SW-sek figyelem! Közérdekű közlemény következik :-)
Ezt ne tegyétek soha:

Mert így jártok:
Blog
A Berlina-jé milyen? Az is hasonló?
 
	
 
	
	Igen! Van rajta lejárati dátum.
	
 
	Shadin2015-08-01 19:40:19 // 
69880 
	Ha már pótkerék környéki téma. Szerintetek a kompresszoros verzióban a patron "megromlik"?
	
 
	Shadin2015-08-01 19:38:34 // 
69879 
	Kerékcsavar kitekerő mőanyag kézi készülék, asszem gyári alukerékkel szerelt jószágokhoz...
	
 
 
	
	Szép ! Gratula ! 
A felnidet meg ellopom egyszer. :-) A legszebb felni szerintem 159-ben.
	
 
	
	
10 napja van meg. Nagyon Amore...😉
 
	
 
	
	Közben azért írok, mert ma kerültem elő.
Ez mind rendben van hogy a technika érdekel mert ez a szakmád, és elfogadod a más dolgokat is. Ezzel így vagyok én is. Csak túl nagy az ismeretségem autós berkekben függetlenül típusoktól, és hát aki nem tudja, a nagy prémium márkák is szopnak rendesen a beépített amortizációval. Úgy hogy ma csak szar autókat gyártanak sajnos, aminek a legfőbb oka a környezetvédelmi besorolás. :-( Ami megöli az autózást.
Amúgy meg az Alfa az Alfa. Imádom a mosóban és egyéb helyeken látni azt amikor ránéznek a spagetti taximra, és meghökkennek a formájától, a szépségétől, és azután ha rám néznek ott látom az irigységet és az utálatot a szemükben. Na ez a Cuore Sportivo.
Ezt nem érti meg a Passatos PDTDI-is akinek Gyémántos Goo ! matrica van a hátulján.:-)
	
 
	
	Köszönöm szépen ! :-)
Csak sajna Szosza nem értette akkor amikor írtam. :-)
	
 
	emGéza2015-08-01 17:30:25 // 
69874 
	Ott nekem sincs semmi .
Lehet a "kormosoknak" opcióóó  ? :-)))
	
 
	
	Szóval te voltál! Üdv itt is! :-)
	
 
 
	emGéza2015-08-01 16:01:21 // 
69871 
	Pótkerék környéke , ott keresd.
De szerintem kiszedték , ennyi.
	
 
	
	
Opp ez lemaradt....
 
	
 
	emGéza2015-08-01 15:54:35 // 
69869 
	Annak itt lenne a helye :-)
	
 
	Haddel2015-08-01 15:52:37 // 
69868 
	A kép is hiányzik😃
	
 
	Haddel2015-08-01 15:51:45 // 
69867 
	Bakker:( megrágta a kis rohadék..
	
 
	
	Sziasztok. Lenne egy olyan kerdesem, hogy a kepem lathato ures helyrol mi az ami hianyzik? (igy vettem az autot) Sajnos meg az elsosegely csomagot es az elakadas jelzo haromszoget sem talaltam meg, azoknak hol "lenne" a helye? ☺Valaszaitokat elore is koszonom. Udv.
	
 
	
	egy kép lemaradt

 
	
 
	
	Másra gyanakszom.
Felnyitottam a géptetőt és ezt találtam:

Ez korábban nem így nézett ki!
GYŰLÖLÖM A RÁGCSÁLÓKAT!!!
 
	
 
	Pzk2015-08-01 13:54:08 // 
69863 
	Meg nem akarom, hogy valaki reggelre leszedje... :)
	
 
	Pzk2015-08-01 13:52:56 // 
69862 
	Sokat áll az utcán, 18-nál nagyobbat nem tennék rá, csak szét fogom csapni, akárhogy kerülgetem a kátyúkat. ;)
	
 
	
	lehet megdöglött az O2 szenzor é nem bír puccantani...
	
 
	
	hátsó traktus és  Piritu :)

 
	
 
	
	Sziasztok!
Ma reggeli indításkor kaptam a check engine-t.
Három hibakód:
P0111 - légmennyiségmérő hőmérséklet jel NO SIGNAL
P0101 - légtömegmérő jel NO SIGNAL
P2081 - hőmérséklet érzékelő az előkatalizátor kimenetén SIGNAL HIGH; FATAL
A P0111-et és a P0101-et tudtam törölni, nem is jött vissza, de a P2081-et nem engedi törölni a FES.
VTF?
Találkozott valaki hasonlóval? Mire számítsak? (szerelőm egyenlőre nem veszi fel a telefont)
Amúgy a kocsival mentem egy kört a városban, semmi rendkívülit nem tapasztaltam.
A FES alapján az előkatalizátor hőmérséklete 999,96 fok C. Gondolom nem kap adatot az ECU ezért bedob egy ilyen értéket....vagy tényleg ennyi?
	
 
	
	A lényeg a részletekben van :-))
	
 
 
	Liquid2015-07-31 22:15:19 // 
69857 
	felismerem a járólapot meg a csápost :D
	
 
	Liquid2015-07-31 21:44:24 // 
69855 
	na, csak nem Csöriéknél jártál? :)
	
 
	
	Aki még nem látta, holnap okvetlenül nézze meg!!
Semmi értelme, hogy ott legyen. Annyira Alfás megoldás!
No, ezért szeretem ezt a márkát :-)))))))
	
 
 
	
	Nyert!

Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar lesz helyes megfejtés :-))
 
	
 
 
	Haddel2015-07-31 21:18:59 // 
69852 
	Ez a fényszóró házán van,tudom ,mert én letörtem az egyiket kiszereléskor :(
	
 
	
	Szépestét Srácok! Egy szívességet szeretnèk kérni!
Valaki, akinek van ideje nem mérne egy korrekciót a napi első hideg indítás pillanatától mondjuk 2 percig? De szó szerint az indítástól. Összehasonlításhoz kellene.
Egy szerelő azt mondta a porlasztóim miatt van az indítás utáni 10 mp-es dadogásom. Indításkor 3, majd gyorsan megy lefelé és beáll 0.7 körülire.
Èn valahogy nem hinném hogy a porlasztókkal lenne gondom, márcsak azért is mert egy másik kedves ismerősöm azt mondta, hogy indítás után azonnal nem is érdemes mérni, hanem kb 1 perc múlva. De kíváncsi lennèk más autójának korrekciójára, mégis hogy mi a helyzet másnál.
Egy az egyben erre a ploblémára hallottam olyat is, hogy az illető lehúzta az lmm csatiját és megszűnt a dolog. Erről mi a véleményetek?
	
 
	
	A VTT hagyományait folytatva feltenném kérdésként a mai felfedezésemet.
Szóval: 
HOL található a 159-en ez az Alfa embléma?
A helyes megfejtő megnézheti a saját autóján :-DD
 
	
 
 
	
	100e...mint minden opelnél is
	
 
 
	
	Ahh ertem. Es esetleg arrol nincs infod, hogy a 2 lancszettet milyen idokozonkent kell cserelni?
	
 
	
	csak szólok: 2 láncszett van benne! :) 
egy a vezérműtengelyhez, egy balanszhoz.
nálam mindkettő szett cserélve lett.
láncot magában úgysem fogsz cserélni, csak szettben, lánckerekekkel...
	
 
	
	Igen szoktam érezni azt a jellegzetes szagot, de ez valahogy más, és csak addig érezni míg jelen van az a kis fehér füst.
	
 
	
	Marmint a fehéres halvány füst az elégetlen diesel? Mitől lehet, hogy nem ég el? A pillangószelepek miatt? Ha igen az hogy okozhatja, nem kap elég levegőt?
	
 
	
	Vízgőzt szerintem ilyenkor nyáron - bár nem tudom felétek hány fok van - nem szabadna hogy láss. Téli hidegben hamarabb...
A kipuffnak eleve van egy savanyú szaga, úgytudom hogy az a DPF miatt van... talán.
	
 
 
	
	az kérlek elégetlen diesel
ha csak 20 fok körül csinálja és hidegen tökéletesen indul akkor ez normális(ez ilyen)
ha hidegen is ,akkor a szívósor kis pillangók kampec
	
 
	
	Sziasztok! 
A napi első indítás után enyhén, halvány fehér füst jön a kipuffból (ekkor van az alapjárati dadogás is) aminek szúrós szaga van. Majd amikor a dadogás elmúlik a fehér füst is abba marad. A fehér füst vagyis vízgőz még talán normális is lenne, de ilyen szaggal nemhinném h vízgőz :( 
A motortérben ma fényképeztem ezt, a motor tetején az egyik szélső hengernèl:
Tömítés csere érhet?
 
	
 
	emGéza2015-07-31 11:23:31 // 
69840 
	A kenés csak javíthat ! A súrlódás csökkentés mindig jótékony 6ású .
Sőt a bovdent és a "babafejeket" is meg lehet kenni .
A kézifék bovden is szereti a pár csepp olajat .
Régen a Zsiguli gépkönyv , ábrákkal , mikor , hova , mennyi olaj vagy zsír ... igaz azóta 
eltelt 30 év(!) . A súrlódás nem követi a mai módit , le van maradva .:D
Ami mozog kenni kell ...
Ma mindenek kihordási ideje van , cseréld ki a csapágyat 60E Km után ! Régen , zsírozd 
be 10ezrenként , így "kiment a világbó" .
De én nem tudom ! :D
	
 
	gpek2015-07-31 11:14:10 // 
69839 
	Na megjöttem több mint 2000km mentem pár nap alatt Hamburgig, nagyon jól ment az autó, szépen felvette az Autobahn utazóját :)
Wolfsburgba láttam egy ugyan ilyet (Nem tudtam lefotózni), az azért érdekes, mert ott 20 VW-re jut egy más fajta autó. kb 100-ra jut egy olasz, az is általában Fiat 500-as. 
Észak németeknél szinte nincs Alfa. talán összesen ha 10-et láttam, sok a régi 56-os.
	
 
 
	Liquid2015-07-31 11:11:47 // 
69838 
	16-os kerékre tervezték? Ez komoly?
	
 
	
	nem lenne gond a 19 se,ha egy kicsit lágyabb lenne a gátló
sajna ,nincs eltérés a lengécsillapítók müszaki adataiban 
így a 16 os ra tervezett feszes gátló(és tudjuk az eLearn ból hogy 16 os kerékre tervezték a 159 est)
 túl kemény a 19 hez ,mert nincs kompenzálva a gumi merevsége
	
 
 
	Liquid2015-07-31 10:56:04 // 
69836 
	semmi gond nincs a 19-essel, még TI-nél se
	
 
	
	ezt mindenkinek magának kell érezni
nem akarok senkit rábeszéni 
megértem és tisztelem azokat is akik 16 oson járnak
	
 
 
	
	én meg érzek...lehet nem a gyári mérettel szaladgálsz...a 19 üt akkorát mint állat, a 18-on siklik a hajó
	
 
	
	érdekes ,én semmmi külömbséget nem érzek a 18 és 19 között
bár a 18 téli,
mind a kettö ugyanúgy üt a rossz úton