Mutasd

>> Szerviz2017-12-26

Mai napon folytatódott a szintre hozás. Check engine-t dobott, kiolvasva vezérműtengely jeladó. Kiszedtem, takarítás és wd40, nameg hibatörlés után majdnem tiszta a műszerfal. Check engine megszűnt, hátsó ködlámpa hibát ír. Kicseréltem egy újrabőrözöttre a kormányt, majd próbaképp egy tihanyi túrát teljesített zokszó nélkül.

 
>> Szerviz2017-12-26

Új kis kedvencem amint a kezeim közé került, jelezte is hogy törődjek vele.187100 km-nél komplett vezérlés, szűrők és termosztát cserével indítottunk. Nem jön a víz motorháztetőn lévő spricnikből. Motor megy, az vétel előtt volt cserélve. Így hát elkezdtem lebontogatni a csöveket, a motorháztető zajszigetelőjét. A tartálytól jövő cső és a burkolat alatti csövek közötti kis toldat konkrétan darabokra tört a kezemben. Kicseréltem újra, de még mindig nem jött. Lebontottam még jobban a zajvédőt, kihúztam a csöveket, a spricnikbe menő toldatokat kifújtam. Nem jó a szélvédőmosó íze :D Folyadék jön szépen, visszadugva még mindig nem jó. Sűrített levegővel kifújtam a spricniket, visszadugva minden tökéletes. A tartályhoz közelebbi kis csatlakozó kapott egy kis szilikont mert enyhén lötyögött. Szigetelés vissza és mindenki örül. Lesznek még apróságok, tolatólámpa kapcsoló és féklámpakapcsoló csere, írja a hátsó ködlámpát hibának ami működik, illetve későb egy kettőstömegű és kuplung csere. Kicsivel túl a 187 ezredik km-jén, tizenhárom évesen, abszolút jónak gondolom ezt a listát. Már most nagyon szeretem.