Szvsz a mini nem az adatvadászoknak való.
Egyébbként a gyári adat egy érdekes dolog. A volvó az első hónapban egy tüdővészes csiga volt. Most ürákat megyek tempomatal 170-nel gond nélkül, és nincs olyan sebesség vagy emelkedő, ahol a kis 1.6os miatt lassuéni kezdene a kocsi. Sokkal durvább, a papíron szintén elég lomha S80 2.0d-t tesztelték a belgák és 11mp helyett 9.8 jött ki nekik. Egyébbként a 147 is nagyon erősnek érződött, emelkedőn 150nél pl simán otthagytam egy addig rám kúszó 3ast. Amíg el nem kezdtem gyorsulni ő nagyon úgy ment mögöttem, mintha haladni akart volna. Aztán már nem. Godnolom valami kis benzines volt.
A lényeg az, hogy a gyári adatok afféle irányadók, de pont a turbó motoroknál nem lehet pontosan megmondani hogy mi lesz a motor tényleges teljesítménye. Sok minden függ a bejáratástól és a használattól. Én 6-8e kmig nagyon kímélem, aztán elég rendesen hajtom (20-40e km/év), és ez eddig bevált. Nem is gondolkozom tuningon.
A 155LE mito után azt mondom, hogy semmi szükség erősebbe, pláne egy 180LE tuningjára.
Zool2008-09-28 16:41:22 // 1536
Vikking 3112008-09-28 16:29:13 // 1535
Na ja igen, de a MultiAirt nagyon régóta ígérgetik! Szóval abból kell legyen valami előbb-utóbb.
Egyébként ezek szerint csak a Cooper Works 211 lovas, ami mondjuk durva, de a sima Cooper s "csak" 175. Ami meg egy esetleg 180 lovasra feltúrt akár gyári akár később csippelt Mitoval már közel sem akkora gáz. (Ugye a GP-ben 180 lovas moci is van)
Köszi a linket!
És az amúgy miért van hogy a mini magyar honlapján egy gramm adat sincs? Elég gáz :D
Egyébként ezek szerint csak a Cooper Works 211 lovas, ami mondjuk durva, de a sima Cooper s "csak" 175. Ami meg egy esetleg 180 lovasra feltúrt akár gyári akár később csippelt Mitoval már közel sem akkora gáz. (Ugye a GP-ben 180 lovas moci is van)
Köszi a linket!
És az amúgy miért van hogy a mini magyar honlapján egy gramm adat sincs? Elég gáz :D
Tom122008-09-28 15:44:13 // 1533
A "DREAM"-ról beszéltem.:-)
Tom122008-09-28 15:24:43 // 1532
Ahaaa, megnézem, az-e...;-))
Tom122008-09-28 15:16:12 // 1530
A MiTo reklámot látta valaki? Szerintem "bomba", nagyon "ott van".:-)
Zool2008-09-28 14:29:59 // 1529
Mini 211LE
http://marken.auto-motor-und-sport.de/carkonfigurator.html?vid=735810120080225&action=1
Kis extra csomaggal 30e ajró vaze!
http://marken.auto-motor-und-sport.de/carkonfigurator.html?vid=735810120080225&action=1
Kis extra csomaggal 30e ajró vaze!
Zool2008-09-28 14:25:41 // 1528
Amikor a Mito belsejére fintorogam, beugrott, hogy mekkora csalódás volt az előző Mini, amikor beültem, és végigtapogattam. A forma már akkor is szép volt, de a mini messza van minsőgében attól, amit a látvány alapján vársz.
Szerintem a Tjetek mellett nem lesz gazdaságos 3-4 kölön technológiás 1.4 szívót fejleszteni. AMi van az sokszorosan elég lesz (főleg ha még csatlakozik a 120LE Tjet meg a GTA).
A mini legdurvább része a szokásos bmw árstratégia, azaz közepes alapár feláras legalapvetőbb dolgokkal. Mondjuk a bőrkormány a 3asba! 2006ban. Az Alfa erőssége mindig is az volt, hogy egy normális felszereltségű normális motorizáltságú alfa 5-10e euróval olcsóbb, mint egy azanos szintű, valamivel jobb 3asnak. Csak ehhez a vevőknek először el kell gondolkozniuk azon, hogy elmenjenek egy Alfa szalonba, és ne a sok hülye előítéletnek dőljenek be.
A Mito előnya az, hogy tipikusan női autó, és a nők között kevesebb a "jól informált" autó nörd, aki büszkén ad el mindenkinek hülyeségeket tudásként. Egy nő beleül, és beleszeret, tojni fog a lóerőkre vagy a felfügesztés műszaki megoldásaira. A Mito elég stílusos és elég masszív ahhoz, hogy boztonságban érezze magát az ember, ami pl az új Mini I-ből kimaradt...
Hazsnos link adatokra: Auto Monat (szinte tiszta adat füetecske 5 (öt!!!) euróért, ebből látszik a rejtett reklám ára az 1.5 eurós autobildnél)
http://marken.auto-motor-und-sport.de/neuwagen-konfigurator.html
Szerintem a Tjetek mellett nem lesz gazdaságos 3-4 kölön technológiás 1.4 szívót fejleszteni. AMi van az sokszorosan elég lesz (főleg ha még csatlakozik a 120LE Tjet meg a GTA).
A mini legdurvább része a szokásos bmw árstratégia, azaz közepes alapár feláras legalapvetőbb dolgokkal. Mondjuk a bőrkormány a 3asba! 2006ban. Az Alfa erőssége mindig is az volt, hogy egy normális felszereltségű normális motorizáltságú alfa 5-10e euróval olcsóbb, mint egy azanos szintű, valamivel jobb 3asnak. Csak ehhez a vevőknek először el kell gondolkozniuk azon, hogy elmenjenek egy Alfa szalonba, és ne a sok hülye előítéletnek dőljenek be.
A Mito előnya az, hogy tipikusan női autó, és a nők között kevesebb a "jól informált" autó nörd, aki büszkén ad el mindenkinek hülyeségeket tudásként. Egy nő beleül, és beleszeret, tojni fog a lóerőkre vagy a felfügesztés műszaki megoldásaira. A Mito elég stílusos és elég masszív ahhoz, hogy boztonságban érezze magát az ember, ami pl az új Mini I-ből kimaradt...
Hazsnos link adatokra: Auto Monat (szinte tiszta adat füetecske 5 (öt!!!) euróért, ebből látszik a rejtett reklám ára az 1.5 eurós autobildnél)
http://marken.auto-motor-und-sport.de/neuwagen-konfigurator.html
Vikking 3112008-09-28 13:13:28 // 1527
Értem.
Hát az a baj, hogy pl Mo-n ha a Minivel össze is fogják hasonlítani, mindenben a minit hozzák ki győztesnek. Bár én még nem vezettem minit, főleg nem az újat, a régiben ültem autókiállításon. Ezzel el lesz vágva a MiTo itthon, mert kihozzák, hogy ez is ugyanúgy egy szar olasz autó.
Másrészt a szalonos srác szerint (akitől elhoztam a Mitot) jobb mint a Mini mindenben.
Arról ugye nem beszélve, hogy a Mininek is nevetséges kilencvenvalahány lovas az 1.6-os alapváltozata, amit mint tudjuk simán ki fognak tudni hozni a MiTo 1.4-eséből, hisz a Pandában is 100 ló körül van, és a GP-ben se sokkal gyengébb. Ha meg esetleg a MultiAir-ből is lesz valami (évek óta csak híresztelik), akkor akár lehet 110 körül is az 1.4-es. Az meg már határozottan nem rossz. Lesz a 120 ló környéki T-jet (akár abba is beletehetnek egy olyan vezérlőelektronikát ami 125-130-ra feltolja), lesz a 155 lovas TB, meg a 230 lovas GTA.
Több variáns felesleges.
Valahogy így nézne ki:
80 ló (Junior)
100-110 ló (Multiair)
120-130 ló (T-jet)
155 ló (TB)
230 ló (GTA)
Tádéből meg ott az 1.6 JTD 120 pacival, belekerül az 1.3 M-jet 90 ló körül, meg talán egy 1.9-es JTD is beleférhetne sztem 150-160 ló környékén.
Tehát gyakorlatilag tökéletes motorizáltságú lenne a MiTo, mindenki találna magának valót. És el lenne vágva a Mini a 90-115-163 lovával. Sztem valahogy így gondolhatták Alfáéknál.
Zool, te találtál a Miniről rendes adatokat? Mert én a mini honlapján csak annyit láttam, hogy menjek be a szalonba és érdeklődjek... Épp ezért fogalmam sincs, hogy hány lovas pl a Cooper vagy a Cooper S.
Hát az a baj, hogy pl Mo-n ha a Minivel össze is fogják hasonlítani, mindenben a minit hozzák ki győztesnek. Bár én még nem vezettem minit, főleg nem az újat, a régiben ültem autókiállításon. Ezzel el lesz vágva a MiTo itthon, mert kihozzák, hogy ez is ugyanúgy egy szar olasz autó.
Másrészt a szalonos srác szerint (akitől elhoztam a Mitot) jobb mint a Mini mindenben.
Arról ugye nem beszélve, hogy a Mininek is nevetséges kilencvenvalahány lovas az 1.6-os alapváltozata, amit mint tudjuk simán ki fognak tudni hozni a MiTo 1.4-eséből, hisz a Pandában is 100 ló körül van, és a GP-ben se sokkal gyengébb. Ha meg esetleg a MultiAir-ből is lesz valami (évek óta csak híresztelik), akkor akár lehet 110 körül is az 1.4-es. Az meg már határozottan nem rossz. Lesz a 120 ló környéki T-jet (akár abba is beletehetnek egy olyan vezérlőelektronikát ami 125-130-ra feltolja), lesz a 155 lovas TB, meg a 230 lovas GTA.
Több variáns felesleges.
Valahogy így nézne ki:
80 ló (Junior)
100-110 ló (Multiair)
120-130 ló (T-jet)
155 ló (TB)
230 ló (GTA)
Tádéből meg ott az 1.6 JTD 120 pacival, belekerül az 1.3 M-jet 90 ló körül, meg talán egy 1.9-es JTD is beleférhetne sztem 150-160 ló környékén.
Tehát gyakorlatilag tökéletes motorizáltságú lenne a MiTo, mindenki találna magának valót. És el lenne vágva a Mini a 90-115-163 lovával. Sztem valahogy így gondolhatták Alfáéknál.
Zool, te találtál a Miniről rendes adatokat? Mert én a mini honlapján csak annyit láttam, hogy menjek be a szalonba és érdeklődjek... Épp ezért fogalmam sincs, hogy hány lovas pl a Cooper vagy a Cooper S.
Zool2008-09-28 12:37:41 // 1526
A korábbi írottban is jó állnak hozzá:
http://www.turbo.fr/alfa-romeo/alfa-romeo-mito/essai-auto/
De alapjában véve a teszt is jó hangulatű volt. Fényévekre az izzadságszagú témet összehasoníltsoktól ahol iszonyatos tárgyilagosággal mutatják be azokat az ügyesen előválogatott adatokat, amiben a németek lesznek jobbak.
Itt azért is tetszett, mert semleges ország tesztje. Várom hogy feltegyék a videót a netre..
http://www.turbo.fr/alfa-romeo/alfa-romeo-mito/essai-auto/
De alapjában véve a teszt is jó hangulatű volt. Fényévekre az izzadságszagú témet összehasoníltsoktól ahol iszonyatos tárgyilagosággal mutatják be azokat az ügyesen előválogatott adatokat, amiben a németek lesznek jobbak.
Itt azért is tetszett, mert semleges ország tesztje. Várom hogy feltegyék a videót a netre..
Zool2008-09-28 12:33:04 // 1525
Ez nem német fizetett összehasonlítás. Remélem még jönnek vissza, mert nem igazán vettem le, hogy mi a vélemény. Szerintem helyesen nem a lóerőkre összpontosítottak, hanem olyan dolgokra, amint a belső és parkolás. Legyünk őszinték, a fő közönség úgyis a hölgyek lesznek.
Update: vége lett, akkor nem valami nagy összehasonlítás volt
Ellenben utána nem sokkal egy Mito reklám :)
Update: vége lett, akkor nem valami nagy összehasonlítás volt
Ellenben utána nem sokkal egy Mito reklám :)
Vikking 3112008-09-28 12:13:02 // 1524
És egyébként mi lett a végeredmény?
Amúgy melyik mocival hasonlították őket? Mmint a Mini Cooper S az most 163 ló maradt, vagy megváltozott?
Amúgy melyik mocival hasonlították őket? Mmint a Mini Cooper S az most 163 ló maradt, vagy megváltozott?
Zool2008-09-28 12:05:51 // 1523
Ezt meg kell osszanom veletek.
M6 francia adó Mito Vs Mini összehasonlító.
Mini, 30as ürge - Mito egy 20as feka csajszi.
Ürge lazán elkezd röhögni a csjszi kocsijának nevén (Mi ez a Mitóni itt?)
Válasz: csajszi két ujjal mutatja, hogy mit jelent a mini, ürge arcáról lefagy a mosoly...
Nem tudom mennyire jön le a beszámolómból, de én leestem az ágyról a röhögéstől...
Így a beszámolóban jól mutat a Mito, a Mini ellen is...
Z
M6 francia adó Mito Vs Mini összehasonlító.
Mini, 30as ürge - Mito egy 20as feka csajszi.
Ürge lazán elkezd röhögni a csjszi kocsijának nevén (Mi ez a Mitóni itt?)
Válasz: csajszi két ujjal mutatja, hogy mit jelent a mini, ürge arcáról lefagy a mosoly...
Nem tudom mennyire jön le a beszámolómból, de én leestem az ágyról a röhögéstől...
Így a beszámolóban jól mutat a Mito, a Mini ellen is...
Z
Attie2008-09-27 15:49:34 // 1521
Igen a 95 paci az csak intercoolerrel volt, ha jól tudom :)
Grando2008-09-27 14:37:19 // 1520
Nemtom volt-e már... Nagyon faxa kis oldal. ;))))
A német csatornákon persze már megy ezerrel a reklám. Nálunk... ehhh... :((
A német csatornákon persze már megy ezerrel a reklám. Nálunk... ehhh... :((
GEORGE2008-09-27 12:32:58 // 1519
De az :-))) lásd cím részénél :-)
Grando2008-09-27 12:02:44 // 1518
Ne felejtsük ki a Giuliettát sem! Az Alfettában és a Giuliettában még 82 lovas volt a jó öreg VM. ;))))
Youri2008-09-27 11:58:49 // 1517
Jól beszélsz!!!!!!!!
Alfati2008-09-27 11:48:15 // 1516
Az utóbbi néhány (30-40 vagy több) hozzászólásnak jobb helye lett volna egy újonnan indított topicban! Lehetne a neve "dühöngő" vagy "ki az okosabb" vagy "ki tud többet az Alfa motorokról" vagy bármi hasonló! És ez a hangnem sem méltó hozzátok/hozzánk! Az oldal az "Alfa-hívők" oldala, nem kell ide polgárháborús hangulat! Aki meg nem tud valamit biztosan az nézzen utána! Nekünk már volt néhány Alfánk a feleségemmel, és egyszerűen élveztük azt amit az az adott típus nyújtani tud/tudott! Mindegyiket másért lehetett szeretni (75 V6 America; 145 1.7 16V Boxer; Sprint 1,5 Boxer; GTV 2.0TS; 156 2.4JTD; 159 1.9MJet; 156 16TS) és nem zavart cseppet sem az, hogy nem pontosan tudtuk honnan ered a motorja! A feeling az amit ad az autó, és ezt nem találtam meg a ... márkákban! Tudni kell, hogy rendszeresen elmegyek kipróbálni néhány nem olasz típust is, és NAGYON jó visszaülni valamelyik saját gépbe!
Szóval ne kiabáljatok egymásra, lehet hogy van olyan ember is a világon aki utálja az Alfákat! Tegye csak nyugodtan, én addig is élvezem, hogy egy-egy áruházi parkolóban nem kell a rendszámomra is ránézni, különben összekeverném a saját autómat máséval! Nekem/Nektek nem tucat autónk van! Élvezzétek!
Ámen
Szóval ne kiabáljatok egymásra, lehet hogy van olyan ember is a világon aki utálja az Alfákat! Tegye csak nyugodtan, én addig is élvezem, hogy egy-egy áruházi parkolóban nem kell a rendszámomra is ránézni, különben összekeverném a saját autómat máséval! Nekem/Nektek nem tucat autónk van! Élvezzétek!
Ámen
Attie2008-09-27 11:20:23 // 1515
Az alfa is szokott változtatni, mikor volt 2 literes dízele?
Öööö.. Esetleg a 75 2.0 TD és ahol debütált az az Alfetta 2.0 TD? :) Ami az első nagy szériában gyártott dízel személyautó volt! 95 LE-t tud
Öööö.. Esetleg a 75 2.0 TD és ahol debütált az az Alfetta 2.0 TD? :) Ami az első nagy szériában gyártott dízel személyautó volt! 95 LE-t tud
Vikking 3112008-09-27 10:41:32 // 1514
Egyébként akármennyire is vicces, a 2005-ig gyártott Aresei V6-os alfáknak ugyanaz volt az alapja, mint azoknak amik pl a GTV6-ban (talán az Alfa6-ban is, de ez nem biztos, lehet hogy azzal keverem, hogy az Alfa6-ban volt először aresei V6, de az nem volt Transaxle, vagy hogy volt) voltak.
Ha megnézed a régi erős olasz autós Totalcart, akkor épp Fastcar mondja ott, hogy egy furatot nem kellett elhelyezni neki a motorcserénél (GTA moci). Az azért nem kis szó.ERGO: gyakorlatilag passzentos ugyanoda.
Az a GTV6 motor meg aztán már nem mai srác.
Vagy ott voltak a Nord motorok. A 75-ben levő TS ha jól tudom, szinte ugyanaz a blokk volt, mint előtte a Giulietta Nuovaban, vagy a többi kétezres Alfában. Sőt, a Nord motor maga valahol a Giulietta (régi) környékén mutatkozott be, tehát a konstrukció maga ugyanaz maradt egészen 92-ig. Illetve talán a láncos 155-164 motorok is ugyanezek voltak, legalábbis kinézetre ugyanolyannak tűnik, HF-estül, mindenestül.
Az meg testvérek között is LEGALÁBB 30-40 év ciklus egy motorkonstrukciónak.
Ha megnézed a régi erős olasz autós Totalcart, akkor épp Fastcar mondja ott, hogy egy furatot nem kellett elhelyezni neki a motorcserénél (GTA moci). Az azért nem kis szó.ERGO: gyakorlatilag passzentos ugyanoda.
Az a GTV6 motor meg aztán már nem mai srác.
Vagy ott voltak a Nord motorok. A 75-ben levő TS ha jól tudom, szinte ugyanaz a blokk volt, mint előtte a Giulietta Nuovaban, vagy a többi kétezres Alfában. Sőt, a Nord motor maga valahol a Giulietta (régi) környékén mutatkozott be, tehát a konstrukció maga ugyanaz maradt egészen 92-ig. Illetve talán a láncos 155-164 motorok is ugyanezek voltak, legalábbis kinézetre ugyanolyannak tűnik, HF-estül, mindenestül.
Az meg testvérek között is LEGALÁBB 30-40 év ciklus egy motorkonstrukciónak.
Vikking 3112008-09-27 10:29:20 // 1513
Majd azt fogok :D
Gondolkoztam rajta, hogy elhozom a Warcraft3-mat, de mondom ááá elleszek én itt :DDDDD
Gondolkoztam rajta, hogy elhozom a Warcraft3-mat, de mondom ááá elleszek én itt :DDDDD
Seriff2008-09-27 10:28:08 // 1512
Akkor passziánszozz, az is békésebb:)
Vikking 3112008-09-27 10:26:18 // 1511
Te szerintem sok volt az a negyedik humorrépa reggelire...
Youri2008-09-27 10:26:13 // 1510
Már rég nem...:-DDDD
Vikking 3112008-09-27 10:25:26 // 1509
Én dógozok, vas otthon van, az akksi meg töltőn, szóval az most elég renoválásnak :D
Másrészt igen viccesen nézne ki, ha lemennék a kockaház elé porszívóval, polírpasztával, szilikonnal, és vicceskednék, hogy na most takarítunk :P
Ahhoz el kell menni a nyaralóhoz, na majd a jövő héten :))))
Másrészt igen viccesen nézne ki, ha lemennék a kockaház elé porszívóval, polírpasztával, szilikonnal, és vicceskednék, hogy na most takarítunk :P
Ahhoz el kell menni a nyaralóhoz, na majd a jövő héten :))))
Zool2008-09-27 10:24:49 // 1508
Tehát akkor a 159 185LE 2.2ese egy 20 éves terepjárómotoron alapszik. Hoyg hogy a többiek nem csaptak le annak idején erre a zseniális konstrukcióra? A bömö sokéves fejlesztést spürolhatott volna meg, és egyből ezt tehette volna be, nem égette volna magát 150LE 2lityissel...
Vagy elrejtették pár évtizedre a konstruciót, hogy ne kelljen magyarázkodni a nagy technológiai előny miatt?
Vagy elrejtették pár évtizedre a konstruciót, hogy ne kelljen magyarázkodni a nagy technológiai előny miatt?
GT Ɨ|ѯ2008-09-27 10:22:37 // 1507
ez nem a MiTo topic?:-S
Vikking 3112008-09-27 10:22:10 // 1506
Már ne haragudj, de ha így rám támadnak, így szólok vissza. Ez egy ilyen dolog.
Az alfa is szokott változtatni, és? TÉNY, hogy a benyás 159-esek blokkja nem Alfa!
Ez a birkaként skandálás meg szerintem félrecsúszott, ugyanis én csak leírtam a tényt. Erre te rám támadtál. Asszem, hogy ez nem ugyanaz.
Én nem nézem a holden honlapját, elég sok 2.2-es blokk be lett már linkelve, én nem fogom itt bizonygatni, majd megkeresed szépen az Alfa gyárat, és megkérdezed TE, én nem vagyok bizonytalan.
Jó, akkortól indul a Commodore. És? :D Leírhatod még párszor....
Az alfa is szokott változtatni, és? TÉNY, hogy a benyás 159-esek blokkja nem Alfa!
Ez a birkaként skandálás meg szerintem félrecsúszott, ugyanis én csak leírtam a tényt. Erre te rám támadtál. Asszem, hogy ez nem ugyanaz.
Én nem nézem a holden honlapját, elég sok 2.2-es blokk be lett már linkelve, én nem fogom itt bizonygatni, majd megkeresed szépen az Alfa gyárat, és megkérdezed TE, én nem vagyok bizonytalan.
Jó, akkortól indul a Commodore. És? :D Leírhatod még párszor....
Seriff2008-09-27 10:21:44 // 1505
Balhészagot érzek korsa reggel egy szép napos hétvégén, menjetek kocsit takarítani:PP
Zool2008-09-27 10:21:01 // 1504
Ezt szerintem kivonták a vectra búcsúzásával. Engem meglepett volna ha a méretgazdaságosságra adó GM pont az akkor kiemelten kezelt 159ébe a búcsúzó (és bő 40 LEvel gynegébb ) vectra motorblokkot tette volna. (155LE). De mégha így is lenne, mi van az 1.9essel?
GEORGE2008-09-27 10:14:11 // 1503
Zool2008-09-27 10:12:09 // 1502
Miva?????? Ez meg mi xar?
Ilyet se a holden oldalán se a Wikipedián nem találok
http://en.wikipedia.org/wiki/Holden#Vehicle_lineup
http://www.holden.com.au/www-holden/action/modeloverview?modelid=4007
Ilyet se a holden oldalán se a Wikipedián nem találok
http://en.wikipedia.org/wiki/Holden#Vehicle_lineup
http://www.holden.com.au/www-holden/action/modeloverview?modelid=4007
GEORGE2008-09-27 10:08:33 // 1501
Igen egy állapot, ahogy mondod, de ez múlik is és remélhetőleg evvel együtt a stilus is finomodni fog.
Attól még nem lesz jobban igazad mert durván leszolod a másikat.....
nem védeni akarom Zool-t mert most nagyon mellé lött, de ha kulturáltan nyomod neki a választ avval azt is tudnád mutatni hogy a fiatal korod ellenére a stilusod is jó :-)
Attól még nem lesz jobban igazad mert durván leszolod a másikat.....
nem védeni akarom Zool-t mert most nagyon mellé lött, de ha kulturáltan nyomod neki a választ avval azt is tudnád mutatni hogy a fiatal korod ellenére a stilusod is jó :-)
Vikking 3112008-09-27 10:06:22 // 1500
GEORGE2008-09-27 10:05:55 // 1499
???????????????
Milyen 2,2 és 1,9-es Opelok nincsenek???
Vectráról hallottál már??
IME egy 2,2 i vectra
Milyen 2,2 és 1,9-es Opelok nincsenek???
Vectráról hallottál már??
IME egy 2,2 i vectra
Zool2008-09-27 10:05:17 // 1498
Érdekes stílusod van gyerek, na mindegy.
Az alfa is szokott változtatni, mikor volt 2 literes dízele? Most lesz, ha átveszik a Deltáan bemutaott új dízeleket (amik korábban mindig Alfákban debütáltak)
És se vagyok egy két lábon járó kompjuter, csak néha hajlamos vagyok utánanézni a dolgoknak, és nem birkaként skandálni dologkat, amik adott estben teljes hülyeségek is lehetnek.
Én is most nézem a Holden honlapját, kicsit szörfözz rajta, nekem se kedvem se időm. Ha találsz rajta akár EGY DARAB 1.9es vagy 2.2es blokkot tudasd velem.
A commodore 3.6tól indul, a többi meg opel vagy daewoo...
Az alfa is szokott változtatni, mikor volt 2 literes dízele? Most lesz, ha átveszik a Deltáan bemutaott új dízeleket (amik korábban mindig Alfákban debütáltak)
És se vagyok egy két lábon járó kompjuter, csak néha hajlamos vagyok utánanézni a dolgoknak, és nem birkaként skandálni dologkat, amik adott estben teljes hülyeségek is lehetnek.
Én is most nézem a Holden honlapját, kicsit szörfözz rajta, nekem se kedvem se időm. Ha találsz rajta akár EGY DARAB 1.9es vagy 2.2es blokkot tudasd velem.
A commodore 3.6tól indul, a többi meg opel vagy daewoo...
Vikking 3112008-09-27 10:03:05 // 1496
nincs 2.2-es? És te vallod magad hozzáértőnek? lol.
Zool2008-09-27 09:59:49 // 1495
Tehát motorblokkok az opeleket áruló Holdentől. Akkor most mégis opel blokok? De az opelnek nincs 1.9es és 2.2es benzinese... Az insignának sem!
Vikking 3112008-09-27 09:56:54 // 1494
Az apád f*sza a hülye, már megbocsáss....
Szerinted mikor volt ALFA motor 1.9-es meg 2.2-es?
És mikor van Opel motor pl 2.2-es? Mindig. 148 ló volt régen, vagy valami ilyesmi.
Az ÖSSZES (igen, az ÖSSZES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) benzines motor a 159esekben HOLDEN blokkon alapul.
Baromira sajnálom, hogy ki kellett derülnie, nem TE vagy itt az aki mindenkit bírálhat, főleg ilyen szavakkal...
Amúgy baromira nem ismerem a Holden motorokat, bocsánat, hogy alváz és motorszám szerint, de még csak típusra sem tudom, hogy melyikbe való, talán a Holden Commodoret láttam képen egyszer, de az is egy Pontiac GTO vagy mi a franc Holden matrinyával. Ennyit tudok a holdenekről, majd ha Ausztráliába költöztem, jobban fogom ismerni. Bocsánat.
De szerintem ha felteszem a kérdést, hogy mégis sorolj fel 15 Holden modellt , te se válaszolsz google nélkül. Szal szerintem inkább ez a hülyeség fellegvára, mikor valaki tájékozatlanul beszól azért, mert fiatalabb... Tudod, a kor nem érdem, hanem állapot!
Szerinted mikor volt ALFA motor 1.9-es meg 2.2-es?
És mikor van Opel motor pl 2.2-es? Mindig. 148 ló volt régen, vagy valami ilyesmi.
Az ÖSSZES (igen, az ÖSSZES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) benzines motor a 159esekben HOLDEN blokkon alapul.
Baromira sajnálom, hogy ki kellett derülnie, nem TE vagy itt az aki mindenkit bírálhat, főleg ilyen szavakkal...
Amúgy baromira nem ismerem a Holden motorokat, bocsánat, hogy alváz és motorszám szerint, de még csak típusra sem tudom, hogy melyikbe való, talán a Holden Commodoret láttam képen egyszer, de az is egy Pontiac GTO vagy mi a franc Holden matrinyával. Ennyit tudok a holdenekről, majd ha Ausztráliába költöztem, jobban fogom ismerni. Bocsánat.
De szerintem ha felteszem a kérdést, hogy mégis sorolj fel 15 Holden modellt , te se válaszolsz google nélkül. Szal szerintem inkább ez a hülyeség fellegvára, mikor valaki tájékozatlanul beszól azért, mert fiatalabb... Tudod, a kor nem érdem, hanem állapot!
Zool2008-09-27 09:55:51 // 1493
Most csak egy pár éves autókatalógus van kéznél, de holdennek nincs se 1.9 se 2.2 se 3.2-es blokkja.
3.6tal indít. a Commodore. Melesleg opeleket és deavookat árulnak (Holden Astra és H epica !).
3.6tal indít. a Commodore. Melesleg opeleket és deavookat árulnak (Holden Astra és H epica !).
GEORGE2008-09-27 09:44:07 // 1492
Maga az alsó blokk jött a Holdentől.
Ezt rakják az Alfákba de már Alfa fejlesztésű hengerfejjel üzemanyag rendszerrel...stb stb ettől lesz a Holden blokkból Alfa motor.
Az Opelék is használják ezeket a Holden blokkokat csak ök a saját hengerfejüket rakják rá stb stb attól lesz az Opel motor.
Ha tetszik ha nem a holden blokk az alapja az 1,9 JTS és 2,2 JTS mociknak.
Ezt rakják az Alfákba de már Alfa fejlesztésű hengerfejjel üzemanyag rendszerrel...stb stb ettől lesz a Holden blokkból Alfa motor.
Az Opelék is használják ezeket a Holden blokkokat csak ök a saját hengerfejüket rakják rá stb stb attól lesz az Opel motor.
Ha tetszik ha nem a holden blokk az alapja az 1,9 JTS és 2,2 JTS mociknak.
Zool2008-09-27 09:41:34 // 1491
A hülyeség fellegvára: mégis melyik konkrét holden modellből van pl az 1.9es JTS motor?
GEORGE2008-09-27 09:38:29 // 1490
Nézd koma. Te már megint avval jössz hogy nem minegy mennyibe kerül az 1,4 és a 2,2 fentartása közti külömbség....még a végén kiderül jobb magyarországon mert itt nem fanyalgunk annyira a pénzen mint "ti" :-)
Már megbocsássál de töled még soha nem olvastam olyant amiben nem kanyarodtál volna a pénzhez és nem boncolgattad volna mi olcsobb mi drágább.....
Nos lehet nálatok mindenki avval kezdi az autó vásárlást, hogy mennyi rá a biztositás ill egyébb költség. Hidd el nálunk nem így kezdik.....lehet nálatok ez nagy gond de erre felé nem annyira. No persze itt se mindegy a fentartási költség, de aki már 10 milláért elhoz egy 159-et az tuti nem fog 1,4-es motorral venni egy akkora autót.
Az 1,4-es amig nem pörög fel a turboja egy nagy nulla lenne a 159-es tömegéhez....
Szerintem még a 2,2 -es verziótól is sokkal többet inna!
Ugyan is egy 1,4-es turbos motor kivan már terhelve hogy tudja a 155 lovat szinte végig pörgetni kell, mig a 2,2 -es az 1,4-hez képest jóval kisebb fordulatakon üzemel....
Kétségtelen tény, hogy leírva a számok szerint jól kéne menjen a 159-es az 1,4-el de gyakorlatban tuti nem passzolna hozzá.
Kb ugyan az lehet amikor beleülsz a 260 lovas 159-be majd a probakör végén elkéred a forgalmit és keresed mekkora motorrral szerelték mert amit vezettél az tuti nem 2260 lovas...és pedig az, csak a marha nehéz kasznit és a 4 kerék hajtást "ki kell szolgálni" lóerökkel...
Én személy szerint nem szeretném ha 1,4 T lenne a 159-ben..nem is "méltó" egy olyan pici motor a 159-be.....én "csoringereknek" hivom azokat akik nagy méretű autókat 1,4-es motorral vesznek meg......
Már megbocsássál de töled még soha nem olvastam olyant amiben nem kanyarodtál volna a pénzhez és nem boncolgattad volna mi olcsobb mi drágább.....
Nos lehet nálatok mindenki avval kezdi az autó vásárlást, hogy mennyi rá a biztositás ill egyébb költség. Hidd el nálunk nem így kezdik.....lehet nálatok ez nagy gond de erre felé nem annyira. No persze itt se mindegy a fentartási költség, de aki már 10 milláért elhoz egy 159-et az tuti nem fog 1,4-es motorral venni egy akkora autót.
Az 1,4-es amig nem pörög fel a turboja egy nagy nulla lenne a 159-es tömegéhez....
Szerintem még a 2,2 -es verziótól is sokkal többet inna!
Ugyan is egy 1,4-es turbos motor kivan már terhelve hogy tudja a 155 lovat szinte végig pörgetni kell, mig a 2,2 -es az 1,4-hez képest jóval kisebb fordulatakon üzemel....
Kétségtelen tény, hogy leírva a számok szerint jól kéne menjen a 159-es az 1,4-el de gyakorlatban tuti nem passzolna hozzá.
Kb ugyan az lehet amikor beleülsz a 260 lovas 159-be majd a probakör végén elkéred a forgalmit és keresed mekkora motorrral szerelték mert amit vezettél az tuti nem 2260 lovas...és pedig az, csak a marha nehéz kasznit és a 4 kerék hajtást "ki kell szolgálni" lóerökkel...
Én személy szerint nem szeretném ha 1,4 T lenne a 159-ben..nem is "méltó" egy olyan pici motor a 159-be.....én "csoringereknek" hivom azokat akik nagy méretű autókat 1,4-es motorral vesznek meg......
Zool2008-09-27 09:27:59 // 1489
Pedig a bömö pont ilyenekkel keresé szénné magát...
Attie2008-09-27 09:23:04 // 1488
Persze, el lehet vele indulni. Túloztam.
De egy prémium limuzinban olyan motor legyen ami alapjáraton is elviszi az autót és ne azt kelljen hallgatni, hogy elöl a varrógép mikor áll le :)
De egy prémium limuzinban olyan motor legyen ami alapjáraton is elviszi az autót és ne azt kelljen hallgatni, hogy elöl a varrógép mikor áll le :)
Zool2008-09-27 09:18:41 // 1487
Akár tetszik akár nem, egy 1.4 155LE jobban menne, mint egy 1.9 benines, de nyomatákban inkább a 2.2-eshez lenne közelebb.
Nánunk pedig elég durva különbség lenne a fenntartásban egy 1.4es és egy 1.9es, pláne egy 2.2es között. Azért ha kicsit visszatértek a realáitások talajára fel fog tűnni, hogy nem mindegy hogy mondjuk a papa által érettségire vett 147/Mito vagy a használtan öszekapart 10 évesnek 5 vagy 15e havonta a kötelezője. Innen nézve nehéz elkézelni, hogy aki 10milkáért vesz egy autót az ugyanúgy figyelembe fogja venni a havi fenntartási költségeket, és tojik rá hogy 4hengrese 1.4 vagy 2.2, ha feleannyi a kötelező és kevsebb a casco. Pedig így van. EZ még nem a lottümilliomosok/olajszőkítők kategróriája. Legfeljebb nem iratja rá hátul, vagy minden alkalommal röhög, ha a 1.4est látó műmájer 318i-sek beégnek mögötte az emelkedőn...
Nálunk egyelőre tökmindegy, de pl az angoloknál egyre inkább Co2 alapú a teherviselés, és ha egy nagyobb angol cég lecseréli a 3asait 159-re, egyszerre többet vásárol, mint az összes amórés 3 év alatt.. Elvileg az 1.4 turbórudik ebben sokkal jobbak. (nem véletlenül égeti magát a bömö a start/stoppal) Márpedig a flottánál nem egyedileg döntik el. Megnézek a költségeket a pénzügyesek, eldöntik a kts.ek alapján, aztán lehet a menedzsernek konfigurálgatni a modellen belül...
Azért azt is érdemes megnézni, milyen vásárlási szokásaik vannak az Alfa vásárlóknak. Az amórán milyen az arány az 1.6 TS és a V6 156-osok között. Egyáltalán hány benzines 159es van fenn? Holden vagy nem holden, én még sehol sem találkoztam V6 159essel, egyetlen tesztautó sincs az egész országban (Lux).
Nánunk pedig elég durva különbség lenne a fenntartásban egy 1.4es és egy 1.9es, pláne egy 2.2es között. Azért ha kicsit visszatértek a realáitások talajára fel fog tűnni, hogy nem mindegy hogy mondjuk a papa által érettségire vett 147/Mito vagy a használtan öszekapart 10 évesnek 5 vagy 15e havonta a kötelezője. Innen nézve nehéz elkézelni, hogy aki 10milkáért vesz egy autót az ugyanúgy figyelembe fogja venni a havi fenntartási költségeket, és tojik rá hogy 4hengrese 1.4 vagy 2.2, ha feleannyi a kötelező és kevsebb a casco. Pedig így van. EZ még nem a lottümilliomosok/olajszőkítők kategróriája. Legfeljebb nem iratja rá hátul, vagy minden alkalommal röhög, ha a 1.4est látó műmájer 318i-sek beégnek mögötte az emelkedőn...
Nálunk egyelőre tökmindegy, de pl az angoloknál egyre inkább Co2 alapú a teherviselés, és ha egy nagyobb angol cég lecseréli a 3asait 159-re, egyszerre többet vásárol, mint az összes amórés 3 év alatt.. Elvileg az 1.4 turbórudik ebben sokkal jobbak. (nem véletlenül égeti magát a bömö a start/stoppal) Márpedig a flottánál nem egyedileg döntik el. Megnézek a költségeket a pénzügyesek, eldöntik a kts.ek alapján, aztán lehet a menedzsernek konfigurálgatni a modellen belül...
Azért azt is érdemes megnézni, milyen vásárlási szokásaik vannak az Alfa vásárlóknak. Az amórán milyen az arány az 1.6 TS és a V6 156-osok között. Egyáltalán hány benzines 159es van fenn? Holden vagy nem holden, én még sehol sem találkoztam V6 159essel, egyetlen tesztautó sincs az egész országban (Lux).
Online tag
0
Vendég0
273
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Félig Off-os autók (egy...
- Erőforrás alternativák
- Oldtimer, youngtimer
- Belül is érezzük jól ma...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Zenebutik