Orosz - főkép
>> EseményAlfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20v // 2015-08-22

Nem nagyon figyeltem fel rá, de pár napja feltűnt, hogy a termosztát sajna nem jó. A max hőmérséklet amire fel tud kúszni az 70 °C, úgyhogy cserére szorul. Valamelyik ékszíj is nyikorog, biztos a feszítővel van valami, majd valamikor alá kell mászni és meg kell nézni. Jó hír viszont, hogy az olajfolyás abbamaradt, így a tömítés egyelőre nem létfontosságú. A jövő hét végére remélhetőleg minden hibát sikerül majd orvosolni.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20v // 2015-08-19

Gondoltam ha már a külső lámpákat nem piszkálom, akkor legalább a belteret dobom fel kicsit. Ledesítettem hát az utastéri lámpákat, 4db Osram LED izzóval.

Hozzátenném, hogy én hideg fényű izzókat tettem be, de akinek a klasszikusok meleg fénye jobban bejön, annak itt a link ugyan ehhez a LED izzóhóz, csak melegebb fénnyel.

>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20v // 2015-08-15

A tegnapi olajhűtő csere után minden jónak tűnt, ám ma észrevettem, hogy még mindig csöpög valahonnan az olaj. Le is kaptam a blokkról a két csövet, nézzük, mi a probléma. Rögtön láttam, hogy a tömítéssel volt a gáz. Levettem a régi csőről a tömítéseket, és átraktam őket az újabbra. Újbóli beindításkor láttam, hogy ezzel sem sikerült tökéletesen orvosolni a problémát, de hétfőig megteszi, majd akkor elmegyek és megpróbálok egy új párt beszerezni. A sebességmérő alsó része nem világított, ezt valamelyik este vettem észre, úgyhogy ki is operáltam, és betettem egy új izzót. A tompított fényszóró a jobb oldalon makacsolta meg magát, így azt is vennem kellett. Nagy nehezen kiszenvedtem hatalmas mancsaimmal a régi izzókat, és betettem egy pár Osram Nightbreakert. A csomagtartó hátsó részénél a műanyag panel is le volt már pattanva,el is volt törve pár helyen, szóval irány a bontó egy másikért. Igaz az eredetihez nem jöttek csavarok, így az idő nagy részét az vette el, hogy csavarok meg alátétek után kutattam. Kicseréltem az eredeti rádiót is egy Blaupunkt Londonra, melyhez vettem kormánytávvezérlő modult és egy beépítő keretet. A legvégső dolog a légzsák fedője volt, mely elég furcsán állt. Felemeltem és láttam is, hogy mindkét patent megadta magát, így abból is vettem négyet, hogy ha esetleg az első szettet eltöröm, legyen egy tartalék is. Lássuk hát a piszkos anyagiakat:
Sebességmérő izzó:130Ft
Blaupunkt London:20000Ft
Kormánytávvezérlő modul(+Blaupunkt kábel):19500Ft
Beépítőkeret(+kiszállítás):3250Ft
Csomagtartó műanyag fedőlap:3000Ft
Osram Nightbreaker H7 szett:3500Ft
Légzsákfedő patent(+posta):3000Ft

>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20v // 2015-08-14

Ma nagy keservesen sort kerítettem arra, hogy kicseréljem az olajhűtőt a kocsiban. Bontóból szereztem egy másikat, ám annak az aljáról hiányzott a rögzítéshez szükséges lyuk, így mivel nem akartam másikat venni/hegeszteni inkább egy, az egyik képen is látható megoldáshoz folyamodtam. Hat óra munka után a motort beindítva örömittasan álltam az immáron csöpögésmentes kocsi előtt.

>> EseményAlfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20v // 2015-08-13

Tegnap észrevettem, hogy csöpög az olaj a kocsi jobb első részénél, de csak ma volt hozzá energiám, hogy be is nézzek alá. Nem tetszett az, ami fogadott. A jobb első kereket levéve már éreztem, hogy a gumi belső része csúszik és teljesen olajos csak úgy, mint a kerékjárat. Na hát alvázvédő borítás le,nézzük mi a baj. Fél órás keresgélés után észrevettem, hogy az olajhűtő a bűnös, valahol el van repedve. Holnap lesz egy utam, hogy újat vegyek.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20v // 2015-08-13

Amikor először beleültem a kocsiba rá kellett döbbennem, hogy a klíma nem nagyon hűt. El is mentem a Lurdy ház mélygarázsában található Gumiszervízes srácokhoz, akik feltöltötték a klímát.

 
>> EgyébAlfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20v // 2014-10-17

Ezen a napon lett megvéve a kocsi.