Blog >> 166
A futómű felújítás után végre felrakattam a nyári garnitúrát...
Kapott két vadi új barum bravarius 5 gumit.

Elől cserélve az alsó lengőkarok és a keresztstabilizátor szilentjei.....
Hátul az alsó lengőkarokban a szilentek.
Végre megtaláltam a megfelelő fényezőt és megcsináltattam a sérülést, amit a garázsba való beállás közben követtem el, illetve még valaki nekitolt később egy bevásárló kocsit is.
A munka eredménye magáért beszél. Köszönöm a Dr. Fény csapatának.


Egyik reggel olajfolyfoltok jelentek meg a pedálok alatt.... Úgyhogy kapott egy új felső kuplungmunkahengert!
Egy ideje hidegen ronda zörgő hang jött a motortér felől. Mint kiderült az egyik leömlő belső csöve hozzá ért a külső részhez, ez adta a hangot.
A Kipufogó Klinikán szerencsére gyorsan orvosolni tudták a dolgot egy kis melegítés és egy gumi kalapács segítségével.

1 hónapon belül kétszer csinált olyat hogy melegen nem indult... Semmi hibaüzenet! KB 10 perc pihi után beindult!
Valószinüsíthető, hogy a főtengely jeladó kezd elhalálozni, ezért cserélve lett egy újra.....rem csak ennyi volt!
Komplett vezérlés szett a svéd SKF márkától, ami részben átcsomagolt INA, de semmi képpen sem svéd. Inkább Spanyol, Francia, Olasz, Német és Lengyel. Köszönjük SKF!
-Azért megtörtént az alkatrészek beépítése, köszönet a szerelőnek!
301 000km














