minek, hova összkerék Gézám savanyúcukor Margit :DDD
'''''2019-05-02 19:38:04 //
9470
Gratula a verdához! Képek???
Na ez az infó hiányzott! Így összeáll a kép!
LEDek megrendelve! H7 H11 H15. majd dobok képet ha már nem ilyen sárga...
De mér?:) 280 ló kell, rész mód meg nem?:)
De mér?:) 280 ló kell, rész mód meg nem?:)
de jó, hogy ott ki lehet kapcsolni a pilácsot...
Szia, Te álltál ma reggel (fél 7-7) előttem a Göcseji út, temető, Spar, Mol stb piros lámpánál?
LED-es DRL csak a xenon fényszóróhoz jár. ha halogén a fényszóród, akkor izzós a DRL is.
tirex2019-05-02 18:23:17 //
9461
Végre alaki 20-as felnit tesz a Julisra! Ezt is megértem hálistennek. Tuti állat lesz!
Norby2019-05-02 18:07:13 //
9460
Akkor te vitted el a halasit?! Gratulálok!
Kapcsoló:

Nappali menetfény:

Tompított :

Refi:

Index :
Szerintetek?
Shadin2019-05-02 17:13:44 //
9458
És a Rece üzemmód váltó? ;-)
Gombsor megérkezett, 7végén nekifeszülök...

De nem ám...Meló után lefotózom milyen pontosan.
És nem égeti itt a DRL-t? A led pont ezt tudja, ha DRL, akkor DRL, ha meg index, akkor színt vált és villog
az én lámpám tök nem ilyen :)
Ahol a LED csík van az USA verzióban, nekem itt van az irányjelző...
DLR meg szimpla helyzejelző. Marad akkor a izzó "LED-esítése"
Meglepődtem ezen, nem is gondoltam hogy nincs benne.
Magyar piacos, 7" és 10"os kijelzővel. No sebaj...
*DRL - Daytime Running Light
USA videó, azt mondja, hogy automata állásban égeti a menetfényt, ha nincs sötét. De a kézikönyv adja a legbiztosabb választ :)
bekapcsolni biztos nem kell, alapból világít a nappali menetfény ...lehet csak egy izzó akkor az alapfelszereltségnél, ködlámpásat sem láttam még eddig
Sziasztok,
segítsetek, :)
Hogy van ez a DLR?
Ami nekem fura, hogy Giulettában alapszinten járt a DLR. Most vagy én nem találtam még meg hogy kell bekapcsolni(amit kétlek) vagy csak "izzós" nappali menetfény van benne?
Nem is értem :D

Esetleg valakinek egy gyári sötét pajzs? Biztosan megegyezünk. :-)

Il diametro del fungo a szeleptányér átmérője, dehát az valóban gombát is jelent. azért a gugli annyira nem okos, hogy rájöjjön a szövegkörnyezetre.
Lehet náluk ez rá a szakszó, Giuntini tudná megmondani. De pl. ha egy magyar szöveget akarnának elolvasni és abban szerepelne az "olajgomba" kifejezés, hát megszenvedne vele a fordító, az tuti :D
TtK2019-04-30 10:08:40 //
9446
Nagyon érdekes cikk, bár kicsit agyalni kell, hogy a google mit minek fordít. A szeleptányért pl. 'fungus'-nak, azaz gombának. :) Bár ha belegondolunk igaza van a digóknak, tényleg gomba alakú..
Kiváncsi vagyok a Wartburg-üzemmód ;) hosszú távon okoz-e eltérést (nyilván okoz) és milyet a két hengersor alkatrészeinek elhasználódásában. Pl. a gyertyák vagy a fúvókák elméletileg hamarabb tönkremennek a bal hengersorban, mivel többet üzemelnek.
Jó cikk. Angolra egész jól fordítja a google szerintem
R33Z2019-04-29 22:48:54 //
9444
Quadrifoglio 2.9 V6, technikai reszletek Gianluca Pivetti-tol:
2.9 V6 biturbo
Szoval ez megsem egy "szimplan csonkolt" Ferrari. A Ferrari motorok alapjaibol es tapasztalataibol taplalkozik, teljes Ferrari mernoki garda altal, de uj fejlesztesrol van szo. Pivetti volt az elso Philippe Krief mellett akiket Marchionne atiranyitott a Ferraritol, vegul 800 fos stabra duzzadt fel a garda, akik dolgoztak a projekten. Jo lenne erteni szorol szora, amit ir, de meg a google fordito alapjan is azt erezni, hogy ok tenyleg szenvedelybol fejlesztettek ezt az autot. Marchionne megmondta, a feladat ujraeleszteni az Alfa Romeot, minden tudas mehet a Ferraritol, de a projekt nem bukhat el. Meg is lett az eredmenye. 🍀


Gázolajszűrő csere megtörtént km 34 ezer
Skacok! Úgy alakult, hogy vasárnap délután valamikor én is útba ejtem majd a Mátra környékét. Valaki írta már, hogy melyik út amelyiken érdemes menni, de kiesett sajna.
Segítenétek?
Szerintem olyan du. 5 körül jutok oda, ha valaki akar talizni, annak welcome!:)
Hát az elég sz.rul hangzik:(
Én először azt hittem egy hajszál de újhúzásra sem tűnt el.. komplett cserélik? Pedig csak egy füstüveg a kijelző előtt... Jah és nem csak alul vannak repedések, ha nem a díszléc alatt is van egy hosszú repedés, meg oldalt is van már egy
R33Z2019-04-27 15:56:02 //
9439
Megneztem tuzetesebben bazz. Nem porszemek vannak az enyemen sem, hanem ezernyi apro repedes a belso felen, ez tukrozodik vissza. Cseres lesz, ez anyaghiba, ha polikarbonat, ha lexan vagy valami mas. Irjak, hogy bizonyos olajszarmazek kemikaliakkal nem kompatibilis, viszont en mikroszalas kendon kivul nem toroltem semmi massal. Nem a lapot cserelik, hanem a komplett egyseget. Remenykedjuk, hogy az az elolap mas anyagbol keszult.
Norby2019-04-27 08:04:55 //
9438
Én már néztem őket. Szépek. Viszont nem automaták.
Sziasztok,
Giulietta QVm tegnap elvitték. Így már kirajzolódott teljesen az út 😊
Kedden megy halasra megnézni az a 2db Giu2. 2desőt.
Elsősorban a grafitra pályáznék. Van valami infótok a 2 verdáról?
Keresgéltem hibatípusokra a neten de sokat nem találtam.
Mire figyeljek jobban?
Egyébként találkoztam ma az M0-n, az 5-ös környékén az M7 felé tartva egy fekete Brerával, amin a Giulia 19"-es karika felnijei voltak. A rendszáma talán PW-vel kezdődött, de már nem emlékszem. Meglepő volt.
A ma megjelent Égéstérben is megjelenik az Alfa. Konkrétan QV. Nem csoda, a Nürburgringről van szó. A vége felé kerül szóba
Liquid2019-04-26 17:24:30 //
9434
"A biztonsági tartalék erre nagyon jó szó." - pontosan így van
Ez az effektus volt, mikor Suzuki Swift 1,3 Van-al jártam a céges dolgok miatt. Városban fürge volt, a könnyű kasztni miatt elég volt a dinamika, de városon kívül.... Ott meg lehetett tanulni előzni, hogy mibe lehat belemenni és mibe nem.... Inkább az utóbbi volt többségben....
Viszont egy 200 lónál erősebb autó a budapesti forgalomban inkább hátrány. Érzed hogy az autó szenved, nem érzi jól magát... Igaza volt Zolibácsinak, a 2,4 arra van kitalálva, hogy ne 140-el menjél az autópályán. Arra bőven elég a 150 ló is. És itt jön a képbe, hogy hol tudsz menni a 200 lovas autóval. Én a 200 ló legnagyobb előnyét az előzéseknél látom, illetve a tudat hogy iszonyatos tartalékok vannak. Ha valaki ésszel használja a nagyobb teljesítményt, az a biztonságot is növeli. A biztonsági tartalék erre nagyon jó szó.
Aki hagyja magát rábeszélni egyliteres Mondeóra, meg is erdemli...
Liquid2019-04-26 15:22:32 //
9431
Kb. egyetértünk :)
Kérdés mit értünk prémium alatt. Én inkább méretet mondanék.
Passat méretnél már azért 150 ló az alap.
Nagyon nem tudlak cáfolni mert létezik 1.0 Mondeo is :)
85 lovas punto cabrioval tolom nap mint nap. Ez alatt biztos nem vennék én sem autót. De napi rohangálósra elég. Nagyobb családi autót én is inkább 200 le körül keresnék. Inkább úgy látom hogy a 80-110 lóerős átlag autók fel erősödtek 110-140 lóerőre és így igazodott hozzá a többi réteg is. Amit ti mondtok az a prémium autók belépő szintje szerintem, de cafoljatok meg.
Liquid2019-04-26 14:47:25 //
9429
150 lóerő alatt már nem nagyon van Giulia méretű autó. Persze van mindenkinek alapmotorja, de nem azt veszik jellemzően.
Liquid2019-04-26 14:45:08 //
9428
A lóerő egy szám, kell hozzá a tömeg is hogy legyen értelme beszélni arról mire mennyi az elég. Menj egy kört a 60 lovas Pandával, próbál meg előzni országúton a 70-nel tüttyögőket és átértékeled a dolgot :) A megfelelő lóerő/tömeg arány vagyis a megfelelő dinamika azért kell, hogy egyáltalán lehessen előzni anélkül, hogy ön és közveszés legyél. Városban nyilván teljesen mindegy hogy 60 vagy 260 lóval állsz a dugóban.
Biztos te jobban át látod az autós piacot, de nekem mégsem az jön le, hogy mindenki 150-200 lovas kocsival mászkál.
így van most kell kiélvezni amíg lehet ...
Igen csak 1,6 turbo 200 lóerő más mint a 2,4 alap 200 lóereje. Ezek csak 4000-en üvöltve adják le teljesítményüket.
Én azt mondom 200 ló a határ. Onnan kezdve már felelősség a többi résztvevővel szemben is, helyettük kell gondolkozni. A teljesítmény növelésével nem gyorsul a reakció idő, viszont baromi gyorsan utol lehet érni a többit. A 2,4-el városban csak simogatni lehet a gázpedált, nincs helye türelmetlenségnek, mert nagy baj lehet belőle.
Shadin2019-04-26 12:17:52 //
9424
Kié a PED-700? Nem figyeltem :-(
jah hát ő tiszta Zsémsz Bond, vörd iz nát enáff :DDDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.