Mutasd

>> Szerviz2019-05-16

Kiégett pár napja a balos helyzetjelző, meló után elgurultam a Bárdiba, vettem egyből kettő Hellat. Ugyanaz a H6W kell bele mint a 156-ban volt. Most hogy összeállt a futómű és a fék is, nagyon élvezem a kisautóval a karikázást.

 
>> Szerviz2019-05-12

230450 km-nél megejtettem az első gátlók, mind a négy rugó és a hátsó stabpálcák cseréjét. Szintén Monroek lettek, Formpart és Eibach Pro Kit. Voltak bajok elöl is, a bal gátló konkrétan hüvelykujjal összenyomható és vissza sem jöt. Ég és föld korábbi önmagához képest pozitív értelemben és szerintem a formának is jót tett ez a kis ültetés.

 
>> Szerviz2019-04-29

229635 km-nél kicseréltem a hátsó lengéscsillapítókat, mivel csúnyán rozsdásak voltak a rugótányérok. Bilstein volt tervben, de egy cartársnő hirdetett új, 0 km-es Monroe-kat, 25000 Ft-ért párban. Ráadásul közel, Győr mellett. Tervben volt ültetőrugók beszerelése is, TZolitól hoztam egy garnitúra Eibachot. Mivel a bal hátuljából a csavarok több órás küzdelem után jöttek ki, rugócsere elnapolva, nem volt most rá idő. A csavarokat megtisztítottam, galvánsprayvel lefújtam. Felkerültek a listára első-hátsó stabilizátor szilentek, stabkarok és első lengéscsillapítók. Ezekkel együtt kerülnek majd be a rugók.

 
>> Szerviz2019-04-15

228350 km-nél megtörtént a váltó kulissza cseréje. Barátomnál, aknán, kényelmesen nagyjából három óra alatt. Igaziból minden adja magát, semmi komoly nincs benne, csak molyolós. Így már közel tökéletes a váltás, még a váltón a választókart kell gatyába rázni. Szétszedve a perselye papír vékonyságúra van kopva, lesz időm lemérem és esztergálunk bele, mivel a bontóban sem tudtak adni. Ha már leszedtem a középső dobot, új függesztő gumikkal raktam vissza. A kulisszát jól megtömtem szilikonzsírral, illetve a babafejeket is. A gumifüggesztők is kaptak kicsit.

 
>> Szerviz2019-04-12

228235 km-nél kicseréltem a hátsó féktárcsákat, betéteket. Itt is Textarra esett a választásom. A féknyergeket megcsiszoltam, festettem, bal oldali csúszkákat megtakarítottam, zsíroztam. A lengéscsillapítók rugótányérjai elég szépen rozsdásodnak, mihamarabb cserélni kell azt is.

 
>> Szerviz2019-03-23

226 792 km-nél kicseréltem az első féktárcsákat, és fékbetéteket. Textar lett mindkettő. Egyben lefestettem a tárcsa mögötti lemezeket és a féknyergeket is. Fizetés után jön a hátsó.

 
>> Szerviz2019-03-20

Multkorjában kihagytam egy csavart az intercooler tartójából, már lábon volt a kocsi mire észrevettem, ma volt egy kis időm hogy berakjam a helyére. Kerék le, dobbetét kicsavaroz és kis szenvedéssel de visszament. A lustaság pedig : már jó egy éve csinálom az emelőt mert enyhén visszaenged. A másik lustaság : nem bakoltam alá az autót. Most hogy volt időm lepucoltam a csonkállványt is, lefestettem. Eldumáltam az időt, és az emelő leengedte magára az autót. Még szerencse hogy a bal oldalát, így az a küszöb sérült amin amúgyis kijött a rozsda. Fával visszakalapálgattam hogy fentről viszonylag normális képet mutasson. Így felkerült a javítandók listájára a balos küszöb végig, kulissza csere, első három kipufogó függesztő cseréje, hátsó köd és tolatólámpa vezetékének javítása és tolatólàmpa komplett cseréje. Tervezem a szívócső takarítását is. Előbb-utóbb a sok pályázás miatt a szélvédő is cserés lesz, illetve a fényezés körbe javítása is le van beszélve késő nyár-kora őszre.

 
>> Szerviz2019-03-16

225800 km-nél kapott új felső lengőkarokat, Frap márkájút. A szilentekből a perselyeket kinyomkodtam, majd jól megzsírozva visszaraktam. Kicseréltem az intercoolernek a tartóját is, illetve a mögötte levő nyúlványt is. Csúnyán megette a rozsda, hiába 2004 nem tegnap volt. A cooler előtti légterelő törött, visszaraktam így, keresni kell egy jó állapotút.

 
>> Tuning és extra2019-03-01

Motorburkolat nem volt túl szívderítő látvány, így elszöszöltem vele három délutánt, tetszik a végeredmény. Ha már ilyen szép az idő feldobtam a nyárikat. Remélem nem lesz tréfás a március.

 
>> Szerviz2019-02-23

28857 km után, 224427-nél kapott egy Alco légszűrőt. Bal oldalon a csavarozható nyúlvány alja csúnyán néz ki, idővel cserélni kell egészségesre. Olajhűtő csövénél is szivárgás van. Olajszint fullon, nem fogyaszt egy cseppet sem. A légszűrőt meg azzal kellene cseréltetni aki kitalàlta. A ts-en ez is jobb volt. A hátsó lökhárító jobb oldali felső csavarja csúnya rozsdás volt, gondoltam kiszedem, lefestem mind a négyet. A bal szélsőt valaki sajnos már a múltban megerőltette, később cserére szorul.