Olaj: Castrol 10W60
Olajszűrő: MannFilter
Km: 171572
Mai nappal meglett a 170.000 km. Decemberben múlt 17 éves. A 170 ezerből 100-at együtt gurultuk.

Barátnőmtől kaptam még tavaly egy gyári szőnyeg garnitúrát. Majd tavasszal a helyükre kerülnek.




Még tavaly évvégén elgurultam Csörihez, hogy vessen egy pillantást a futóműre, mert nekem valami nem tetszik benne, néha kopog. Megállapította, hogy a stabrúd szilentek odavannak. Ha már ott voltam, átnézte kicsit jobban az autót. Kézifékköteleket lehetne cserélni és a kipufogó gumi felfüggesztőket. Végül került egyet az autóval, ekkor derült ki, hogy a bal hátsó kerékcsapágynak van egy kis hangja. Idén került sor az alkatrészek cseréjére.
Gyári stabrúd, SKF kerékcsapágy, utángyártott kézifékkötelek és az összes kipufogó tartó cserélve lett. Az összegben nincs benne a kerékcsapágy anyagköltség.




Kicseréltem a reflektor izzókat Osram Nightbreaker-re.
Kapott egy ózonos klíma tisztítást.
Visszakerültek a 16-os Continental WinterContactok. Hogy mennyivel komfortosabb a kisebb felni? Sokkal :) A nyáriakat lemostam, a télieket pedig átkentem gumiápolóval.
Km-óra állása: 166.660 km
Alkatrészek az Elaforgtól, a beszerelést magam végeztem.
Lecseréltük a fékolajat. A kuplungnál is kipumpáltuk a régit, elég érdekes trutyi jött ki. Tutela került bele, Elaforgtól vettem.
Marektól vettem tavaly 2 gyári xenon csatit egy xenonos GT-ből. Végre bekötöttük ezekkel a lámpákat. A régi sufni megoldásos már kezdte megadni magát. Ráadásul most bólint is gyújtás ráadásra. Legalábbis a balos. A jobbossal van egy kis probléma, ez még orvoslásra vár. Ki lettek dobva a kondenzátorok is, így most villanik a xenon reflektor kapcsoláskor. Úgyhogy van még meló.
Xenon csati: 6.000 Ft
Fékolaj: 3.000 Ft
Munkadíj: 10.000 Ft
Újra Zaino waxokat vettem, egyszer már bevált. Drága, de még mindig nagyon jó.



