GTVili2008-08-18 20:03:59 //
21594
Szerintetek mi történne,ha kicserélném a két injektort....? A baloldali(narancs) egy 2001-es 2,0TS-ből való.....a másik pedig a jelenlegi 1998-as,1,8TS-é.....
A GTV injektorán négy pici lyuk van....a másik tűsfúvóka.....a kétliteresé,gondolom egy picivel több anyagot nyom be....meg gondolom jobban porlaszt.....vagy nem?
Vajon mi történhet....? Jobb lesz.......rosszabb?

Dzsozy2008-08-16 18:36:18 //
21593
Köszönöm a tippet, bár elenyésző probléma volt!!! Szépkaptam a kupakot, le a gumivédőt, és valami sziluplastt féla anyagba van beágyazva egy pici nyomtatott áramkör szerőség, igaz szerintem abban mechanikus kapcsoló nincs, és nincs is összekötve az úszóval, vagy annak mozgó tengelyével. Olyan montha valamiféle nyomás érzékelő lenne. (?) WD40, fogkefe, és láss csodát, nem világít folyamatosan a felkiáltó jel, bár el ne kiabáljam! Remélem senki nem orrolt meg, hogy bolhafaxnyi probléma miatt terheltem a fórumot! :))
:DDDDelőbb zárjunk be minden gyárat, üzemet:DDD
sőt....
kapcsoljunk ki mindent..DDDD
És a környezetvédelem??? .D
jó akkor legyen mennyiségállító csavar..:DDDD
most jó?:DDDD
aham értem köszi..
akkor jól sejtettem..:DDDD
a füstcsavart pedig befelé ugyi?:DDD
Na ilyeneket ne kérdezz. Elvileg ha kifelé tekered, akkor csökken a rugóerő és nő a fordulat. Hadd repüljön szét. :)
igen.
az adagoló bal oldalán van a regulátor csavarja....(ha szembe állok a kocsival..)
na most azon kifelé vagy befelé kell tekerni?:DDD megelégszem potom 6200-as fordulattal:))
Szerintem a tieden röpsúlyos még a fordulatszámszabáylozás.
hanem fűnyírókhoz??:)))vagy láncfűrészhez?:DDDD
csak tudni szeretném hogy jól tudom-e?:DDD
Vegyél egy rendes motort, ami nem traktorhoz fejlesztett üzemanyaggal él. :)))
Ejnye. Azt nem annyira kéne.
de ha már itt vagy.....
a leszabályzási fordulatszámot hogy tudom megemelni??:DD
ennyire ne kanyarodjunk el..:DDDDD
Ki mit szeret váltani. :)
Előbb egy olyan válaszolt neki, akinek 166-osa volt. :)
Már egy ideje:DDDD
de lassan váltanom kell megint...:DDDD
Látom 166-osod van. Kérdezz meg azért 166-os tagokat! Láttak e ilyet már.
Mióta más megint a neved? :)
Nehéz. De ha nem megy, szólj, van kupakom. :)
Dzsozy2008-08-16 16:52:42 //
21571
Na ez már jobban hangzik! Meg is nézem, hátha szét lehet kapni a fékfolyadék tartályban lévő úszót ill. a kupakot. :)
Dzsozy2008-08-16 16:49:02 //
21570
Gondoltam rá én is, csak az a gyanús, hogy leszedtem a kézifék kar bőrszoknyáját, és ott van a "kapcsoló", mikor felhózzuk a kart, akkor kapcsol, és villog a felkiáltó jel, szóval a "kapcsolónak" semmi baja. De ha tényleg nincs jeletősége, akkor fekete szigetelő szalaggal leragasztom.
Feltapadt a szintjelző úszójának érintkezője. Sajnos típushiba.
Elektronikus hiba. Nekem ég mióta mevettem. Ha nem fogja a kereket vagyis nem fékezi akkor valami, kontakt hiba.
Dzsozy2008-08-16 16:33:47 //
21567
Hát a fene tudja, de villogni bizti nem villogott, hanem folyamatosan világított.
Esetleg nem úgy kezdte, hogy csak kigyorsításoknál villogot a lámpa?
Dzsozy2008-08-16 15:55:09 //
21565
Szép napot Mkinek! Nem tom kérdeztem már: nem rég lett hátul is féktárcsa , betét, és kézifékbowden cserélve, és van mikor egy erőteljesebb fékezés után, vagy reggel indításkor folyamatosan világít a kézifék visszajelző. Olaj o.k. Jelent egyáltalán valamit, ha a "felkiáltó jel" folyamatosan világít?
Valószínű pillanatnyi elmezavara van. Indítsd újra, ha nem múlik el, akkor kell kiolvasni a hibát.
jocó2008-08-16 08:12:20 //
21563
156-somom kiírt egy hibaüzenetet "VDC system failed, Go to dealer". Ez mi miatt van, mivel jár és mit kell tenni (azon kívül, hogy menjek a szervízbe), s ha elviszem, mit tesznek vele?
GTPeti2008-08-15 12:25:07 //
21562
A fékpedál alatt sörösdobozt tárolok. :)
GTPeti2008-08-15 12:24:33 //
21561
Nem. Semmi sehová. :)
vedd ki a chipseszacskót a fékpedál alól :)
Túl jó a füled, ez annak a jele. : )
Nem ér bele semmi sehová? Lógó műanyag pl?
GTPeti2008-08-15 11:28:21 //
21558
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem a szakértőkhöz. Az mire utalhat, hogy balra (vagy jobbra, nem emlékszem ponosan) kanyarodáskor halk "csiszatoló" hang jön az egyik első kerék felől? Érik a csapágycsere? Vagy féltengely? Vagy csak a fék hallat magáról?
Xixo2008-08-15 03:17:25 //
21557
Tömör professzor!! :))))))))))))
147jtd2008-08-14 22:07:16 //
21556
thx
A kérdésekra a válaszok:
-bizonyára lehet
-nem
-GT-vel
-nem
pedig van sajnos...a régi a 155-be jó mint a felújító szett is abba találták ki...
147jtd2008-08-13 21:55:13 //
21553
a 147 es immoját le lehet klónazni?
tud vki helyet? árat?
ill. a 147 tempomatkarja megegyezik vmik másik tipussal?
és a 166 xenonját át lehet valhogy faragni, barmolás rongálás nélkül?
Szerintem egy kicsit azért túloz Erhard bácsi. Nekem a 96-os 146-os a gárijával 100e-et elment érezhető zörejesedés nélkül. Valószínűleg használat és olajfüggő ez is.
roli1562008-08-13 20:52:02 //
21551
Kiválló !!!! most már bennem is felmerült a kérdés MIÉRT gyártanak olyan alkatrészt ami 15 ezret bír, ráadásul nem kevés pénzért. Mert ugye a régi cikkszámos is gyári, vagy nem? Szerintem én is egy ilyen gagyit építtettem be Német Misivel , de ő nem beszélt minőségbeli különbségről.
Ferke2008-08-13 13:27:55 //
21550
Ez jóóó!:))
két fajta van az új és régi cikkszámos...a régi ami 15e km-et bír...
Sztem a Jó és olcsó. Láttam munkáit, illetve ha jól tudom 4 éva abban ülök, de ennek utánna kell járnom. És korrekt áron, mert felénk jóval többér alkotnak rosszat. :))
GT Ɨ|ѯ2008-08-13 05:50:32 //
21547
Dunakeszi Esze Tamás u.
Hardy2008-08-12 21:49:13 //
21546
Én úgy olvastam itt korábban, hogy két fajta van belőle. Az egyik jóval gyengébb minőség. Meg emlegettek valami át cikkszámozást is. De van aki már több ilyent látott mint én.
roli1562008-08-12 21:45:47 //
21545
Hello! A vatera.hu-n valaki árul 30 ezer alatt, habár most nem látom fent , de szokott lenni. Azt mondják vez. mód. ból nincs utángyártott, tehát mindegy hol vaszed,csak új legyen.
Egyébként én a Hegylja Kft- nél vettem 32 ért azt is megnézheted, nagyon korrektek voltak.