Mutasd

>> Szerviz2019-08-22

Igencsak foszladozott a motortérben a még gyári kábelbandázs, újratekertem egy részen.

 
>> Szerviz2019-07-24

Mai napon orvoslásra került a tolatólámpa kapcsolojának csatlakozó problémája. Egyáltalán nem odaillő saruk voltak rajta, mivel sem a Bárdiban, sem több villamos szaküzletben nem tudtak adni, TZolitól kaptam bontottan.

 
>> Szerviz2019-07-14

Alfacityre menet is érezni lehetett hogy a jobb eleje valahogy nem az igazi, de hazafelé Zámolytól nagyon erősen remegett. Ma délelőtt ránéztem, a jobbos féltengely pohár gumiharangja szétszakadt, az összes zsírt kiverte belőle. Hála égnek az ezelőtt cserélt rossz balos féltengely gumiharangja hibátlan így arra átcseréltem, jól megtömtem zsírral. Próba csavargás is megvolt, jól viselkedett a kisautó.

 
>> Szerviz2019-07-12

Csálén állt a jobbos oldalindex, elengedte magát a műanyag. Kapott újat a bontóból.

 
>> Szerviz2019-07-11

235 090 km-nél kicseréltem a balos féltengelyt. Bontottat kapott a tatai bontóból, jól teletömtem zsírral beszerelés előtt. Eresztett a szimeringnél, kapott új Cortecot, illetve két liter Tutela Zc 75 Synth váltóolajat. Közel tökéletes lett, 2000-es fordulat környékén van még nagyon enyhe remegés, előbb-utóbb jön a jobb oldala is.

 
>> Szerviz2019-07-05

234356 km-nél beszereltem az Angliából ebay-en rendelt kis műanyag perselyeket amik a váltón a választókarnál találhatóak. Az eddigi nagy oldalirányú holtjáték szinte eltűnt. Mára csak a bovdenek nem újak a rendszerben.

 
>> Szerviz2019-06-07

14931 km után, 232460 km-nél kicseréltem a gázolajszűrőt. Ez alkalommal Framot kapott.

 
>> Szerviz2019-05-28

Gázadásra csörgő hangot hallatott az autó, mint mikor egy alátét zörög. Jól hallottam, az alsó-hátsó motortartó bak lelazult. Valaki anno rosszul szerelte össze, fordítva volt fent a nagy alátét, egyszerűen lelazult. Gyors megoldásként kicseréltem egy TZolitól kapott bontottra. Leszedve kiderült, hogy a régi bak átmenőcsavaros és csak a csavar sérült, ami pontosan akkora mint a Lada hengerfejcsavar, így van egy tartalék bak.

 
>> Szerviz2019-05-23

Legutóbbi soproni utam alkalmával sikerült elmelegednie a Selenianak, így végképp a csere mellett döntöttem. 231 579 km-nél, 10 961 után Motul 8100 X-cess került bele. Külön kihangsúlyozzák a dobozon a magas hőtűrő képességet. Kiváncsi leszek. Újra Mahle szűrőt raktam fel és kapott most is új leeresztőcsavart.

 
>> Szerviz2019-05-23

231090 km-nél újra kinyomtam az 5000 km-el ezelőtt cserélt felső lengőkarokból a szilenteket, mert nagyon nyiszog az első futómű. Porszárazak voltak a szilentek, annak dacára hogy telenyomtam fújható Motip lítiumos zsírral. Ez nem jött be, így most szilikonzsírral kentem meg alaposan, víz és olajálló, gumitömítéseknél használatos. Egyben kicseréltem az első stabpálcákat is ha már volt a polcon. Kamoka márkájú. A nyiszogás továbbra sem szűnt meg, így a stabilizátor rúd szilentjei lesznek a ludasok, tudtam is hogy cserések.