Hardy - főkép
>> SzervizAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2015-08-26

Sajnos az akkumulátorom végleg elfáradt. Már régóta érett a csere, de most végleg megadta magát. Kapott egy teljesen gondozásmentest.

 
>> SzervizAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2015-06-20

Kicseréltem a rezonátor csövet mert kezdett elfáradni. Illetve az egész egységet ami a csövet tartalmazza. gy gyorsabb és olcsóbb volt mintha lakatos toldotta volna bele csak a rezonátor részét. Köszönet az ötletért Csörinek!

 
>> AutóápolásAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2015-06-07

Már nagyon sok bőrápolót és tisztítót kipróbáltam, de egyik se volt 100%. A felületet megtisztította de a bőr természetes kicsi hullámaiba lévő koszt egyik se szedte ki hiába használtam körömkefét, vagy fogkefét. Itt akadtam rá az AUTO GLYM termékeire. Egy tisztító, és egy balzsam, és végre sikerült, mint az a közeli képen is látszik.
Egy kicsit ráfújtam megkeféltem finoman, aztán vártam míg hat és ismét kefe. Addig míg fehér nem lesz a hab ami képződig meg kell ismételni. De a vezető ülést ami koszosabb volt mint a többi másodszorra teljesen megtisztította.
Aztán kapott egy balzsamot, ami elég sűrű volt, szinte mint egy kézkrém, nem ilyen híg lötty, mint az ápolók nagy része. Nagyon szép lett, és most pár hónapra le van a gond róla.

 
>> SzervizAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2015-05-14

Sajnos elég gyorsan pörögnek a kilométerek, így eljött a kötelező szerviz ismét. Előtte benéztem Csörihez hogy nézzék át hátha kell még valami mire jövök. Sajnos a bal alsó lengőkarom nem volt hosszú életű, így cserélni kellett. Mondtam Attilának nem baj ha drága de jó legyen. Cserélve lett még egy stabpálca, illetve a kötelező dolgok.
A légkondim is meg lett nézve mert érzetre gyengén működött. Jó volt az érzet, most nyomja a hideget miután megkapta a megfelelő mennyiségű gázt és olajat.
A szolgáltatás minősége mint mindig első osztályú volt! Sőt! Egy valamit azért bánok....kár hogy ebben a szervizben nem szerelnek kamionokat....

 
>> SzervizAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2015-02-19

Szoktam nézegetni a porlasztók korrekciós értékét,ami 1,5-el kezdődött az egyik hengeremnél, és az idő, és km elteltével nőt, és nőtt. Hidegen alapjáraton elérte a +5-ös értéket, valamint a többi értéke is megnőtt értelem szerűen. Ez volt az amikor végre rászántam magam, és egyeztettem Csöri mesterrel, hogy valamit kéne tenni.
Igazából nem tudtam, hogy mindegyik rossz, vagy csak az egyik, és az tolja el a többinek az értékét is, mert ugye a +5 mellé lenni kell -5-nek is, amit értelem szerűen a megmaradt 3- nak kell összedobnia.
Így ki lett véve, aztán fel Fehérvárra, majd másik autó fel Budapestre.
Diagnózis: 3 db tökéletes állapotnak örvend, egy viszont nem igazán finoman szólva, így az cserélve felújítva.
Vissza Fehérvárra, aztán Várpalota, és helyreállt az univerzum egyensúlya. Végre rendbe kerültek az értékek.
Attila kitisztította még a pillangószelepet, meg a környékét is.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2015-02-12

Régóta vadasztam rá de igazából nem láttam rá esélyt normális áron, sőt semmilyen áron. Egyszer csak a facebookon az egyik Alfás közösségbe földobtak egyet bontasból Ózdról. Megkérdeztem mennyi es mikor megmondták utaltam a pénzt azonnal. Szépen becsomagolva küldték, adtak hozza az "órarugót" meg a légzsákot is. Mikor ki bontottam nem akartam elhinni. Ráadásul hibátlan állapotban van. Mar csak be kell szerelni es a valtogombokra ra kötni amit kitaláltam. Az árát nem írom mert úgyse hiszi el senki.

 
>> SzervizAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2015-01-29

Sajnos a telephelyünkön egy szombati nap úgy döntött hogy nem megy tovább. Egyetlen fokozatba se mozdult. Igaz szombat volt de felhívtam Csörit hogy mikor tudnám levinni. Nagyon rendes volt, mondta hogy akár most is. Így kötélvégre került és levontattuk. Csak a féltengely ugrott szét rajta a bal oldalon, így azt cserélni kellett. Meg ha már ott volt cserélve lett egy lengőkar hátul, illetve egy jobb első alsó is.
Aztán a csere során észre vette hogy az első fékcsöveimet cserélni kell és végre megtaláltuk a hátulról jövő iszonyatos nyekergés okát.A korábban általam cserélt hátsó kutyacsontok ennyit bírtak. Pár nap múlva azok is cserélve lettek. A munka minősége a szokásos, gyors és pontos.
Aztán még kapott egy futóműállítást is.

 
>> AutóápolásAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2014-12-21

A vezetőülésembe a szivacs sajnos egyre jobban ment tönkre, ráadásnak az ülésfűtésem is megadta magát, és bejött a hideg. Nem halaszthattam tovább a felújítást, pedig se testem se lelkem nem kívánta.
Neki láttam keresni donort. Egy jobb kormányosból való bal faceliftes ülést kerestem volna, mivel azt kevesebbet használják, hisz utasülés. A légzsák miatt kellett volna a faceliftes.
Bontókból elfogyott az egy darab, illetve találtam egy bontót Pesten ahol azt mondták van lehet válogatni. Felmentem és akkor szembesültem a ténnyel hogy annak ellenére, hogy elmondtam milyen kell az egyik igényemnek se felelet meg. A lehet válogatni 3 darabot takart amiből kettő rommá volt ülve. Az ideg szétb@szott, de ha már feljöttem akkor elvittem egy balkormányos jobb első légzsák nélküli ülést.
Át kellett alakítani kivágni a légzsák helyét, de sikerült.
Az ülésfűtés is cserélve lett mert az enyém teljesen megadta magát. Minden a gyári helyre került, nem fúrtam semmi pluszt. A kapcsolót is a gyári helyére tettem be, és a gyári visszajelző is be lett kötve.
A végén kapott az egész ülés egy tisztítást meg egy méhviaszos ápolást.

 
>> SzervizAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2014-12-07

Mikor megvettem akkor volt vezérlés cserélve. Azóta eltelt 2 év meg 60000 km. Igy ismét cserélni kellett. Természetes Várpalotán Csöri csinálta a szokott minőségben. Az autót előző nap vittem le és másnap hozták vissza. Igy a bejegyzéshez szükséges képeket Attila csinálta amiért külön köszönet! Bár lehetett volna egy olyan is amin derékig az autóba "kotorász" elvileg van azon az iphonon önkioldó is :-))))

 
>> SzervizAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2014-11-05

Sajnos a kozel 1 eves Behr termosztatom már nem működött rendesen. A 80 fokot mar nem érte el soha ha meg ráraktam a fűtést még lejjebb csökkent. Ha cserelni kell ugy is évente akkor mar valami olcsóbbat vettem. Vernet került bele. Erhardtol vettem. Rendesen beáll a hőfok elég hamar 85-88 fokra. Egy kis probléma volt vele, a hőfok jeladó ami benne volt valami egészen más autóba való és köszönő viszonyba sincs a csatlakozóval. De Erhard orvosolta a problémát. Amin nagyon meglepődtem a szerelés alkalmával hogy a turbócsövem belül teljesen száraz.