Blog >> zene

>> Tuning és extraATE TR // Alfa 156 1.6 // 2010-04-21

Ma végre rájöttem miért nem működött az erősítőm.
Szóltam kollégának, hogy nézzük meg az Opeljába, hogy jó-e az erősítőm. Báááhá beindult. örültem neki. Vissza az enyémbe. 3 kábel van. Mondom kimértem a 12 V-ot kettőből. A földet meg nem a negatívon néztem. Hoppá itt a baj. Rossz helyre raktam. érdekes, mert az is fém, de nem is gondolkodom rajta. Átraktam másik csavarra és már jó is. Szégyen. :-P Még állítanom kell pár dolgot.
Erősítő: Mac Audio MX4000 (nem mai, de nem is ma vettem)
Láda: Mac Audió szóró (mittudoménmilyen kb 2,5 éve vettem Atis155-től)
Árakra se emlékszem. :-)
Ki kéne takarítani a kocsit. Jövő héten kész a felnim. Jó lesz. Már csak Erhardtól kéne rendelni motyókat. Jujjj....!
Még kell két RCA könyök toldó, mert nem tudom a magnót beljebb tolni. Így nem tetszik.

 
>> Tuning és extraATE TR // Alfa 156 1.6 // 2010-04-18

A mai garázs témám. :-) Mondjuk nevetek, de nem volt jó kedvem.

1. Xenon trafó a lámpa alá
2. zenét bekötni
3. konzol izzóit kicserélni

Ebből csak a harmadik sikerül. Ja meg a kettes félig. :-)
5:40kor kezdtem a melót. Szétborítottam akonzolt. Ez már gyorsan megy. Gondoltam, leszedem a lököst és utána bekötöm a zenét. A lökös leszedésénél az elöl található négy csavarból csak 3 jött ki. Ezután eltörtem a fejet, amivel csavartam ki. 5 perces gondolkodás után a többit visszaraktam. Nem tudtam kiszedni azt az egy csavart. Majd kövi hétvégén. Pedig jó lett volna. :-)
Na akkor kábelek behúzása. Jó régen megvan az alapanyag. Alig találtam meg, hogy hol húzzam át a kábelt a műszerfalnál. Szépen elvezetve minden. De nem kapcsol az erősítőm. Zsír. A multimeter lemerült. Honnan nem jöhet a csodás táp? Vagy megkakkant az erősítő? Ez is egy hét múlva folytatódik. Ideg megevett. Kocsi alá is be akartam nézni, de egy műszakot lenyomtam a garázsba....ééééés elfelejtettem az ülésfűtéshez a kábelt kiigazítani.
Konzol az könnyen ment. :-D

Ja és még azon kell agyalnom, hogy az RCA kábellel mi legyen, mert nem megy be normálisan a magnó.

Képek nincsennek, mert majdnem összetörtem mindent. :-)

>> Tuning és extraSeriff // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2010-03-28

Beszerzésre került egy gyakorlatilag beszerezhetetlen fejegység: JVC KD-SH99R.
Nagyon szépen szól, nagyon. Nem tudom, mi az az EISA díj, de kapott olyat ;) Lehet szerepelt valami filmben? :DD

Komolyra fordítva, igyekszem közel hasonlóan magas szintre emelni a rendszer többi elemét is előbb-utóbb. A hangszórókat ASAP, mert a gyári az botrányos :S

Lett még két szép hangot sejtető hangszóróm is 16cm-es átmérőben, helyük, s szerepük egyelőre még nem tisztázott, de otthagyni nem lehetett... ;)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-03-12

Meglett az erősítő helye. Szerintem egy nagyon igényes beépítés született, hála a Fanat-X csapatnak. Készült egy konzol, ami le lett kárpitozva, a kábelek el lettek dugva, minden a helyén van. A hangzás is be lett állítva, kész a rendszer. Szépen szól, tiszta a hangzás, és ereje is van. Úgy érzem, hogy kifogástalan lett. :-)
Ja, és még maradt bőven hely is a csomagtartóban. :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-02-03

Régóta tervben volt már a gyári Bose lecserélése, mert valahogy sosem nyerte el maximálisan a tetszésemet. Régi ismerősként a Fanat-X csapathoz fordultam segítségért, akik egy szerintem kedvező ajánlattal álltak elő. Egy komolyabb rendszert akartam, mint ami a 146-osomban volt, nagyjából felvázoltam az elképzelésemet, és végül egy full Vibe Audio rendszer lett a dologból, mely a következő részekből áll:
- Vibe BlackAir 12 MK II+ subwoofer (30-cm-es mélynyomó, 1600W terhelhetőség, 550W RMS, 89Db érzékenység, 20Hz-1500Hz frekvenciatertomány, 4 ohm),
- Vibe Slick A4 erősítő (4x150W, vagy 4x250W 2 ohm, vagy 2x500W RMS teljesítmény, 20 - 20.000Hz frekvencia átvitel, 98dB jel / zaj viszony, beépített LP / HP szűrők, 4 csatornás, 650W max. összteljesítmény, 55 - 5500Hz között állítható frekvencia vágás, 0-18dB bass boost 45Hz-en),
- Vibe BlackAir 6 (120W folyamatos, 360W max. terhelhetőség, 90dB érzékenység, 60 - 25.000Hz frekvencia átvitel, 4 ohm impedancia, 16,5cm-es mélyközép hangszóróval szerelt 2 utas hangszóró szet),
- Vibe Slick 60 hangszórók (80W folyamatos, 240W max. terhelhetőség, 91dB érzékenység, 54 - 25.000Hz frekvencia átvitel, 4 ohm impedancia, 16,5cm-es átmérőjű 2 utas koaxiális hangszóró).

A rendszer majdnem 100%-osan be van szerelve, még az erősítő helyét kell pontosan megtalálni, mert a jelenlegi elhelyezés átmeneti. Valamint a hangzáson még erőteljes finomítás szükséges. De ha elkészül, akkor azt hiszem egy elég jó cucc lesz... :-)

>> EgyébZsül // Alfa 166 2.0i Ts // 2009-09-23

Ma beszereltem az erősítőt, kellemesen zöngicsél.

 
>> EgyébZsül // Alfa 166 2.0i Ts // 2009-09-21

Ime! Ha nem lesz jó, megy a levesbe. :-/

 
>> EgyébZsül // Alfa 166 2.0i Ts // 2009-09-20

Ma, ha igaz meglesz az izmosító a ládához. Igaz alapkategória "SAL SAF 2070 240W". Kezdésnek ez is megfelel.

 
>> EgyébZsül // Alfa 166 2.0i Ts // 2009-09-13

Szereztem 4db ajtó hangoskodót "zümi166"-tól. Beszereltem, szerintem jobbak mint ami volt. Lesz még egy mélynyomó is pár nap mulva.

 
>> SzervizEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2008-11-12

Ma végre meg lett oldva a duda kérdés :-)
Egészen konkrétan nem szólalt meg,nem mintha gyakran használnám de mégiscsak legyen mivel üdvözölni egynémely cartársat.
Kiderült,hogy egész egyszerűen elszakadt mindkét drót,ami a dudába csatlakozik.
Ha már úgyis le lett szedve az orr,egyúttal egy másik lett felszerelve,a méhsejt-hűtőrácsos :-)
Valamint zene került az autóba egy Sony lejáccó személyében.
Első benyomás szerint remekül szól.
Az a megtiszteltetés esett meg,hogy az első dallamok az új AC/DC lemezből fakadtak :-)