Blog >> nightbreaker

>> EgyébPeter88 // Alfa Giulietta 1.4 TB (120 LE) // 2017-10-20

Már gondolkodtam egy ideje, hogy ki kellene próbálni valamilyen növelt fényerejű izzót, nemrég el is szántam magam a vásárlásra. Az Osram Night Breaker Unlimitedre esett a választás (tompított, H7), az első tapasztalatok jók, remélem így is marad. Bár még keveset mentem vele hosszabb távon igazán sötétben, azt észrevettem, hogy az út széleit sokkal jobban látom, illetve a megvilágított terület sokkal tisztább. Nyilván az ilyen izzók gyengéje a rövidebb élettartam a hagyományoshoz képest, mivel azonban már nincs mindennapos használatban az autó, ez számomra nem annyira fontos szempont. Majd írok a további tapasztalatokról is.

>> SzervizPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2016-12-29

Kicseréltem a reflektor izzókat Osram Nightbreaker-re.

>> EgyébAbarai // Alfa 156 2.5 V6 24V // 2016-03-17

Találtam egy pár Nightbreaker Unlimitedet a kesztyűtartóban, amit a blokk szerint vagy fél éve vettem. Lehet, hogy gyakrabban kéne körülnéznem az autóban? :)

>> Tuning és extraOrosz // Alfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20v // 2015-10-16

Újabb pár nap pihenő után a kocsi kárpit mögötti szigetelése 100%-os végre valahára. Ezen kívül a jobb oldali tükör fekete laprésze is ki lett cserélve egy vadonatújra, erősebb gázrugók kerültek a csomagtartóba és már csak két közepes terhelésű rugó választ el attól, hogy a csomagtartó varázsütésre nyíljon ki, magától. Ezen kívül átesett az első tuningolásán is a gép, mégpedig a szelep ellenállást szüntették meg, így a kocsi most már sziszeg a váltásnál és új króm véges kipufogóvéget is kapott!

A következő nagyobb tuningra egy ideig még gyűjteni kell, de a jövő héten tervezem berakni a csomagtartó rugókat,egy szett új H1-es nightbreakert és befejezni a belső ledesítést, azaz a csomagtartóban lévő lámpákat kicserélni és a kesztyűtartóban lévőt életre hívni.

>> EgyébHaddel // Alfa 159 sw // 2014-11-01

Tegnap kiégett a másik Osram Nightbreaker is.Egy hónappal bírt többet ,mint a másik.Összességében többet bírtak, mint amennyit vártam. Kb 8 hónapot.

>> SzervizStef // Alfa 156 1.6 TS Progression // 2013-02-16

121000km-nél elvégezve :) Cserélve lett:
Selenia 20K for AR + olajszűrő + levegőszűrő + pollenszűrő 15300.-HUF
Vezérmű szett 26000.-HUF
Ékszíj 5100.-HUF
Ékszíjfeszítő 12300.-HUF
Ékszíjvezető 6250.-HUF
Vezérlésmódosító 41300.-HUF
Vízpumpa 11950.-HUF
Alsó motorvédő burkolat (alumínium) 41000.-HUF
(motorvédő szállítási díj Németországból) 13000.-HUF
Izzó cserék (2db Osram Nightbreaker Plus, 2db helyzetjelző,
2db rendszámtábla világítás, Középkonzol óracsoport
rizsszem izzóinak cseréje) 10000.-HUF

Munkadíj 40000.-HUF

Hát ennyi. 222200.-HUF nem kevés, egy 12 éves autó szervízelésére, de ez nem "csak egy 12 éves autó"! Ez az én Alfám, és már-már családtag :)
A vezérlésmódosító még az eredeti volt benne. Nem volt annyira vészes (valószínűleg már a gyárban a módosított verzió került bele), de bizonyos fordulatszám tartományban érezni lehetett, hogy nincs már meg a régi lendület.
A középső konzolban a vízhőmérséklet világítása a szervízbe indulás előtt kiégett (épp jókor), és ha már emiatt kibontották az egész középkonzolt, ezért mindhárom műszerben kicseréltettem az izzókat. Külön szerencse, hogy mire visszarakták a középkonzolt, pont akkor égett ki a klímatekerő világítása is, úgyhogy középkonzol újra ki, klímatekerő világítás is kicserélve...
Az alsó motorvédő burkolatot még tavaly sikerült leszakítanom egy kapubejárón való gondatlan áthajtással, ennek pótlására az alfisti.net -en találtam megfelelő alkalmatosságot. Igazán mutatós darab, jó lett volna, ha már a gyárban is ilyennel szerelték volna fel. Most ismét nyugodt lehetek egy darabig.
Következő projekt 2 év múlva: Kupplung, Kipuff...

Alkatrészek by Elaforg, a munkálatok most is -mint már 7. éve- Német Misi dunakeszi műhelyében folytak, és számomra még mindig ők a legjobbak! :)
Kösz fiúk!