Blog
Könnyes búcsút vettem a nyári felniktől és gumiktól, és felkerültek az autóhoz "kapott" 17-es téli felnire szerelt a 215/50 R17 95 V Nokian abroncsok.
Sikerült továbbá megfelelő bőrápoló szert beszereznem, így lekentem minden létező bőrfelületet a kocsi belsejében, amitől csillogóvá és puhává váltak :) már nagyon rájuk fért a kényeztetés :)
75.000km Az éves szervíz ismét megvolt, olaj, olajszűrő, levegő és pollenszűrő, illetve fékolaj csere.
Egyik helyzetjelző vacakolt ezért az is párban ki lett cserélve! Köszönet Csörinek a szokásos magas színvonalú munkájáért!
Sikerült visszacserélni a fékbetéteket, így már semmi sem állt annak az útjában, hogy felugorjanak az első kerekek. Talán látható némi különbség a képen a régi és az új betét között :-)
Közben a kerekek is hazajöttem a gumistól, aki egy alapos takarítás után újra kiegyensúlyozta őket. Ráadásul rejtett súlyokkal, tehát eltűnt a felni elejéről az ólom :-)
Mivel a 4 lyukú hátsó kerék csapágyat is sikerült 5 lyukasítani, az is felugrott a helyére.
No, ma is érdemes volt felkelnem :-)))
Ma sikerült összeraknom a kocsi elejét, már csak a kerekek kellenek, de azok a gumisnál vannak kiegyensúlyozásra. Majd holnap :-)
A képek alapján kiderült hogy ezek a fékbetétek sem jók, mert kicsit keskeny. Mondjuk szerelés közben is feltűnt, de Csöri Cartárs megerősített, hogy a másik kell bele.
Szóval még sincs kész :-((
Féknyergek rozsdamentesítése és rozsdaoldózása után minden tegnapi dolgot újra festettem.
Tekintettel a garázsban uralkodó meteorológiai viszonyokra a száradást és a rozsdamaró hatását fokozandó meleg levegőt fújattam felváltva a két oldalra.
Amíg száradt a festék beszereltem a frissen szerzett gólyalábakat a régiek helyett. Sikerült némi plusz munkát szereznem, mert elsőre a balost szereltem be jobbra, úgyhogy ki kellett szednem és a megfelelőt beapplikálni. A balos már simán ment.
Majd végezetül lefestettem a fékeket is :-)
felkerültek a téli kerekek, új hankookot kapott mondván télen nem száguldozok, tavaszra meg kap egy másik set alu gurcsit valami pofásabb gumikkal. De most hogy leszórtuk róla a régi gumikat lényegesebben csendesebb lett, szóval nem volt valami kerek, jelen esetben a gumi nem volt az :D. November végén meg rémelem megejthetem a lengőkar csere kérdését is és egybefűzöm a kövi olajcserével mert addigra meglesz a km is :)
Kihasználva az ősz utolsó napsugarait nagytakarítást csináltam a kocsin kívül-belül :) szerintem gyönyörű lett, lőttem is pár képet, elvégre..
Valami mocskosan jó, de az Alfi tisztán ;))
Továbbá Vermacy kérésére csináltam pár képet bekapcsolt nappali fénnyel.
Megejtettem a termosztát cserét a kis kedvedncen. Nem egy egyszerű dolog, viszont így megoldódott a dadogási problémám az autón. A folytószelep házra csavarozható csőcsatlakozó eldeformálódott és elment a turbó nyomása. Egy kis csiszolás a platnin megy egy új tömítés készítése és már hasít is rendesen a gép.
Az idén még nem csináltam semmit, úgyhogy nekiálltam festeni: kerékagyak, fékvédő lemezek, ill. féktartó volt a soron.
Ismét cserélni kellett a vezetőoldali ülés támláján a huzatot... :/
Ugyanott, mint 2010-ben, a támla bal oldalán, a légzsáknál ismét megjelent egy repedés a bőrön. Legutóbb a húszezres szerviznél volt orvosolva a probléma, akkor sem derült ki igazán, hogy mi okozhatta...
Az Autóház Budaörsnél cserélték, garanciában.
Külön blogot nem írtam róla, de október elején kicserélték a vezetőoldali napellenzőt is, elgyengült és nem tartotta meg magát egyik állásban sem.
Fotók: ha valakinek hosszú lenne a lába, ki kell venni az ülést :))) Az utolsó képen Bazsi pózol :)
0
470
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 4C
- Virtuális Romeo
- Forma-1
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Belül is érezzük jól ma...
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer