Szép lassan kiderült, hogy a gyári fék nem alkalmas arra amire én szeretném. Fékezni jó, megállni is lehet vele,de nyúzni nem lehet! Ha találtam a városban egy büntetésre váró delikvenst, rendre elmelegedtek a fékeim. A hungaroringen 3 kőr után 1 kőrt cammogva kellett megtennem, mert a fékek elmelegedtek és hatástalanná váltak. A lehetőségeknek itt is csak a pénztárca szab határt. Sokáig brembo max/EBC green;red stuff kombóban gondolkoztam, aztán leoltottak a maxról, mondván csak a neve fénylik, a képességei nem olyan jók. A következő lépcső már kívül esett a keretemen, tarox tárcsákat nézegettem bármilyen jófajta betéttel, de ott már 100e fölé mentünk volna árban:(, ennyit nem szántam volna rá. Ekkor vissza a kezdetekhez, car sport tárcsa/ ATE ceramica betét. Ez közútra jó kombó,de nem találtam pályás tesztet róluk, így tovább nézelődtem. Ekkor segítségemre sietett Gy.! Zimmerman sport/ferodo ds2000 képében megjelent előttem a szűz Mária!!! Gy. olyan árat mondott, hogy vissza kellett kérdeznem ez most db vagy pár?? És pár basszus! 3nap alatt megjött. Nem bírtam kivárni míg megjön a fékfesték és beszerzem a fékcsöveket az első adandó alkalommal berakattam! A beszerelést Feri cimboránk csinálta, általában nem kerít nagy feneket az alkatrészeknek vagy azok dicséretének, de ezt mikor meglátta egy "hűbazzeg"-gel jutalmazta. Most tanulok kalizsoli példájából és jól bejáratom! Majd ha fog rendesen írok róla újra.


2
499
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Spider
- 155
- Oldtimer, youngtimer
- 145-146
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8