Zool2008-09-29 16:06:20 // 1605
	Akkor nézz körül a szomszéd országokban. Én sem ott vettem az új autóimat ahol élek, igaz itt 30-50km-re minden irányban külföldre kerülök... A németek ezrei vesznek autót dán reexportból pl... Csak kicsit alkalmazkodni kell. Megér pár millát egy komolyabb autónál, de én pl 500 ajróért mentem arrébb...
	
Seriff2008-09-29 16:02:20 // 1604
	"sergetni a turbót" ez jóóóó:))))

	

Benőke2008-09-29 15:57:11 // 1603
	Hát mindegy én csak saccoltam. Akkor ezek szerint lehet 10 alatt közlekedni benyással is. Mondjuk egy kis 1 - 1.2 körülivel minden képpen. :o) Olyat azért meg nem vennék... :D Szerintem a MiTo val is el lehet akkor 10 alatt menni. Nem kell folyamatosan gyorsulni meg sergetni a turbót. :o) Csak finoman és akkor nem lesz gond.
	
Seriff2008-09-29 15:51:14 // 1602
	Nem olyan vészes szerintem, simán el lehet járni 10 alatt, apám meg sem mondom mennyit fogyasztott relax üzemmódban a 45össel...
	
Benőke2008-09-29 15:50:12 // 1601
	Hát soha nem mértem mert nem használom városban. Csak saccoltam de ha átmegyek pesten megugrik az átlagfogyasztásom drasztikusan.
	
Seriff2008-09-29 15:42:54 // 1600
	Nekem 8.9 volt az utsó városi fogyim a 45össel:P
	
Benőke2008-09-29 15:38:35 // 1599
	Hát nem sok benzines van ami városban 10 alá megy fogyiban. Pölö az enyém se tud alá menni pedig közelében nincs a MiTo erejének :)
Nem azért kér sokat városban mert sok ló van a motorban hanem azért mert nem tudsz folyamatosan haladni 6 fokozatban hanem kapcsolgatni ide oda de legjobb esetben is 4-5. Az meg eszi a drága nedűt :) Mit szóljon az akinek V6 van? :D
Azért 10 alá nem sokkal mennek be a dizelek sem.
	
Nem azért kér sokat városban mert sok ló van a motorban hanem azért mert nem tudsz folyamatosan haladni 6 fokozatban hanem kapcsolgatni ide oda de legjobb esetben is 4-5. Az meg eszi a drága nedűt :) Mit szóljon az akinek V6 van? :D
Azért 10 alá nem sokkal mennek be a dizelek sem.
Seriff2008-09-29 15:33:10 // 1598
	Egyél belga csokit. Finom. 
:))
	
:))
147Smz2008-09-29 15:32:27 // 1597
	Sokat érek a belga akciókkal :-)
	
Zool2008-09-29 15:30:19 // 1596
	A belgáknál a tél mindig hoz kellemes meglepetéseket, néha van olyan jó, mint a kifutó modell...
	
koz2008-09-29 15:18:43 // 1595
	Mozambikiul nem tudok, de biztos igazad van. :)
	
koz2008-09-29 15:17:43 // 1594
	Lebutítani a szívót is könnyű. HP100 celeron. Új vezérlőprogram, aztán szevasz. Gondolomééén...
	
koz2008-09-29 15:15:17 // 1592
	Francia, osztrák, belga, görög, lengyel 78 LE.  Dánoknál csak turbósat találtam.
Na nem mintha számítana, csak feltűnt az a 95 LE...
Nekem sanszosabb (már ha egyáltalán) a jobbkormányos, de még akkor sem kéne csigátlan...:)
	
Na nem mintha számítana, csak feltűnt az a 95 LE...
Nekem sanszosabb (már ha egyáltalán) a jobbkormányos, de még akkor sem kéne csigátlan...:)
147Smz2008-09-29 15:13:33 // 1591
	Én is szívesen vennék egy dízelt, mondjuk egy JTDm 147-est, ha majd kifutó modellek lesznek.
	
Seriff2008-09-29 15:11:22 // 1590
	
Zool2008-09-29 14:56:38 // 1589
	Az 1.9 JTD-ket 4 féle szinttel árulják 115-120 és 136-150. Kedvezőbb adóbesorolás, igaz a turbóknál könnyebb...
	
Seriff2008-09-29 14:41:53 // 1588
	Szólj ha kész vagy az összessel:))
	
koz2008-09-29 14:36:44 // 1587
	Még régebben linkelte valaki a német árlistát, ott 95 lovat írtak a szívó 1,4-re, akkor nem is foglalkoztam vele különösebben, de most néztem az UK oldalt is, és ott is 95 bhp-t írnak rá. Nincs kedvem végignézni Európát, de lehet, hogy kétféle telj. szinttel adják.
Na jó, megnézek még 1-2-t...
	
Na jó, megnézek még 1-2-t...
BeeGee2008-09-29 14:36:39 // 1586
	Arra használta az autót, amire való. 
Vicces az lett volna, ha 80al gurul, spórolásból :)
	
Vicces az lett volna, ha 80al gurul, spórolásból :)
Zool2008-09-29 14:30:40 // 1585
	Speciel nekem az ezévi 45e km 80%-a úgy ment el, hogy regel beültem és este 1300km múlva kiszáltam (plusz 2 tanklolás és matricavétel). Minden felesleges kiállás időbukta. Ha pedig a babával vagyunk akkor nem is szabad megállni, mert felébred a gyerek.  Ezért nekem nincs alternatíva a dízelre. Amúgy meg röhögtem rajta, amikor egy vadiúj C klasse AMG 3szor előzütt ki passautól Bp-ig, csak ugyebár kétszer tűnt el közben benzinkutak lejáratánál...
	
Seriff2008-09-29 14:29:10 // 1584
	Jujj, ezt remélem nagyon kevesen olvassák majd...áááááááááááááááááááááááááááá
	
Kazes☻2008-09-29 14:27:46 // 1583
	2/2 - szerintem is, egyetértek. :)))
	
Zool2008-09-29 14:27:00 // 1582
	A 8c-T nem tervezeik belépő dízelváltozatban ? :)
	
koz2008-09-29 14:24:27 // 1581
	Szépek. Érdekes, hogy mennyire másnak látom a Mitot, most, hogy már láttam élőben. Eddig erőltetettnek tűnt az ottoci mellett, de már tetszenek így a bátyussal. :)
Meg az jutott még eszembe, hogy mintha változna a benyomás közeledve az autóhoz. Távolabbról szép, de közeledve durvul, terpeszt, el akar rugaszkodni, mint egy rövidtávfutó a rajtvonalnál. Szerintem.
	
Meg az jutott még eszembe, hogy mintha változna a benyomás közeledve az autóhoz. Távolabbról szép, de közeledve durvul, terpeszt, el akar rugaszkodni, mint egy rövidtávfutó a rajtvonalnál. Szerintem.
147Smz2008-09-29 14:14:46 // 1579
	Teddy a mai világban bizony nézni kell a fogyasztást. Hiába szabadkoztok, hogy turbó ide meg turbó oda, a fogyi baromi sokat számít mindenkinek. Én úgy képzelek el egy jó autót, hogy ha kímélem akkor keveset eszik, ha pedig taposom, akkor sokat. Hondák ezt elég jól tudják :-) Szóval nem mentség, hogy 155 ló sokat kér, amikor olyan tempóban megyek, amihez 80 is elég lenne. Persze egyetértek veletek abban, hogy egy 155 lóerős kocsitól korrekt a 10 liter Budapesten. Engem sem tántorítana el a vásárlástól ekkora érték.
	
Seriff2008-09-29 14:07:45 // 1578
	Ugye?:PP De mivel az előbb már kiterítetted a kártyáidat, a rövidebbet kapod, dízellel:)
	
Zool2008-09-29 14:03:14 // 1577
	Ha jól meggondolom az a fogyi nem is olyan fontos, mégis a hossazbbik modellt kérném  :)
	
Seriff2008-09-29 14:03:02 // 1576
	nemishasonlítanakcsakaszínükhasonló:P

	

Seriff2008-09-29 14:02:37 // 1575
	Ha lenne egy Imprezám, nem cserélném le egy dízölre az fix:) max mellé vagy vmi:)
	
Zool2008-09-29 14:01:28 // 1574
	Mondjuk ilyen elmebetegség helyett én inkább lemondanék egy kis dinamikáról és 159 Q4 JTD esetleg csippelve, ha beleférne a ktsvetésbe ...
	
Seriff2008-09-29 13:59:40 // 1573
	
	
Zool2008-09-29 13:26:20 // 1571
	Erről mindig az a sztori jut eszembe, amikor az egyik kilégát hergelték, hogy mutassa be egy kcisit a pályán mit tud az Impreza WRX-e. Mire ő:
- nem lehet mert akkor 40 litert eszik, és nem érnek el a célállomásra (kb 70kmre) tankolás nélkül :).
(Egyébbként ráadásul ez a cilivebb autója szegénynek )
	
- nem lehet mert akkor 40 litert eszik, és nem érnek el a célállomásra (kb 70kmre) tankolás nélkül :).
(Egyébbként ráadásul ez a cilivebb autója szegénynek )
Seriff2008-09-29 12:48:34 // 1570
	Vagy ezt egy békávés srác mondta?:)
	
Seriff2008-09-29 12:45:16 // 1569
	Persze, amíg a literszám nem előzi meg a km-ek számát a l/km törtben, addig nincs para:D
	
Tedi2008-09-29 12:44:22 // 1568
	Ésszerű határokon belül :)
	
Seriff2008-09-29 12:43:50 // 1567
	Én úgy, hogy egy benzines bármit megérdemel:P
	
Tedi2008-09-29 12:42:08 // 1566
	Mé, hogy hallottad? :)
	
Seriff2008-09-29 12:38:36 // 1565
	13? Túmács? LOL:DD én nem így hallottam;))
	
Tedi2008-09-29 11:31:52 // 1564
	Ehh, megfogtál :D
13 liter már télleg túmáccs. Pontosítanék úgy, hogy ez az élmény, amit a MiTo ynújt max 10-12 literes fogyiig éri meg :)
	
13 liter már télleg túmáccs. Pontosítanék úgy, hogy ez az élmény, amit a MiTo ynújt max 10-12 literes fogyiig éri meg :)
BeeGee2008-09-29 11:25:20 // 1563
	Látod, mégis csak számít :)
10 liter még nem a világ :)
	
10 liter még nem a világ :)
Tedi2008-09-29 11:10:33 // 1562
	Ifjú padawan...LOL :DDD
Én úgy vagyok vele, hogy ha olyan élményt nyújt, ami megéri a 10 literes fogyasztást, akkor nem érdekel :) Most is ennyivel járok és soknak hangzik, de legalább élménnyel teli az a ~500 km, amit egy tankkal elmegyek.
	
Én úgy vagyok vele, hogy ha olyan élményt nyújt, ami megéri a 10 literes fogyasztást, akkor nem érdekel :) Most is ennyivel járok és soknak hangzik, de legalább élménnyel teli az a ~500 km, amit egy tankkal elmegyek.
BeeGee2008-09-29 10:59:02 // 1561
	Már ne s haragudj, ifjú padawan, de a soft turbó kategóriában számít a fogyi :) 
Somez:
Szerintem tök rendben van a fogyija, a tesztautónak volt kb 10 literes átlaga (nem a fedélzeti szerint, olasz komputerben nem bízunk :) ) ami állt városi dugózásból, és éjszakai örömautózásból. Összeszokva, bejáratva még a 8-9 t is kinézem belőle.
	
Somez:
Szerintem tök rendben van a fogyija, a tesztautónak volt kb 10 literes átlaga (nem a fedélzeti szerint, olasz komputerben nem bízunk :) ) ami állt városi dugózásból, és éjszakai örömautózásból. Összeszokva, bejáratva még a 8-9 t is kinézem belőle.
Tedi2008-09-29 09:45:26 // 1560
	Pontosítok...
Turbo benzinában ki nézi a fogyasztást?! :))
	
Turbo benzinában ki nézi a fogyasztást?! :))
Seriff2008-09-29 09:31:00 // 1559
	"De könyörgöm...turbós autóban ki néz fogyasztást?! :)"
A traktorosok? :)
	
A traktorosok? :)
Tedi2008-09-29 09:17:17 // 1558
	Amennyit vezettem városban a MiTót, abból lejött, hogy turbó nélkül is tökéletes lenne a motor a normál városi közlekedéshez. 2800nál épül fel a turbónyomás, nem is az a gond, hogy nincs elég kraft benne, hanem inkább az, hogy nagyon hamar el kéne váltani. De könyörgöm...turbós autóban ki néz fogyasztást?! :)
Az én Alfonzom legutoljára 10 litert evett városban, ami azzért nem rossz...
	
Az én Alfonzom legutoljára 10 litert evett városban, ami azzért nem rossz...
Online tag
0
		Vendég0
490
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 




