, egy idő után, de ennyiért úgy tűnik megérné kicseréltetni.
VV62019-02-01 15:12:49 // 142271
Kérdezd meg, milyen márka, mert van olyan nagyon komoly üveg, ami a porszemtől is bereped és a macska is csíkosra karcolja.
DennisBeru2019-02-01 13:03:26 // 142270
*mondom (kurva telefon :D )
DennisBeru2019-02-01 13:02:30 // 142269
Sziasztok! Láttam egy hirdetést kicsiny városunkban, kondom meg érdeklődöm mennyi az annyi... Szerintetek jó ár?
misike762019-02-01 12:02:09 // 142268
Voltam hibát olvastatni. Azt mondta a ember, hogy 98-as 145-ös légzsákcezérlő került bele, amibe kikapcsolható a légzsák és annak van egy lámpája, ami jelzi a kikapcsolást. És most ezt a lámpát az enyémbe hiába keresi. De van egy másik ember, aki valami hurkolálos megoldással tud rajta segíteni.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-31 15:46:23 // 142267
Tegnap reggel jégen is megcsinálta a TD a trükköt. Gázzal megtolom az orrát, majd elveszem és bekanyarodik. Ilyen elsőkerekes nincs is :-)) Olyan úton, ahol már fékezni szinte esélytelen, azért még simán elfordul. Áhh ilyen autót szeretnék majd új és modern változatban egyszer, ami ennyire kezes és ügyes :-D
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-31 15:23:02 // 142266
Lehet, tudom, hogy régen ezt javasolták a szakik. Abban az időben bőrülésről még nem is álmodhattam :-DDD
marci912019-01-31 15:10:14 // 142265
A babaolajban én sem hittem először. Apám terepjárójába amikor sikerült előre egy régi Fiat bőrülés párt megszereznem, jó merevek voltak, de nem repedeztek ki. 3 rétegben át lett kenve babaolajjal és mintha kicserélték volna, olyan finom és puha lett tőle. Mondjuk azért félelmetes, hogy ezek a nagyon régi bőrülések még milyen vastag és masszív szivacsból és bőrből voltak. Az aljában még a régi kockás Fiat logó van dombornyomással beleírva, de már a sín nem volt rajta.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-31 14:52:59 // 142264
Hát pláne... AutoGlym-re gondoltam, egy flakon kitart sokáig és az tényleg erre való. Cipőkrémet próbáltam kormányon amúgy. Úgy tettem el a régi bőrkormányt, hogy néha bekentem vele :-) Alapvetően működött, nem száradt ki, normális állapotban megmaradt. Aztán persze meg lett nyúzva, és újra lett bőrözve :-DD
VV62019-01-31 12:40:56 // 142263
vagy legalább cipőkrémmel...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak