Blog >> 166

>> SzervizCoyote // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2016-08-28

Nos, végre eljött az idő nálam is, hogy neki essek ennek az utálatos alkatrésznek a tisztításához. Utána olvastam sok blogban itt az Amorén mi ennek a menete.
Jelentem, kész lett..... Bár azt olvastam, hogy könnyű művelet lesz, hát nekem azért nem volt az :-)
Na sebaj, majd a kövi könnyebb lesz mert már tudom mit hogyan kell :-)
Sajna a nagy izgalomban el felejtettem képet csinálni hogyan is nézett ki, de aki már csinálta az tudja.
Nem mellesleg hamár EGR szelep, akkor a pillangó szelepet is leszedtem és azt is kipucoltam.

Hozzá valók:
- egy flakon féktisztító (had menjen neki :-) )
- fél flakon hideg zsíroldó ( well done )
- és egy kis benzin

Kiváncsi leszek hogy fog muzsikáli most az autó és mennyire lesz észre vehető. Azt olvastam, hogy sokkal jobb lesz... Na majd kiderül :-)

Km óra állás: 279.416

>> AutóápolásPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2016-05-06

Tervbe volt már véve a bőrgarnitúra leápolása, csak eddig nem jutottam el a megvalósításig!
A héten rendeltem az Autoglym-től egy bőrtisztítót és egy bőrápolót!Szerintem nagyon jó cucc mind a kettő, nagyon szép lett a bőr és még a fogása is sokkal kellemesebb!!!
A következő ápolás nyàron...

>> Tuning és extraPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2016-04-26

Kapott az indexek fölé QV logokat a bella, Ugo Sivocci emlékére!!!A szokásos fehér háttér helyett ezek krómosak...ez jobban áll a nero szigonynak és harmonikusabb is a króm kilincsekkel!

 
>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2016-03-25

Ma megejtettük a vezérlés cserét, Gates szìj ment bele Inna gőrgőkkel!
Kapott egy olajcserét is Selénia olajjal + az összes szűrő!
Km állás: 266800

 
>> Tuning és extraMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2016-01-17

Mivel az én csomagtartómon volt jó pár kisebb horpadás a széleknél ezért szereztem egy szín-azonos hibátlan darabot, ami karcmentes! Olyan szép hogy a donor többi elemére is alkudozom tartaléknak.

 
>> SzervizMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2016-01-03

Egy ideje nem kapcsolt az első világítás, most a szabadság alatt volt időm vele bíbelődni és kimértem hol a hiba. A csatlakozóba még megvolt ugyanis a 12V, az izzó foglalatnál már nem. Az izzóhoz vezető vezetősáv egy helyen nem érintkezett az alatta tovább futó vezetősávval. Ezt kellett megforrasztanom. Konstrukciós hiba ugyanis gyárilag egy műanyag fogta össze a két sávot.

Jöhet ide is a canbus LED.

>> Tuning és extraMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2016-01-02

Elkészült az ICS és a váltókonzol felújítása.

>> EseményMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-12-28

Üzemanyag: OMV maxxmotion

10.2 liter/ 100km téli gumival , sport-légszűrővel; autópálya és város vegyesen 896 km-en mérve.

90%-ban a Shel-en tankolok Vpower-t, ritkán MOL EVO NEO 100-at. De a Maxxmotion annyira érezhetően jobb mindegyiknél.... Én is meglepődöm mennyivel rugalmasabbnak érezni az autópályán az autót. Bemelegedett motor maxxmotion-el érezhetően halkabban és simábban jár. Nálam abszolút a legjobb üzemanyag.

 
>> Tuning és extraMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-12-14

A gombjaim nekem is gatyák voltak mindkét kulcson, gondoltam akkor az egyiket felújítom.

>> SzervizMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-12-06

Ki lett cserélve, végre van fűtés :)

A hűtővízcsere is nagyon kellett , szörnyű barna lötty jött ki a rendszerből.

update: bitang fűtés lett ! Behr gyári került bele a többi azt mondják semmit nem ér.