Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Tommi2010-09-12 15:09:45 // 15801
Kütyü-fronton egyetértek Veled. Nálam a telefon legyen telefon, a fényképező meg fényképező. Egy viszonylag "egyszerű" Nokia telefonom van (6300), amiben ugyan van egy 2 megás fényképező, de egy kezemen meg tudom számolni hányszor volt használva. A fényképezőgépem pedig egy "fél tégla" Canon Power Shot S3 IS, amivel szuper képeket lehet csinálni, mert a lencse, a zoom és minden más sokkal jobb rajta. A telefon egyszerűen fizikai adottságaiból és méretéből adódóan szerintem soha nem fog tudni olyan jó képeket csinálni, mint akár egy közepes tudású fényképezőgép.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-12 14:08:24 // 15798
Akkor én vagyok az a lúzer, aki otthon megnézi, hogy hova akar menni :-D...és igen, belátom, a telefonomban van GPS. Amit már használtam is egyszer, mert nem voltam biztos benne, hogy első, vagy második utca balra. :-))
Nem a funkció hasznosságát kérdőjelezem meg, illetve nem minden esetben. Csak inkább azt furcsállom, hogy az alapfunkcióról áttevődik a hangsúly az úgymond extrákra. És egyre inkább azt eredményezi ez a hangsúly eltolódás, hogy csorbul az alapfunkció.
Mint ahogy a telefonnál is. Ez a 2008-as kiadású cucc is már tele sok okossággal és bizony lefagyott beszélgetés közben...akkor most ez a jó irány?
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
GT Ɨ|ѯ2010-09-12 07:31:02 // 15796
Pontosan, végre egy nem pesszimista hsz:-)

A nagy fikázásban, kesergésben üde színfolt:-)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-12 00:01:09 // 15793
Ezt én elismerem, de szerintem el vagyunk kényelmesedve, és tévedve. Környezetvédelemről beszélünk és két tonnás monstrumokat engednek utcára.
Minek a 3 zónás klíma egy autóba? Minek a sávelhagyásjelzőtől kezdve a memóriás űlésen át a sok bizbasz? Minek kell blútúsz egy autóba? Egyáltalán minek menürendszer? Ez számomra kb olyan érthetetlen, mint mikor egy mobiltelefon tesztjében lehúznak egy készüléket a gyenge fényképezője miatt. Telefon. Végig gondolja a vevő hogy mit vesz? Azért ez jutott eszembe, mert most cseréltem telefont. És rémülten láttam, hogy érintőképernyős kvarcjátékokat akarnak nekem eladni arra, hogy az üzletfeleimmel beszélgessek. Vettem egy 2008-as modellt, az utolsót talán az országban ami raktáron ragadt. Hugomnak megmutattam, és amenübe se tudott belépni, "mert ezen gombok vannak". Hát basszus ez megy az autóiparban is. Őszintén én kézzel is letekerem azt az ablakot, csak csináljon nekem valaki egy rendes autót...
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-11 23:53:35 // 15791
A marketingesek is csak a dolgukat végzik azt erőltetik, amit legjobban el lehet adni. Én úgy gondolom, tényleg nincs igény már igazi autókra. vagyis más lett az igazi autó fogalma. Van néhány renitens, mindíg is lesz. ha van pénzük, lesz nekik való autójuk. ha nincs, akkor használtban lehet bogarászni..
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-11 21:53:25 // 15787
Most tényleg ezt várnánk az Alfától? Az öncélú luxus a prémium? Az Alfa megoldhatatlan problémája, hogy az autóipar már nem az autózás élményéről szól, hanem az elektronikus bizbaszokról. És az Alfa arculata nem az mp3 lejátszó, hanem az Autó. Amire ma nincs igény.
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Selmak2010-09-11 20:35:14 // 15782
Dodge Ram diesel motorjai meglepő módon pörgősek, 5200 adják le a max teljesítményüket és 4000 körül a max nyomatékokukat, a JTDk 4000 és 2000 fordulatához képest "sportmotor" de van bennük bőven tartalék mert a V6 3.7 pl csak 210 LE és 235 lb feet ami kb 320 NM. Szóval lehet hogy lesz V6 diesel, csak amcsi alapokon.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 20:04:56 // 15781
már 2 éve várunk...mit mondjak azok után hogy a 2,4Mjet is megállt
Tedi2010-09-11 19:35:13 // 15780
Amennyire emlékszem az öt éves tervek diájára, nem volt benne szó a V8-as dízelről.V6-ról max...
Selmak2010-09-11 19:32:47 // 15779
Várd ki a végét, Chryslernek van V8 5.4 dieselje.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 16:24:08 // 15778
érdekes cikk és persze szomorú ... nem értem az Alfa stratégiáját de már ott tartunk hogy nincs combos dejzel sem :(
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Kazes☻2010-09-11 15:57:11 // 15775
A lényeg, hogy sikerüljön! :) Szerintem ehhez jól ki kellene préselni a Juliskában rejlő összes lehetőséget úgy, hogy minél több ember megtalálja magát benne, tehát izmi gép, Q4, 2 üléses radster és/vagy CC, stb. :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Andy2010-09-11 15:34:39 // 15773
Gondolnátok, hogy az origon ilyen cikk jelenik meg egy Alfáról? :)) Végre valami jó! :))
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Tedi2010-09-11 14:17:55 // 15768
Csakhogy ezek nem közzé tett adatok :) A Fiat konszern már nagyon régóta nem teszi közzé, hogy az egyes cégek a csoporton belül hogyan teljesítenek. Sajtóközleményben mindig csak a részlegek eredményét írják le, esetünkben a Fiat Group Automobiles-ét. Se a Fiatét, se az Alfáét, se a Lanciáét külön-külön nem kötik a népek orrára
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
ystuc2010-09-11 14:05:30 // 15763
Csak most olvastam el a cikket. Mi ez a pesszimizmus, meg mély depresszió? Remélem ez nem jelenti az Amore végét is, meg hogy a főmuftik BMW és egyéb márkák felé fordulnak, csak mert jelenleg nehezebb a dolog...! Nálam ez szerelem, és a szerelem jóban-rosszban tart. Mindenhol vannak hullámhegyek, völgyek. Én optimista vagyok, és szerintem a nehézségek után igenis felemelkedés lesz!
Tedi2010-09-11 14:05:12 // 15762
Egy kicsit valóban pesszimista, ezt én aláírom. Tényeket lehet különböző módon tálalni, szerintem most ez volt a legjobb mód. Mert pesszimista vagyok a jövőt illetően. Attól félek, - ezt direkt nem írtam bele a cikkbe - hogy a Giulietta jól fog fogyni, de a frissítéseket megint elcseszik és a konkurencia megint akkora lépéselőnybe kerül, ami miatt megint az lesz, mint a 147-nél. Márpedig, ha ez lesz, akkor szifon látásra. Azt sem értem, hogy az Alfa hogyan gondolja, hogy évi 2-300 millás veszteséget behoz a Giuliettával, meg félig a MiTóval. Nem mondom, hogy lehetetlen, de az eddigiek fényében eléggé feladták maguknak a leckét.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Tom122010-09-11 13:07:47 // 15760
Ez meg kőkemény luxus, igaz, nem autó, de "Alafa"... ;-DD
/igen, az az akváriumszerű ott hátul, a medence :-)/

Van, akinek kb. ez a véleménye a prémiumról, meg a luxusról:

:-DDD
Tom122010-09-11 13:03:09 // 15759
Pontosan erre gondoltam a VW-el kapcsolatban.:-)
Igen, pl. a Rolls-t sorolhatjuk luxus kategóriába, de valahol a prémium is egy bizonyos szintű luxust kell, hogy takarjon, ennek a pontos meghatározása meg egyénenként nagyon változó. Lehet, hogy egy Rolls tulajnak egy "prémium" 1-es BMW csak "budi a kert végében" és a Phantom-nál kezdődik nála egy "normálisan felszerelt autó".:-)
A másik oldalon meg ismerek 120-as Skoda tulajt, akinek 25 év után felszerelt elektromos ablakemelős Skodája a "prémium" - az ijesztő csak az, hogy komolyan is gondolja és símán sorolja, hasonlítgatja a "spéci" Skodáját a mostani alsó közép kategóriájú autókkal...:-))
Szóval, elég nehéz meghúzni a határt, azért rakok fel pár képet, hogy szerintem kb. hogy is /nézhetett ki/ kéne kinézni egy prémium autónak.:-)
A múlt /talán maradhatott volna ezen a vonalon az Alfa, de az 50-es évek végén kezdődött az "elkommerszesedés" - akárcsak más gyártóknál/:


Lehet, hogy az utolsó /legalább is eddig/ prémium Alfa ő volt? :-/


Szerintem egy igazi PRÉMIUM autónak manapság pedig valahogy így kéne festenie:

...hát nem gyönyörű? Valami hasonlóval kirukkolhatna az Alfa, mondjuk 166 utódként /persze, nem kis ugrás lenne/, akkor még a legellenszenvesebb "szakújságíró" sem kérdőjelezné meg, hogy "prémium márka", pedig semmi különös nem történne, csak visszatérne /leghalább 1 modellel/ az eredeti "pedigréhez".;-)
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
Tommi2010-09-10 23:42:13 // 15753
Nem kötözködök, én is csak megjegyeztem :)
Tommi2010-09-10 23:41:50 // 15752
Grande Punto? Akkor lemaradtam valamiről :) Így éjfél felé ez már előfordulhat :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak