Évekkel ezelőtt a 'víz mentes motormosás'-sal lemosták az Alfa feliratokat is a szelepfedélről.
Auchan-os ecsetelős javítófestékkel visszavarázsoltam.


Régen tettem már bele STP injektor tisztítót. Elvileg 5000km-ként ajánlják, annál már jóval többet mentem vele az előző beöntés óta.
Úgy vagyok vele, hogy ha használ az jó, ha nem, akkor sem vág földhöz az a 2000 Forint.
166.300km
A kamera tápkábele szépen le van vezetve, azonban lent ki volt vezetve és kívülről a szivargyújtóba tett usb csatlakozóba dugva.
Vettem 12V-5V USB átalakítót és ha már ki kell venni a könyöklőt, akkor a nem használt szivargyújtót is kicseréltem USB csatlakozókra.
A könyöklőt Pityukoma blogja alapján szereltem ki és szét. A szivargyújtó kábelét osztottam meg a csatlakozó után.


Bal első ablak felhúzás után kattant és utána nem moccant. Hallani, hogy motor zúg,
bowden szakadásra tippeltem. Szétszedtem, de mivel a szerkezet egy megbontatlan lemez mögött van, ezért a motor ellenőrzésével kezdtem, amit csak 3 csavar tart erről az oldalról. A motor ricnije (műanyag fogaskerék) tört el, így már nem is bontottam tovább.
Találtam ricnit és mivel nem egyszerű a cseréje, meg is csináltattam ott.
https://ablakemelok.hu/kapcsolat/
Ablak javításhoz bárkinek ajánlom őket. Korrekt, hozzáértő.

A fél éves Exide Premiummal nem vagyok elégedett. Mióta megvan, azóta bizonytalan az indulás. 1-2 hét állás után már kérdéses van-e kedve indítani.
Februárban visszavittem, cseréljék ki garanciába, ez nem állapot. Nem cserélték, nem cellazárlatos.
Legalább feltöltötték rendesen, azután 1 hónapig egész jó erőben volt.
Ha vásárláskor rendesen feltöltve adják, sok mérgelődést megúsztam volna.
Mivel keveset használom most a kocsit, ezért beláttam kell egy karbantartó-töltő. Vettem egy CTEK MXS 5.0-t. 23.900Ft
otthoni munka, fél év 1.000 km :(
ennyiért nem rakatom fel a téli gumit
Erős sivító és kerregő hang jött a vezérlés felől.
162e km-nél egyébként is aktuális a vezérlés csere, bár a lánc még nem csörgött.
Vezérlés csere mellett döntöttem.
Febi láncszett került bele DZ-nél.
Vezérlés szett+tömítések+olaj csere+munka: 290.000Ft
Az ijesztő hangok a hidraulikacső elfáradása és az emiatt elvesztett olaj miatt voltak. Csere. Anyag+munkadíj 66.000Ft
A hátsó lökhárítómnak már egy éve nekimentek és eddig halogattam a fényezést. Most azt is megcsináltattam.
km.: 162.203



A jobb oldali ködlámpa foncsora megmattult.
Nem találtam jó állapotú gyári bontottat, utángyártott TYC-t vettem.
Csere közben kiderült, hogy a vezeték is megtört a csatlakozónál, ezért csatlakozót is cseréltem, a vezetéket megtoldottam 10cm-vel, hogy kényelmesebb legyen izzót cserélni.


Vírus miatt otthoni munka. Fél év alatt csak 1000km-t mentünk. A nyári gumiról még a kréta felírat sem kopott le, amit a téli cserekor írt rá a gumis.