twin2005-11-30 19:25:51 // 2666
	leírtam az oldaladra!
	
ystuc2005-11-30 18:34:05 // 2665
	Na de semmi nem ilyen színű a kocsin. Nagyon elütne. Esetleg fehéren...? :-)
	
GEORGE2005-11-30 18:25:49 // 2664
	Helyedben nem fújatnám le, szerintem így jól néz ki.
És mindenhova le fog érni ugyis csak sérülne rajta a fényezés, azért koptató, hogy elöször ez kopjon ne a lökösöd alja....
	
GEORGE2005-11-30 18:22:57 // 2663
	Nagyon jóó lett, olyan mintha direkt a 146-hoz gyártották volna!!
	
zekedani2005-11-30 14:42:52 // 2662
	Biztos, hogy fel tudja tenni. 100%
	
granturismo2005-11-30 14:18:05 // 2661
	Szentigaz. Tré megoldás.
	
granturismo2005-11-30 14:14:03 // 2660
	A műszerfal szerintem nagyon jól megvan csinálva gyárilag is. Nekem az egyáltalán nem zörög. Bár igaz, hogy a gyárilag meglévő zajcsillapító elemek (nagyrészt szivacs) mennyiségét én kb 2xesére növeltem.
A műszerfalon nem bolhák hanem elég profi pattintós profilok és csavarok rögzítik a kárpitelemeket.
Az első ajtókárpitjaim zörögnek. Még a németeknél leszedték öket, mert a bolhák sérültek. Ennek a lerendezésével viszont nem foglalkoztam, mert az ajtó végleges kialakítása (hifi) még nem fejeződött be. Egyébként az ajtónál a kárpitot egyszer használatos műanyag bolhák tartják. Ezek ha a kárpitot egyszer levették minden ellenkező híreszteléssel szemben kukásak még akkor is ha látszólag kutya bajuk, mert a kis "szárnyacskák" elgyengülnek és nem tartanak olyan szilárdan mint előtte. Ezért már beszereztem egy teljes garnitúra bolhát, de azt csak akkor teszem fel ha végleg kész az ajtó. Én zajcsillapításra a Dietz NoiseEx nevű anyagát használom ez egy lekvárállagú anyag amely 2-3 óra alatt megszilárdul. Ezzel kikenem az ajtókat és kész.
Ami még nála zörög illetve pontosan "nyöszörög" az a félbőr ülések műanyag részekkel érintkező pontjai. Ezeket ha glicerinnel kezelem akkor egy darabig elhallgat. Ezek a pontok konkrétan: Az első ülések ülőlap műanyag kerete (a magasságállító kar környékén) és a bőrözött rész egymáshoz dörzsölődik. A hátsó ülések ülőlapja és az ajtó találkozásánál az takaró műanyag elem és a bőr egymáshoz dörzsölődik.
A kalaptartó is zörög sajnos, mert az a gumiszorító aminek a feledata lenne a kalaptartót leszorítani a helyére az nem elég vastag és nem ér be addig ameddig kéne. Én azt tettem, hogy vettem 2 db ugyanolyan gumiszorítót és azt velük szembe a kalaptartóra rá fogom szerelni. Megmondom őszintén a Deltának meg a Dedrának sokkal komolyabban, igényesebben van kialakítva a kalaptartója és annak környéke.
	
beeep1462005-11-30 14:13:50 // 2659
	Nem történt semmi, lehet 1 e-vel, 2-vel, 3-al, ahogy jólesik... :-))
	
beeep1462005-11-30 14:12:43 // 2658
	A tuti a tuti, ez a régi leoné. :-))
Egyébként fel tudja ezt tenni bármilyen valamirevaló kasznis? Mer' akkor lehet a jövő héten újítok is egyet..
	
ystuc2005-11-30 14:11:27 // 2657
	Ühüm... OK, köszi! :-) Jövő héten asszem intézem... :-)
	
zekedani2005-11-30 14:10:41 // 2656
	Bocsánat! beeep146 kolléga.
	
zekedani2005-11-30 14:09:24 // 2655
	
	
ystuc2005-11-30 14:01:07 // 2654
	Ez most az új Leoné, vagy a régié? Csak hogy tuti legyen a dolog...
	
zekedani2005-11-30 13:50:14 // 2653
	Szerencsére nem ér le sehol. Mielőtt feltették, jobban odaért a lökhárítóm a huppanókon, mert alul nem volt minden rendben vele, de most ezt is helyre tették. Most minden rendben van vele.
A Stilo felniket nem vettem meg, mert közben eladta másnak a srác. Sajnos.
	
beeep1462005-11-30 13:47:20 // 2652
	Na, megkérdeztem itt nálunk az OFF seat ON szalonban. Van nekik, 1 nap és 7390 HUF az ára. Mondjuk az a vicc, hogy a kollégámnak (akinek toledoja van) azt mondták, hogy az ő autójára nem megy fel... :-))) Walter Da Silva csereszabatos alkatrészeket tervezne??? :-)) Lehet fel kéne próbálni az új subaru impreza hátsó szárnyát, mer' azt meg Zapatinas mester hozta össze, hátha az is felmenne... :-)))))
	
Halesz2005-11-30 13:40:43 // 2651
	Tényleg jól mutat rajta, bár pirosban még szebb lenne! :) És nem ér le sehol?? Az enyémen már nem nagyon férne el úgy, hogy ne sérüljön :)
Amúgy a Stilo felniket végül megvetted? Csináltál róla fotókat???
	
Zsót2005-11-30 13:29:31 // 2650
	Csoda,ha müködött!!Tudod,az itteni minöség siralmas...Kivétel a 90elötti dolgok.Azért van,hogy egy 1990-es hazai autó drágább,mint egy 1998-as!!Jó,mi???
	
Balage2005-11-30 13:24:09 // 2649
	Apukám régi Citroen LNA-jában a km óraspirált cseréltük Zastavára. :-)))
	
Zsót2005-11-30 13:20:55 // 2648
	Jó-jó,ha szar szar.Szaron már nem veszünk össze:-)))
Legjobb megoldás a betonvas,egyik havernak állandóan szakadozott a gázszajlája(zastava 750-ben,egyenesen megy hátra),és arra cserélte!!!!!No mondhatom,azóta sem cserélte!!!!
	
zekedani2005-11-30 13:15:30 // 2647
	Egy az egyben felment rá. Ugyanakkora a lökös, mint ez a spoiler. Én nem láttam, hogy macerás volt-e felrakni, mert elvitték az autót. De reggel elvitte a szerelő az autómat és kb. 3 óra múlva hívott is, hogy kész az autó. Szóval szerintem pikk-pakk feltette rá. Semmi komplikáció. A 3 óra múlva hívott az nem azt jelenti, hogy 3 órán keresztül vacakolt a dologgal. :)
	
András bácsi2005-11-30 13:13:40 // 2645
	Nem megoldható a dolog: szabadon van elég hosszan a bowden, és a mozgó részeiről legyúrná a szilikont a bemeneti nyílás. Mondom, hogy szar konstrukció.
	
beeep1462005-11-30 13:08:20 // 2644
	Beindult a fantázia kolléga? :-))) Nálam is...
	
ystuc2005-11-30 13:07:17 // 2643
	Tetszik! Lehet, hogy én is benevezek majd egyre. De én már most látok egy pici átalakítást, valamint fényezést... :-)))
	
Zsót2005-11-30 13:06:37 // 2642
	Szilikon,mint szigetelő!!Nem folyadék,hanem az amit pisztolyból nyomkodnak,pl fürdőkád köré,meg hasonló!!!!!
	
ystuc2005-11-30 13:06:02 // 2641
	És ez az egyben, mindenféle átalakítás nélkül jó rá?
	
zekedani2005-11-30 13:05:54 // 2640
	Szerencsére nem kellett alakítani semmit. Simán felment a lökhárító aljára. Csavarozva van. 100%-ig nem passzol rá, de csak minimálisan, (talán még annyira sem) áll el a lököstől. Egyáltalán nem zavaró.
	
András bácsi2005-11-30 13:05:00 // 2639
	Az elég baráti ár. És jól is néz ki.
	
András bácsi2005-11-30 13:04:08 // 2638
	Az ilyen műanyagokra van speciális lágyító alapozó, amitől szinte beleég a festék. Ha ilyesmit szeretnél, fordulj Krisz33-hoz. Úgyis kell neki a pénz. :)
	
zekedani2005-11-30 13:03:11 // 2637
	Ez a Seat Leon Cupra R gyári koptató spoilere. Seat kereskedésben vettem és 7500 Ft körül volt az ára.
	
András bácsi2005-11-30 13:02:08 // 2636
	Nem segít. Asszony gépe mindig utcán parkol, ezért a bowden lucsog mindenféle kencéktől. Mégis befagy. :(
	
beeep1462005-11-30 13:01:50 // 2635
	Na pont ezt akartam én is kérdezni... :-) Milyen gyártmány ez? 145-re való, vagy kellett valamit alakítani rajta?
	
zekedani2005-11-30 13:01:37 // 2634
	Akkor a fénykép nem adja vissza rendesen. Mert élőben fekete a színe.
	
ystuc2005-11-30 13:00:54 // 2633
	Amúgy hol vetted, és mit kértek érte?
	
zekedani2005-11-30 12:59:53 // 2632
	Igen. Van egy autószerelő ismerős, akinek volt ideje feltenni. Azért nagyon szépen köszönöm, hogy segítettél volna! Olyan műanyagból van, ami ledobja a festéket állítólag. Túl macerás lett volna csiszoltatni+fényeztetni. Meg pénzem sem volt ilyenekre.
	
Zsót2005-11-30 12:57:53 // 2631
	Nekem teccik!!Csak kopjon is!!Bár kicsit túl szürke...inkább fekete,vagy fehér...
	
ystuc2005-11-30 12:56:21 // 2630
	Na, ezexerint sikerült megoldani nélkülem is a dolgot? :-)
Nem rossz, bár nekem színre fújva jobban tetszene...
	
zekedani2005-11-30 12:50:38 // 2629
	
	
Zsót2005-11-30 12:43:55 // 2628
	No azt nem ismerem..De megoldás lehetne egy kis szilikon a csupasz helyekre!!?? -ha van olyan azokon a szarokon is.
	
András bácsi2005-11-30 12:37:46 // 2627
	Ez igaz egy olyan normális rendszerre, amilyen a 75-ön van, de nem igaz az újabb Lucas/Girling szarokra. Szerintem egy borzasztóan rossz kontrukció, és télen akár az új bowden is képes befagyni egy kis nedvességtől. :((
	
Zsót2005-11-30 12:31:28 // 2626
	Tanács:A kéziféket minnél többet használod,annál kissebb az esély,hogy ,,beregad'',vagy berohad.Ha bekened valamivel,akkor jó lesz kb 2 hétig,de később a ráragadt por bemászik a csőbe,és cserélheted az egészet!!!!
Télen ha befagy-viztől,akkor állitsd meleg garázsba,hogy kiszáradjon,-ha valami olajféleségtől,akkor mindig be fog fagyni(csere:-(( ).
	
beeep1462005-11-30 12:26:45 // 2625
	Na igen, az se egy rossz zenekar, sőt... :-))
	
ystuc2005-11-30 12:21:57 // 2624
	Án nem tudom, hogy nekem zörög-e. A kipufftól nem hallok semmit! :-))))
	
beeep1462005-11-30 12:19:01 // 2623
	Na akkor elindult a lavina... :-)) Figyeljünk, hogy melyik cartárs írja be, hogy neki nem zörög, és azon nyomban tanulmányutat szervezünk a kollégához.. :-)
A kézifékem tavaly télen befagyott, tavasszal megkentük egy kicsit, de bztos ami biztos én idén októbertől - áprilisig nem nagyon fogom használni... :-)
	
Balage2005-11-30 12:17:38 // 2622
	Kertecs szokta mondani, hogy milye csöndes a 145/146 az Ő 155-éhez képest. Akkor pedig semmi gond! :-)))
	
granturismo2005-11-30 12:16:12 // 2621
	Nem így kell nézni. A tendenciát figyeld! :-)
A 33-ban túl kellett kiabálni a nyöszörgést. Ehhez képest a 146 sokkal jobb. Szétszedve látszik a törekvés a zajok csillapítására. 
Boxernél semmi gond. Kis gáz és milyen zörejekről van szó???:-)
Szóval egyszerűen olasz vas. Nem ez volt a fő szempont a tervezésnél.
	
beeep1462005-11-30 12:15:06 // 2620
	Szentigaz... Ahogy mormális útra TÉVEDEK, csend lesz az autóba.. :-))
	
Balage2005-11-30 12:14:36 // 2619
	Azt hitem csak nekem zörögnek az elemek. Eddig senki nem panaszkodott :-)))
A bal hátsó hangokat én is hallom, először valami futómű hibára gyanakodtam, de szeritem nem az. Legalábbis remélem.
Más:
Múltkor már kérdeztem a kézifék bowdent.
Nos, most több helyen is utánanéztem és lenne is teljes szett kb. 8e forintért. Megéri, jó egyáltalán, létezik utángyártott (tárcsafék, ABS).
Nem tudom. 
Help mi plíz!
	
beeep1462005-11-30 12:13:52 // 2618
	granturismo!!
Neked mi a pálya a zörgő kárpitokkal? Ahogy az oldaladat végigolvasgattam a múltkor, szvsz eléggé szétkaptad a vasat belül... :-))
	
Halesz2005-11-30 12:13:47 // 2617
	Egyszerűen... szarok az utak!
	
Online tag
1
		Vendég1
435


