Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

GT Ɨ|ѯ2021-01-17 11:45:06 // 23409
De legalább tarolni fog...:-)
Kazes☻2021-01-16 20:00:49 // 23408
Akkor vegyük a legjobb esetet! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-13 11:12:05 // 23407
majd az asszon vezeti :DDD
Piritu - 1.000.0002021-01-13 10:53:48 // 23406
de mit csináljak ha mire kijön le kell majd adnom a jogsit a korom miatt? :-(
Selmak2021-01-13 10:08:41 // 23405
A rosszhoz meg még több.
RomeoOne2021-01-13 10:02:32 // 23404
Jó munkához idő kell :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-13 09:23:32 // 23403
minél több a várakozás annál nagyobb a meglepetés ... de türelmetlenek vagytok :DDD
Stef2021-01-13 08:29:01 // 23402
2 éve?! :) 2003-ban mutatták be, akkor még Kamal-ként...
Halesz2021-01-13 08:16:07 // 23401
Épp belegondoltam, hogy már majdnem 2 éve várunk rá, 2019 márciusában mutatták be... És legjobb esetben az év második felében lesz belőle valami...
Kazes☻2021-01-12 20:00:52 // 23400
A Tonale a legjobban várt autó 2021-ben
Érdekes! Mondjuk én is nagyon kíváncsi vagyok rá! 🙂
carver2021-01-07 21:29:23 // 23399
Stelvio és Brennero és a piac 60%-ának már adtál valamit. Sad but tru (proudly stolen from Metallica...)
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-06 18:41:29 // 23397
Vagy az 5-er konkurens Alfettát. Amiről mentek találgatások, aztán az se lett.
Giuntini2021-01-06 18:17:58 // 23396
A 110 éves évfordulóra a Giulia alapokra épített kupét kellett volna kihozni GTA kivitelben!
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-06 15:51:45 // 23395
Én csak azt mondom, hogy full nem érdekel, nem panasz :-) Vegyék, vigyék, jó lesz :-) A suv mánia az villanyhajtás miatt konszolidálódni lesz kénytelen, szóval akár bő 10 év múlva lehet hogy látunk még a szemünknek kedves lapos sportos Alfákat. Mosógép motorral XD
RomeoOne2021-01-06 15:46:27 // 23394
Sokszor elhangzik itt a fórumon is, hogy a koncepció az kellene, hogy legyen, hogy gyártanak olyan autókat, amik viszik az eladásokat, hogy legyen pénz olyanokra, amik igazán Alfák is. Most itt a Tonale meg a Brennero, akkor miért a panaszkodás, hogy jönnek ilyenek?
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-06 15:44:51 // 23393
Jaja. Egy nagy(obb) limó kivánatos tudna lenni. Ahogy már beszéltük is Emil, egy nagy dízellel az orrában nagyon is. A műszaki alapok ott vannak a Ghibliben, csak használni kéne. A Tonale.. engem sem érdekel semennyire sem.
RomeoOne2021-01-06 15:42:04 // 23392
1000-ból 995 ember

Mindig megrándul a szemem, ha olyan számokkal ír le valaki egy arányt, melyeknek a legnagyobb közös osztója egy 1-nél nagyobb szám. Lehet azt a törtet egyszerűsíteni :D
1000-ből 995 = 200-ból 199

Bocs, szakmai ártalom :DDDD
Giuntini2021-01-06 15:38:20 // 23391
Ezt pofázom én is! Miért nem lehetett egy 166 utód? Vagy egy kupé a Giuliából? Vagy egy Spider?
A Tonale bemutatója szepterben lesz, ez már biztos. És aztán????
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-06 15:34:21 // 23390
Illetve hogy pontos legyek, már ki van velük cseszve, pont ennyire, de nem biztos hogy ezt az állapotot hosszútávon fenn akarom tartani. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-06 15:22:41 // 23389
No de miért nincs nagy sedan? Vagy alacsonyabb suv? Vagy netán kombi? A BMW-nek kb mind van és még húsz másik. Van egy kicsi sedan és egy 20 centis hasmagasságú hatalmas kerekű terepjáró. Azért ezek közt van átmenet.
Tudom a többségnek mindegy. Ott a Volvo v60 cross country. Ezerszer jobban kéne, mint egy XC60. Normális arányú autót tettek gólyalábakra, ezt még beveszi a szemem. Ott az Audi A4 Allroad, de már a Kia is rájött, hogy nem fontos hatalmas bumszlit gyártani, Xceed már olyan autószerű suv. De még a BMW x2 is.
Alfásként van két választásom. Az úttól 10 centire, nulla praktikummal, kicsit szűkösen az utastérben, de élvezem a csodálatos műszaki tartalmat. A parkolóban visszanézek és úgy érzem megérte szenvedni, mert milyen gyönyörű.
Vagy kényelmesen utazunk, élvezem a nagy napfénytető térérzetét, gázolunk át a rossz utakon ha kell, de nagyrészt csak fogyasztjuk feleslegesen a benzint, hisz 80%-ban autópályán megyünk. És 13 év után nem nézek többé vissza az autómra a parkolóban. De nyugtatom magam, hogy jól döntöttem. Áhh :-(
Az a baj, hogy én az előbbi vagyok, de nem akarok kicseszni a családommal ennyire.
Tommi2021-01-06 13:46:47 // 23388
Mégegy gondolat... :)

Az Alfa pedig vagy beáll ebbe a közlekedőedény-sorba, vagy így járt... Romantikus dolog azt számon kérni és várni, hogy élményautókat csináljanak, de abból éhen halnának. Ha most kijönne egy finom, ízig-vérig sportos 6C vagy 8C, sperrdifivel, manuális váltóval, könnyített karosszériával, sportos hozzávalókkal 30-50 millió forintért, hányan rohannának megvenni? A 4C is erről szól, csak kicsit szerényebb kiadásban (mármint egy 911 vagy V8-as Ferrari ligához képest) és finoman szólva sem dönt eladási rekordokat... Az a pár "hülye" pedig nem tartaná el az Alfát, aki igazi autób.zi és megveszi, értékeli, használja az ilyen "célszerszámokat". Szép dolog, hogy 110 év hagyomány meg dicső sportos múlt, de Átlag Bamba Autóvásárlót ez nem érdekli, ő nem meggyőződésből vásárol autót, hanem költség/haszon alapján, használati tárgynak. És ők vannak elsöprő többségben...
Tommi2021-01-06 13:42:02 // 23387
"Suvot az vesz, aki főleg a praktikumot nézi (magas üléspozíció, nagy hely, rossz utakon is kényelmes stb.), vagy kifejezetten az tetszik neki. A praktikumot egyik limuzin sem fogja megadni. Így nagyjából a többség suv irányba megy"

Ezzel egyetértek, nálunk is például ezért lett Stelvio a Giulia ellenében. Ha csak ketten lennénk a feleségemmel, nem kellett volna ekkora bódé, de gyerekkel, családi logisztikához ideálisabb. Tudom, most jön az, hogy de hát mi egy Trabantban/Wartburgban/Zsiguliban is felnőttünk :) Igen, én is a Zsiguliban, akkor az volt a szint, de azóta eltelt pár évtized és nem bánom, hogy kényelmesebben utazhatok :)

A szedánok piaca nagyjából mindenhol halott, a kutyának nem kell, csak tényleg pár konzervatív figurának, azokból meg nem lehet megélni. A "hagyományos" sportkocsik piaca szintén halott, rengeteg konszern felhagyott a játszósautó gyártással, mert egyszerűen nem éri meg.

Sajnos a világ arrafelé megy, ami nekünk, megszállott autórajongóknak nem tetszik: lélektelen közlekedőedényeket gyártanak, mert 1000-ból 995 ember nem a vezetés élménye miatt vesz autót, leszarja, hogy mennyire finoman hangolt a multilink futómű vagy, hogy kanyarban hány G-t bír a bódé. Legyen benne seggnyalós masszázsülés, kávéfőző meg egyéb parasztvakító kütyük és attól lesz boldog...
leopop32021-01-05 23:33:24 // 23386
Unalmas?? Az nem kifejezés én fosvagen vagy szürke német néven szoktam hívni :)))
leopop32021-01-05 23:30:22 // 23385
Ebben igazad van fosvagen soha nem kéne :)))))
leopop32021-01-05 23:27:57 // 23384
Azért ez nem újkeletű dolog faterom offos Peugeot 308 SW-je 2008 as évjáratú :)
Szóval nem ma taláták ezt ki:)
VKG699!!! (4x156+75)2021-01-05 19:15:27 // 23383
Csak azok közt bírok olvasni :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-05 18:54:03 // 23382
Na végre valaki olvas a sorok között XD
VKG699!!! (4x156+75)2021-01-05 18:32:57 // 23381
"Igaz ami igaz, a Wartburg az nagynak nagy. Aztán... hát... történtek dolgok. De a lényeg, hogy élünk."
:D
Giuntini2021-01-05 18:15:05 // 23380
Az inkább a CC utódja! Én vezettem a CC-t nagyon nem tetszett nekem. A VW ha tetszik, hanem népautó, baromian unalmas autó. Semmi bizsergést nem ad.
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-05 16:09:59 // 23379
Bocs, rosszul értettem. De az sw-re is igaz kb :-) Ha saját szemszögemből nézem, ugyanez, mert nem tetszik a suv forma. És egyébként is hülyeség ez a házon belüli konkurencia duma. Ha haszon van ezen is, azon is, akkor mindkettőt csinálni kell. Nagyobb kínálat, több választási lehetőség, több eladás.

Mint írtam az Arteon azért jó, mert nagy. A Pözsó elég szűkös azért, szerintem a Giuliánál is kisebb az utastere. És hát utazó autóba 1.6-os... Akkor inkább veszek még egy Giuliettát mert az legalább rohadtul lelkesítő kis dög :-)
Az Arteon valós alternatíva annak akinek tér kell. Uncsitesóm három gyerekkel egyterűzött, aztán Mondeozott, végül az Arteonnál kötött ki nemrég. 280 ló, összkerék. Azért nem 1.6 prince motor XD
RomeoOne2021-01-05 15:29:16 // 23378
Az 508 SW-re gondoltam, hogy kannibalizál. Szinte ugyanaz, csak nem gólyalábakon. Ugye a Giuliánál is mondtak iyleneket, hogy azért nincs SW, hogy ne konkuráljon a Stelvioval.

Arteon csak egy faceliftelt Passat, akkor már ezerszer inkább a francia :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-05 15:21:57 // 23377
Szerintem semennyire. Suvot az vesz, aki főleg a praktikumot nézi (magas üléspozíció, nagy hely, rossz utakon is kényelmes stb.), vagy kifejezetten az tetszik neki. A praktikumot egyik limuzin sem fogja megadni. Így nagyjából a többség suv irányba megy.
Limuzint nem is tudom ki keres már. Autómániások, konzervatív figurák, az esztétikumot értékelők, hibbantak :-) Kannibalizálni nem fognak az tuti :-)
Az 508-at egyébként megnéztem, tényleg nagyon szép élőben is, de hát mittudomén :-) A 2.4-et nem adnám érte. Szebb is, otthonosabb is. A csomagterét irigylem kb, az pár literrel nagyobb és normálisan nyílik :-)) Na de ha már praktikum, akkor meg nem 508, hanem Arteon. Az azér' jó, mert nagy. :-))
RomeoOne2021-01-05 14:43:34 // 23376
Amúgy kíváncsi lennék, hogy nekik megérte-e. Nem követem a Peugeot eladásait, de úgy hallottam az 508 sem egy sikerszéria (mint ahogy manapság a szedánok sehol sem), de érdekes lenne látni, hogy a kombit mennyire viszik meg mennyire kannibalizálják egymást a SUV-val (az 5008-cal)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-05 14:08:30 // 23375
és milyen kavicsos az alja ... :)))
Kócosw2021-01-05 14:07:49 // 23374
azoknak megérte mi? bolond fca....
Liquid2021-01-05 12:55:13 // 23373
az új tényleg jól néz ki
RomeoOne2021-01-05 12:21:48 // 23372
És abból van SW is (ott is SW-nek hívják, bizony...)
RomeoOne2021-01-05 12:16:19 // 23371
Ja, a Peugeotról volt szó. Az első generációs 508 azért nem olyan kiemelkedő, még ha bamba talán túlzás is, de az új az egyből megfogott. GT line felszereltséggel kurva jól néz ki, kívül belül lehengerlő. Kár, hogy a műszaki tartalom, már kevésbé ér fel hozzá, ott a Giuliával nincs egy ligában.
Giuntini2021-01-04 12:42:45 // 23370
Bocs, nem jól értelmeztem, aztán rájöttem hogy a Peugeot-ra mondod!!
Liquid2021-01-04 12:39:03 // 23369
így van, tőlem is kérdezte anno ismerős a 159-ről (1.9 Vectrát használt), hogy ebben is Opel motor van? Mondtam neki hogy nem, ez 2.4-es, de az 1.9 is olasz motor. Meg volt lepődve.
Giuntini2021-01-04 12:39:03 // 23368
Bocs, de a 159-re írtad hogy bamba formájú???
Giuntini2021-01-04 12:35:30 // 23367
Tudod, hogy hány Opeles nem tudja, hogy az Fiat motor? Saab-os nem tudta, hogy az 1,9 az Fiat motor. Ismerősöm vett egy 1,9 cdti Zafirát, és szidta az autót, hogy mindene szar, kivéve a motort. Na látod, azért mert az Fiat!
Liquid2021-01-04 10:58:51 // 23366
Így van, ez azt hiszem nem fogunk összeveszni :D
VKG699!!! (4x156+75)2021-01-04 10:45:16 // 23365
Azért a jtdvel a fospel jobban járt, mint mi a holdennel :D
leopop32021-01-03 23:08:48 // 23363
Így így ez a helyes
Liquid2021-01-03 21:48:20 // 23362
inkább a vectra volt Alfa-motoros...
Zsolt1552021-01-03 21:30:31 // 23361
" ... Jó, hát ilyen erővel a 159/Brera meg Alfopel volt :D ..."

A mankókerék és az emelő ugyan az, mint a C Vectráé. :-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak