Gyapi Ɨ|ѯ - főkép
>> Tuning és extraAlfa 159 2.2 JTS berlina // 2016-07-08

Első tuning :D
Alfa logós fém szelepsapkák megérkeztek 2 hét alatt, nagyon jól néznek ki. Innen rendeltem.
Felcsavarás előtt a szelepet befújtam wd40-el, hogy ne rozsdásodjanak össze idővel.

>> SzervizAlfa 159 2.2 JTS berlina // 2016-06-30

Új gumik is felkerültek
Maradok az olasz márkánál, PIRELLI P7 BLUE 225/50 R17 XL TL 98Y
Egy elöregedett Michelinnel vásároltam. A különbség leírhatatlan, mintha sínen húznák azóta.
Egy apró negatívum, hogy sok súlyt kellett feltenni és ez nem mutat túl jól a felnin.

Marsonál vásároltam a gumit és ott is tetettem fel. Olcsók, normálisak és 3 év garancia van +500ft-ért

>> SzervizAlfa 159 2.2 JTS berlina // 2016-06-21

Nincs különösebb baja a gépnek, de megvétel után mindent átnéztünk és cseréltük az olajakat és amit kellett. Csak a hátsó fékeket kellett felújítani, egyébként minden rendbe van.

olaj, váltóolaj, fékolaj - Selenia
szűrők, hátsó féktárcsák, hátsó fékbetétek - gyári
1db fékjavító készlet (j.h.), j.e dobbetét, pollenszűrő - utángyártott
ablaktörlő, égők
szerelési díj

Most már mechanikailag tip-top.

 
>> SzervizAlfa 159 2.2 JTS berlina // 2016-06-01

Lámpa kapcsoló konzol, tükör állító gombok, ködlámpa

 
>> SzervizAlfa 159 2.2 JTS berlina // 2016-05-25

Akku cserével kellett kezdeni a szervizt, amivel vettem a kocsit, az 2 hétig bírta.
Vartát vettem, mert az elmúlt 15-20 évben ez volt a kocsimban és mind legalább 5 évig bírta, sosem volt velük gond, nem merült le télen nagy hidegben sem.

Varta Silver Dynamic akkumulátor 12v 74ah
itt: AkkuBox

>> EgyébAlfa 159 2.2 JTS berlina // 2016-05-18

Rövid keresgélés után megtaláltam az igazit! Olyan, amilyet szerettem volna. 4 ajtós, benzines, legalább 2000-es és sötét színű.
A 3.2-es megszelídítéséhez sajnos már öregnek érzem magam :( 20 éve nagyon jól jött volna :D Így 2.2-eseket néztem.
Itthon a választék 1 darabból állt. Külföldön pedig káosz a kínálatban, az árban és főleg a tulajdonosokban. Legtöbbjétől kávéfőzőt sem vennék :/ Értem ezalatt a "fejlett" nyugateurópát. Az olaszoknál találtam szépeket, de ott drága, amelyik jó állapotú, átlagnál kevesebbet futott. Legalábbis az én pénztárcámnak.

Szerencsére az itthon talált alapjaiban teljesen jónak tűnik. Alapjaiban. Nem volt nagy törés, motor, hajtás, futómű rendben, ez a lényeg;
Egyébként meg, nem kapta meg a szeretetet, tiszteletet. Olyan helyeken vannak sérülések, amiket kitalálni nem lehet, hogyan csinálták. pl lámpa kapcsoló konzolba lyukat törtek. Csomagtartóban 5cm víz állt, minden kárpit csurom víz alul-felül-oldalt, de nem beázott, hanem valószínű nyitott csomagtartóval mosták a kocsit. A lókupec sem volt jobb, a maga 165 centijével. A törzskönyvet elhagyta, csak 1 hónappal később tudtam saját nevemre íratni; aksit kicserélte, az csak 1 hétig bírta, még a rögzítőcsavart sem tette vissza; mikor elhoztam, akkor bezzeg nem mosta le (talán jobb is, így nem okozott több kárt :D)
Gyöngyöt szórtak a disznók elé.

Ideje volt, hogy szerető, jó gazdához kerüljön :)

1-2 képet feltöltök, jó lesz majd az "ilyen volt - ilyen lett" albumba :D