Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2022-11-14 16:04:07 // 27136
meg ha meglát egy rést simán megelőzi a sort jobbról:D
SD2022-11-14 16:03:23 // 27135
Lehet volt ilyen terv:), Vagy lesz:)
SD2022-11-14 16:03:01 // 27134
Autópálya M3-as vasárnap vonatozás hazafele.. ég és föld.. én olyankor kiálltam a külső sávba azt jóvan.. én nem vállalom hogy egy barom satutik aztán harmonika lesz 3 autó.

de most hogy faszán mindent lát és fékez.. közepes távolságra állítva kényelem luxus:)

már csak arra kell figyelni ha neked jobb a féked mint a mögötted lévőnek:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-14 16:01:12 // 27133
Vatkájndof Giulia ami 2.0 350 ló? :-)
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-14 15:59:33 // 27132
Jé, ezeket mind én is tudom, csak figyelni kell, ennyi a trükk 🤣
Mondjuk MÁSOK autójában legyen, tegnap is megmentette a seggemet amikor elém tévedt egy opeles. Mögöttem meg anyu a bazinagy suvval megfeledkezett a követési távolságról. Ne legyek gonosz, nem takarított el mindenkit, csak magasról másképp látszott a világ. Szóval 99% hogy az autó fékezett, ennek köszönhetően nem zúzott le hátulról. Ordibálni azt gyönyörűen tudott.. a bamba opeles meg semmit nem fogott fel, fel sem tűnt neki, hogy eltévedt egy sávval..
SD2022-11-14 15:54:13 // 27131
eddigi ismereteim szerint ha jár a henger, akkor az egység nem ment szét... mert különben nem is emelne szelepet azon a hengeren
néha lehet hogy nem 100% jókor nyit de az lehet elektroms hiba is...

magyarul valamilyen határértéken kívül van, ami nem jelenti azt hogy nem fog megállni.. de az is lehet hogy csak egy sima szennyeződés van benne vagy valami kicsit megkopott és cserélni kéne..

off Pl: a PD elemeket amit az elején mindenki fikázott, mára simán újítják.. de van hogy egy 3k elektromos kábel csatija megy szét ami áll az olajban.. mára még még a VW konszern egyik leg tartósabb technikája, mármint a régi 1.9-es.

ettől független ha most cserélsz egyet akkor is én pl. lehet megveném a régi alkatrészed, tarcsiba, ha nem horror áron adod:)

itt az új 500k
SD2022-11-14 15:41:38 // 27129
Révkomárom Béla, neki kérdezz utána.
SD2022-11-14 15:41:11 // 27128
de megy normálisan csak bedobálja a hibát? nincs hülye hangja csak, nem csattog, csak ránt néha egyet?

Lentebb írta valaki van már MA specialista, egy diagnoszitkát megérne hátha csak egy szelenoid ment el, vagy egy csati.. illetve akár még alkatrészcserét is lehet megpróbálni.
SD2022-11-14 15:39:35 // 27127
Van egy driver+ package, abban van a torlódás asszisztens:
- a radaros tempomat állóra fékez és el is indul de van benne egy timeout, pl: egy piros lámpánál nem indul el ha nem pöccintesz a gázra újra
- a torlódási az végig kúszik a forgalommal, sebességtől függetlenül
- illetve felismeri a sebesség korlátozás táblákat és hozzá állítja a tempomatot

ez gyakorlatilag szoftver mert a HW ugyan az
Piritu - 1.000.0002022-11-14 15:28:01 // 27126
Mit jelent a 2022-es modellnél a “Közlekedés torlódás asszisztens” és az “Autópálya asszisztens”??
Piritu - 1.000.0002022-11-14 15:24:47 // 27125
Kicsivel 7 számjegy felettit.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-14 14:53:32 // 27124
Még az is lehet, hogy de :-)
Milyen ajánlatot kaptál a javításra amúgy?
Piritu - 1.000.0002022-11-14 14:39:17 // 27123
Nem érdekelne valakit egy 104-ezret futott Super MA-hibával? :-)
Demecsab2022-11-14 12:53:43 // 27122
Bassz de k.rvajól néz ki! :)
SD2022-11-14 12:43:58 // 27121
de hát hogyne tudná, a benti ledet is villogtatja meg világíttatja :P
de akkor miért próbál minden kilincsnyitásra nyitni?
villant is az index meg kattan hallom.
SD2022-11-14 12:08:22 // 27120
Opc b: a zár nem tudja hogy nyitva van-e, költségmegtakarítás.. hanem ha nyitod nyit ha zárod zár ahányszor tud..

De pl olyat is tapasztaltam hogy tüköe behajtva, kilinccsel nyitottam, majd mikor a kilincsen gommbbal zártam volna nem zárta vissza, csak villantot, nem értem.

lehet mégis el kéne olvasni?:D
SD2022-11-14 11:44:40 // 27119
Amúgy pl. autópályán benzinkúton megálltam ablakot mosni, és nem állítottam le, de kértem hogy zárja magára addig, mig bemegyek bogároldót venni:D

Valami logikai dolog lehet mert az autó nem volt zárva szerintem, de lehet rányomott.. ott is?

Szóval azt csinálta hogy felnyitott a a csomagtartót hiába zártam le.
De amikor meg először csinálta én jól lecsesztem hogy ne zárjon oda semmit, és akkor meg én ültem bent a kulccsal és ő rakott még be hátra valamit.

De pl. a kp zárra meg minden alső ajtó nyitásnál rápróbál és villant is, ez is valami olaszos biztos ami biztos?:D
Halesz2022-11-14 11:40:23 // 27118
Én csak azt nem értem, miért akarod a feleséged bezárni az autódba :D :D :D
SD2022-11-14 10:52:51 // 27116
Lehet kell csinálni egy multiair topic-ot és oda összegyűjteni a tudás anyagot:)) Amennyi autó most megy ezzel, előbb utóbb lesz értelme a multiair banknak is:D
Föckös2022-11-14 10:43:48 // 27115
Totál egyetértek!
Szerintem is sokkal jobb a Multiair, és sajnálom is, hogy a Giulietta QV-ban nem az van.
De ugye egyszerűbb volt átrakni a már meglévő technikát.
(persze az amcsiknak azért legyártották a 2,4 multiairt...)
De az hogy mennyire jó a multiair a sima "okoskerékkel" szemben azt egyértelműen bizonyítja, hogy később is multiair szelep vezérlések készültek, nem pedig fokolókerekek.
Az árat meg hagyjuk...
A két fokolókerék ára több, mint egy multiair unit...
És igen, javítható, mégpedig megbízhatóan.
Van egy Béla nevű srác Révkomáromban, aki nagyon nagy expert már benne.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-14 09:53:16 // 27114
Ezt írtam az elején, a Giuliettánál az első szériáknál kiszakadt ez a menet. Ezeknek nagy része gariban cserés volt már. Amelyik meg nem, az 100-120e km-ig gond nélkül elszaladt.
Amúgy igen, erre is céloztam, hogy ez egy alu öntvény, és minden aktuátor kitekerem-betekerem alkatrész, szerintem is átgondolt tervezés. Én az egész ötletet nagyon értékelem, mert egyszerű, de nagyszerű. Nyilván nem örök élet, de nekem ez a megoldás pl jobban tetszik mint a mechanikus elfokolós változó szelepvezérlések. Amik szintén fel tudják adni a leckét, nem is olcsó egy "okoskerék" és közel sem tud ilyen szabályzást lehetővé tenni.
A Giuliettáét már van aki javítja. A baj ott keződik, amikor valaki a cserélt rossz darabot a szerelőnél hagyja, az meg löki a "vasba". Ott megy kukába egy adag működő aktuátor.
Csinálni kéne egy közösségi Multiair modul bankot XDDD Akinek cserés, a rosszat kérje el, gyűjtsük össze. Két rosszból onnantól egy jót mindig össze lehet rakni :-)
SD2022-11-14 03:41:40 // 27113
Lol hogy ebben is lehet még “költségoptimalizálni” ? Akkor ezaz öt év/ gumit felejtsem el még két szettel is?:D
SD2022-11-14 03:38:59 // 27112
Ígérem meglesz :D 3 gyerekkel csoda hogy a kulcsot megtalálom:D és jogos! Akkor iser error :))) nagyon jó, szupi:)
És igen 3 óra pakolom a konyhát;) meg teát főzök;) aztán meló:)
A család alszik hogy jófejek legyenek egész nap:D
SD2022-11-14 03:35:43 // 27111
Nem akarok ezen a multiair kérdésen állandóan rugózni, nem parázok tőle csak érdekel, a youtube is felfedezte ezt és dobálja nekem a videókat.

Az imént belinkelt el qurellódott modulról van 3 video, az olasz szöveget még nem fordítottam, de amit a videón látok, hogy az alu tömbben van egy acél persely és abban megy a hidraulikus dugattyú, ami nem kevésbé tartós mint pl. a motor hengerfal.

És a legfo tosabb ha az alu tömbbőp nem szakad ki a menet, akkor ez egy javítható egység, ok hogy az Alfa még nem árul hozzá alkatrészt de ha ő nem akkor fog más:)

Tehát ezalapjáb tavasz van lelkemben mert az Olasz mérnökök jó munkát végeztek ezek szerint:)))

A videón az látható hogy egy szana szét hullott Mito 1.4 MA egysegben kecseréli a hidraulika perselyt;)

Video1/2

Video2/2:)

Video3/2 LOL:D

Peace robotok hozzátok az infót kösziköszi;)
quash2022-11-13 20:14:03 // 27110
tolómérő szárával mértem csak rájuk, kb. 5+mm mindegyik.
A kopásjelző olyan 4mm körül lehet.
Hardy2022-11-13 20:01:44 // 27109
Sajnos már újonnan mínusz pár mm vel indulsz. Épp a gumis mondta hogy ami régen 8 meg fölötte volt az most 6. Tehát ilyen méretű guminál van max 3 mm mert ezek már 3 mm alatt nem sokat érnek. Főleg egy esőben. De a teherautoknál még durvább. Ott 18 mm ről 12 re csökkent. Épp pénteken mértem le. Viszont legalább drágább lett!
Competizione2022-11-13 11:31:29 // 27108
Üdv.Az én Gium 2020 őszi gyártás,úgyhogy eleve téli gumikkal kezdtem.2021 tavasszal mentek fel a Pirelli P zero nerok 18-asok.Most 22ezer km-en vagyok és a jövő szezont még simán kibírják.
zgi5212022-11-13 10:59:29 // 27107
..1x mindenkinek erdemes lenne vegigfutni a user manualt🥱
pettinke2022-11-12 23:06:00 // 27106
.... nyilván azt nem tudja, hogy kint nálad van egy másik, csak érzi, egy egy bent van.
pettinke2022-11-12 23:04:02 // 27105
Vedd ki a másik kulcsot az autóból. Van benne védelem, hogy ne tudd belecsukni a kulcsodat.
SD2022-11-12 21:58:48 // 27104
Hiba vagy user error?

Másodszor fordul elő hogy a csomagtartó állóhelyzetben, álló motornál lecsukásra, visszanyit.

Villant mintha be akarná zárni magát és felnyit.

Ami rendellenes hogy asszonynál a másik kulcs az autastérben.

De ez valami szoftver bug, vagy figyelmeztet hogy ne hagyjam bent a kulcsot?

Ha pl nyitok az vezető ajtón egyet utána le tudtam csukni a csomit.
SD2022-11-12 21:55:15 // 27103
Sokat mész keresztbe:D de komolyab ez az autó olyanokat megy kanyarban hogy nem csoda:D
quash2022-11-12 20:40:03 // 27102
Használ valaki PZero Nero-t? 18". (nem kétméretes, elől, hátul 225)

Tavasszal került fel, most jött le, hát jövő nyáron 1-2-3(?) hónapnál többet nem kell neki fent lenni. Kb. majdnem az egy nyaras gumi.
kb. 30+e-et mentem idén idáig, nyári március végén kerülhetett fel.
159-en 3-4 szett PZero-t elhasználtam, de azok elmentek átlag két évet, hasonló futásteljesítménnyel.
Ami érdekes hogy elől és hátul is kb. hasonlóan kopott.
Giuntini2022-11-12 17:19:40 // 27101
Felesleges! Minek???
SD2022-11-12 13:41:28 // 27100
Keresztkérdés: futóműbeállításra érdemes elvinni olyan autót ami életében 1700km-t futott?;D vagy ez már a herdálás kategória? Csak gondoltam a télivel rácheckolnék.
Lukba nem mentem szóval elvileg a helyén kéne legyen.

Amúgy megy egyenesen természetesen, csak sokkal direktebb mint az eddigi gépeim;)
Lev2022-11-12 11:39:13 // 27099
Egyenesben szerintem sem,én meg hangosnak sem mondanám, de a tapadása 0. Nagyon felmelegítve egész jó, viszont átlagos felhasználásnál borzasztó
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-12 10:10:23 // 27098
A 159-et Conti nyárikkal vettem (ami a gyári is volt rajta). A tapadás oké volt, de nagyon hangos volt az is, engem zavart. Az egyenesfutásnak a hátul szélesebb cipők jót tesznek szerintem. A sokat szidott Eagle F1-ekkel sem érződik egyenesben izgágának.
SD2022-11-12 07:16:35 // 27097
De azt tapasztalatként elmondhatom hogy míg a 155 egyenesen szeretett menni:) Giulia szereti a technikás kanyargós terepet, ott van elemében, egyenesben, meg vàrosban unatkozik:D

Tényleg nagyon érződik minden porcikáján hogy olyan emberek tervezték akik tudják mi a jó;)
SD2022-11-12 07:09:57 // 27096
Én meg megrendeletem a 17” Bridgestone-t, nézegettem a tesztet, mondenképp a jobbak közt van, de én főleg az esős fékezèsre mentem, Magyarországon az a jellemző és ha ezt hodegben is tudja akkor azèrt hamarad +2 m fékutam pont ennyivel tud hosszabb maradni az autó orra. Szintén a V sebesség index ha már megfutja legyen meg a keret:D

Amúgy a nyári Continental-al megbarátkoztam. Elég jóakaratú gumi. Az első 200km-en nagyon csúszott de aztán bekopott;) Vizen nem ráncigtam a bajszát, de enyhén nedves talajon hamar nyikkan, viszont jóindulatúan veszti a tapadást, kis gázvisszavétre megnyugszik:D

Az egyenesfutásra és a gördülési zajra leszek nagyon kiváncsi most meet a Conti ebben nem volt jó, ha Bridge is ilyen lesz akkor ez az autó sajátja ilyen izgága, ha viszont ez a Conti miatt van akkor lehet cserélem tavasszal:D vagy megszeretem így:D a kiscsikót:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-11 22:48:27 // 27095
Lehet már zavarna ha tapadna 😅 Hidegen, nedves úton elég extrém sport ez a gumi az biztos, gyorsult már le így valami kis ford fiesta, miközben a sávomat kerestem 🤣
Esőben én sem szeretem, bár pl autópályán esőben is működik, és veszélyes szitut még nem okozott.
Jövő héten megy fel a téli, kiváncsi leszek, hogy azzal hogy viselkedik majd.
Lev2022-11-11 21:15:02 // 27094
Nagyon jó gumi,addig nem rakom fel a télit, amíg el nem kopik:)
G-MANN🍀2022-11-11 20:34:46 // 27093
Látod mi mindenre jó egy hidegen kb semmi tapadású prémium gumi. 😁 De legalább álom volt az érzés ezzel az autóval 😍
Selmak2022-11-11 18:43:16 // 27092
Csak nem a 3. hengeré volt?
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-11 15:31:33 // 27091
Akinek Eagle F1 van fent, az élvezze ki XD
Ma volt egy flash back élmény. Elértem egy nagy ívben balra zöld lámpát. Ritkán jövök erről, és beugrott, hogy anno a 159-nél ez a kereszteződés volt, ahol végre négykerékkel csúszós határhelyzetbe tudtam hozni. Ment erről itt is az adok-kapok, ösztönösen nekem a 159-cel igazából sosem ment, párszor valahogy összejött, de nem adta magát a dolog.
Ez a gondolat amikor bevillant, épp a kanyarban pumpáltam egyet a gázpedálon, hogy íven tartsam a farát, ne tiltson bele az esp. Közben ellenkormány, és mindezt annyira feelingből, hogy simán volt időm végignézni a buszmegállóban mozizó arcokat. Akik moziztak is rendesen, tehát valószínűleg ez kívülről egész huligán módon nézhetett ki.

Hatalmas élmény, igazi flow. Lehet hogy nem tudnám megismételni bármikor ezt, mert egyszerűen a pillanat adta. A lábam ösztönösen adagolta a gázt, ösztönösen kormányoztam, és közben minden apró dolgot át tudtam élni. Ahogy felhörren a motor a gázelvétel és újra gázadásra, ahogy szépen rajzol a hátsó kerék, ahogy néznek az emberek, ahogy a mögöttem lévő Hyundai még áttolja piroson.
Ha a 159 volt Zen, akkor a Giulia a Flow.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-11 14:54:01 // 27090
Eléggé úgy tűnik, hogy szereti :-)
SD2022-11-11 11:31:05 // 27088
Ennyi:) Magyarósi Csaba is a Giuliára szavazott:)))



Csaba szeresd, élvezd és regisztrálj be:)
pettinke2022-11-10 21:38:52 // 27087
érdekes egy ábra ez ...
egyrészt hol vannak róla a Bosch szenzorok (kamera + radar, meg a hozzájuk tartozó vezetési segéd egység)?
aztán:

én sose hallottam még dupla kuplungról a Giuliánál
és:

touchpadot sem láttam soha benne.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.