Fórum >> Típusok >> 145-146

zekedani2005-11-15 16:29:28 // 2271
Na ezért nem merek belevágni a dologba.
ystuc2005-11-15 16:09:06 // 2270
A ködlámpa a lökhárítóba van becsavarozva, csak hátul egy csatlakozót kell széthúzni. Azok lifegnek. :-)
Így nézett ki az enyém a nyáron egy ideig:


Amúgy célszerű, ha két ember végzi a folyamatot, legalábbis a lökös leemelését. A visszarakásról nem is beszélve. Az sem egy egyszerű mutatvány.
zekedani2005-11-15 15:59:57 // 2269
Egyébként olyan szinten vagyok laikus a dologban, hogy én magamtól tuti nem kezdeném el leszerelni. Még így sem, hogy ystuc elmondta, hogyan is kell. Ezért gondoltam, hogy karosszériáshoz fordulok.
zekedani2005-11-15 15:54:47 // 2268
Köszi előre is! És mi van a lökhárítóban lévő ködlámpákkal? Azok addig ott lifegnek?
ystuc2005-11-15 15:44:28 // 2267
A lökhárítót így lehet leszedni: A két lámpa közötti műanyag elemet ki kell pattintani óvatosan. (Elötte persze a csavarokat kicsavarni) A lököst ha jól emléxem, akkor két csavar tartja felül és négy alul. A felső kettő nem probléma, könnyen kijönnek, az alsó 4 annál nehezebb. Nekem legalábbis nem volt egyszerű mutatvány le- és felpakolni az ültetés miatt. És csak csőkulccsal lehet hozzáférni. Én szívesen segítenék neked, ezen a héten és a jövő héten tutira nem érek rá. De ha addig nem találsz senkit, akkor szólj és megyek segíteni! :-)
zekedani2005-11-15 15:30:56 // 2266
Bocsánat, de ide is meg kell írnom, mert a szerelőműhelyben nem igazán kapok választ. Szóval van valakinek karosszériás ismerőse, aki szeret molyolni is? Ugyanis vettem egy koptatócsíkot, amit a lökhárító alá kell felszerelni. De ahhoz, hogy normálisan fel lehessen tenni, ahhoz le kell kapni az első lököst. Sőőt, az alsó tartó lemezke is el van hajolva, azt is vissza kellene egyengetni. Nekem az is jó, ha valaki le tudja szerelni a lökhárítómat és felteszem rá én. Köszi! zekedani
ystuc2005-11-15 14:42:58 // 2265
Naja. Bár nem járok ezzel minden nap, és van még pár fantasztikus járgány amit vezetek a melóhelyen (pl. Ural, Uaz), semmi sem fogható az Alfához.
Seriff2005-11-15 14:24:54 // 2264
Vrrrrr......szörnyű lehet, ez után különösképp élményszámba megy, ha átülsz a 146 volánja mögé. nemde?
ystuc2005-11-15 12:57:36 // 2263
Köszi! A taxi a PÁV 2, az már 2 éve megvan. A PÁV 1 a nyunnyogós autóra kell. A Honvédségnél dolgozom, és rohangálok egy kék lámpás forgalom szabályzós autóval. És ideje volt, hogy engedélyem is legyen rá... :-)

Íme az 1,4-es vadállat, amire kell:
Balage2005-11-15 12:39:07 // 2262
Gratula, de neked mihez kell PÁV 1. Taxit csinálsz az autódból? :-D
ystuc2005-11-15 12:34:44 // 2261
Nos, Páv 1 sikerült... :-)
gyugya2005-11-15 09:20:05 // 2260
En eleg gyakran vezetek egy OFF Seat Cordoba-t ON , ahogy en vezetem hallani lehet ahogy 'klaffan' a kuplung. Az en automon semmi ilyen nincs. Ha erre gondolsz, ha nem, akkor nem teljesen ertem a kerdest.
Vega2005-11-15 00:47:20 // 2259
Ide is beirom ,hogy "Borbet A" tipusu felni erdekelne 15-16 colos meretben! Egy kep, hogy kepben legyetek!
Olasz2005-11-14 23:59:24 // 2258
Hamarosan új női taggal bővültök 145-ösök!!! :))))
Vega2005-11-14 23:38:05 // 2257
Joejt! :)
Vega2005-11-14 23:37:23 // 2256
Sok sikert :)
GEORGE2005-11-14 23:37:21 // 2255
Jó éjszakát neked is!! Én is léptem uraim jó éjszakát mindenkinek!! :-))) Az Alfa legyen veletek!! :-)
ystuc2005-11-14 23:36:23 // 2254
Na igen. :-) Hiszen nincs más márka! Na, én lépek alukálni, holnap megyek PÁV 1-re kipihentnek kéne lennem... Bár még van néhány DVD, amit át kéne írnom...
GEORGE2005-11-14 23:35:55 // 2253
Igen 400 méter volt, az időkre nem emlékszem egyszer jobban elléptél egyszer közelebb kullogtam mögötted:-( Szó mi szó akkor nagyon nem ment jól a gépem :-((
Vega2005-11-14 23:35:49 // 2252
bazz mostmar marha kivancsi vagyok mit kell tudnia egy 2.0 TS-nek...hogy kell viselkednie, venni a fordulatot...stb stb stb...na majd meglatjuk...
GEORGE2005-11-14 23:34:39 // 2251
Nyugodtan hisz ez a valóság és Alfától kikapni nem szégyen:-)
ystuc2005-11-14 23:32:41 // 2250
Hű, azt hiszem 400 méteren mentünk. Vagy mennyi volt George? De mindegy mennyivel vertem, mert nem volt tökéletes az autója. Ellentétben az enyémmel...
Vega2005-11-14 23:29:38 // 2249
Emberek akkor most mi van a kuplunggal?
Vega2005-11-14 23:28:26 // 2248
Naugye! Mondom en ,hogy 8-10 kozott van a regi 2.0 TS!!!!!!!
Vega2005-11-14 23:27:37 // 2247
Mennyivel verted? Mertetek 0-100-ra? mekkora tavon mentetek es mennyi volt az idotok?
ystuc2005-11-14 23:27:17 // 2246
Héhéhéhéééé! Nekem is 10 alatt van, ha nem állatkodok. 8-ból kijövök!
ystuc2005-11-14 23:26:45 // 2245
Szívjam még a véredet, George? :-D
Vega2005-11-14 23:25:20 // 2244
Chip az tuti...de elotte egy kis hengerfejokoskodas :) 170-180 koze varom valahogy az eredmenyt! Remeljuk a legjobbakat!
GEORGE2005-11-14 23:24:56 // 2243
Te akkor kiválasztott vagy:-DDDD
Vega2005-11-14 23:24:13 // 2242
de megno...csak elenyeszo....de pesten azert tobbetsz szopsz mint pakson :) maradjunk annyiban ,hogy annyi a normalis varosi fogyasztasod...es mint kiderult mindenkinek annyi aki 2.0 TS-t hajt....de esku nem tom nekem miert van 10 alatt...
GEORGE2005-11-14 23:22:07 // 2241
Kis motortuning is lesz benne???? :-)))
GEORGE2005-11-14 23:21:25 // 2240
teeeee:-)))))
Vega2005-11-14 23:21:13 // 2239
Alig varom mar tavasszal az elso talit...addigra csak keszen lesz a kocsi a-tol z-ig...majd nyomunk par rundot :) De reszkessetek...izomramboval megyek :)))
ystuc2005-11-14 23:20:07 // 2238
Jaja, Kiskunlacházán megettem George-ot simán. Kétszer. :-D Majd vehetsz revansot! :-)
GEORGE2005-11-14 23:19:37 // 2237
Miért Vega az állásidőben a motorjáratástól nem nő meg a fogyi?? Hisz km nincs mögötte, de a motor mégis benzint fogyaszt nem?
GEORGE2005-11-14 23:16:27 // 2236
Itt sem lehet ám mindig megállás nélkül haladni, és sokat megy az autó úgy, hogy 5-7 km aztán 1-2 óra állás majd megint 5-6km majd 20 perc állás és télen azért visszahül ám pillanatok alatt... A Ystuc féle mocin nincs változó szivócső vezérlés és tuti, hogy más a programmal fut a motorja mint a AR32301-seknek. Sokkal sszvrabb a mi légtömeg mennyiségmérönk mint a régebbieké :-( Miután kicseréltem az én légtömegmennyiségmérőmet utána aki aug 20.-án lehagyott az most nem tudott, bár Ystuc hiányzott Kaposújlakról s vele nem tudtam revansot venni :-))
Vega2005-11-14 23:15:48 // 2235
Skacok, kerdeznek valamit...offos baratok hasonlo kategoriaju kocsikkal ugyan ezt tapasztaljak de aze rakerdezek itt is... Nektek ,hogy fog a kuplunk? kicsi olyan csattanosan? meg erezni is lehet ahogy csattan...
Vega2005-11-14 23:10:46 // 2234
Attol nem hiszem ,hogy felmenne a fogyi...de pakson aze 11-12 lityo szerintem sok...:)) Mas az elektronkaja azoknak a mociknak...ott az 5 lo :)
GEORGE2005-11-14 23:07:17 // 2233
Az 5 lovacska is a változó szivócső vezérléstől van jelen.Szin városi használatban 11-12 között szipákol, nekem van egy rossz szokásom ha 5 -10 percre bemegyek valahova nem állitom le, főleg ha még ülnek is benne, had hütsön.... illetve fütsön mikor hogyan kell:-) A városon most nem Budapestet kell érteni hanem a szerényebb Paksot és itt is csak akkor hagyom ugy ha rálátok :-)
Vega2005-11-14 23:06:03 // 2232
Krisz33-al mar beszeltem mas fenyeznivalo ugyeben...termeszetesen a zarat is nala fenyeztetem majd le! Ha a szam nem jo hat nem jo :) Egy probat meger!
ystuc2005-11-14 23:03:05 // 2231
A két zár 6000. Ehhez még add hozzá a fényezési költséget, amit természetesen nem a lakatos old meg. Fényezés ügyben keresd Krisz33-at! Vagyunk páran, akinek ő fújta a kocsiját. :-) A lakatost Fecónak hívják, egy fiatal srác. Száma: 06-70-315-5832. Remélem ez az a szám... :-)
Vega2005-11-14 23:02:46 // 2230
Hat nem tom...azok a mocik tobbet esznek...es 5 gyenge loval erosebbek csak...
GEORGE2005-11-14 23:00:55 // 2229
Nekem eddig a 90-es jelzésen állt a mutatóm, mindig. Mostanában változik 70 és 90 közt??? Lehet sz@rakszik, mert a fütésen is észre venni mikor alámegy a 90 nek :-( Asszem nekem is csere lesz:-(
Vega2005-11-14 23:00:16 // 2228
a ket zar volt 6000? Johet a telszam! Amiota feltortek azota jobbrol nyitom a kocsit...mindig volt mas amire koltsem a keveske kis keretet....de mostmar csak elfogynak a hibak, tehat johetnek az ilyen aprosagok is! vegre az is fasza lesz...es nem kicsit faszan mutat :)
GEORGE2005-11-14 22:59:27 // 2227
Jogos:-)
Vega2005-11-14 22:57:55 // 2226
En annyit mondok ha egyszer most lett cserelve a termosztat akkor NEM LEHET BAJA, fuggetlenul attol amit a muszer mutat....ha nem melegszik elegge annak csak a termosztat lehet az oka...akarhogy gondolkodom masnak nem tudom felroni ez a hibat...persze csak ha gyari benne minden...
GEORGE2005-11-14 22:57:30 // 2225
Az országuti nekem se volt még soha sem 10 felett, de tisztán városi már töbször volt 12 is. de felette még nem. 146ti és nekem a 156-ok mocija van benne.
ystuc2005-11-14 22:56:38 // 2224
6000 forintért csinálták még a nyáron. De hogy hol? Hmmm... Valahol a IX. kerületben... Pontosabbat nem tudok mondani. Kaptam egy teló számot és megbeszéltem meg a sráccal, hogy mikorra hova menjek. Természetesen műhelyben csinálta, de a helyre már nem emléxem. Ha kell megadom a számot, csak elő kell keresnem.
Vega2005-11-14 22:55:43 // 2223
Hat ebbol tenyleg nem sokat lehet leszurni...nekem igen intenziv vezetes mellet sem megy 10 fole...meg igy sem...tobbnyire varos...
GEORGE2005-11-14 22:55:19 // 2222
Ezek jó fogyinak tünnek. Többen mondták már, hogy a 156-nál nem mindig mutatja a valóságot a müszer. Nézesd meg kompjuteres vizsgálaton ott a kiirja a vizhőfokodat is , és akkor össze tudod hasonlitani a müszerrel.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak