Blog
Épp ideje volt már új első emblémát vennem a paripára, csak meg akartam várni vele azt az időt, mire elkészül az első lökhárító is. Most úgy néz ki a hétvégén akár fel is kerülhet, így megrendeltem és a mai nap (0413) meg is érkezett az új jel az autóra.
[Költségeim: 5.250Ft + utánvétes postaköltség]
Amik cserélve lettek:
Vezérmű szíj + görgők 1*
+ Balansztszíj + görgő
Termosztát 1*
Felső első lengőkarok 1*
Olaj + szűrők 6*
Fékbetéték 3*
Féktárcsák 1*
Önindító bendix 1*
Gyertyák 1*
Szelepfedéltömítés 1*
Akkumlátor 1*
Izzók ...
Kipufogó flexi rész 1*
Nyári gumik 1*
Ablaktörlők 1*
Selespeed hidr.olaj 1*
Alfa Romeo embléma 1*
a pajzsba
Kuplung
Selespeed nyomástartó gömb
2 első alsó lengőkar
Alakulás.. Ma este (0413) hazafelé beugrottam Ignáchoz, hogy megnézzem, hogy állnak a lökhárítóval. Nagyon szép lett a forma szerintem. Holnap megkapja az alapozót, aztán lehet majd fényezni lassan most már. Még van rajta egy-két apróság amin alakítani kell, de lényegében elkészült. Az alsó peremről nem csináltam képet, ami karbonozva lesz.
A lökhárító átalakításából fennmaradt részt még múlt héten rendeztem Dáviddal (Fanat-X). Köszönöm nekik még egyszer a munkát, csak ajánlani tudom őket mindenkinek..
Ma megjött a mélyláda is, így majdhogynem teljes a rendszer. Blaupunkt Gtb 1200 MKII lett a kiválasztott. Nagyon szépen szól, jó a formája is. És egész kulturáltan néz ki a csomitartó is. Most egyenlőre ennyi volt a Hifi project. Pár kép mutatóba:
Hétvégén (0410) átjött hozzánk Süni, aztán kimentünk a garázsba és kicsit mélyebben belenéztünk a motortérbe. Amit ott találtunk az egy eléggé elkoszolódott pillangószelep és egy cserélendő pollenszűrő volt. A többi úgy néz ki rendben van. Kapott ismét egy kis hűtővizet, mert valamiért mindig kevesebb van egy kicsivel a kelleténél. Viszont folyást / szivárgást sehol nem észleltem. A pillangószelepet és az LMM-et kicsit megtisztítottuk. A pollenszűrő cserélve lett arra, amit még Ofitól vettem. Próbáltunk tenni a hátsó ajtók nyikorgása ellen is. Több-kevesebb sikerrel. Aztán volt egy kis izgalom az alapjárat házatáján miután összeraktuk az autót, de szerencsére az első munkanap után szépen visszaállt a 850-es fordulat környékére. A jobb oldali visszapillantó tükörnél is megigazítottuk a szigetelést kicsit, hátha nem ázik be többször huzamosabb, nagyobb esőnél a jobb első hangszórónál..
[Költségeim: műszerolaj 300Ft, féktisztító folyadék 1.250Ft]
Egyik napról a másikra elkezdett kerregni az ablaktörlőm, rövid diagnosztika után kiderült, hogy a motor rommározsdásodott, mert leesett róla a vizálló zsák, vagy levették.
Rendeltem bontott motort + Alfacity-n elszakadt a bal hátsó ablakemelőm azt is vettem két első ajtóhatárolóval együtt....
Egyik szép hétvégén beépítésre került az ablaktörlő motor ill. az ablakemelő... Szuper lett megpróbáltam nagyon igényesen összerakni + visszakerült a vízálló zsák is.
Vettem előre új télikerekeket, nem nagy márka de legalább új :) Lefestettem a felniket is de valszeg jövő télre festhetem újra elég szar lett ill. hátra is fog kapni uj gummákat.
Sajnos a javított leömlő nem lett 100as és cserélni kellet uhogy vettem a Vaterán egyet és felpattintottam majdnem jó lett :)....
A Motor és a körülötte levő dolgok felújítása után a helyére került minden.
Eljött a nagy nap és hívott Ati, hogy kész a vas nagy dirrel durral lementünk érte de ekkor jött a hidegzuhany.... Hibakódot dob folyamatosan és nem megy.
Egy hét kellett hozzá, hogy megtalálják a hiba okát el lett rakva a vezérlés. :(
Na végre hazahoztahhtuk a gépet annyira vártam, hogy el sem tudom mondani!!!!
Ismét kényszergyógykezelésre kellett beutalni Alfredot. A kuplung csúszott ezért csere, a bal első felső lengőkar ropogott ezért csere, két fékcső, és egy speckós méregdrága kuplungcső megtörve s ez is csere. A kuplung most már vajpuha, és könnyű. 133600km