Blog

Ma megállítottak a fakabátok és adtak egy csekket a xenon izzók miatt. Persze pont a jövő héten akartam visszarakni a halogéneket, mivel hallottam/olvastam, hogy rászálltak a xenonra és a fóliára. Elkéstem vele, de azért kicseréltem valamint kitisztítottam a lámpabelsőket is.

>> SzervizPete145 // Alfa 145 1,4 Boxer // 2011-03-17

Ma ismét megkapta a gép a kis törődést. Hála az istennek Központi munkahengert nem kellett cserélni elég volt az összes fékcsövet kicserélni újra. És még olcsón sikerült megúszni is.

 
>> Autóápoláskalizsoli // Alfa 156 2.5 V6 upgrade 3.2 V6 GTA look // 2011-03-17

Visszakerületk a nyári 18-ok, hát egyszerűen gyönyörű!
Nos, ha minden igaz idén nagy változások lesznek csupa csupa performance upgrade :-)
folyt köv, hamarosan....................................

 
>> Tuning és extraTaxi33™ // Alfa 156 1.6 Ts // 2011-03-04

Ma végre bekerült helyére a karbon mintás közép konzol. Valamint a fa váltógomb helyére felkerült egy fekete gyári váltógomb. (Ugyan nem bőr, de legalább fekete. Még a 146-osról maradt.) Már csak a kormány csere van hátra, és el is tűnik a beltérből a fa.

 

2011.03.13.Megjött az olaj,7liter Castrol EDGE 5W30. 18db ezres.

 

Ma végre kivirúlt a nap bennem is és nem csak a felhők között az égen!
hogy mitől virúlt ki hát nagyon egyszerű dolgoktól! annyira jól kezdenek alakulni a dolgaim hogy a mai naptól végre eltudtuk kezdeni szeretett autóm helyre állitását söt talán még annál többet is sikerül majd véghez vinni! vannak nagy tervek szépités terén kis extrák beszerelése esetleg!hogy ezekből a tervekből mi valósul meg még én sem tudom de ha már az sikerül hogy ujra együtt tudjuk róni a km-eket és esetleg változtatni módositani nem tudunk az sem lesz baj lényeg hogy ujra együtt legyünk és szeressük egymást mint eddig!
jövőhéten már megy is a szerelőhöz szerelmem és teljesen nekilátunk! :)
még jelentkezünk hogy hogy áll a dolog! :)

 
>> Tuning és extraRB // Alfa 156 2,0 TS selespeed // 2011-03-16

Egy kis fóliás munka volt a mai napon a selesen.Kicsit kopott volt a "B" oszlop fekete része, ez kapott egy karbon mintázatú fóliát.A lökhárító pajzs mögötti része is gyári fekete lett végre, a szélvédő felső része kapott egy napellenző csíkot.Felkerült a négylevelű lóhere (Giulietta féle) is a megfelelő helyre.A belső középkonzol kapott egy "szálhúzott alumínium" felületet, de ez még módosítva lesz úgy érzem.:-))

 

A téli belémmenés következménye a halott kipufogórendszer. Thomikának hála, a középső elemet már lecseréltem. Akkor konstatáltam, hogy a hátsó dob a bemeneténél is megadta magát valamennyire. Mostanra teljesen kiszakadt a cső a dobból. Az új dob ASSO márkájó és az Unixból való. Sajna nem Thomikától, mert eddig az összes alkatrész számláját lefűztem és mindent dokumentáltam. Ezért ment az Unixon keresztül. A dob amúgy 20630 Ft lett volna, de volt egy csomó pontkedvezményem. Így a végösszeg 16500 Ft lett. Van rajta krómvég!!! :-DDDEnnyiért egy krómvéget sem kapok. :-D

Röviden: aminek kopnia kell az kopik, aminek nem, az meg nem. Napi 10 km használat alapján a kocsi még 100 évig jó lesz. :-)
Átléptem a 86.000 km-t is, köszönjük jól vagyunk.

 

Ahogy az időt elnézem vége lett a télnek :))))))
Szkeptikus voltam Pirit illetően, hogy hogy viseli majd a telet, de megkell mondjam tökéletesen meg voltam elégedve a teljesítményével! Napi használatban volt, szóval keveset pihentünk a garázsban... Féletem az ültetés miatti fennakadásoktól, de nem volt ilyen. Téligumit használtam, kicsit néha csúszkáltunk, de semmi extra. A decemberi termosztátcsere aranyat ért, szuperul fűtött, nem fáztam sosem benne :) Harciasan és kitartóan viselte a koszosságot, latyakot, hóvihart, mindent, le a kalappal előtte!!!
A tél utáni első mosáskor igaz felfedeztem pár kisebb sérülést a küszöbön, de ha minden jól megy ősszel lekezelem majd...
Pár fotó a téli időszakból :) brrrrr