Újabb csodás nap, persze a Marklar elfüstölte a bejáratós motorját, 200km/h-nál hűtő lukadás miatt... és hasonlók, de így vagyunk mi normálisak, alfásan:D
2009 Április 18.
Egy újabb különleges nap, csodák négykeréken és az elengedhetetlen alfás közösség:)
2009 Április 4.
Sokat nem számított valamivel talán merevebb lett az autó, de legalább illegális és baromi jól néz ki:D
2009 Március
Vettem egy 2.5 V6 motort, őrizgettem évekig a garázsban aztán jó sok lommal egyszer túladtam rajta:)
És mennyire jól tettem, Piroska úgy volt jó ahogy az olasz mérnökök kitalálták:)
A klíma projekt ugyan ez, egy közel 20 éves autóba minek egy ilyen kényes extra?:D
Jó a 2.5 V6 nagyon alfa lett volna, csak akkor kell venni egy olyat és kész, nem mókolni:)
2008 november
Egy szombati napon a városban egyszer csak kigyulladt a töltés jelző lámpa, ékszíjak a helyén, de innen meg voltak számlálva kilómétereink, még hazaértem, de már a garázsban be sem indult a gép.
Mint kiderült az akku lett cellazárlatos, ez vitte magával a generátor dióda hídját is, de hazahozott:)
Saját kezűleg szereltem, kapott egy bontott ganerátort és gyíí:)
És terméeszetesen egy új akkut:D
2008.07.18.
Eljött a nálam végleges állapot, innen már csak a belső változott:)
Megkapta a teli polírt, kapott négy szép Zender 15" felnit, új Barum 205-ös gumikat, téli szettet nem is kapott soha többé:)
Volt egy kis izgalom mert az egyik Zender eresztett, de egy cserével orvosolva lett:)
Belülre egy faceliftes szövetbelső került, ez nagyon jó tartású volt és kényelmes.
Aranykezű Krisz mester megpolírozta a piroskát:)
Megszabadultam az Alessio felniktől:)))
Találkozók sora következett:)