Fórum >> Egyebek >> Forma-1

SERPENTE2006-01-27 10:26:23 // 5411
Egy fontos dolog a F1.ben és az életben én azokat a csapatokat nem tisztelem akik feladnak egy versenyt!!!!! 3 csapat volt aki ment tovább a nagy Americában!!!!!Ebből 1 a FERRARI!Pont!! A többi csapat miért adta fel????????Ne röhögtessük már magunkat, miért nem vették észre már korábban a fennálló műszaki hibát a többiek???Egyszerű a kérdés:Mert nem gondolkodtak minden apró részleten?! Szerintetek az nem tréééééééé ha valaki a feladat megoldása közben abbahagyja az egészet?????Ez elég válasz arra, hogy ki a kitartó a céljai mellett ha törik ha szakad!
Punisher2006-01-27 10:02:27 // 5410
Szerintem teljesen normális, hogy egy csapaton belül van prioritási sorrend a pilóták között. Teljes álomvilág és logikátlan gondolkodásmód az, ha elvárjuk egy csapattól, hogy ne a jobb versenyzőnek adják a jobb autót, és jobb feltételeket. Hülyék is lennének, hiszen nyerni akarnak, és nem a gyengébbik pilótájukat felzárkóztatni. Ez nem jótékonysági intézmény. Sok pénzük van benne, és a legjobb eredményeket kell hozni. Ha pedig nincs pénz két egyforma autóra, vagy az egyik jobban sikerült, akkor azt igenis a jobbnak kell adni! A második pilótának meg biztosan nem fognak szándékosan rosszabb autót készíteni. Ezt így kell csinálni!
Inner Circle2006-01-27 09:54:00 // 5409
"Elég csak megnézni, hogy a tartalék autók kikkre vannak beállítva a verseny előtt!" Senkire, mert nincsenek tartalékautók :D Legalábbis abban a szabálytervezetben amit tavaly hoztak nyilvánosságra, kizárták a T-Car-t. Hogy végülis ezt elfogadták-e, azt nem tudom. Viszont annak idején volt egy csapat (talán a McLaren?) aki a gyengébb pilótára hangolta az autót, mert a jobbik tudott vezetni a társa beállításaival, a secondary viszont a jobbik pilóta autójával szinte el se tudott indulni. Ami a "10-ből 7-nél van csapatsorrend"-et illeti, annak még az ellenkezője sem igaz :D Renault - van McLaren - elvileg nincs, idén valszeg gyakorlatilag se, mert Dennis egyik pilótájával kapcsolatban sem élt az opciós jogával 2007-re, de Alonsót már leszerződtette... Ferrari - na vajon? Williams - nincs Honda - nincs Toyota - nincs BMW - nincs Red Bull - nincs Midland - nincs Toro Rosso - nincs Suzuki Auguri - nincs
Inner Circle2006-01-27 09:46:51 // 5408
"Egyetértek veled a Bari féle elengedés gáz volt, de sorolhatnék hasonlókat másik csapattól is. Na jóó, ilyen durva segítés még nem volt. :-)" Hát azért DC lépett már a fékre három kanyarral a vége előtt, épp a már említett '97-es jerezi versenyen. Más kérdés hogy a világon semmi tétje sem volt, csak azért csinálták, hogy végre Hakkinen is nyerhessen. Aztán következő évben annyira rákapott az ízére, hogy DC alighanem piszkosul bánta már hogy megkóstoltatta vele a győzelmet :D
Inner Circle2006-01-27 09:43:55 // 5407
"A pontok számába nem vagyok ilyen biztos, utána kellene néznem, de én úgy emléktem ez baleset döntötte el a versenyt!" A "baleset" döntötte el (ha nem lett volna tétje, akkor miért álltak volna rajthoz azon a versenyen?), ez igaz, de te azt mondtad hogy az döntötte el, hogy MS-nek elvették a pontjait. Pedig őt csak a második helyről zárták ki.
Inner Circle2006-01-27 09:42:30 // 5406
Te a 2006-os szőlőnek örüljél, mert a korábbi szőlőket csak kiröhögik a pályán :D
Zsolt1552006-01-27 08:58:50 // 5405
Ne hargudj, de nekem vannak fenntartásaim. Mivel az autósport a folyamatos fejlesztésekről szól, és különösen igaz a Forma 1-re, ezért nem hiszem. Mint ahogy két egyforma autó sincs. Szerintem a Hondánál is különböző irányú fejlesztések vannak, amiket külön-külön építenek be az autókba. Az egyikbe ezt, a másikba azt. Így már egy adott verseny előtt eldöl, ki az első számú vezető. (bocs a helyesírási hibáért!)
Zsolt1552006-01-27 08:57:00 // 5404
Ne hargudj, de nekem vannak fenntartásaim. Mivel az autósport a fojamatos fejlesztésekről szól, és különösen igaz a Forma 1-re, ezért nem hiszem. Mint ahogy két egyforma autó sincs. Szerintem a Hondánál is különböző irányú fejlesztések vannak, amiket külön-külön építenek be az autókba. Az egyikbe ezt, a másikba azt. Így már egy adott verseny előtt eldöl, ki az első számú vezető.
Mike.2006-01-27 08:03:46 // 5403
De! Én elhiszem, hogy pár futam erejéig teljesen azonos feltételekkel indulnak, és a továbiakban majd az eredménytől függ a besorolás. Ezt a BAR Hondára értettem, de van még csapat akire vonatkozhat.
Zsolt1552006-01-27 07:58:16 // 5402
Remélem ezt Te sem hiszed el??? Ha van egy olyan fejlesztés ami tuti jó, és nagyott dob az autón azt kinek az autójába teszik be előbb??? Vagy azt amelyiknek kétséges hatása??? Kivel kisérleteznek a futamokon, hogy versenykörülmények között probáljanak ki valamit? Az biztos most bizonyíthatja mit tud!
Zsolt1552006-01-27 07:50:20 // 5401
Azt el is felejtettem írni, hogy a nyilatkozatokat érdemes elolvasni. Ha valami nem megy általánosság szidni ezt vagy azt. Ha valaki figyelte akkor amikor a V12 után a V10 motorjait elkezdte probálgatni a Ferrari, vagy a tavalyi gumi problémánál nem szidták a Bridigstone-t, hogy ilyen meg olyan sz@r, hanem mindig azt, hogy valóban nem jó a gumi, de mindent megteszünk, illetve keményen dolgozunk a hibák kijavításán. Amerikában mindenki kiszállt az autóból, mert rosszak a gumik, és köpködtek a Ferrarira, hogy nem szolidálnak velük ebben a "nekik" fontos kérdésben! A FIA-nak volt javaslata, de azt nem fogadták el, mert az számukra hátrányos lett volna. Amikor viszont a Ferrarinak rossz volt a gumija, sorozatos defekt, elveszítette a tapadását, sorozatos kiesések, stb, érdekes módon ez a felajánlás akkor miért nem jutott egyik Michleines csapatnak sem az eszébe???
Mike.2006-01-27 07:44:10 // 5400
Egyetértek veled a Bari féle elengedés gáz volt, de sorolhatnék hasonlókat másik csapattól is. Na jóó, ilyen durva segítés még nem volt. :-) Majd most bizonyíthat a Hondánál, elvileg nincs megkülönböztetés.
Zsolt1552006-01-27 07:31:37 // 5399
Ez így van, de sajnos csak a Ferrarira "köpködnek", hogy ilyen meg olyan! Elég csak megnézni, hogy a tartalék autók kikkre vannak beállítva a verseny előtt! A Renaultnál sem tételezte fel senki, hogy nem Alonso-é lenne, egy rajt baleset után! Vagy a Mercinél nem Raikkonené! Csak kicsit már "divat" szidni a Ferrarit. Szerintem, ha nyíltan nem is vállalja fel minden csapat - a Ferrarin kívül -, de mindenhol van első, illetve második számú versenyző. Én konkrétan a Barricello ügyre gondoltam. A magasan kvlifikált, bár a szerződése szerint második számú versenyző, mégis szerintem dafke, egy hatalmas fékezéssel a célegyenesben engedte előre Schumachert. Kétség nem fér hozzá, azon a futamon az Ő teljesítménye sokkal jobb volt! Az ilyen dolgokat kellett volna letisztázni előbb. Így a csapat megítélésén nagyon sokat rontott! Bár emberileg megértem, de a szerződése szerint az Ő feladata a csapat segítése. Ráadásul még így is többett keres mint egy-két nagy csapat elsőszámú versenyzője. Nagyon sokszor csak azért hosszabbították meg a szerződését, mert Schumacher támogatta!
Mike.2006-01-27 07:10:53 // 5398
Reményeim szerint egy igen izgalmaz évad, ahol végre sikeres lesz egy-két kis csapat is. ( Kis csapat?... Torro Rosso, BMW, Honda) Ja, és a végén MS 8 szoros VB lesz a Ferrarival! :-))
Mike.2006-01-27 07:04:10 // 5397
Pletyka, pletyka, ....... savanyú a szőlő ? :-)))
Mike.2006-01-27 07:02:45 // 5396
"Az is valóban igaz, hogy sokszor nyiltan egy versenyzőre koncentrálnak. Egy ilyen nagy múltú csapatnak, mint a Ferrarinak nem lenne szabad így tennie" A 10 csaptból 7-nél van 1-es számú versenyző. :-)
Zsolt1552006-01-26 20:15:14 // 5395
Bocs, jogos a két pont! Valóban 1997-ben volt. A balesetről, amikor Shumacher bedugta a kocsi orrát, akkor Lauda is azt nyilatkozta, hogy Ő is így tett volna. A pontok számába nem vagyok ilyen biztos, utána kellene néznem, de én úgy emléktem ez baleset döntötte el a versenyt! Az is valóban igaz, hogy sokszor nyiltan egy versenyzőre koncentrálnak. Egy ilyen nagy múltú csapatnak, mint a Ferrarinak nem lenne szabad így tennie. Saját magukat égetik be, illetve le! Ráadásul nem is volt rá szükségük!
Viktor852006-01-26 20:07:43 // 5394
Én se drukkolok a Ferrarinak amíg ez a bagázs lesz ott ... Motorsportban szerintem nincs feltételesmód: Ha tavaly a Ferrai 10x több pénzt kap, ha a Minardi McLaren motrot kap ... Ezek is olyanok, h. ha Raikönennek nem szakadt volna le a kereke az utlsó körben stb. Szerintem.
Willy2006-01-26 20:04:56 // 5393
Az 1999-es balesetről nekem is az a véleményem mint IC-nek. Ráadásul 1996-ban ő lökte ki Hillt és övé lett a trófea.
Willy2006-01-26 20:02:56 // 5392
Én meg már csak azért se a Ferrarinak drukkolok. Eddig se tettem, most se fogom. Schumachernek elismerem a tehetségét, de nem szeretem. Ugyanígy vagyok a Ferrarival is. Én még mindig ott vagyok leragadva, hogy undorító volt amit műveltek az évek során.
Inner Circle2006-01-26 20:01:54 // 5391
"Most egyéniben nyolcszoros bajnok lenne Schumacher, 1999-ben egy baleset miatt el nem veszik a pontjait. Így lett akkor világbajnok Villnouve" 1997-ben, és "baleset" (khm... Mihály is elismerte, hogy ő volt a hunyó, tán bocsánatot is kért?) nélkül sem lehetett volna VB, miután Villeneuve előtte állt a pontversenyben. Villeneuve még azt is megengedhette magának, hogy előreengedje Coulthardot és Hakkinent, akkora előnye volt hogy a harmadik hely is elég volt neki a VB-hez.
Inner Circle2006-01-26 19:59:17 // 5390
Egyelőre ez mondja meg a frankót. Tegyük hozzá, hogy az ÖSSZES 2006-os autó lerohadt már teszt közben - kivéve a Renault-t, ami mellékesen a legjobb időknek is örülhet... úgy tűnik, nem a McLarentől kell félnie az öreg Sith-nek.
Zsolt1552006-01-26 19:58:20 // 5389
Szerintem azért azt is meg kellene említeni, Schumacher amikor a csapathoz került V12 hengeres motorok voltak a Ferrariban. Majd Ross Braun, és Jean Todttal kezdték kifejleszteni a V0-es motort. Emlékezzetek vissza, mennyit szenvedtek vele. Már a kivonulást fontolgatták amikor kezdett bejönni a szívos munka eredménye! Most egyéniben nyolcszoros bajnok lenne Schumacher, 1999-ben egy baleset miatt el nem veszik a pontjait. Így lett akkor világbajnok Villnouve. Viszont a Ferrari mindig is gyártott V8-as, és V12-es motorokat. (V10-et csak, és kizárolag a Forma 1-be). Szerintem már csak presztizsből, és a sok éves V8-as tapasztalat miatt a Ferrari oda fogja tenni magát. Remélem nem mennek bele olyan hülyeségbe, mint a tavalyi gumi kérdésbe!!! Saját fejüket dugták a hurokba! :-((
SERPENTE2006-01-26 18:09:10 // 5388
Bizony-bizony talán a F1 történelem legjobb párosa:) Elég nézni a belső kamerákat, hogy az ember lássa ki hogyan vezet......sokan rángatják a kormánykereket.....MSC. viszont nyugodtan és higgadtan adja elő a dolgokat:) No de Kimi is nagyon jól vezet....őt is csípem..... Titokban örülök, hogy nem a Ferrari nyert az idén.....mert így a többi csapat elött is megcsillant a nyeés lehetősége:)))))) Remélem vérszemet kaptak és az idén ádáz küzdelem lesz!!!!!! S lesz kerékcsere:)Hajrá Bridgestone!:)Ferdeszemű testvérek kapjátok már össze magatokat!!!!!S tessék optimális gumikeveréket összehozni a F-nak, hogy hadd mutassa meg a világ elött.....Mi is az az AUTÓVERSENYZÉS!:)
Punisher2006-01-26 17:56:04 // 5387
Én meg azóta lettem aktív F1 néző, mióta Ferrari - Schumacher összeállítás köröz a pályákon. Így nem is kérdés, hogy kinek drukkolok.
Buksi2006-01-26 17:37:18 // 5386
Ezzel én is így vagyok! Mindig is a Ferrarinak szurkoltam és ez idén sem lesz másként! :-)))))
SERPENTE2006-01-26 17:15:34 // 5385
Szerintem olasz autó fog győzni német pilotával:)Neki szurkolok.....de nem vetem meg a többit sem:)Így hát hajrá minden csapatnak és minden pilotának:)No meg a rajongó tábornak:)
Halesz2006-01-26 17:11:56 // 5384
Én nagyon kíváncsi leszek a Red Bull és a Toro Rosso szereplésére, bevallom, hogy a Ferkán kívül nekik fogok drukkolni :)
Buksi2006-01-26 17:11:54 // 5383
Izgalommal teli Forma-1! Én már nagyon várom! :-))))
kod2006-01-26 16:49:15 // 5382
Mai hir: "Egyre rosszabb hírek érkeznek a McLaren háza tájáról. Adrian Newey távozása hatalmas érvágás volt a csapatnak, hiszen az általa tervezett autók sorra versenyképesnek bizonyultak az évek során. Ami a versenyzői frontot illeti, ott is igen nagy az összevisszaság. Kimi Raikkönenről már egy ideje azt lehet hallani, hogy távozik a csapattól és a minap Juan Pablo Montoya is hangot adott átigazolási szándékának. Mintha mindez nem lenne elég egy csapat számára, a legújabb hír szerint az aero részleg vezetője Peter Prodromou is távozni kíván. Ráadásul Adrian után ő is a Red Bull csapatot nézte ki célpontjául. Hogy mindez miért is érintheti duplán rosszul a korábbi ezüstnyíl gárdáját? Épp a mai napon jelentette be a Red Bull, hogy teljesen új autót építenek. Úgy tűnik a Ferraritól a McLarenhez szegődött Nick Tombazis is otthagyja Ron Dennis csapatát és visszatér korábbi munkaadójához – olvasható a formula.hu-n. " mi lesz itt... mi lesz itt... :-)))
Inner Circle2006-01-26 15:27:52 // 5381
Az is biztató előjel, hogy Massa a 2004-es vassal egy másodpercet ad éppen az öreg Sith-nek? Ennyire jó Massa, vagy ennyire jó az F2004? :D
Willy2006-01-26 14:57:42 // 5380
Gabriel-Gabriel: Legalább 1 oldalt olvass vissza. :-))))))))
Gabriel2006-01-26 14:47:52 // 5379
OFF A McLaren istálló Magyarországon állított össze egy új teamet, mivel észrevették, hogy a roma fiatalok hihetetlen rövid idő alatt képesek leszerelni az autók kerekeit. Mivelhogy a versenyeket manapság már nem a versenypályákon nyerik, hanem a boxokban, egy pillanat alatt kirúgták a sokat próbált teamüket, és romákból összeállított csapattal vágtak neki a versenyeknek. Eleinte minden a legnagyobb rendben zajlott. A romák fantasztikus három másodperc alatt le- és felszerelték a versenyautó kerekeit.A probléma a következő tíz másodpercben keletkezett, amikor a romák átfestették az autót, átütötték a gyártási számát, és eladták az egész gépet a pilótával együtt a Ferrarinak. ON
Inner Circle2006-01-26 14:38:00 // 5378
"Biztató előjel a Ferrarinak, hogy a tavalyi V8-as autóval sorra veri az összes márkát." Igen, szabálytalan aeróval, szabálytalan motorral, szabálytalan mindennel. Szerintem is biztató hogy akkor még egyetlen szabályos elemet se sikerült összeszedniük :D
Inner Circle2006-01-26 14:36:50 // 5377
Épp a tradíciók miatt narancssárga, mint ahogy a bemutatója előtt talán az összes McLaren Mercedes narancssárga volt - az elmúlt években is rendesen narancsra festették először az autót. Most nagyobb nyilvánosságot kap ez a verzió.
gaBi2006-01-26 14:07:43 // 5376
Hát sajnos a némettechnikának még javulnia kell.Lásd a tavalyi évet.Egyébként nem a Merciért rajongom, hanem Montoyáért.Ha a Ferrarihoz menne, akkor őket favorizálnám.Bár ennek nem sok esélye, de hát ki tudhassssa. :)
Willy2006-01-26 14:04:41 // 5375
:-)))))
Whiteskull2006-01-26 14:03:12 // 5374
Jó ez így. Képzeljétek, ha lealázzuk a preciznémettechnikát, lesz akinek kárörvendően elmesélhetjük. Ha meg ne adj isten valahogy véletlenül fordítva sül el a dolog, a legközelebbi talin egyszerűen megverjük. :)))))))
Willy2006-01-26 14:01:05 // 5373
fórim=fórum
Willy2006-01-26 14:00:20 // 5372
A fórim pont arra való, hogy mindenki leírja a személyes véleményét. Nyugi, kiutálni nem fognak csak elkezdik isteníteni a ferkát. :-)))))
gaBi2006-01-26 13:52:16 // 5371
Hát akkor így jártam.:)Ez személyes vélemény volt.(két napja vagyok tag, lehet,hogynem így kellett volna kezdenem???):)
gaBi2006-01-26 13:50:06 // 5370
A legelső Mclarenek narancssárgák voltak.Gondolom ezért lett most is ilyen színű.Miattam lehet hupikék is, ha attól gyorsabb!:)
GT Ɨ|ѯ2006-01-26 13:45:39 // 5369
Le lesz gyalázva a "precíznémettechnika"Nyugi!!!:-)))))))))
Willy2006-01-26 13:38:12 // 5368
Ez egy bátor kijelentés volt részedről. Most az összes ferrari fan neked fog esni (kb 400 az amórén), de majd én megvédelek. :-)))))
gaBi2006-01-26 13:35:25 // 5367


Tessék, az új Ferrari!De a Merci szerintem - mint tavaly -megint esélyesebb.(vagyis bízom benne)
Kilo166 (Droid#1)2006-01-26 13:25:12 // 5366
Bazzeee.... elmegyek egy autógyárhoz hostesvállogatónak.
Mike.2006-01-26 13:10:39 // 5365
Vazzzeeee.. ekkora lökhárítókat!! :-O :-))
Willy2006-01-26 13:05:35 // 5364
Az autó jól néz ki. :-))))
GT Ɨ|ѯ2006-01-26 13:01:32 // 5363
Martini???Tessék!:-))))))))
Mike.2006-01-26 12:00:12 // 5362
Biztató előjel a Ferrarinak, hogy a tavalyi V8-as autóval sorra veri az összes márkát. Még a V10-eseket is. És az idei autóval csak ma kezdik el az igazi teszteket. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak