Orosz - főkép
>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20v // 2016-05-28

A múlt héten több dolog is történt alifval, lássuk is, hogy mik: le lett cserélve a két első kerékcsapágy,így végre hallani fogom a zenét akkor is ha kanyarodok. Zé által ki lett cserélve a jobb féltengely csillag,és csodák csodájára eltűnt a kormányrángatás másodikban kigyorsításnál. Továbbá le lett cserélve a hátsó lökhárító is. Na de miért is? Úgy másfél hónapja történt, hogy egy kereszteződésbe szabálytalanul kanyarodó Passat elkaszált oldalról, majd megállás nélkül elhajtott. Keresnem kellett hát egy hátsó lököst, ami nem volt egyszerű, de egy hónap alatt meglett. Az első amit kaptam nem volt teljes,ezért az vissza kellett küldenem. Amikor a másikért mentem, akkor viszont egy egész kincseskamra tárult a szemem elé. Faceliftes alkatrészek mindenütt...és láss csodát ott lapult az egyik dobozban egy fekete számlapos óracsoport, amire már azóta vadászok amióta hozzám került alfi. El is hoztam a lököst és az óracsoportot is. A lökös meg lett műanyagozva,le lett fújva(ezúttal a radarszemek is színt kaptak!) és immáron gyönyörű a popója alfinak. Az óracsoportnál kicsit gondolkodnom kellett, hogy hogy lehetne a kilóméterórát megoldani, amikor is ügyetlenségem vezetett a megoldáshoz, nevezetesen, hogy amikor épp kiejtettem a kezemből a sebességmérőt, kiesett a számlapos/mutatós része. Így jöttem hát rá, hogy hogyan lehet átrakni ezt a kis egységet egyik testből a másikba, ezzel megoldva ezt a kérdést is.
Coming soon:Jövő héten remélhetőleg bekerül egy turbónyomás mérő a kocsiba, mivel megemeltük a nyomást 1,88-ra, de 1,95ig még lehet húzni rajta, így már szükség van annak figyelésére is, nehogy felrobbantsam a kis szerencsétlent. Aztán valamikor június közepe-vége fele bekerül a nagyobb cooler is, majd szeptember-október fele megkapja az új lengéscsillapítókat is. Végül ha minden jól megy, akkor a legnagyobb projekt is megvalósul: a teljes fényezés. De meglátjuk hogy alakul az év!

>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20v // 2016-04-12

Már úgyis sok ideje nem volt gond a kocsival(haha) ezért csinált néhányat magának. Kezdődött ott, hogy a hosszbordásszíj megnyúlt és nekiállt cincogni amikor bekapcsoltam a klímát, meg le-le állt a szervóm. Aztán valamelyik nap a D.Z. tuningba menet 200 méterre a bejárattól elcsattant valami a kocsiban(nem ijedtem meg,100%ig biztos voltam benne, hogy a szíj az, már számítottam is rá) úgyhogy beérve szervó nélkül varázsolhattam be a kocsit az emelőpadra. Ahol aztán kiderült, hogy a szíj vitte magával a feszítő konzoljának a talpát is, aminek rettenetesen örültem. Hál' istennek Zé megcsinálta a konzolt is és a szíjat is. Igen ám, de egy ideje már elég fura morgás jött a jobb kerék felöl nagyobb tempónál és kanyarodásnál, ami a féltengely miatt volt. Hát hogy hogynem a 200+ lóerő szétnyúzta a kis csillagocskát benne, úgyhogy azt is lehet cserélni. Lassan a kerékcsapágy jön azon az oldalon. Jó lesz ez a nyár is. Na nem baj, legalább a nyári pacskerok fentvannak!

Szíj:5000Ft
Féltengely csillag:36000Ft
Gumi(Dunlop SP SPORT MAXX RT XL 101Y):150000Ft