Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Rvin2005-08-21 17:55:19 // 7976
Hétvégén próbálgattam az autót.
Sajnos nem csak hideg motornál tud hibat produkálni.
Úgy tűnik meleg motornal az alsó fordulatszám tartományban (700-2500) gyengébb a korábbbiaknál és mintha kissé lustábabn reagálna gázadásra. Ez hiba sem mindig jelentkezik néha tökéletesen működik. 3000 fordulat fölött semmi hibát nem észlelek.
Ez magyarázat a meleg indításkor nem jelentkező rángatásra.
Szerintem nem. Az alacsony hőmérseklet termosztát hibára utal.
misi2005-08-21 15:40:30 // 7973
Nekem is volt ilyen próblémám.eltört és lecsúszott az egyik hőgombám csatija, ami az automataszivatóval van kapcsolatban!Visszadugtam és azóta semmi gondom.:)))
GEORGE2005-08-21 15:27:00 // 7972
Szekszárdra megyek hétfőn, igaz kéne Érdre is de, az szerintem kedden vagy szerda délután lesz.
Miért is??? Sefgíthetek valamiben?
Poló2005-08-21 13:43:11 // 7971
Szia Stevenson! Nekem is fel szokott menni a vizem 100 körülire. Hosszútávon meg 70 fok körül marad. De nem tudom én sem hogy normális -e, úgyhogy érdekelne engem is.
Rvin2005-08-21 11:47:23 // 7970
Hosszas hibamentességet követően úgy tűnik- visszaolvasva a topikot - makacs hiba jelntkezett nálam is néhány hete.
Kezdődött 5000 fordulat feletti gyengeséggel, majd egyre gyekrabban hidegindíttási gondokkal. LMM csere hatására visszatért az ereje, de a hidegindítás egyre nehezebb. Le ugyan még nem állt, de az első két percben 500-1000/min fordulat között lassan ingadozva egyenletlenül, erőtlenül jár. Ha bemelegszik semmi gond. A hiba csak 8-10 óra állás után jelentezik újra.
Ahogy olvasgatom masok is küzdenek hasonló problémákkal különböző motoroknál.
Várom a tapasztalatokat, hátha van megoldas...
Rvin
raga2005-08-19 21:31:16 // 7969
SZVSZ 100 az soknak tünik állandóan, nekem dugoban araszoláskor megy 90 fölé.
bb182005-08-19 20:51:57 // 7968
ez elsöt ne vedd figyelembe, kész életveszély, csodálom hogy meg mertem csinálni.
bb182005-08-19 20:51:20 // 7967
nagyon gány dolog ( talán 80 körül csináltam utoljára ) beül és ráül annyi haver ahány tud, és összekötni a rugót egy vagon drottal.
viccen kivül. 2-3 ezerért lehet kapni rugoösszehuzot és az a biztos. igaz van 40-50 ezerért is. :-)))
Stevenson2005-08-19 17:06:46 // 7966
Sziasztok! Meg tudnátok mondani mennyi az üzemi vízhőmérséklete a 2.0TS motoroknak??? Normális ha állandóan 100 fok körül van a vizem?
Csöri2005-08-19 15:35:03 // 7965
Rugó összehuzatóról hallottál már?:)
Azzal.
Gabi862005-08-19 15:32:03 // 7964
Üdv márkatársak. Nem tudja valaki megmondani hogyan lehetne 33-as alfában toronycsapágyat cserélni ugy hogy a rugó ne ugorjon szét? Van ennek valami titka?
granturismo2005-08-18 12:38:48 // 7963
George
Hétfőn mész Érdre?
cessna2005-08-18 12:27:01 // 7962
Nem, az nem csúszik, megnéztem.....
GEORGE2005-08-18 10:48:22 // 7961
Pénteken még gyurunk egyet rajta Pirivel!!
Midenképpen rajthoz állok ha nem lesz tökéletes akkor is.
Kiváncsi leszek mit tud a hasonló gépekkel és majd legalább tudok viszonyitani ha már azt mondja a Piri, hogy GEORGE most úgy megy ahogy vártam töle:-))))
Na és a veled beigért futamtól sem akarok meghátrálniiiii :-)
A nem akarok húzni befulladok jelenség jelen pillanatban nagy mértékü javulást mutat!!! :-)))) egyre jobban bizakodok a teljes javulást illetöen de sajna csak hétfön lessz a mérés!!! :-((
joe752005-08-18 10:43:07 // 7960
Nem lehet hogy csúszik a klíma ékszíj? És hol fogja a motort hol nem?
cessna2005-08-18 09:59:11 // 7959
Szasztok, az elmúlt hetek időjárásában, nem sűrűn használtam a légkondit és egy érdekes jelenségre lettem figyelmes. A fordulatszám ingadozásom nem jelentkezik, ha a légkondi ki van kapcsolva !!! Ha megy akkor ingadozás van 500-1500 között..... Ennyire leterheli a motort a kondi ?? Van ötletetek ???
Köszi Bence
p.s. ha van kedvetek nézzétek meg az oldalam, vannak új képek, az új futóművel, látványos változás :)))
joe752005-08-18 08:51:42 // 7958
No. Ezek jó hírek. Akkor 20.-án akár rajthoz is állhatsz vele....!? :)
GEORGE2005-08-17 23:58:40 // 7957
Általában előszokok fordulni a talikon :-))))))))))) úgyhogy figyelj máskor is:-)))
GEORGE2005-08-17 23:54:22 // 7956
majd meglátjuk mi lessssz :-)
Alfa 1592005-08-17 23:38:58 // 7955
Szevasztok! Sajna rövid időre meg kell, hogy váljak az Én kis Alfámtól. Anyagi okok miatt eladó!!! Ha valakit érdekel kérem, hogy írjon a chipet@vnet.hu címre. Üdv mindenkinek: Laci
kando.2005-08-17 22:22:52 // 7954
Igen, ez talán kevésbé fájdalmas és macerás :-)
Egy ,,jó'' vezérlővel összehasonlítani a Tiédet, érdemes, és célravezető lehet, persze kérdés, a kiértékelés mennyire lesz hosszú, de sok sikert!
Szép ez az autó nagyon, kár, hogy rakoncátlankdik... Ez volt a biztos pont, mikor felértem a talira, meg az, hogy megláttalak mellette :-) Az első ismerős arc és autó! ;-))
GEORGE2005-08-17 22:12:20 // 7953
Óriási macera!!!!!! Inkább nem vállalom!!
Hétfön lesz egy nagyon komoly mérés sorozat párhuzamos mérés vagy mi fene!!
Ott vizsgálni fogják milyen parancsokat ad ki a vezérlő egység és azt is ,hogy az a parancs végre is hajtodik -e???
Azt mondták hosszadalmas lesz de tuti megmondják mi a gond!!
Kiváncsian várom a hétfő reggel 07:00 órát!!!! :-)
kando.2005-08-17 22:07:33 // 7952
Macerás lenne gondolom, de talán mégis érdemes néhány napra kamputert cserélni benne... Igaz, nem ismerem, mennyi áramkör van benne (egy helyen van a vezérlés vagy több kisebb ,,fekte doboz'' van összekábelezve), de érdemes lenne vagy a központi egységet cserélni, próbára vagy azt a részt, amelyik a motor üzemét vezérli (az alapjárati motor vezérlő áramkör).
Ilyennél mégrtem a bosszúságodat, ehhez tényleg kevés egy autószerelői vizsga és tapasztalat, olyan ember kell, aki ért a mikroszámítógépekhez és az autók vezérléséhez, netán az Alfánál dolgzik :-)
GEORGE2005-08-17 22:02:33 // 7951
Sajna nem cirka egy éve fenn áll de mostanra romlott sokat:-(((((((
kando.2005-08-17 21:59:26 // 7950
Én meg egész megéheztem, megyek, eszek vmit... :-)
GEORGE:
Ez a ,,hiba'' véletlenszerűen jön elő vagy márerendszeres?
MErt ha időközben csinálja csak, még ha ütemesen is, mégis csak vmi elektronikai hiba lehet... Lehet, hogy vmelyik proci induláskor nem resetelődik vagy benne marad vmi ,,hülyeség'' és nem képes rendesen vezérelni az adagolást alapjáraton... Még ha évekig nem is csinálta de most előjött ez, lehet, hogy az IC megmelegedett vmikor, vagy érte vmi külső zavar és mostanra kezd ,,megbolondulni''
?
GEORGE2005-08-17 21:56:24 // 7949
Azért kiváncsi lettem volna a zsaruk arcára mit gondolhattak!!!
A kanyar után szoktak állni ök!
Mi elötte megfordoltunk majd állórajtal megfutottuk ama bizonyos távot!
Ezt mind jól hallották a zsaruk, csak mi pont távolodtunk tölük.:-)))
Gábor1662005-08-17 21:53:28 // 7948
Egyelőre előttem is rejtély. Alulról és elölről nem juthatott be. Ahhoz pedig túl nagy, hogy egy macsek vonszolná oda. Kutya viszont nem fér be. Mióta utoljára szervizben volt az autó, atóta már vettem le a lemezt. Szóval :-o a részemről.
GEORGE2005-08-17 21:52:53 // 7947
No!!! ugynézki javulgat a betegecske ti-m!!!:-)))))
Megkapta az új légtömeg menyiségmérőt és egy új lambda szondát és mostmár végre elindult, illetve nagyságrendekkel jobb mint eddig!
Atec-al testelgettük kicsit amig az övét vezetve egy bizonyos szakaszon 0-ról 182-185 ig gyorsult fel addig az enyém 190-ig ment el!! :-))
Határozottan javul a dolog.
De még mindig sajna leáll nincs alapjárat rendesen :.-((((((
Még azért előjön egy kis betorpanás is :-(((
.
.
.
.
.
.Jaaaa és leporoltam Atec gépén a 190-es feletti osztásokról a port egészen 206-ig :-)))))))))))
Azért nem tovább mert jelezték a szembejövök a Trafit!!!!!
wwwSentinelwww2005-08-17 21:48:57 // 7946
Ajjjjjj, kicsit eltértünk a szerviz témájától nem? :) hehe, na szó ami szó én biza egy kiló kenyérrel meg hagymával megyek le a kocsihoz holnap reggel, és a bicskámmal vágok egy darab kóbászt ( legalábbis remélem) és jóllakok végre :) Tudjátok V6 mellett nélkülözni kell a kaját, meg hát hamarabb is füstölődik a dolog. Egyszer átmentem valami vaddisznó féleségen, akkor szerintem nagyon sok hús lehet lenn. Kis szerencsével, füstölt oldalast is szelhetek. :)))) ( na jó befejeztem )
András bácsi2005-08-17 21:36:59 // 7945
Esetleg az anyagmegmaradás törvénye szerint az egykor elütött állat a hő hatására kolbász formátumúvá alakult. :-)
kando.2005-08-17 21:33:35 // 7944
Hát igen...
Holnap lehet, én is megnézem a vasat, igaz is, megy műhelybe, majd kifaggatom a szerelőket, nem találtak-e ott vmi kolbászt, sajtot vagy más füstölhető élelmiszert ;-))
No meg teli hassal a munka is könnyebben megy :-)
tom1642005-08-17 21:33:27 // 7943
Aki jól él, arra mondják hogy kolbászból van a kerítése is.
Mit mondjunk arra, akinek kolbászból van az autója.....?
wwwSentinelwww2005-08-17 21:30:04 // 7942
LoooooooooL, hát igen, ha megnézed a kolbász piaci árát, akkor bejön a dolog mert simán tankolhacc az árából :)))))
kando.2005-08-17 21:23:09 // 7941
Na, majd nézem a retek klubbot, hátha adják...
Még reklámnak is jó, minden Alfa kolbászt terem ;-))
Cacho2005-08-17 21:17:55 // 7940
Vazzeeee, ez naggyon durva :DDD
wwwSentinelwww2005-08-17 21:15:44 // 7939
Bazz imádom a kolbászt, holnap megnézem az én kocsim is hátha lesz benne :)))))
Derítsd ki hogy került oda és benne lehetsz a Fókuszban :-DDD LOL
veteranviking2005-08-17 20:59:42 // 7938
Haláli, rejtett kolbász!Kiváncsi lennék a hites történetre,hogy is került oda:)
András bácsi2005-08-17 20:58:57 // 7937
Kutyád nincs, aki esetleg jó rejtekhelynek gondolta?
kando.2005-08-17 20:54:34 // 7936
:-) na ja, ezt egyszer már megfüstölték, még egyszer nem kell...
Felülről nem juthatott be?
Vagy vmi ,,homeless'' rejtette volna oda a ,,társai'' elől ??
Gábor1662005-08-17 20:52:17 // 7935
Elég régen ott lehetett. Avas szaga volt. Bár egy hónapja volt levéve a védőlemez. A kipuff melege és az út pora nem tett neki jót. :-)
kando.2005-08-17 20:38:17 // 7934
Jó, jó, de megettétek ? ;-))
/hogy én miért nem bírok ilyeneket találni a vasamban... ha csak nem ették meg a szerelők, mikor műszakira vitték :-) /
Gábor1662005-08-17 20:35:25 // 7933
Házi füstölt kolbászhoz Te szereted a mustárt? Ez nem főtt kolbász volt!
Szerintem is X-aktás eset.
Cacho2005-08-17 20:24:47 // 7932
Huh, nem olvasok vissza. Pár hete (hónapja?) írtam, hogy nem stimmel az alapjáratom. Ez egyre csak romlott, hidegen már több, mint 2500 volt, melegen is 2000 fölött, vagy pedig ugrált 1600 és 2000 között, néha pedig jó volt. Szóval tegnap megtakarítottam a pillangószelepet, ez hozott némi javulást, többször állt vissza a normálisra az alapjárat, de az igazi megoldást az hozta, hogy rájöttem, hogy melyik az alapjáratmotor. Szegényke olyan dzsuvás volt, hogy egy fél flakon féktiszítót ráfújtam, mire kijött belőle az összes gané. És mostmár úgy működik, ahogy kell, mni új korában :)
Halleluja, már nagyon idegesített :)
BF1562005-08-17 20:09:52 // 7931
Mustár volt hozzá?;)
kando.2005-08-17 19:55:09 // 7930
Ezt akár a Pihent agyúak topicba is teheted ;-))
Ismét egy X-atkás eset? :-))
Gábor1662005-08-17 19:49:40 // 7929
Akarom mondani: kuplung :-)
Gábor1662005-08-17 19:49:01 // 7928
bb182005-08-17 17:44:07 // 7927
esetleg van amikor az egyik vizvetöt le kell venni.