Ma sikeres műszaki vizsgát tett a gép :)
És vettem egy új 74Ah akkumulátort, hátha könnyebben indul reggelente.



Egyenlőre csak megvettem, majd hamarosan be fogom építem a fűtőpanelek, ugyan nem Alfáé, de legalább gyári nagy méretű.

Ma kicseréltem a szőnyegeket, gumiszőnyegekre ezek talán jobban fogják viselni a telet.

Ma ismét Csöri mesternél jártunk. Bal első kerékagy csapágy cserére. Már régóta zúgott, ez lett most megszüntetve. Hatalmas csendé vált a menetzaj. Hát azt hiszem hamar hozzá fogok szokni :)
Ma jártam Csöri mesternél, mert egy ideje már reklamált az autó a túl magas turbó nyomás értékért. Ez orvosolva lett a turbó kitakarításával. Egy élmény volt, innen is köszönet érte :)
Ma lecserélődtek a kerekek télire...
Tegnap vettem Zselé kartárstól beépítő keretet a magnóhoz :)
Sokkal kulturáltabb a látvány :))
A képek telefonnal készültek, majd lesznek jobb képek is...


Tegnap észrevettem, hogy nem világít a jobbos tompított, ma kicseréltem, nem kényelmesen, de legalább hozzáférni :)
H7
Ja meg egy kis örökíteni való még mára :)

Igaz már a múlt héten meg lett csinálva, de csak ma dokumentálom.
Be bőröztettem a könyöklőt. Le volt már kopva elég jól az eleje, szép a plüssel szinte megegyező árnyalatú hasított bőrt kapott. A munkát elvégezte Harsányi Károly.
Ez úton is nagy köszönet érte...




Mikor vettem a hangszórókat, megláttam a polcon, nagyon kedvező áron a tolatóradart, utolsó darabként árulták, ma meg is vettem, és be is építettem. A tolató lámpának a vezetékére csatlakoztattam, könnyű dolgom volt, mert már előbbre eltávolítottam a kárpitot a csomagtartóban a készülő mély láda miatt, de erről majd később.
A vezetékeket a rendszámtábla világítás vezetékei mellett lehetett befűzni a kasztniba. Közben meg is halt a balos rendszámtábla világítás izzója, így azt is kicseréltem. Összességében 1,5 óra alatt be is szereltem, kicsit magasabbra került mint a gyárilag elhelyezettek , de nekem így is tetszik :))





