Mutasd

>> Szerviz2023-07-17

A vezérlés cserét tavaly csináltattam meg. Akkor nem cseréltem ki a hosszbordás szíjat, mivel csak 100 ezer volt még a kocsiba. Úgy láttam, hogy az még rendben van.
Elértük a 120 ezret és úgy gondoltam most már biztos csere kell. Hétvégén az Alfacityben vettem meg az alkatrészeket az Elaforg-tól. Hosszbordás szíj csere szerecsére nem nagy dolog. Csak sajnos Giuliettánál kicsi a hely. Még a Brerán tényleg fél óra. Itt elment vagy 3 óra rá. Szerszámot kellett csinálni. Annyira kevés hely van hozzá a feszítőcsapágy és a vezetőcsapágy csavarjának kicsavarásához. A lényeg hogy sikerült. Én a jobb oldali kereket vettem le. Kivettem a sárvédő dobbetétet és így tudtam csak kicserélni. Skf csapàgyakat rendeltem. Érdekes, hogy nem skf volt benne, hanem Litens. A feszítő és a vezető is. Szíjat viszont Daycot vettem. A autóról levet feszítőre is ez a márka volt írva viszont azon a csapágy Török ORS gyártmány volt. A vezető csapagy is az volt. A csapagyak még nem lógtak, de a műanyag már kopottas volt.