Blog

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-03-08

És eljött a várva várt nap, mikor is elkészült a teljes bekötés. Szét lett megint borítva a fejegység, valamint a kardánbox. Az ülésen viszonylag gyorsan sikerült végighúzni a kábelt, pedig ott nagyobb melóra számítottunk. Venni kellett még egy RCA elosztót, ezt-azt összedugni, forrasztani, és már működik is. :-)

>> Egyébbizi // Alfa 166 2.4 MJTD Distinctive // 2011-02-22

Cserélve lettek a xenonok Osramra. Végre látok! 146-on mindig vaksiztam esténként, ez most végre megszűnt!

>> SzervizKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-03-04

A 4. féklámpa izzó csere után meguntam (0304) és elvittem a műanyagoshoz a lámpabúrát, hogy helyezze vissza a leesett hővédő lemezt a helyére, mert így folyton kiég/szétrobban' az izzó attól, ahogy rázkódik benne és hozzáér.. A művelet ára 3000Ft volt, de megérte, mert nem kell - most már - hetente izzót cserélnem.. Viszont addig így félszeműen azt hiszem nem fogom használni nagyon az autót, de valahogy meg haza kellett jönnöm tőle:) Az utolsó maradék tartalék izzót meg eltettem a készletbe. Remélem nem lesz szükség rá most már egy jó darabig.

>> EseményMethos // Alfa GT 1.9 JTD M-Jet 16V Q2 // 2011-03-07

Az idő tökéletesnek bizonyult egy kis délutáni fotózáshoz. Kigurultam a csepeli ipari parkba, hirtelen nem jutott jobb helyszín eszembe. Esetleges ötleteket szívesen várok :-) Az eredmény megtekinthető az autó képei között...
Rá kellett ismét jönnöm, hogy miért is szerettem bele, gyönyörű!

 
>> EgyébMethos // Alfa GT 1.9 JTD M-Jet 16V Q2 // 2011-03-02

A tank szinte könyörgött, annyira üres volt mikor megkaptam az autót. Begurultam az első kútra amit találtam (AGIP) és teletöltöttem a prémium dieselükkel. A számla szerint 57.98 litert tudott lenyelni... kíváncsi leszek mennyit tudok elmenni vele.

 
>> EseményMethos // Alfa GT 1.9 JTD M-Jet 16V Q2 // 2011-03-02

Hosszas keresgélés, utánajárás és ügyintézést követően 2011. március 2-án került hozzám ez a szépség, 53.815 km-rel.

>> SzervizAlien4 // Alfa 145 Tspark 1.4 // 2011-03-07

Na akkor kezdjük egy kicsit tömbösítve a dolgokat

Biztos sok dolgot ki fogok hagyni, de ez van :D
Naakkor...

Átvéve 1346oo KMnél, na 2010 december végén kénytelen voltam megereszteni egy motor generált.
A motorgenerálon túl vagyunk, jöttek mentek dolgok, meg voltak kopva dolgok és cserélve is lettek, nem lett túl járatva a motor, kíméletesen kapta a kicsike első 1ooo KMen nem is forgott többet mint 35oo -siralmasan unalmas az autópálya hajnal kettőkor :D-
2000KM után ugye kötelező motorolaj csere, szűrő meg olaj
ajánlani tudom a liqui moly 10W40et, nagyon bejött, rendszeresítettem is a magam részéről

tervezetben van még egy komplett fék és kuplung szett is, azok feltétlen elengedhetetlenek és időszerű a cseréjük is

vannak kisebb szépséghibáink is vizuálisan... igyekszem majd javítani őket ahogy tudom... dehát ugye pénzpénzpénz
na majd igyekszem vezetni ezt szépen
elnézést, de ez ilyen skiccelős-jegyzetelős stílus lesz :D

>> Tuning és extraszasza(SW) // Alfa 156 SW 1,9 JTD (110LE,euro3) // 2011-03-07

Sikerült beszereznem ,egy Holland Alfás csomagtér rendező táskát.A táska tartalma:Elakadásjelző háromszög,Elsősegélycsomag,Jégkaparó,Izzókészlet,Láthatósági mellény,Multiszerszám :mentsd magad(Ablaktörő,biztonsági öv vágó.)

 
>> Tuning és extraBelga // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 Grand Prix 3.0V6 // 2011-03-07

Rengeteg a ménes igy is. Most rádobtam még egy kicsit (csak igy maszekba, mert a tuninggyertya túl drága). Meg ugye jó, ha fényt kapnak a lovak, legalább tudják merre húzzanak. Aztán lehet, hogy a garázsból már eredeti állapotban fog kigurulni a vas. :)

 
>> SzervizDieselManiaco(NagyVad) // Alfa 145 1.9 TD // 2011-03-07

Minden megvan,hátsó lengőkarok felújítva,hőgomba probléma megoldva,minden patent,ami továbbra is hátra van az a padlólemez lakatolása,teljes alvázvédelem,és a bal hátsó kerék előtt a gittelési hiba javíttatása.....A héten faterom viszi beállíttatni lézeresen a futóművet,valamint műszakira..A feladat rá hárult mert ő van otthon...:)