Fórum >> Egyebek >> Forma-1

kando.2006-02-20 19:52:36 // 5577
:-)))
Tommi2006-02-20 19:48:25 // 5576
Hogy van a Praktiker (asszem) reklám? "Félszavakból is" :)))
Tedi2006-02-20 19:45:13 // 5575
Akkor ezt megbeszéltük :))))
Tommi2006-02-20 19:42:24 // 5574
NEM, nem vagyok :)))
Tedi2006-02-20 18:27:46 // 5573
És én??? :DDDD
Tommi2006-02-20 17:20:02 // 5572
Mondjam?? :PPP :)))
Tedi2006-02-20 17:17:22 // 5571
Jahh igen, nem is turbó, összkerék....
Mike.2006-02-20 17:06:04 // 5570
Ritka alkalmak egyike ez. 90 %-ban egyetértek veled! :-D Azért arra, hogy lesz e lehetősége nyerni, már csak 3 hetet kell várni. :-)
Tommi2006-02-20 17:00:37 // 5569
Egészen pontosan 74 futamgyőzelem. Az Audi hozta be az összkereket, amivel eleinte alázták a népeket. Aztán meg jöttek a macskazabáló digók és jobb ótót dobtak össze :)))
Tommi2006-02-20 16:59:29 // 5568
Csókolom bubble kisasszony, régen teccett erre járni :)))
Tommi2006-02-20 16:58:48 // 5567
Degenyóóóóóóóóóóóó :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tedi2006-02-20 16:08:12 // 5566
A Lanciák mellett azért érv, mert a mai napig rekordot tartanak fent :) 7 VB cím, hetvenakrhány futamgyőzelem :) Az Audinak az volt az érdeme (megjegyzem abszolút nem kicsi), hogy behozta a turbót. Oszt annyi :) Porsche aláírva. Akkor tök rendben van minden, ha Audi néven indulnak, inkább, mint WV :) Ugyanaz lenne, mintha Phaetonnal. Népautó névvel luxusautót építeni legalább akkora hülyeség, mint beszállni az F1-be ilyen névvel...:)
bubble2006-02-20 15:45:22 // 5565
Mijazhogy ott dolgozna, ahová való??? Teeeee, tee firkászember. :) Én még szívesen megnéznék néhány évadot a cipésszel az F1-ben. De itt IC - vel kell egyet értenem. Kell új kihívás emberünknek. Ez pedig a csapat lesz. Bár ez Prost-nak sem jött be.
SKrisz2006-02-20 15:34:41 // 5564
Minden nagy csapatnak volt jópár éves korszaka, ahol arattak és nem volt ellenfél. A Ferrarinak ez a korszak egy kicsit hoszabbra nyúlt, mint a többi nagy esetében. De azért mert tavaly nem ment a szekér, még nem kell temetni a csapatot (nem Sumakkert!) :)))
Inner Circle2006-02-20 14:56:49 // 5563
Szerintem meg pont ez az egyetlen dolog, ami esetleg még érdekelheti Mihályt az F1-ben. Mármint hogy egy nagy nulla csapatot a semmiből felhúz a VB-ig. Ennek még lenne sportértéke. Mert "csak úgy" küzdeni már nem szeret az öreg, többször mondta hogy ha nem sikerül jól az év akkor meggondolja a visszavonulást. Itt a Ferrarinál ő már csak veszíthet - még ha VB is lesz, akkor is csak a korábbi sikereit ismétli. Nade egy noname csapatból sikercsapatot faragni a régi bandája nélkül... hát, ebben már lenne kihívás! Persze az is tetszene az öregnek, ha továbbra is hülyére nyerhetné magát a mezőny legjobb autójával, de erre már ugye nincsen lehetősége... :D
Mike.2006-02-20 14:37:59 // 5562
Pedig de! Március 12. Bahrein. :-)
Whiteskull2006-02-20 14:33:37 // 5561
Már csak 3 hét? El se hiszem. :)))
Mike.2006-02-20 14:30:20 // 5560
Felpörgött a topic, :-o 3 hét múlva kezdődik a VB! :-)
count M2006-02-20 14:18:27 // 5559
-k: ...megjelenne...
count M2006-02-20 14:17:53 // 5558
Nehogy! Még a végén megjelennek itt. :D
BF1562006-02-20 14:16:55 // 5557
:))) Hogy megugrana a fábia eladás:)))
Halesz2006-02-20 14:10:32 // 5556
:) :) HEHEHE :) (hogy a klasszikusokat idézzem :)
count M2006-02-20 14:06:30 // 5555
Nahát... eddig azt hittem, hogy a Golf III a kedvenc autód. Akkor most hogy is van ez? :P :D
Willy2006-02-20 14:05:08 // 5554
Na ez az utolsó mondat nagyon tetszett. :-)))))
Halesz2006-02-20 14:04:45 // 5553
Hát ha a VW konszern helyében lennék, biztos hogy nem a VW márkanevet vinném a Forma-1-be :) Hanem a SKODÁT!!! LOL :D:D:D
Halesz2006-02-20 14:02:09 // 5552
Jézusom, VW Forma-1-es autó, jaajjj... Biztos valami alapmodell lesz, amiben a pilótáknak fizetni kell az extrákért :DDD De legalább Sumi ott dolgozna, ahová való, egy igazi német cégnél :)))))
count M2006-02-20 14:01:46 // 5551
Attól még... ez ugyanúgy érv mint a Lancia-knál. ;) Ja, az F1 más, ott tized annyit nem bírnak a kocsik mint a 24 órásnál. :PPP Meg azért a Porschétól is beszerezhetnek ezt-azt. A lényeg, hogy kiindulási alapjuk van - annyi biztos, mint amyenni a Toyotának volt. A többi már csak pénz kérdése. És ha Übercipész is ott lesz, akkor ki állíthatná meg őket? :PPP
Willy2006-02-20 13:53:08 // 5550
Amíg nem történik meg, addig csak találgatni tudunk. :-)))
Tom122006-02-20 13:50:14 // 5549
...és azok a "4karikások", nem a VW-sek voltak... Jó, jó, tudom, egy csónakban eveznek /már/...:-)
SKrisz2006-02-20 13:49:26 // 5548
Szerintem meg pont ő az az ember, akit már a pénz nem fog motiválni? Fát az erdőbe? Minek?:))))
Tom122006-02-20 13:46:03 // 5547
...vagy még mindig nem elég ütőképes a "merci"...:-)))
Tommi2006-02-20 13:45:10 // 5546
Raliban 20 éve mentek :PPP Az mondjuk tény, hogy az utóbbi években Le Mans-ban nem találtak ellenfélre, de azért az F1 kicsit más kategória :)
Tommi2006-02-20 13:44:10 // 5545
Igen, ugye van az a "legenda", hogy neki mind a mai napig érvényes szerződése van a Mercivel, nemtom ebből mi igaz :)
count M2006-02-20 13:38:15 // 5544
Az Audinak van: rally, Le mans, ilyesmi apróságok. :P
Tom122006-02-20 13:36:41 // 5543
Nem biztos, hogy csapatvezetőként is "profi" lenne...
Tom122006-02-20 13:34:33 // 5542
A F1-es karrierje elején szó volt arról is, hogy csak addig lesz más csapatoknál, amig a Mercedes nem lesz ütőképes...
Tom122006-02-20 13:29:32 // 5541
A fócvágen a F1-ben? Ilyen névvel úgyis "kizárnák".:-)))
Tom122006-02-20 13:26:12 // 5540
Attól függ, mennyi is lenne az a "kis" gyakorlás...:-))) Ennyi erővel ezt bármelyikünk kijelenthetné...
Mike.2006-02-20 13:24:30 // 5539
Lehet, hogy nagyon tele van már, de a pénzből sosem elég. :-)
Mike.2006-02-20 13:24:07 // 5538
Lehet, hogy nagyon tele van már, de a pénzből sosem elég. :-)
Willy2006-02-20 13:21:54 // 5537
Én pont más véleményen vagyok. Akinek sok pénze van, az még többet akar. És neki az csak jó lesz, ha az ő vezetésével lenne sikeres csapat a VW.
Tommi2006-02-20 13:18:31 // 5536
Na, látom egyre gondoltunk :)
Tedi2006-02-20 13:18:23 // 5535
Szerintem sem. Kicsit bután néz ki, hogy a Ferraritól pont egy népautóhoz menne, aminek sportsikere gyakorlatilag nincs is. A pénz neki nem számít, így is eléggé megszette már magát.
Tommi2006-02-20 13:17:31 // 5534
Az egy dolog, hogy Sumi a Ferrarival érte el a sikereit és idén kezdi a TIZEDIK évét velük, de ne felejtsük el, hogy ő azért német :) És ha a VW-nek annyira fontos lesz az F1-projekt, akkor fognak rá áldozni annyi pénzt, hogy bekorpásodjon a haja.
Willy2006-02-20 13:14:28 // 5533
Ha megfelelő összeget letesznek neki akkor akár lehet is.
Mike.2006-02-20 13:14:10 // 5532
Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz ebből? Shumi viszi magával a fél Ferrari csapatot? Szerintem akkor egy kis ideig leáldozóban lesz a Ferka.
Mike.2006-02-20 13:11:31 // 5531
Nekem eddig is hasonló volt a véleményem róla, mint neked. Ezek a kijelentései csak megerősítették ezt bennem.
SKrisz2006-02-20 12:54:00 // 5530
Suhamér a vócvágennél??? Ez még viccnek is rossz... Soha nem fogja elhagyni a Ferrari érát ez az ember... :)
Willy2006-02-20 12:46:51 // 5529
Én is olvastam az A5-ön. Hát igen, az arcból vissza kéne egy csöppet vennie. Szívesen megnézném hogyan megy Rossi gépével.
Tedi2006-02-20 12:40:35 // 5528
Na srácok, nekem most szökött fel az agyvizem.... Alonso ismét bebizonyította, hogy egy akkora nagyképű állat, mint senki más a földön. A következőkben a Motorland.hu cikkét olvashatjátok erről a világbajnoknak aligha nevezhető köcsögről. "A Formula 1 bajnoka, Fernando Alonso a napokban azt nyilatkozta, hogy ő simán ugyanazt meg tudná csinálni egy MotoGP motorral, mint Rossi egy F1-es autóval, némi gyakorlás után. Nos bennem csak egy kérdés merült fel: az újságírók hogy nem röhögték ki a helyszínen?! A cseppet sem nagyképű bajnok valószínűleg megirigyelte azt az óriási figyelmet, amit Vale kapott a Ferrarrival végzett tesztek során, így a következőt nyilatkozta szó szerint Rossi F1-beli esélyeiről: „Talán ötödikként végezhet, esetleg a dobogóra is feljutna néhányszor, de én ezt ugyanúgy meg tudnám csinálni motoron ha kapnék egy kis időt a gyakorlásra.” Néhány cikkíró szerint egyébként teljesen igaza van és simán a dobogón végezne a MotoGP-ben kis gyakorlás után, talán még győzne is…ha a mezőny maradékát a rajtrácson tartanák. Nem mellesleg Jeremy Burgess szerint a Forma 1-ben nyújtott teljesítmény kb 80% technika és 20% pilóta míg a MotoGP-ben ez pont fordítva van. Azt hiszem ha engem most Valentino Rossinak hívnának rögvest felajánlanám a tavalyi M1-esemet Fernandonak, hadd gyakoroljon amennyit szeretne és mondjuk 3 hónap múlva lemérnénk valamelyik neki tetsző pályán mégis mennyivel maradna el…mondjuk Francois Batta (WCM) tavalyi idejétől."
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak